RVT Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 :hmm: Pelizon na grobniku ni mel nobenih problemov, je vozil 1:30:00 že lani jeseni. gor je bil dunlop gp, in motor je zgledal na tračnicah. za primerjavo recimo ZX10r 2008, je z istim pilotom pr podobnem času otresal ko podivjana krava. res grdo za videt. Pelizzon je vozu 1098 S kar je pa razlika z 1098 R ki ima več kot 20 konjev več na kolesu, 100 kubikov več in nekaj kilogramov manj. Drgač pa lepo, da se Mille kljub letom in le 122 konji na kolesu takole upira kokurenci :worship: :yea2: :OK: :yea1: V-TWIN POWER !!! :love1:
suzuki Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Domnevam, da si zadevo povzel po Motorradu, ki je tradicionalno nenaklonjen Ducatiju :whistle:Glede KTM ja pa tole: niso vozili prototipa ampak serijski motor, zrel za serijsko proizvodnjo. Danes, ko se modeli menjajo na dve-tri sezone, je malo smešno govoriti o izboljšavah v prihodnjih modelnih letih. Lahko, da bo naslednje leto ali dve pokazal "pravo barvo" oz. bolje izkoristil svoj potencial, ampak tudi drugi bodo medtem barvali, nekateri celo popolnoma na novo .) ja, povzel sem po Motorradu... se mi pa sploh ne zdi da bi bili njihovi testniki "tradicionalno nenaklonjeni Ducatiju", prej nasprotno - vedno... khm... recimo temu "podpirajo" ;) evropske izdelovalce motociklov :) čeprav si najraje nataknejo domača, BMWjeva očala :whistle: Glede KTMja bom poskusil povedati drugače: prepričan sem, da prvi model RSV Mille iz leta 1998 ne bi imel za burek v tem testu, današnji model pa je skoraj zmagal v absolutni kategoriji, kljub temu da gre v osnovi za isti motocikel in da je tudi večina ostalih imela čas za "barvanje"... svaka čast Apriliji!!! ...@Suzuki, recimo de sm rahlo naiven in verjamem da so razlike daleč majše kot v MotoGp med moštvi ki vozijo za istega opremljevalca. :D kot so meni razlagali (tisti ki sodelujejo v WSBK cirkusu, op. prev.) niso razlike prav nič manjše :yes:
Burnout Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Go go MILKA :wub: :yea1: :worship: Lp Burnout
suzuki Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Jest sm pelu Ducaija 1098R z Pirellijem in nato tut z Dunlopom GP in na Dunlopu je ta motor res skoraj nevozen. Mislim, da ga na Dunlopu nikakor niso mogli umiriti zato ni peljal Masterbika... Hola mojster, bom sicer preveril takoj ko pridem domov, ampak v spominu mi je ostal podatek da so bile gume na MasterBike testu Dunlop GP Racer, ki so seveda veliko bolj nezahtevne kot GP...
Sam dePihlja Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Glede KTMja bom poskusil povedati drugače: prepričan sem, da prvi model RSV Mille iz leta 1998 ne bi imel za burek v tem testu, današnji model pa je skoraj zmagal v absolutni kategoriji, kljub temu da gre v osnovi za isti motocikel in da je tudi večina ostalih imela čas za "barvanje"... svaka čast Apriliji!!! Glede Motorrada: maš pravza BMW, ostalo pa se nebi najbolj strinjal s tabo. Za na moj okus jim je precej pri srcu Suzuki, vsaj v preteklosti je blo tako. Morda tut zarad tega daš tolko na to revijo :evilgrin: Za KTM pa..Bull...majster, se mi zdi tole tvoje kr nekaj preko palca. Bi lahko sklepal, da je je pol tut Kawa ZX10 danes v osnovi ista kot 2004, pa Suzuki K8 v osnovi isti motocikl kot letnik 1996 (štirje cilindri vrstni motor, vodno hlajenje, aluminjast geštel...) Res, da Italjani ne menjujejo modelov tako pogosto oz. "vizuelno temeljito" kot ostali, ampak od leta 1998 so se npr. pri Aprilii zamenjale 2 vrsti agregatov (+ 2 x znatna modifikacija) ter 3 vrste okvirjev. Res je :grim , KONCEPT je ostal enak kot leta 1998. Ampak tudi ob nastanku leta 1998 je bil moped eden boljših in hitrejših v svojem razredu. Na vsezadnje pa to sploh ni bistveno :yawn: Tak začetniški fijasko si lahko privošči kvečjemu kak Benelli, ne pa KTM, ki na račun floskule "READY TO RACE" prepričuje mnoge nove kupce, se pa kaže, da je vse skupaj bolj "READY TO RAJC". Vsaj zaenkrat :photo: .
