Skoči na vsebino

Predelava motorja na plin


mkrizma4

Priporočene objave

živ

na plin se sploh ne splača predelovat motorjev

pa še košta te preveč

dragi moji tole pa ne bo držalo, vsaj pri men ne-megane 1,6 16v. Za vgradnjo in papirji sem dal 1300 Euru + homoligacija cca. 100 Euru. ker sem doma ob meji in tankam pri naših sosedih me pride poln tank plina 72L* 0,46Eur . 33,12 Euru . Za ta denar naredim dobrih 800 km zmerne vožnje . Za 800 km vožnje z bencinom bi dal pa (ob realni predpostavki da pije 10% manj kot na plin) 78 Euru Se pravi :

plin me na 1000 km pride 41,4 Eur - na hrvaškem v sloveniji 63Eur

Bencin me na 1000 km pride 97,5 Eura

Razlika če tankam na Hrvaškem je 56 Eura na 1000 km v sloveniji pa 34,5.

Ker tankam in tu in tam se mi investicija povrne po cca. 30000-35000 km - se pravi po slabem letu ;) +avto bo sigurno več vreden ko ga bom prodajal .

Sicer še ne 100% potrjeno pa v Zagrebu tankajo že nek "drug plin", ki pa je še cca 60% cenej . treba pa je že obstoječo instalacijo (1400 euru) nagradit za cca 70 Euru.

Če dost potujete po Bivši jugi , italiji, franciji... se zadevo splača vgradit , za motor pa ....?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi moji tole pa ne bo držalo, vsaj pri men ne-megane 1,6 16v. Za vgradnjo in papirji sem dal 1300 Euru + homoligacija cca. 100 Euru. ker sem doma ob meji in tankam pri naših sosedih me pride poln tank plina 72L* 0,46Eur . 33,12 Euru . Za ta denar naredim dobrih 800 km zmerne vožnje . Za 800 km vožnje z bencinom bi dal pa (ob realni predpostavki da pije 10% manj kot na plin) 78 Euru Se pravi :

plin me na 1000 km pride 41,4 Eur - na hrvaškem v sloveniji 63Eur

Bencin me na 1000 km pride 97,5 Eura

Razlika če tankam na Hrvaškem je 56 Eura na 1000 km v sloveniji pa 34,5.

Ker tankam in tu in tam se mi investicija povrne po cca. 30000-35000 km - se pravi po slabem letu ;) +avto bo sigurno več vreden ko ga bom prodajal .

Sicer še ne 100% potrjeno pa v Zagrebu tankajo že nek "drug plin", ki pa je še cca 60% cenej . treba pa je že obstoječo instalacijo (1400 euru) nagradit za cca 70 Euru.

Če dost potujete po Bivši jugi , italiji, franciji... se zadevo splača vgradit , za motor pa ....?

LP

Pa še nekaj si pozabil, avto je bolj ekološki, ker manj onesnažuje okolje, oziroma ga sploh ne ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri avtu na plin se zvok malo spremeni (postane bolj kovinski, izgubi nekaj globine), poleg samega "kam bi montiral kesl" pa je še nekaj drugih zadev ki jih je treba vzet v zakup- sam kesl za plin ni lahka stvar in ker bi moral bit nekje ekstra montiran, seveda vpliva na vizne lastnosti (večja masa, če bi bil v kufru je še velika višina te mase,...).

Potem pa o ceni bolje da sploh ne govorimo- meni se pri 15.000km na leto pri 2.5 mašini (govorim o avtu, seveda) računica enostavno ne izide prej kot v 5 letih. Kaj bo v 5 letih s cenami bencina / plina pa seveda ne vemo, če pa dodam še da ima avto že nekaj let je pa itak totalen nonsens delat to (na novem ki bi ga imel 10 let ali pa kakem "službenem" ki dela 50.000 na leto bi se še splačalo).

Zdaj ne vemo koliko kilometrov delaš letno z motorjem in koliko ti pije, ampak vrži si v excel podatke (poraba benz, poraba plin (10-15% več od benz!), cena enega in drugega, kilometrina, ZAČETNI STROŠEK) in boš videl kdaj se ti zadeva obrne. Če se bo po 15 letih, ni računice :lol1:

Mimogrede, tisti članek ki je bil na POP (ali kanal A, not sure) o plinu je totalno zavajanje (ali pa buksli ne znajo množiti) ker ni računice da se pri "povprečnem slovenskem avtu" obrne v enem letu (povprečni slovenski avto je krepko manj od poltretjega litra, povprečna slovenska kilometrina pa je ravno 15-20 tisoč).

Popravljeno . Popravil phoebus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mana ima super plac za plinsko jeklenko. Pač čelade ne spravljaš tja not.

Cena plina je od 40% do 60% cene bencina. Ker je plin stranski proizvod bencina, bo to razmerje verjetno ostalo ali pa se bo bencin še nesorazmerno višal, odvisno od politike držav, koliko bodo podpirale čistejše gorivo.

Elektrika ni smotrna, ker je ekološka samo njena izraba, pridobivanje pa še zdaleč ne.

Avtonomija vozila je pa sploh svoj problem. Pri plinu se praktično podvoji.

Vgradnja plina v motor pri malo več vožnje sploh ne bi bila neumnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mana ima super plac za plinsko jeklenko. Pač čelade ne spravljaš tja not.

Cena plina je od 40% do 60% cene bencina. Ker je plin stranski proizvod bencina, bo to razmerje verjetno ostalo ali pa se bo bencin še nesorazmerno višal, odvisno od politike držav, koliko bodo podpirale čistejše gorivo.

Elektrika ni smotrna, ker je ekološka samo njena izraba, pridobivanje pa še zdaleč ne.

Avtonomija vozila je pa sploh svoj problem. Pri plinu se praktično podvoji.

Vgradnja plina v motor pri malo več vožnje sploh ne bi bila neumnost.

Kakšna je pa poraba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je pa poraba?

Največ 10% več, izguba moči pa bi bla največ do 2% razen če ima motor vbrizg goriva kjer bi bla izguba moči praktično ničelna. Pa sj to je že tud na prejšnih straneh napisan =P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!