Skoči na vsebino

Dejmo se kako o endurah


Yiani

Priporočene objave

enduro ??? pa ne ga srat z nekimi KLR XT DR ....pa saj to so letalonosilke pretezki premalo feder prenizki

o vzdrzevanju no ja

poraba 8-9 litrov

menjava oil filter 3000 km

veriga in zobniki 6000-7000 km

gume zd 800 km

gume sp 2500 km

sam vozim honda xr 600r in je zakon ga zagat po nemogocem terenu ampak zato sem ga tudi nabavo,ne pa da se vozim od kafica do kafica z briljantino na lasih in rdeco pero v riti pol pa spelje vroaaaaaaao pred ovinkom pa vrze sidro

zal j velika vecina se posebaj coperasov te vrste

pa ne se kregat

Edited by - gregs on 19/07/2001 23:20:33

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

stenere:

Iz tvojega nicka sklepam, da ima? Super Tenere 750.

Sorry, sele zdajle sem opazil.

Prav sklepas. Dve leti sem mel superco, pred kratkim sem jo zarad financne krize (ko zacnes stanovanje urejat, ponavad motor najebe) prodal.

Ko sem se prvic pelal s tem motorjem, so me v ovinkih coperisti prehitevali. Od zacetka je mal cuden obcutek v ovinkih, ker je motor visok, spodaj med nogami pa sirok (dva cilindra v vrsti+auspuff je ob masini spelan). Ko se ga navadis, je 69 KM zadost, da povprecnemu vozniku cestaca uides. Koncne hitrosti niti ne vem, ker sem bil na avtocesti le kadar me je dez nagnal na njo. Naj bi sla 200. Do 160 ni problem, nad 180 pa je konc veselja. ce hoces divjat, ga moras (ker je vrstna masina) drzati nad 6000 obratov (nad 8000 je rdeco polje, vendar se do 9000 lepo vrti-pri tesnih prehitevanjih se hitro zgodi). Takrat tudi pije, jaz imam rekord mal pod 10 litrov. Pri moji normalni voznji (tule bi se dalo debatirat kaj je normalna voznja-kolegi so vedno rekli da divjam) mi je pila okol 7. ce bi se potrudil in vozil po omejitvah, bi jo spravil pod 6 litrov.

Po makadamu se uzitek hitro pelat, ne vem pa, kako je to vsec ketni.

Bremze so moci in tezi primerne, niti pri divjanju iz Vrsica v trento jih nisem tolk pregrel da nebi primle (kolega z navadno teneretko l. 91 se je moral kmalu umirit).

Ketna bi lahka bila mocnejsa, ker originalna dimenzija (520) je bila pri 15000 km fejst raztegnjena.

Menjalnik tud ni najbolj natancen, vcasih mi je uspelo med drugo in tretjo najdit "nulo".

ce kupujes starejso od letnika 93, je treba pogledat ce je bil regler (al kak se ze rece tisti stromariji pod sedezem) ze zamenjan. ce ima hladilne rebre, potem je ok, drugace je cudno, da se ni crknil. Originalna sipa je za mene (188cm) nad 160 kmh prenizka.

ce te vrze in nimas zelezja okol motorja, se lahka pripravis na strihanje (in verjetno tudi svasanje) stranske plastike. Preverjeno na Matajurju na necem kar je bilo pred 50 leti podobno makadamu. :-( Na sreco me boli ku*ac za to kak mozor izgleda, tako da ni blo treba strihat.:-)

Vzdrzevanje pa je malenkost drazje kot sem ga bil navajen pri KLRjih, ker gre v masino ca 4,5 litra olja, pa tud Mitas(bivsi Barum) gum ne mores dat na tak motor.

Pred leti sem v enem hrvaskem moto casopisu bral test Afrike, ki so jo primerjali s Superco. Zakljucek je bil, da je superca za divjanje, ce se mislis pa bolj umirjeno vozit pa raje daj mal vec denarja in kup Afriko.

Pri vsem tem kar sem napisal, je treba upostevat tudi to, da sem vedno punco zraven vozu.

Ko pridem do denarja, bom verjetno spet kupil superco.

skoda, da so jih 96. leta nehali delat.