KeC Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Daytonca 675 druga, kljub temu, da še ni doživela sprememb. :worship:
KeC Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Pa še rezultati: Supersport 600: 1° Yamaha Yzf-R6 2° Triumph Daytona 675 3° Kawasaki Ninja Zx-6r 4° Suzuki Gsx-r 600 5° Honda Cbr 600 Rr Superbike 4-valjniki: 1° Honda Cbr 1000 Rr 2° Kawasaki Ninja Zx-10r 3° Suzuki Gsx-r 1000 4° Yamaha Yzf-R1 5° Mv Augusta F4 312R 6° Suzuki Gsx-r 750 Superbike 2-valjniki: 1° Aprilia Rsv 1000r Factory 2° Ktm Rc 8 1190 3° Bmw Hp2 Sport Finale: 1° Honda Cbr 10000 Rr 2° Yamaha Yzf-R6 3° Aprilia Rsv 10000r Factory
KeC Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 je kak scan tega članka na netu :rolleyes: Če znaš nemško je nekaj tukaj: PS online
jupiter Objavljeno Julij 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Kok so bli pa kej časi na krog B) Evo, takole :naughty: Vir: Motorevija (HR)
suzuki Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 (popravljeno) ...Tak začetniški fijasko si lahko privošči kvečjemu kak Benelli, ne pa KTM, ki na račun floskule "READY TO RACE" prepričuje mnoge nove kupce, se pa kaže, da je vse skupaj bolj "READY TO RAJC". Vsaj zaenkrat :photo: . Hola mojster, glede na to da je bil KTM absolutno gledano najhitrejši dvovaljnik, se bom izogibal besed fijasko, floskula in RAJC v povezavi z RC8, vsaj zaenkrat... pa brez zamere :) Popravljeno Julij 3, 2008. Popravil suzuki
Stric Burek Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Za KTM pa..Bull...majster, se mi zdi tole tvoje kr nekaj preko palca. Bi lahko sklepal, da je je pol tut Kawa ZX10 danes v osnovi ista kot 2004, pa Suzuki K8 v osnovi isti motocikl kot letnik 1996 (štirje cilindri vrstni motor, vodno hlajenje, aluminjast geštel...) Res, da Italjani ne menjujejo modelov tako pogosto oz. "vizuelno temeljito" kot ostali, ampak od leta 1998 so se npr. pri Aprilii zamenjale 2 vrsti agregatov (+ 2 x znatna modifikacija) ter 3 vrste okvirjev. Res je :grim , KONCEPT je ostal enak kot leta 1998. Ampak tudi ob nastanku leta 1998 je bil moped eden boljših in hitrejših v svojem razredu. Na vsezadnje pa to sploh ni bistveno :yawn: Tak začetniški fijasko si lahko privošči kvečjemu kak Benelli, ne pa KTM, ki na račun floskule "READY TO RACE" prepričuje mnoge nove kupce, se pa kaže, da je vse skupaj bolj "READY TO RAJC". Vsaj zaenkrat :photo: . Čakaj malo. RSV je menjala vse te stvari v nekaj letih, KTM je pa prvikrat naredil superbike stroj ki je skoraj premagal RSV??? Meni se zdi to zelooo v redu.
biker77 Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 (popravljeno) če gledam razpredelnico dvocilindrašev pridem do naslednjega zaključka: 7 voznikov je naredilo najhitrejši čas z aprilio 5 voznikov je naredilo najhitrejši čas s ktm-om 1 voznik je naredil najhitrejši čas z bmw-jem najhitrejša dva časa sta narejena s Ktm-om ktm ima v svojem sloganu rek: ready to race kar lahko samo potrdim in je res ready to race. se pravi ga ni zelo lahko vozit, gre pa ko hudič. zaključek da je aprilia absolutno boljša je napačen. lahko napišemo da je aprilia bolj prijazna do manj zahtevnih voznikov. s tem imamo zopet opravka z ready to race.. Popravljeno Julij 8, 2008. Popravil biker77
Sam dePihlja Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Sploh ni poanta v tem, kdo je absolutno boljši, bolj prijazen :zzz: ... Rezultate je možno interpretirat na 100 in en način, take debate pa ponavadi niti niso kaj prida konstruktivne. Mene je k razmisleku vodilo naslednje : KTM ima 200ccm naskoka in 6 let tehnologije pri zasnovi :hmm: Če bi bil motor res "READY TO RACE" bi to moralo zadostovati najmanj za okroglo sekundo v absolutno najhitrejšem času če že druga ne .)
