Skoči na vsebino

Master bike 2008


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ker najbrž večina od ljubiteljev motorizma pozna master bike način testiranja, o tem samo toliko :yea1: :

1. Letošnja zmagovalka je Honda CBR 1000 RR Fireblade.

2. Motocikli so bili razdeljeni v tri kategorije: - supersport 600 (zmagala R6), superbike s 4-imi cilindri (zmaga Firebladke) in SS z V2 mašinami (zmaga

Aprilie RSV).

3. Test je potekal na stezi "Circuito de Albacete", torej v Španiji, 13 testnih voznikov (motorističnih novinarjev), Mamola je npr. vozil za Španski

Motociclismo, Fuchs pa tradicionalno za Motorrad...

4. Vozilo se je na Dunlopovih GP-jkah.

Letošnji master bike je zadnji moment sabotiral Ducati s svojim 1098 R. Letošnji test naj bi potekal na Pirellijevih gumah, potem pa je prišlo do spremembe in se je vozilo z Dunlopkami. Ducati je protestiral, saj naj višina GP racer ne bi ustrezala modelu 1098 R. Kljub podpori tovarniških mehanikov Ducatija, naj ne bi mogli obeh testnih Dukcev pripraviti za uporabo drugih pnevmatik. In tako Ducatisti niso sodelovali na testu... Tudi sicer je v kategoriji "V2" prišlo do presenečanja, saj so ob odsotnosti Ducatija pričakovali zmago KTM-a z RC8. V tej klasi je nato ponovno zmagala Aprilia.

Nekaj fotk iz neta:

post-6668-1215000053_thumb.jpg post-6668-1215000088_thumb.jpg

post-6668-1215000147_thumb.jpg post-6668-1215000170_thumb.jpg

post-6668-1215000185_thumb.jpg post-6668-1215000198_thumb.jpg

post-6668-1215000250_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil jupiter
Objavljeno

Kok so bli pa kej časi na krog B)

Objavljeno
V naslovu si se zmotil in napisal Mater bike :rolleyes:

U pi... m...! Administratorji, prosim popravte.

Kok so bli pa kej časi na krog B)

Zdejle nimam revije pred sabo, ampak se mi zdi, da tam okoli 1,37 - 1,38, najslabši pa okol 1,55. Točn ti lahk jutr povem, k sem cajtng na šihtu pozabu :glare:

Objavljeno

Aprilia Mille znova dokazuje, da konji niso vse. :OK:

Objavljeno

Sam so pa blesavi pr ducatiju. Majo motor s 180 konji, pa traction kontrolom, pa ga umaknejo, ker niso gume po njihovem izboru.

Objavljeno
Sam so pa blesavi pr ducatiju. Majo motor s 180 konji, pa traction kontrolom, pa ga umaknejo, ker niso gume po njihovem izboru.

Nekako sliči na njihov ultimat v WSBK, da na povečajo prostornino za V2 ali pa gremo iz tekmovanja :krneki:

Objavljeno

in seveda lahko na vse motocikle natakneš katerekoli pnevmatike, le na dučeju morajo bit pirelli..

kurc pa tak moped..

Objavljeno

moje mnenje je naj ima pr takih testih vsak motor pač take gume gor kot so za prvovgradnjo na novem :rolleyes:

je pa res da ga špagetarji mal bluzijo s tem :krneki:

Objavljeno

Motorrad, menda zadnja številka. V knjižnici v Ljubljani na Cankarju(CTK) jo majo. Desno noter, do konca med policami na levi je polica enmimi 10 Motorrad revijami. Lahko greš tudi če nisi včlanjen. Delajo pa menda samo do 15h po novem urniku ;)

Objavljeno (popravljeno)
moje mnenje je naj ima pr takih testih vsak motor pač take gume gor kot so za prvovgradnjo na novem :rolleyes:

je pa res da ga špagetarji mal bluzijo s tem :krneki:

mal verskega fanatizma al kaj:D ? po moje pa ne. mislim de je WSBK lepo dokazal, da je monomark prvenstvo zelo dobra stvar, ki jasneje pokaže motor in pilota. izgovorov ni. zanima me, če je to kej povezano. WSBK pirelli in ducati, oziroma, a je povezava že tako globoka, da vpliva na proizvodnjo serijskih motorjev :hmm: tukaj bi lahko kdo iz inotherm teama kaj povedal, ker imajo izkušnje (na nivoju) s pirellijem, vozijo pa japonce.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

Mojster Cartman,

upam da nisi tko naiven da misliš da imajo v WSBKju res vsi enake gume... :grrr (se opravičujem za :topic: )

zgolj v vednost in ravnanje: tale test je bil v reviji Motorrad nekaj številk nazaj... to je sicer test vseh evropskih motorevij, zato so ga tudi objavili v vseh, ne le v Motorradu...

