Skoči na vsebino

Master bike 2008


jupiter

Priporočene objave

:hmm: Pelizon na grobniku ni mel nobenih problemov, je vozil 1:30:00 že lani jeseni. gor je bil dunlop gp, in motor je zgledal na tračnicah. za primerjavo recimo ZX10r 2008, je z istim pilotom pr podobnem času otresal ko podivjana krava. res grdo za videt.

Pelizzon je vozu 1098 S kar je pa razlika z 1098 R ki ima več kot 20 konjev več na kolesu, 100 kubikov več in nekaj kilogramov manj.

Drgač pa lepo, da se Mille kljub letom in le 122 konji na kolesu takole upira kokurenci :worship: :yea2: :OK: :yea1:

V-TWIN POWER !!! :love1:

post-8975-1215088055_thumb.jpg

post-8975-1215088110_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Domnevam, da si zadevo povzel po Motorradu, ki je tradicionalno nenaklonjen Ducatiju :whistle:

Glede KTM ja pa tole: niso vozili prototipa ampak serijski motor, zrel za serijsko proizvodnjo. Danes, ko se modeli menjajo na dve-tri sezone, je malo smešno govoriti o izboljšavah v prihodnjih modelnih letih. Lahko, da bo naslednje leto ali dve pokazal "pravo barvo" oz. bolje izkoristil svoj potencial, ampak tudi drugi bodo medtem barvali, nekateri celo popolnoma na novo .)

ja, povzel sem po Motorradu... se mi pa sploh ne zdi da bi bili njihovi testniki "tradicionalno nenaklonjeni Ducatiju", prej nasprotno - vedno... khm... recimo temu "podpirajo" ;) evropske izdelovalce motociklov :) čeprav si najraje nataknejo domača, BMWjeva očala :whistle:

Glede KTMja bom poskusil povedati drugače: prepričan sem, da prvi model RSV Mille iz leta 1998 ne bi imel za burek v tem testu, današnji model pa je skoraj zmagal v absolutni kategoriji, kljub temu da gre v osnovi za isti motocikel in da je tudi večina ostalih imela čas za "barvanje"... svaka čast Apriliji!!!

...

@Suzuki, recimo de sm rahlo naiven in verjamem da so razlike daleč majše kot v MotoGp med moštvi ki vozijo za istega opremljevalca. :D

kot so meni razlagali (tisti ki sodelujejo v WSBK cirkusu, op. prev.) niso razlike prav nič manjše :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm pelu Ducaija 1098R z Pirellijem in nato tut z Dunlopom GP in na Dunlopu je ta motor res skoraj nevozen. Mislim, da ga na Dunlopu nikakor niso mogli umiriti zato ni peljal Masterbika...

Hola mojster,

bom sicer preveril takoj ko pridem domov, ampak v spominu mi je ostal podatek da so bile gume na MasterBike testu Dunlop GP Racer, ki so seveda veliko bolj nezahtevne kot GP...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede KTMja bom poskusil povedati drugače: prepričan sem, da prvi model RSV Mille iz leta 1998 ne bi imel za burek v tem testu, današnji model pa je skoraj zmagal v absolutni kategoriji, kljub temu da gre v osnovi za isti motocikel in da je tudi večina ostalih imela čas za "barvanje"... svaka čast Apriliji!!!

Glede Motorrada: maš pravza BMW, ostalo pa se nebi najbolj strinjal s tabo. Za na moj okus jim je precej pri srcu Suzuki, vsaj v preteklosti je blo tako. Morda tut zarad tega daš tolko na to revijo :evilgrin:

Za KTM pa..Bull...majster, se mi zdi tole tvoje kr nekaj preko palca. Bi lahko sklepal, da je je pol tut Kawa ZX10 danes v osnovi ista kot 2004, pa Suzuki K8 v osnovi isti motocikl kot letnik 1996 (štirje cilindri vrstni motor, vodno hlajenje, aluminjast geštel...) Res, da Italjani ne menjujejo modelov tako pogosto oz. "vizuelno temeljito" kot ostali, ampak od leta 1998 so se npr. pri Aprilii zamenjale 2 vrsti agregatov (+ 2 x znatna modifikacija) ter 3 vrste okvirjev. Res je :grim , KONCEPT je ostal enak kot leta 1998. Ampak tudi ob nastanku leta 1998 je bil moped eden boljših in hitrejših v svojem razredu. Na vsezadnje pa to sploh ni bistveno :yawn:

