Skoči na vsebino

Predelava motorja na plin


mkrizma4

Priporočene objave

kok kj stanejo predelave motorja na plin za motocikl pa a se splača pa kok kj moči zgubi vem da porabi pol pou mn sam res kok pol kj moči zgubi pa a je glas še zmer dobr??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kok kj stanejo predelave motorja na plin za motocikl pa a se splača pa kok kj moči zgubi vem da porabi pol pou mn sam res kok pol kj moči zgubi pa a je glas še zmer dobr??

pol manj se vozi, pa boš na istem.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr ste brihtni use drugo flancate k penguiny, da bi pa gdo kaxen koristen podatek nalimal al pa povedal pa ne.

Tema ima potencijal, samo resno se je treba lotit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bila že nekaj časa nazaj objavljena novica o Banditu na plin. Rezervar je imal v kovčku zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bol bo problem kam boš rezervar in ostale stvari spravil :)

ja pa če bi predelu motor bi meu itaq tm k je tank za benz zj bi meu tank za plin pol =P kr bi ga za zmeri predelu sam gre se tud zarad pač kr je fula cnej skoz prieš tud glede na porabo pa še plin je cenešji, tišji, mn emisij u zrk gre pa čistejše izgorevanje ma itd itd. sam nwm pa kolk moči zgubi. u eni reviji k sm brau pše da nč. sam nwm no... kok je pa kj u praksi to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa a gdo ve če bi se to splačal nardit tud na majnših motorjih?? (usaj 125cc pa naprej ane)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa če bi predelu motor bi meu itaq tm k je tank za benz zj bi meu tank za plin pol =P kr bi ga za zmeri predelu sam gre se tud zarad pač kr je fula cnej skoz prieš tud glede na porabo pa še plin je cenešji, tišji, mn emisij u zrk gre pa čistejše izgorevanje ma itd itd. sam nwm pa kolk moči zgubi. u eni reviji k sm brau pše da nč. sam nwm no... kok je pa kj u praksi to

Ne bo šlo. Plin rabi mislim, da vsaj 35°C da normalno izgoreva, zato rabiš še tank za bencin. Vsaj zato, da lahko vžgeš hudiča. Pa nekak je tank za plin "malenkost" močneje narejen kot pa z 1mm pleha...

Da se narest, ni pa vse tko simpl, ne bi bil prvi, ki bi se vozil z motorjem na plin.

Kolk moči zgubi je pa odvisno od sistema, ki ga vgradiš. Na boljših so te izgube minimalne.

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo šlo. Plin rabi mislim, da vsaj 35°C da normalno izgoreva, zato rabiš še tank za bencin. Vsaj zato, da lahko vžgeš hudiča. Pa nekak je tank za plin "malenkost" močneje narejen kot pa z 1mm pleha...

Da se narest, ni pa vse tko simpl, ne bi bil prvi, ki bi se vozil z motorjem na plin.

Kolk moči zgubi je pa odvisno od sistema, ki ga vgradiš. Na boljših so te izgube minimalne.

kje pa se da to sploh nardit? če se že kje sploh da in pa sevede bi bla zelo dobrodšla okvirna cena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo šlo. Plin rabi mislim, da vsaj 35°C da normalno izgoreva, zato rabiš še tank za bencin. Vsaj zato, da lahko vžgeš hudiča. Pa nekak je tank za plin "malenkost" močneje narejen kot pa z 1mm pleha...

Da se narest, ni pa vse tko simpl, ne bi bil prvi, ki bi se vozil z motorjem na plin.

Kolk moči zgubi je pa odvisno od sistema, ki ga vgradiš. Na boljših so te izgube minimalne.

aja pa glede temperature plina ane da rabi 35°C da normalno izgoreva bi lah rešl tk k majo pr dizlih ogrevalno komoro za zrk :P tk bi blo lah tud tle za plin al pa tud je.. nwm ni še tok podatkou znanih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa če bi predelu motor bi meu itaq tm k je tank za benz zj bi meu tank za plin pol =P kr bi ga za zmeri predelu sam gre se tud zarad pač kr je fula cnej skoz prieš tud glede na porabo pa še plin je cenešji, tišji, mn emisij u zrk gre pa čistejše izgorevanje ma itd itd. sam nwm pa kolk moči zgubi. u eni reviji k sm brau pše da nč. sam nwm no... kok je pa kj u praksi to

Poraba plina je v istem motorju večja od porabe bencina (10-20% vsaj). Moči je manj.