biker77 Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Sploh ni poanta v tem, kdo je absolutno boljši, bolj prijazen :zzz: ... Rezultate je možno interpretirat na 100 in en način, take debate pa ponavadi niti niso kaj prida konstruktivne.Mene je k razmisleku vodilo naslednje : KTM ima 200ccm naskoka in 6 let tehnologije pri zasnovi :hmm: Če bi bil motor res "READY TO RACE" bi to moralo zadostovati najmanj za okroglo sekundo v absolutno najhitrejšem času če že druga ne .) niti ne..ker ducati je moral izsilit 200ccm prednosti da lahko konkurira japoncem v SBK drugače pa je res da je mille še vedno hitra, da pa je čas za prenovo..in ta bo baje kmalu
Sam dePihlja Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 (popravljeno) niti ne..ker ducati je moral izsilit 200ccm prednosti da lahko konkurira japoncem v SBK ...spet stvar interpretacije oz. afinitete :hmm: Motosvet je vedno fajn mesto za takšne in drugačne ideološke boje :grim Kaj je to prednost, izsiljevanje, kdo komu konkurira :? Spet lahko do onemoglosti onaniraš, debatiraš in argumentiraš vse po vrsti... a so bli to japsi s svojimi 250ccm (750-1000) al so bli to špagetarji s svojimi 200ccm (1000-1200)? Eni zagovarjajo pravilo 1000ccm za vse, drugi pravila, ki izhajajo iz teorije motorogradnje in omogočajo večjo tehnično raznolikost... Meni je všeč, če so pravila takšna, da omogočajo izenačeno dirkanje predvsem pa, če silijo proizvajalce v kreativnost in prenos dirkalne tehnike v serijsko proizvodnjo. Tut KTM mi bo postal všeč takoj ko bo izkoristil svoj potencial tako kot se za tako znamko spodobi in svoj slogan "ready to race" brezkompromisno udejanil na dveh kolesih. Popravljeno Julij 8, 2008. Popravil Sam dePihlja
biker77 Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 ...spet stvar interpretacije oz. afinitete :hmm: Motosvet je vedno fajn mesto za takšne in drugačne ideološke boje :grim Kaj je to prednost, izsiljevanje, kdo komu konkurira :? Spet lahko do onemoglosti onaniraš, debatiraš in argumentiraš vse po vrsti... a so bli to japsi s svojimi 250ccm (750-1000) al so bli to špagetarji s svojimi 200ccm (1000-1200)? Eni zagovarjajo pravilo 1000ccm za vse, drugi pravila, ki izhajajo iz teorije motorogradnje in omogočajo večjo tehnično raznolikost... Meni je všeč, če so pravila takšna, da omogočajo izenačeno dirkanje predvsem pa, če silijo proizvajalce v kreativnost in prenos dirkalne tehnike v serijsko proizvodnjo. Tut KTM mi bo postal všeč takoj ko bo izkoristil svoj potencial tako kot se za tako znamko spodobi in svoj slogan "ready to race" brezkompromisno udejanil na dveh kolesih. mislim da ktm potencial ima..treba ga pa je znat potegnt iz njega..kar pa ne zna vsak kot je razvidno iz tabele.. odvisno je bolj od voznika kot motocikla..jest se na mille sploh ne znam peljat.. za primerjavo ti dam melandrija in stonerja..enak motocikel več kot 2 sekundi razlike..
Sam dePihlja Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 (popravljeno) mislim da ktm potencial ima..treba ga pa je znat potegnt iz njega..kar pa ne zna vsak kot je razvidno iz tabele.. KTM kot zasnova potencial ima, ampak iz nedodelanega kot je sedaj, ga lahko 100% potegne samo superman. Pustimo primerjave Melandri-Stoner, govorimo o časih istega voznika. Kot je razvidno iz tabele je absolutno najhitrejši čas z Mille dosegel J.Fuchs, ki pa je bil z KTM-jem še za cca. 0,2sek hitrejši oz. 0,003 sek počasnejši od KTM jevega absolutno najhitrejšega časa(če me spomin ne vara, Fuchs ni glih neki hobi rajcer z Grobnika). Pomeni, da je iz obeh potegnil max. In razlika: kilavih 0,188sek v korist KTM ja z 200ccm+ in 6 let razvoja :lol: Glede na potencialno prednost in bi morala ta razlika znašat vsaj 1 sek. Mogoče bi pa moral Fuchs tebe povprašat o potrebnem znanju za potegnt ven še kaj več :slap: Ne da se mi več :surrender: ....ower & out Popravljeno Julij 8, 2008. Popravil Sam dePihlja
Ice Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 agregat v RC 8 je najprej bil misljen 990 ccm, kot je sedaj vgrajen v superduke. novi 1190 ccm masina je relativno nova (leti dni stara ?!) zasnova, ki z 990 ccm nima vec veliko skupnega. (glej der reitwagen, junijsko stevilko). vse skupaj so pogojevala pravila WSBK.
