Skoči na vsebino

Težava - prepih - čelada


umberto

Priporočene objave

Verjamem, da je kar veliko motoristov, ki imajo taksen ali podoben problem. Rad bi razna mnenja in izkusnje glede resevanja ali omilitve tezav v povezavi prepiha v čeladi in vnetja sinusov. Sam imam kar vsakoletno tezavo in se mi pojavi ob daljsih furah - vsaj 300km in to s posledicami jemanja antibiotika. Celado imam Nolan N82, ki ima tudi pod bradnim delom zaprto(namestitveni vlozek). Seveda, ko je vroce se ne morem upreti, da ko zmanjsam hitrost(pod 50) odprem vizir za kratek cas, da se obrazni del malo "zlufta".

Ze v naprej sem hvalezen vsakomur, ki si bo vzel cas in pomagal z nasveti iz lastnih izkusenj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ti v čelado piha tudi ob zaprtem vizirju... se pravi ob tesnilih ali pa skozi predbradno odprtino, kjub zaslonki :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ti v čelado piha tudi ob zaprtem vizirju... se pravi ob tesnilih ali pa skozi predbradno odprtino, kjub zaslonki :?

Pomoje da ne. Malo sumim le na zracnike ki so tako cudno postavljeni pred vizirjem. Sicer pa res ne vem. Gledal sem ze celade ki imajo spredaj nosni del pokrit. Samo za mojo nolanko tega ni..... Ne vem pa ce bi to pomagalo.

Predvsem racunam na koga, ki je to uspesno odpravil in veselo motorira naprej :)

Ena resitev je tudi podkapa, ki jo seveda uporabljam ko so hladnejsi dnevi in mislim da je bolje.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podkapo imej ves čas gor, ker bo v vročih dneh hladnejše.

Če imaš brezhibni nosni in podbradni del, ne bi smelo nič pihat. Brez katerega od teh dveh delov ti bo fajn pihalo čez oči v čelo.

Drugače bi pa to vprašanje moral postaviti v temi o čeladah, imaš enega fajn strokovnjaka tam, še posebej za nolan. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podkapo imej ves čas gor, ker bo v vročih dneh hladnejše.

Če imaš brezhibni nosni in podbradni del, ne bi smelo nič pihat. Brez katerega od teh dveh delov ti bo fajn pihalo čez oči v čelo.

Drugače bi pa to vprašanje moral postaviti v temi o čeladah, imaš enega fajn strokovnjaka tam, še posebej za nolan. ;)

Hvala za nasvete. Tocno, mogoce bodo strokovnjaki za Nolan vedeli se vec o tej tezavi. Vsaj tisti, ki ze dolga leta motorizirajo. Jaz sicer ze cez 20 let, tezave so se pojavile sele 3 leta nazaj, ko sem zacel bolj potovati z motorjem na daljse fure. Lokalne voznje mi ne delajo teh tezav.

Bi prosil administratorja, ce smatra da je primerno, da prestavi temo med celade. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri skoraj vsaki čeladi ti malo vseeno notri vrtinči zrak tudi pri zaprtiem vizirju in zračnikih. koliko je sicer največ odvisno od motorja ker je vsak motor drugačen in recimo na nekaterih endurah ki imajo nastavljivo sprednjo šipo lahko v najvišji poziciji ful vrtniči v nižji pa nič ali obratno. sicer ponavadi tega ne opaziš dokler ni zunaj 10 stopinj in čutiš po zobeh malo prepiha, v drugih čeladah pa recimo po zobeh nič pa čutiš na očeh. vse to ni moteče če nisi recimo občutljiv na očeh ali zobeh ali sinusih. ena simpl stvar ki pomaga je če si v mrzlih dneh prelepiš spodnjo mrežo (tista vstavljena mreža pod brado) kar z izolir trakom tako da ni več mreža ampak poln ščitnik. druga možnost pa je da imaš narobe nastavljen vizir in na enem delu minimalno skoz spušča zrak -to je še bolj simpk odpravit z pravo nastavitvijo. govorim seveda o koliko toliko dobrih čeladah, če pa je čelada neko poceni sr***e za 100€ potem je možnosti milijon :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

umberto, poslušaj PERVY-ja!

Bi pa dodal lastne izkušnje;

Razlog za pihanje v čelado (nos, v oči itd, je lahko več).

Včasih moraš zapreti kakšnega od zračnikov.

Npr. imaš čelado na določenem motorju, pa ti nič ne piha. Se presedeš na drug motocikel, pa ti odnese sinuse. Zakaj?

Ponavadi je vic v dotoku zraka. Popolnoma drugače piha brez vetrobranskega stekla.

Drugo; ta stekla pa so različna na sto in en način. Pri enem ti ne piha, pri drugem pa zelo. pri tretjem malo manj.

Jaz sem moral nekoč na neki dolgi poti zadevo rešiti tako, da sem si izdelal ščitnik iz pene (tiste, ki je za pomivanje posode) in ga vedno, ko sem na tikvo poveznil čelado, vstavil v bradni del in prepih odstranil.

Ko sem zamenjal motor, zadeva ni delovala. Tam mi je pihalo od strani. Zamenjal sem gumico okrog vizirja in stvar je delovala. In še in še....

Skratka, poglobi se v primer, preštudiraj variante in zadevo (če le ni napaka na čeladi), problem rešil). To ti ganatirava oba s PERVY-jem. :P :grim

Na vsak način pa se oglasi k Borisu Komparetu v Compako. To je strokovnjak, ki mu je zelo mar za njegove stranke in ti bo (kot je meni) šel zelo, zelo na roko! Garantiram!

