Skoči na vsebino

Senzorji na semaforjih!


Speedo

Priporočene objave

Ko se vozim z motorjem po Mariboru , kjer imajo precej semaforjev, ki delujejo na senzor, me full razp*** , ker ti zaj*** senzorji ne zaznavajo motoristov.

In tako me pac drzava sili krsiti zakone , ker v nedogled pri rdeci luci pac ne morem cakati .

Me prav zanima na kaksen nacin so lahko odobrili nakup tako zaenku*c opreme (seveda z nasim davkoplacevalskim denarjem ).

Edited by - speedo on 13/07/2001 10:37:28

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najboljsi je semafor,ko prides v sentilju z AC mejnega prehoda na staro cesto (pred petrolom desno dol).se avtomobilov vcasih ne zazna.HAR HAR HAR

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

vcasih pomaga ce parkrat poblendas z dolgo lucjo. ampak samo vcasih!!!!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Hej to sem pa tudi jaz slišal, da so baje v MB nekateri semaforji "obcitljivi" a dolge luci..seveda samo ponoci. Vprašanje je, ce imajo res montirane kakšne svetlobne senzorje. Mogoce bo kdo vedel kaj vec, kot le samo govorice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj v MB pri Fontani so stali policaji, ker je pa tam semafor na senzor se meni ni prižgala zelena, tako da sem moral pocakat, da pripelje za mano en avto.Zato se jaz ustavim pri policaju in ga vprašam kako naj pridem cez semafor, ce ne prime senzor na motor? In prasec policaj mi rece:"Z avtom se vozi!"

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Senzor je v asfaltu. Na tleh je viden pravokotnik, zalit s katranom, noter pa je zicna zanka, ki zazna kovino (pravzaprav zelezo, ce sem natancnejsi). Isti senzorji se uporabljajo tudi za odpiranje zapornic na izvozu iz parkirisc, stetje prometa, prozenje znakov ki opozarjajo na omejitev hitrosti.. Problem bi lahko bil, ce ne zapeljes na zanko ali ce imas motor s premalo zelezja (prevec aluminija). Sicer so ti senzorji precej obcutljivi in (preizkuseno) zaznajo ze eno avtomobilsko feltno, ki jo postavis gor-prost vstop na parkirisce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Sicer so ti senzorji precej obcutljivi in (preizkuseno) zaznajo ze eno avtomobilsko feltno, ki jo postavis gor

Ja in potem se furaš z motorjem mal naprej, mal nazaj, pa levo, pa desno .... dokler te sensor ne zazna...

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmisljam kako bi se dalo senzor sabotirati, pa brez manjsih zemeljskih del verjetno ne bo slo. V spranjo, ki je potegnjena od senzorja do roba ceste bi lahko zabil priblizno 20 cm dolg in primerno debel zebelj. To bi moralo zadostovati. Ce ga zabijes cisto do konca bodo potrebovali precej casa da ugotovijo kje je napaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Razmisljam kako bi se dalo senzor sabotirati, pa brez manjsih zemeljskih del verjetno ne bo slo. V spranjo, ki je potegnjena od senzorja do roba ceste bi lahko zabil priblizno 20 cm dolg in primerno debel zebelj. To bi moralo zadostovati. Ce ga zabijes cisto do konca bodo potrebovali precej casa da ugotovijo kje je napaka.

Sam ce bi se z druge strani pripeljal, bi popizdu, ker bi imel skoz rdeco

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Z dolgimi se v MBju blenda zato, ker je kar nekaj pacientov, ki jih rdeca luc na njihovih semaforjih ne moti pri tem, da z 100tko preletijo križišce. Da je cesta in njena okolica enkrat bolj enkrat manj osvetljena še pijanci opazijo.

S tem samo daš tistemu na svojih 90stopinj levo desno vedet, da se bližaš in hoces uveljavit svojo pravico zelene luci.

Da bi pa kak senzor delal na luci, pa še nisem ugotovil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...
S testiranjem želijo policisti ugotoviti učinkovitost naprave pri preprečevanju vožnje skozi rdečo luč. Če se bodo njihova pričakovanja uresničila, bodo križišča z njimi opremili v prihodnjih letih.

vir: 24ur.com

ne da bi napeljeval na kaj, ampak rešitev se kaže kar sama: naprava ne sme biti učinkovita / pričakovanja se ne smejo uresničiti :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vir: 24ur.com

S testiranjem želijo policisti ugotoviti učinkovitost naprave pri preprečevanju vožnje skozi rdečo luč. Če se bodo njihova pričakovanja uresničila, bodo križišča z njimi opremili v prihodnjih letih.