biker77 Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 KTM kot zasnova potencial ima, ampak iz nedodelanega kot je sedaj, ga lahko 100% potegne samo superman. Pustimo primerjave Melandri-Stoner, govorimo o časih istega voznika. Kot je razvidno iz tabele je absolutno najhitrejši čas z Mille dosegel J.Fuchs, ki pa je bil z KTM-jem še za cca. 0,2sek hitrejši oz. 0,003 sek počasnejši od KTM jevega absolutno najhitrejšega časa(če me spomin ne vara, Fuchs ni glih neki hobi rajcer z Grobnika). Pomeni, da je iz obeh potegnil max. In razlika: kilavih 0,188sek v korist KTM ja z 200ccm+ in 6 let razvoja :lol: Glede na potencialno prednost in bi morala ta razlika znašat vsaj 1 sek.Mogoče bi pa moral Fuchs tebe povprašat o potrebnem znanju za potegnt ven še kaj več :slap: Ne da se mi več :surrender: ....ower & out zakaj bi pustili primerjavo melandri-stoner. hočem rečt da vsakemu vsak motocikel ne leži. in ne gre tukaj samo za melandrija ali fuchsa (s katerim sem vozil v missanu in vem da je preklet hiter) ampak za prav vse voznike, dirkače ali koga drugega.. in niti slučajno ne pomeni da je on tisti ki lahko ali pa tudi dejansko je iz motocikla potegnil max. ker je na teh testih premalo časa da bi zares spoznal motocikel.. mogoče bi mogu pa tebe vprašat..jest pač samo povem svoje mnenje..al je to mogoče spet nedopustno? in ne vem..me slučajno hočeš prepričat v nekaj? da je 2+2=5???? ali kaj podobnega? moje videnje je tako kot sem ga predstavil..in je moje videnje..tvoje je pač drugačno.. aja..najbrž zarad tega ker maš mille :slap:
Stric Burek Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Kakih 6 let razvoja? RC8 je KTMov prvi superbike, ki je bil predstavljen letos. Mille je pa zunaj že skoraj 10let?!?
Cartman Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Kakih 6 let razvoja? RC8 je KTMov prvi superbike, ki je bil predstavljen letos. Mille je pa zunaj že skoraj 10let?!? 6 let razvoja jaz razumem kotv šestih letih se je svet precej naučil. kar je res. Svet ve precej več materiali so napredovali database so napolnjene z napakami drugih. tud jaz sem pričakoval zmago brez boja. oziroma statiranje RSVja in bmwja. RC8 me je začudil, da je precej konkurenčno (ne za zmago za top 10 pa) vozil v STOCK 1000. no, ducati je sposoben tudi zmagati. Sicer pa se mi zdi brezpredmetno debatiranje, kaj je bolše, ko vidimo, da se recimo Berger v stock 1000 pelje hitrej kot Sufoglu v SBK 1000, in da je bila lani razlika med CBR600 in Ninjo 600, na testih v ameriki, (za kawasaki sta vozila Tomme Tokudome in Akira Yanagawa, za hondo pa nism 100% ampak mislim da Joshua Brooks) z tovarnišiki piloti in enakimi gumami razlika okrog desetinke. kaj se ment?
T Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Ne vem kam bi jo drugam nalimal... Res je hudo pofarbana. :worship:
elbarto Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 Glavno je da zdaj, ko veste kaj je in in kaj out, si boste lahko kupovali po rezultatu Masterbika svojega bika, seveda ne pozabit na popolnoma skladno dodatno opremo, in orgazmirali ob navijanju po lokalnih cestah in si mislili, da vozite "masterbike" :evilgrin:
KeC Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 zaključek da je aprilia absolutno boljša je napačen.lahko napišemo da je aprilia bolj prijazna do manj zahtevnih voznikov. s tem imamo zopet opravka z ready to race.. Manj zahtevnih voznikov? Če kaj, se mi zdi da so vozniki, ki sodelujejo tukaj, daleč od tega, da bi bili manj zahtevni.
elbarto Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Manj zahtevnih voznikov? Če kaj, se mi zdi da so vozniki, ki sodelujejo tukaj, daleč od tega, da bi bili manj zahtevni. Seveda niso, nekateri so tako zahtevni, da si bolj zahtevne težko spljoh predstavljam..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se