Vse v zvezi s Ténérétkami (XT600Z, XTZ660 in XTZ750/850) pa najdes na WWW.TENERE.CH v Forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ja moj je l-98 kaj pa ti zagas.

lp

Sem si privoscil novega KTM 640, prej sem imel 620 l.97, pa XR l.95, pa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tudi kupujem enga 125 ccm endurca. Najraje hardendurca samo ni keša. Gledam pa bolj na kako klasiko al DT, KMX, KDX?, ETX,..

Mam enu ponudbo u bližini za KTM LC2 letnik 96, 14000 km, drugi lastnik, zadnej registriran 97 leta za 4 jurje mark. Kaj pravite na to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jst tudi kupujem enga 125 ccm endurca. Najraje hardendurca samo ni keša. Gledam pa bolj na kako klasiko al DT, KMX, KDX?, ETX,..

Mam enu ponudbo u bližini za KTM LC2 letnik 96, 14000 km, drugi lastnik, zadnej registriran 97 leta za 4 jurje mark. Kaj pravite na to?

Ce mislis voziti resen teren, ti bo vse nasteto razen KTM kmalu razpadlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Ce mislis voziti resen teren, ti bo vse nasteto razen KTM kmalu razpadlo.

S tem se strinjam ja... Kaj pa praviš na LC2 ki sem ga opisal v prejšnem postu?

NoFear

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce so km realni in ce mu zbijes ceno se za par 100 DEM je lahko v redu nakup. Vsekakor pa dobro poglej v kaksnem stanju je, predvsem pazi na zracnost vilic in lezaja vpetja vilic spredaj in zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ali ima kdo izkusnje s Kawo KLE 500?

Glede na tehnicne podatke, izgled in ceno se mi zdi fantasticen motor.

Kaj pravite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

quote:

Kaj pa Cagiva W16 - 600ccm ?

a sem mogoce malo zadaj?

w16 strogo pozabi - kolega je imel novo - sredi trsta se mu odvije vijak na mašini in ven mu stece pol olja. ko zdrsne na makedamu se mu šcitnik za roke razleti kot steklo ra bi se še porezal lahko ce si že kolen ni potolkel. POZABI!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo. Po dobrih dveh letih tehtanja in odločanja med različnimi motorji (in sočasnim zbiranjem dovoljšnjega kupčka soldov) in ko sem bila že skoraj 100% odločena za BMW F650 GS sem si omislila novo igračko, ki se ji reče Honda Transalp. Moram priznati, da je bil odločilni moment za odločitev njena lepota (srebrna je tako hudičevo lepa) pa tudi sicer se sliši, da je Honda dobra mašinca. Zanima me ali ima kdo kakšen koristen nasvet zame novopečeno motoristko, na kaj moram biti posebej pozorna, katera dodatna oprema je nepogrešljiva...

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

noja,kot prvo probaj samo enkrat post poslati ne trikrat. drugo je pa odvisno letnika tvoje traplke.je ze namrec v tretji generaciji,gospa za cez alpe.

-----

who dares wins

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodosla med endurase !! Preden zapravlas dnar za dodatke, lepotne in potrebne se rajsi cim vec furi, pa kmalu ves kaj rabis. Vse je namrec zelo odvisno, kje, koliko in kako se vozis. Drugace pa zastavi konkretno vprasanje, kaj nimas, pa bomo ze kej nasl

LP Climber

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma sej nism zanalašč trikrat poslala, sam je ravno sistem nekaj šteku in sm kr pritiskala Pošlji. No pa je ratalo kar je ratalo. Sorči.

Sicer pa moja transalpka je čisto popolnova nova in me pravzaprav še čaka v trgovini, od opreme pa imam zaenkrat čelado, jakno rokavice in ledvični pas, naročen oz. rezerviran je pa še topcase in razmišljam o ščitu za plastiko (so mi priporočili, ker če ga kdaj položiš se težje poškoduje, plastika pa takoj nasrka).

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem pri Lipniku zamenjal original aspuh (izpusni lonec) za ravno crevo z mal steklene volne. Prvi vtisi:

POZITIVNO

1 masinca veliko lepse vlece. Predvsem sem opazil razliko pri niskih obratih, saj prav lepo zvlece ze od 25k naprej v visoke ga pa pac nisem niti prej tiscal in ne vem ce je kaj boljse,

2 vse skupaj je pol manjse, kar pomeni, da bom lahko wingrack stisnil bolj k motorju in mi kufri ne bojo tok strlel ven,

3 vsaj za tricetrt je lazji od originala,

4 mnogo lepse zgleda,

SLABOSTI

1 ropota k pr norcih in s tem sem postal se eden onesnazevalec okolja s hrupom vec

LP Climber

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sicer pa moja transalpka je čisto popolnova nova in me pravzaprav še čaka v trgovini, od opreme pa imam zaenkrat čelado, jakno rokavice in ledvični pas, naročen oz. rezerviran je pa še topcase in razmišljam o ščitu za plastiko (so mi priporočili, ker če ga kdaj položiš se težje poškoduje, plastika pa takoj nasrka).