In kaka so pričakovanja? Kasiranje ali ustvaljanje pred rdečo? Ker če je ustavljanje, potem lahko samo prestavijo zadevo in škatle v drugo škatlo, pa ne zapravljajo našega davkoplačevalskega denarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaka so pričakovanja? Kasiranje ali ustvaljanje pred rdečo? Ker če je ustavljanje, potem lahko samo prestavijo zadevo in škatle v drugo škatlo, pa ne zapravljajo našega davkoplačevalskega denarja...

Verjetno bi bil ravno v temu smisel, da postavijo ene par praznih teh škatel oziroma 10% polnih. Pa saj je tako in tako namen teh škatel ustrahovanje, ker se nekoga drugače nič ne prime!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bi bil ravno v temu smisel, da postavijo ene par praznih teh škatel oziroma 10% polnih. Pa saj je tako in tako namen teh škatel ustrahovanje, ker se nekoga drugače nič ne prime!

Dream on... zadeva stane 40.000,00 EUR, oni bi si jo radi izplačali nazaj, če mene vprašaš... sploh če sklepam po Tarči al kaj je že blo oni dan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dream on... zadeva stane 40.000,00 EUR, oni bi si jo radi izplačali nazaj, če mene vprašaš... sploh če sklepam po Tarči al kaj je že blo oni dan...

Kdaj se pa po tvojem mnenju izplača reševalno vozilo, ki stane nekajkrat več kot tale kamera? Da ne govorimo o reševalnem helikopterju? Verjetno nikoli, a ne? Poglej zadevo še z druge strani: letos so zgolj v dotičnem križišču obravnavali šest prometnih nezgod. Pa dajva malo izračunati. Privzemiva, da je bilo udeleženih 12 avtomobilov, privzemiva, da so povzročitelji imeli plačan polni kasko, privzemiva, da je bilo na vsakem vozilu škode po zavarovalniških izplačilih za 2.000 EUR ter da ni bilo izplačanih odškodnin zaradi "bolečin v vratu" in podobnega. Skupaj 24.000 EUR izplačil, plus delo in stroški policistov, plus stroški nadomestnih vozil, plus avtovleka, plus odsotnost z dela, plus plus plus plus...

Privzemiva, da naslednje leto zaradi kamere v dotičnem križišču ne bo nobene nesreče. Pa saj je ta kamera praktično zastonj!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moji skromni oceni bodo zmanjšali vožnjo v rdečo luč, bodo pa ravno tako zmanjšali pretočnost skozi križišče, kar je po moje velik minus.

V mestih naj bi strokovnjaki težili k povečanju pretočnosti in manjšim kolonom, verjetno pa bo vse skupaj iz tega stališča daljša kolona, vozniki(počasnejši) bodo sedaj bremzali že pri zeleni in lahko se zgodi da bo še več nesreč (naletov).

Sicer nisem strokovnjak za te izračune, ampak recimo da imam 120 ksit mesečno, od katerih mi jih ostane nekje 10 ksit za zabavo ali varčevanje:), potem bom zagotovo ustavil že pri zeleni, ali pa bom speljal, ko bo resnično zelena luč in ne že pri oranžni.

Če je frekvenca zelene nastavljena na 25s, oranžne na 2x5s in rdeče na 25s, in so se vozniki prej vozili v zeleno, oranžno in deloma v rdečo(2s), je bil čas vožnje 32s, sedaj pa malo zavleče pri zeleni in bremza pri zeleni, bo vožnje skozi križišče 20s. In razlika je????????????? :eek:

Sicer verjetno izračun ni pravi je pa blizu.

Hec je, da ko je bila prej oranžna in seveda če si z motorjem, si malo potegnil in sedaj hopa :headbang: . Dobiš kazen za vožnjo v rdečo po možnosti pa še za prehitro vožnjo,(če bo kje noga od pešca na zebri, pa še kakšen naklepen uboj) - tole zadnje je šala.

Kaj vem kaj bo s tem. Ampak če postavlja policija, potem bomo zagotovo hitro povrnili stroške nabave.

Želim prijetno vožnjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zmanjšali pretočnost skozi križišče, kar je po moje velik minus.