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
zgolj v vednost in ravnanje: tale test je bil v reviji Motorrad nekaj številk nazaj... to je sicer test vseh evropskih motorevij, zato so ga tudi objavili v vseh, ne le v Motorradu...

Da, res je; možno ga je prebrati tudi v hrvaški Motoreviji 07/2008 (cena 3,40 EUR) :)

Objavljeno

je kak scan tega članka na netu :rolleyes:

Objavljeno

Ponavadi je bilo poročilo Mastebike testa tudi med novicami na Motosvetu :unsure:

Objavljeno
...Ducati je protestiral, saj naj višina GP racer ne bi ustrezala modelu 1098 R...

torej teh gum ni v dimenzijah, ki jih uporablja 1098 ?

Objavljeno

Ni point v dimenzijah, ampak recimo v strukturi gume...

Objavljeno

Škoda, da nimam časa it še enkrat preverit, ampak v kolikor me spomin ne vara je bil problem ravno v dimenziji oz. geometriji gume. Če sem pravilno razumel komentar, je na zaviranju guma drsala po hladilniku :blink:

Kaj pravite na KTM :? Tresla se gora rodio se miš :lol: Tako opevan stroj, pa ga nažge ena na pol upokojena Milka :hooray:

Objavljeno
Ni point v dimenzijah, ampak recimo v strukturi gume...

drsanje v hladilnik je posledica strukture gume :blink:

a boš kaj znanstevno dokazal oz. bolje razložil kaj si mislu?

Objavljeno

Hola!

@ Sam dePihlja: če sem pravilno razumel namigovanja avtorja/avtorjev članka, je bila dimenzija gum veliko bolj izgovor kot resnična težava :hmm:

Mille in KTM pa IMHO takole: Mille je "zrel" model pred penzijo - na trgu je že dolga leta in so mu več ali manj odpravili vse napake oz pomanjkljivosti, prihaja novi V4 model; RC8 pa je kot računalniški program V1.0, nov, polno nedodelanih zadevic in mislim da bo svojo "pravo barvo" pokazal šele čez leto ali dve (v verziji 2.0 :) ) ko bodo dodelali npr menjalnik in odzivnost mašine na premike ročice za plin, kar sta zdaj menda najbolj šibki točki RC8

Objavljeno

OK, wtf :blink: kakšno feltno so mu pa dali gor :headbang:

@RST...da se ne boš razpočil :P

Objavljeno (popravljeno)

Jest sm pelu Ducaija 1098R z Pirellijem in nato tut z Dunlopom GP in na Dunlopu je ta motor res skoraj nevozen. Mislim, da ga na Dunlopu nikakor niso mogli umiriti zato ni peljal Masterbika...

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno
Hola!

@ Sam dePihlja: če sem pravilno razumel namigovanja avtorja/avtorjev članka, je bila dimenzija gum veliko bolj izgovor kot resnična težava :hmm:

Mille in KTM pa IMHO takole: Mille je "zrel" model pred penzijo - na trgu je že dolga leta in so mu več ali manj odpravili vse napake oz pomanjkljivosti, prihaja novi V4 model; RC8 pa je kot računalniški program V1.0, nov, polno nedodelanih zadevic in mislim da bo svojo "pravo barvo" pokazal šele čez leto ali dve (v verziji 2.0 :) ) ko bodo dodelali npr menjalnik in odzivnost mašine na premike ročice za plin, kar sta zdaj menda najbolj šibki točki RC8

Domnevam, da si zadevo povzel po Motorradu, ki je tradicionalno nenaklonjen Ducatiju :whistle:

Glede KTM ja pa tole: niso vozili prototipa ampak serijski motor, zrel za serijsko proizvodnjo. Danes, ko se modeli menjajo na dve-tri sezone, je malo smešno govoriti o izboljšavah v prihodnjih modelnih letih. Lahko, da bo naslednje leto ali dve pokazal "pravo barvo" oz. bolje izkoristil svoj potencial, ampak tudi drugi bodo medtem barvali, nekateri celo popolnoma na novo .)

Objavljeno
Jest sm pelu Ducaija 1098R z Pirellijem in nato tut z Dunlopom GP in na Dunlopu je ta motor res skoraj nevozen. Mislim, da ga na Dunlopu nikakor niso mogli umiriti zato ni peljal Masterbika...

:hmm: Pelizon na grobniku ni mel nobenih problemov, je vozil 1:30:00 že lani jeseni. gor je bil dunlop gp, in motor je zgledal na tračnicah. za primerjavo recimo ZX10r 2008, je z istim pilotom pr podobnem času otresal ko podivjana krava. res grdo za videt.

@Suzuki, recimo de sm rahlo naiven in verjamem da so razlike daleč majše kot v MotoGp med moštvi ki vozijo za istega opremljevalca. :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!