Ne bo šlo. Plin rabi mislim, da vsaj 35°C da normalno izgoreva, zato rabiš še tank za bencin. Vsaj zato, da lahko vžgeš hudiča. Pa nekak je tank za plin "malenkost" močneje narejen kot pa z 1mm pleha...

Se ti ne zdi, da je v zgorevalnem prostoru še celo rahlo več °C? :) Resno, na kaj bi se naj teh 35°C nanašalo?

Drugače pa -

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, priznam, prej nisem bil najbolj konstruktiven z odgovorom, prvo je vprašanje zakaj plin? A res delaš toliko km, se voziš z motorjem ne vem dnevno 200 km v službo in nazaj, ti motor žre 9 litrov itd. Ok, če so vsi odgovori da, potem se splača tuhtat dalje.

Razlike pri benzu in plinu je cca 600 € letno pri trenutnih cenah, porabi 8 litrov in prevoženih 20.000 km letno. Računaj da se poraba pri plinu poveča za cca 1 do 2 litra, moč pa se zmanjša za cca 10%

Vse glasnejše so špekulacije o blazni podražitvi plina (cca 60 do 80%)

Vgradnja za avto je cca 1400 do 1800 eur, kar pomeni pri motorju prej več kot manj, ker je vse bolj stlačeno in fino.

Močno dvomim da boš lahko imel original tank za plin. Skoraj 100% da ne gre. Torej ostane kovček..... ali pri maksi skuterju pod sedežem.

Pa lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa -

D.

Če je smiselno bi se dalo debatirat :hmm: , drugače pa bi bil

kvečemu tretji B) - drugi na LPG

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri modernih mašinah na vbrizgavanje izgub ni več!

Ta plin na motor je ista figa kot pri avtu, le rezervoar je majčkeno večji problem, a ni nerešljiv. Namesto kovčka bi bilo verjetno malo nerodno zaradi precejšnje teže napram običajnim kovčkom in nosilcem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba plina je v istem motorju večja od porabe bencina (10-20% vsaj). Moči je manj.

Se ti ne zdi, da je v zgorevalnem prostoru še celo rahlo več °C? :) Resno, na kaj bi se naj teh 35°C nanašalo?

Drugače pa -

D.

Kot že rečeno, pri sodobnih motorjih in sodobnih montažah na plin je izguba moči minimalna, okoli 2%, poraba v litrih pa do največ 10% višja.

No ja, malo narobe sem napisal. Glavni problem ni v zgorevanju temveč v zmrzovanju uparjalnika. Zato je potrebno zadevo zagnat na bencin, 35˘C pa se nanaša na temperaturo vode, lahko tudi okolice... Voda je speljana okoli uparjalnika, ki preprečuje njegovo zmrzovanje. Če je zunaj 30°C ali več se zažene tudi samo na plin.

Pač motor bi ravno tako vžgal samo na plin, vprašanje pa je kolikokrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mislm da se ne bi blo glih fajn z jeklenko okol vozt, vsaj občutek ne bi bil glih dobr.

Verjetn je pa dost bolš varjanta na alkohoh, kr mislm da je tut dost ugodno.

Pa še če na cest s praznem tankam ustaneš mal šnopca not naliješ pol pa po slivih za tabo diši!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mislm da se ne bi blo glih fajn z jeklenko okol vozt, vsaj občutek ne bi bil glih dobr.

Verjetn je pa dost bolš varjanta na alkohoh, kr mislm da je tut dost ugodno.

Pa še če na cest s praznem tankam ustaneš mal šnopca not naliješ pol pa po slivih za tabo diši!

jeklenka poči in plin pušča usmerjeno, rezervar z benzom poči in zgoriš :D. Baje je plin ok stvar za v avto za na motor pa nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jeklenka poči in plin pušča usmerjeno, rezervar z benzom poči in zgoriš :D. Baje je plin ok stvar za v avto za na motor pa nevem.

dela že, smiselno pa ravno ni... veliko ekonomičnejša, čistejša in cenejša rešitev je skuter na štrom !

lp,Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živ

na plin se sploh ne splača predelovat motorjev

pa še košta te preveč

že za avto se ne splača :D je bolj pametno mal počakat ker plin bo ziher poskoču navzgor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!