Tak začetniški fijasko si lahko privošči kvečjemu kak Benelli, ne pa KTM, ki na račun floskule "READY TO RACE" prepričuje mnoge nove kupce, se pa kaže, da je vse skupaj bolj "READY TO RAJC". Vsaj zaenkrat :photo: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še rezultati:

Supersport 600:

1° Yamaha Yzf-R6

2° Triumph Daytona 675

3° Kawasaki Ninja Zx-6r

4° Suzuki Gsx-r 600

5° Honda Cbr 600 Rr

Superbike 4-valjniki:

1° Honda Cbr 1000 Rr

2° Kawasaki Ninja Zx-10r

3° Suzuki Gsx-r 1000

4° Yamaha Yzf-R1

5° Mv Augusta F4 312R

6° Suzuki Gsx-r 750

Superbike 2-valjniki:

1° Aprilia Rsv 1000r Factory

2° Ktm Rc 8 1190

3° Bmw Hp2 Sport

Finale:

1° Honda Cbr 10000 Rr

2° Yamaha Yzf-R6

3° Aprilia Rsv 10000r Factory

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok so bli pa kej časi na krog B)

Evo, takole :naughty: Vir: Motorevija (HR)

post-6668-1215103840_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Tak začetniški fijasko si lahko privošči kvečjemu kak Benelli, ne pa KTM, ki na račun floskule "READY TO RACE" prepričuje mnoge nove kupce, se pa kaže, da je vse skupaj bolj "READY TO RAJC". Vsaj zaenkrat :photo: .

Hola mojster,

glede na to da je bil KTM absolutno gledano najhitrejši dvovaljnik, se bom izogibal besed fijasko, floskula in RAJC v povezavi z RC8, vsaj zaenkrat... pa brez zamere :)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za KTM pa..Bull...majster, se mi zdi tole tvoje kr nekaj preko palca. Bi lahko sklepal, da je je pol tut Kawa ZX10 danes v osnovi ista kot 2004, pa Suzuki K8 v osnovi isti motocikl kot letnik 1996 (štirje cilindri vrstni motor, vodno hlajenje, aluminjast geštel...) Res, da Italjani ne menjujejo modelov tako pogosto oz. "vizuelno temeljito" kot ostali, ampak od leta 1998 so se npr. pri Aprilii zamenjale 2 vrsti agregatov (+ 2 x znatna modifikacija) ter 3 vrste okvirjev. Res je :grim , KONCEPT je ostal enak kot leta 1998. Ampak tudi ob nastanku leta 1998 je bil moped eden boljših in hitrejših v svojem razredu. Na vsezadnje pa to sploh ni bistveno :yawn:

Tak začetniški fijasko si lahko privošči kvečjemu kak Benelli, ne pa KTM, ki na račun floskule "READY TO RACE" prepričuje mnoge nove kupce, se pa kaže, da je vse skupaj bolj "READY TO RAJC". Vsaj zaenkrat :photo: .

Čakaj malo. RSV je menjala vse te stvari v nekaj letih, KTM je pa prvikrat naredil superbike stroj ki je skoraj premagal RSV??? Meni se zdi to zelooo v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če gledam razpredelnico dvocilindrašev pridem do naslednjega zaključka:

7 voznikov je naredilo najhitrejši čas z aprilio

5 voznikov je naredilo najhitrejši čas s ktm-om

1 voznik je naredil najhitrejši čas z bmw-jem

najhitrejša dva časa sta narejena s Ktm-om

ktm ima v svojem sloganu rek: ready to race

kar lahko samo potrdim in je res ready to race. se pravi ga ni zelo lahko vozit, gre pa ko hudič.

zaključek da je aprilia absolutno boljša je napačen.

lahko napišemo da je aprilia bolj prijazna do manj zahtevnih voznikov. s tem imamo zopet opravka z ready to race..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni poanta v tem, kdo je absolutno boljši, bolj prijazen :zzz: ... Rezultate je možno interpretirat na 100 in en način, take debate pa ponavadi niti niso kaj prida konstruktivne.

Mene je k razmisleku vodilo naslednje : KTM ima 200ccm naskoka in 6 let tehnologije pri zasnovi :hmm: Če bi bil motor res "READY TO RACE" bi to moralo zadostovati najmanj za okroglo sekundo v absolutno najhitrejšem času če že druga ne .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni poanta v tem, kdo je absolutno boljši, bolj prijazen :zzz: ... Rezultate je možno interpretirat na 100 in en način, take debate pa ponavadi niti niso kaj prida konstruktivne.