Saj vožnja v rdečo zmanjšuje pretočnost - vozila, ki imajo v svojo smer že zeleno morajo še čakati vozila, ki so prevozila rdečo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je navadna bedarija, nepotrebno zapravljanje nasega denarja in ustrahovanje drzavljanov (berlinski zid na vsakem koraku?). V kriziscih se zaradi voznje v rdeco luc zgodi relativno malo hudih prometnih nesrec, tiste ki se, se pa vecinoma zaradi izsiljevanja prednosti pri zavijanju levo, ko voznik spregleda nasprotivozece vozilo (ravno motoristi smo najveckrat zrtve takih izsiljevanj). Take nesrece se bodo dogajale vedno, ne glede na vse kaznovalne pripomocke. Glede hitrosti, naj mi nekdo pove, zakaj nima tudi vsako osebno vozilo vgrajenega tahografa, za tistih recimo 100eur pri nakupu vozila bi bilo prihranjeno vse to naprezanje in ogromni financni vlozki v tole radarsko-fotografsko infrastrukturo, izvedenska mnenja ob nesrecah...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je navadna bedarija, nepotrebno zapravljanje nasega denarja in ustrahovanje drzavljanov (berlinski zid na vsakem koraku?). V kriziscih se zaradi voznje v rdeco luc zgodi relativno malo hudih prometnih nesrec, tiste ki se, se pa vecinoma zaradi izsiljevanja prednosti pri zavijanju levo, ko voznik spregleda nasprotivozece vozilo (ravno motoristi smo najveckrat zrtve takih izsiljevanj). Take nesrece se bodo dogajale vedno, ne glede na vse kaznovalne pripomocke. Glede hitrosti, naj mi nekdo pove, zakaj nima tudi vsako osebno vozilo vgrajenega tahografa, za tistih recimo 100eur pri nakupu vozila bi bilo prihranjeno vse to naprezanje in ogromni financni vlozki v tole radarsko-fotografsko infrastrukturo, izvedenska mnenja ob nesrecah...?

Upam, da tega, kasr si sedaj napisal, ne bo prebral kak pameten policaj. Vkolikor bo, lahko motorje vržemo proč. Iz avtomobilov pa lahko izmontirame vse prestave, razen prve in morda druge.

Tehnično "brihtna" ideja, le ne razglašaj je preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men ni fajn občutek, ko pri zeleni spelješ, za vsak slučaj še pogledaš levo-desno, in zagledaš mulca/biznismena/šoferja hitre pošte/karkoli, ki je lovil (temno :? ) rumeno.

Kdor bo želel, pa si bo pa še vedno lahko za 40.000 sit kupil enkratno vožnjo skozi rdečo. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vožnja v rdečo zmanjšuje pretočnost - vozila, ki imajo v svojo smer že zeleno morajo še čakati vozila, ki so prevozila rdečo...

Meni se zdi da je zelena, oranžna, rdeča, na drugi strani pa je rdeča, oranžna in zelena. Ko se jaz zapeljem v križišče in je oranžna v prehodu z rdečo in potem rdeča, je na drugi strani še vedno rdeča in nato oranžna. Nikjer ni trenutnega prehoda iz rdeče na eni strani in oranžne na drugi, ker je vmes nekaj zakasnitve (1-2s) in v tem času so rdeče na obeh straneh. In če jaz to rdečo izkoristim(zapeljem še v oranžno, naprava pa me slika ko je na semaforju že rdeča, in ni vozil iz druge strani) sem povečal pretočnost. In če se to zgodi enkrat na pol ure, se je v enem dnevu pretočnost povečala za 48 vozil/dan.

Zmanjšal pa bi pretečnost, če se pred mano zapelje že nekdo v rdečo in se jaz zapeljem za njim, medtem pa je na drugi strani zelena in je imel nekdo namen speljati(ali pa spet ne če je za volanom upokojenec, nekdo, ki se je zašaltal, ali menjuje postajo na radiju,......)

Teh če-jev je preveč.

Mi je pa mnogo bolje, da to napravo montirajo v mestu, kot pa da za ta denar kupijo kakšen 2500ccm avto in potem lovijo v ravninah, kjer je omejitev 90km/h.

Popravljeno . Popravil tdm900k
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

semafor, ko zavijes z AC-prehoda sentilj na staro cesto (pred bencinsko) se vedno (ze 6. leto) ne zazna motorja. :alien1:

pa so me ze ustavili palicaji, smo sprobali (sem 10 min cakal na semaforju samo da vidita da je res), so napisali nek protokol - in od takrat vse mirno je bilo. :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!