Ščitnike ti toplo priporočam, saj je glede na višino motorja, velika možnost, da ti bo kdaj ušel na tla.

Glede dodatne opreme, pa klikni spodnji link, in nato Slo zastavo in nato, povezave dodatna oprema. Vse kar rabiš za motor je tam.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisi napisala nic o hlacah: kak gore-tex, cordura z scitniki ni slaba stvar (oz. je obvezno!).

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

nisi napisala nic o hlacah: kak gore-tex, cordura z scitniki ni slaba stvar (oz. je obvezno!).

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Ja sej sm razmišljala, da bi bile hlače nekje na začetku seznama

na začetku naslednje sezone

Thnx za namig. Mogoše še, kje se splača kupovat (zaradi ugodnih cen, mislim)

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, ker sem bolj majhna in pri endurah zlo težko dosežem do tal, sam s prsti, pa še to bol tk. Če se da kako rešit tak problem? Ker si želim it na kakšno daljšo turo enkrat v prihodnjosti, tako da me ne bi blo doma vsaj dva meseca in endura je najbolj primerna. Pa tudi drugače so mi v redu motorji, samo do sedaj sem vozila samo, če je bil kdo zadaj. To ni to a ne.

Live free, ride free, die free!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mene pa zanima, ker sem bolj majhna in pri endurah zlo težko dosežem do tal, sam s prsti, pa še to bol tk. Če se da kako rešit tak problem? Ker si želim it na kakšno daljšo turo enkrat v prihodnjosti, tako da me ne bi blo doma vsaj dva meseca in endura je najbolj primerna. Pa tudi drugače so mi v redu motorji, samo do sedaj sem vozila samo, če je bil kdo zadaj. To ni to a ne.

Live free, ride free, die free!

Mogoče minimoto?

Zdej pa brez heca. Poglej malo med touring motorje. Se bo gotovo kaj našlo z nižjim sedežem ...

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam js sem res velika sam 163 cm. Kaj bi dala, da bi bla vsaj 3 cm večja. Sam da bi lahk vozila karkoli, tk morem pa pri nakupu motorja gledat še na to, da bo primerno visok (oz. nizek).

Misliš, da bi se vseeno našlo kaj? Ker kolegi so mi rekl, da bi se dalo motor spustit, sam potem se spremenijo tud vozne lastnosti.

A obstaja kaka hrana da zrasteš? Ne v levo in desno ampak v višino? Sej se hecam.

Live free, ride free, die free!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ima BMW F650 dovolj nizko postavljen sedež.

Manj imajo lahko le čoperji, ki pa niso tako primerni za avanturistična popotovanja.

Zelo velika je razlika med potovalnim in hard enduro motociklom, saj pri slednjem ne doseže do tal tudi marsikak dec, na potovalnega bi se pa morala povprečno velika baba kamot gor spravt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW F650 ma kolega pa ne dosežem. Sam s prsti. Zdej mam čoperja in zgleda da se bom mogla s tem zadovoljit. Nimam še izkušenj z daljšimi potovanji, zato me zanima, kako se obnese na daljših potovanjih? Recimo, da bi šla v S Afriko z Drag Star 650? OK sej ga še nimam, vozim še virago 250 zaenkrat, sam za pol?

Live free, ride free, die free!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu naj pa spet PERVY eno reče, saj je imel Dragstar 650, šel pa je na Portugalsko z njim - malce bližje od Maroka (S Afrika).

Poskusi se kdaj na Kawa ER-5, Suzi GSF 400/600 Banit, Yamaha XJ 600, FZS 600 Fazer, Honda CB 600,... (to so naked bike-i) vsedet.

Vseeno mislim, da malce boljši motorji za potovanja kot čoper.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja BMW 650GS z dodatno znizanim sedezem in manjsimi kolesi, kjer so mislili prav na zenske. Seveda pa bos tak motor zelo tezko dobila rabljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!