Je pa zanimivo. Jamčim ti, da bo pri 246 km/h mnogo bolj pihalo, kot če se boš držal omejitev... :P

LP, pa brez pihanja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da je kar veliko motoristov, ki imajo taksen ali podoben problem. Rad bi razna mnenja in izkusnje glede resevanja ali omilitve tezav v povezavi prepiha v čeladi in vnetja sinusov. Sam imam kar vsakoletno tezavo in se mi pojavi ob daljsih furah - vsaj 300km in to s posledicami jemanja antibiotika. Celado imam Nolan N82, ki ima tudi pod bradnim delom zaprto(namestitveni vlozek). Seveda, ko je vroce se ne morem upreti, da ko zmanjsam hitrost(pod 50) odprem vizir za kratek cas, da se obrazni del malo "zlufta".

Ze v naprej sem hvalezen vsakomur, ki si bo vzel cas in pomagal z nasveti iz lastnih izkusenj!

Jaz bi ti absolutno svetoval probaj z drugo čelado.Namreč velikokrat,ko smo bili na daljših vožnjah je marsi kateri motorist jamral,da mu piha in s svojo čelado ni zadovoljen.Nebom svojo hvalil je pa identična tvoji samo je ca 100EU dražja.Kolega je pred kratkim kupil Nolanovo v Italiji in sploh ni zadovoljen z njo pravi tudi da mu piha vozi pa Yamaho FJR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sam imam zaradi poškodbe glave en sinus stalno zaprt ... v glavnem šalamastika ...

... rešitev - motor z dobro veterno zaščito, dobra čelada, podkapa, vezirja ne odpirati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da poznate problem prepiha v celadi. Hvala vsem za "izpoved".

Motor imam Suzuki V-strom in imam se mra sipco spredi, ki je rahlo povisana. Mislim, da nekega pretiranega pritiska vetra na celadoi ni. Vozim pa ze celo zivljenje(cca 20 let:)) Nolan celade in mislim, da bo cas za zamenjavo za kaj bolj kakovostnega.

Sem prebral kar nekaj o schubertki..... Moti me predvsem pri nolanki N84, da je zracenje v celadi neucinkovito in nima neke pametne funkcije. Lahko, da je to prepoceni celada, ceprav dvomim, da je cena tista, ki igra vlogo. Predvsem me zanima vec kakovostnih prezracevanj, da ni potrebno odpiranje vizirja in vecjo kakovost samih odpiral in nastavljivost le teh. Mislim, da je to najpomembnejsa stvar v tem primeru tezav z preobcutljivostjo sinusov ali zob ali oci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem me zanima vec kakovostnih prezracevanj, da ni potrebno odpiranje vizirja in vecjo kakovost samih odpiral in nastavljivost le teh. Mislim, da je to najpomembnejsa stvar v tem primeru tezav z preobcutljivostjo sinusov ali zob ali oci.

predlagam da greš v velenje do kompija in stestiraš na motorju vse možne čelade in vidiš če ti kaj bolj ustreza. dvomim da ti nolan nebi bil dovolj "kakovosten", mogoče samo nimaš pravega tipa čelade za tvoj motor. ker je nolan eden redkih če ne celo edini kjer ti dajo čelade da jih lahko testiraš v vožnji na tvojem motorju predlagam to opcijo, če ne pa iščeš naprej ampak dokler kupuješ brez probnih voženj ni garancije da se ne naserješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predlagam da greš v velenje do kompija in stestiraš na motorju vse možne čelade in vidiš če ti kaj bolj ustreza. dvomim da ti nolan nebi bil dovolj "kakovosten", mogoče samo nimaš pravega tipa čelade za tvoj motor. ker je nolan eden redkih če ne celo edini kjer ti dajo čelade da jih lahko testiraš v vožnji na tvojem motorju predlagam to opcijo, če ne pa iščeš naprej ampak dokler kupuješ brez probnih voženj ni garancije da se ne naserješ.

Pervy, hvala za moder nasvet. Ce se to res da- je mozno, potem bom res povprasal pri njih in se napotil tja. Trenutno imam se tako vnabrekle sinuse, da ne bom sedel na motor se kar 14 dni. Potem pa takoj na pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

<!--quoteo(post=1408398:date=6 Jul 2008 @ 21:58:name=PERVY)--><div class='quotetop'>CITAT(PERVY @ 6 Jul 2008 @ 21:58) <a href="index.php?act=findpost&pid=1408398"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->predlagam da greš v velenje do kompija in stestiraš na motorju vse možne čelade in vidiš če ti kaj bolj ustreza. dvomim da ti nolan nebi bil dovolj "kakovosten", mogoče samo nimaš pravega tipa čelade za tvoj motor. ker je nolan eden redkih če ne celo edini kjer ti dajo čelade da jih lahko testiraš v vožnji na tvojem motorju predlagam to opcijo, če ne pa iščeš naprej ampak dokler kupuješ brez probnih voženj ni garancije da se ne naserješ.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Pervy, hvala za moder nasvet. Ce se to res da- je mozno, potem bom res povprasal pri njih in se napotil tja. Trenutno imam se tako vnabrekle sinuse, da ne bom sedel na motor se kar 14 dni. Potem pa takoj na pot.

Za vse tiste, ki boste se zasli v to tematiko. Po letu in pol redne uporabe podkape ni nobenih tezav vec z vnetjem sinusov ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!