Mene je k razmisleku vodilo naslednje : KTM ima 200ccm naskoka in 6 let tehnologije pri zasnovi :hmm: Če bi bil motor res "READY TO RACE" bi to moralo zadostovati najmanj za okroglo sekundo v absolutno najhitrejšem času če že druga ne .)

niti ne..ker ducati je moral izsilit 200ccm prednosti da lahko konkurira japoncem v SBK

drugače pa je res da je mille še vedno hitra, da pa je čas za prenovo..in ta bo baje kmalu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niti ne..ker ducati je moral izsilit 200ccm prednosti da lahko konkurira japoncem v SBK

...spet stvar interpretacije oz. afinitete :hmm: Motosvet je vedno fajn mesto za takšne in drugačne ideološke boje :grim Kaj je to prednost, izsiljevanje, kdo komu konkurira :? Spet lahko do onemoglosti onaniraš, debatiraš in argumentiraš vse po vrsti... a so bli to japsi s svojimi 250ccm (750-1000) al so bli to špagetarji s svojimi 200ccm (1000-1200)?

Eni zagovarjajo pravilo 1000ccm za vse, drugi pravila, ki izhajajo iz teorije motorogradnje in omogočajo večjo tehnično raznolikost...

Meni je všeč, če so pravila takšna, da omogočajo izenačeno dirkanje predvsem pa, če silijo proizvajalce v kreativnost in prenos dirkalne tehnike v serijsko proizvodnjo. Tut KTM mi bo postal všeč takoj ko bo izkoristil svoj potencial tako kot se za tako znamko spodobi in svoj slogan "ready to race" brezkompromisno udejanil na dveh kolesih.

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...spet stvar interpretacije oz. afinitete :hmm: Motosvet je vedno fajn mesto za takšne in drugačne ideološke boje :grim Kaj je to prednost, izsiljevanje, kdo komu konkurira :? Spet lahko do onemoglosti onaniraš, debatiraš in argumentiraš vse po vrsti... a so bli to japsi s svojimi 250ccm (750-1000) al so bli to špagetarji s svojimi 200ccm (1000-1200)?

Eni zagovarjajo pravilo 1000ccm za vse, drugi pravila, ki izhajajo iz teorije motorogradnje in omogočajo večjo tehnično raznolikost...

Meni je všeč, če so pravila takšna, da omogočajo izenačeno dirkanje predvsem pa, če silijo proizvajalce v kreativnost in prenos dirkalne tehnike v serijsko proizvodnjo. Tut KTM mi bo postal všeč takoj ko bo izkoristil svoj potencial tako kot se za tako znamko spodobi in svoj slogan "ready to race" brezkompromisno udejanil na dveh kolesih.

mislim da ktm potencial ima..treba ga pa je znat potegnt iz njega..kar pa ne zna vsak kot je razvidno iz tabele..

odvisno je bolj od voznika kot motocikla..jest se na mille sploh ne znam peljat..

za primerjavo ti dam melandrija in stonerja..enak motocikel več kot 2 sekundi razlike..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da ktm potencial ima..treba ga pa je znat potegnt iz njega..kar pa ne zna vsak kot je razvidno iz tabele..

KTM kot zasnova potencial ima, ampak iz nedodelanega kot je sedaj, ga lahko 100% potegne samo superman. Pustimo primerjave Melandri-Stoner, govorimo o časih istega voznika. Kot je razvidno iz tabele je absolutno najhitrejši čas z Mille dosegel J.Fuchs, ki pa je bil z KTM-jem še za cca. 0,2sek hitrejši oz. 0,003 sek počasnejši od KTM jevega absolutno najhitrejšega časa(če me spomin ne vara, Fuchs ni glih neki hobi rajcer z Grobnika). Pomeni, da je iz obeh potegnil max. In razlika: kilavih 0,188sek v korist KTM ja z 200ccm+ in 6 let razvoja :lol: Glede na potencialno prednost in bi morala ta razlika znašat vsaj 1 sek.

Mogoče bi pa moral Fuchs tebe povprašat o potrebnem znanju za potegnt ven še kaj več :slap:

Ne da se mi več :surrender: ....ower & out

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

agregat v RC 8 je najprej bil misljen 990 ccm, kot je sedaj vgrajen v superduke. novi 1190 ccm masina je relativno nova (leti dni stara ?!) zasnova, ki z 990 ccm nima vec veliko skupnega. (glej der reitwagen, junijsko stevilko). vse skupaj so pogojevala pravila WSBK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM kot zasnova potencial ima, ampak iz nedodelanega kot je sedaj, ga lahko 100% potegne samo superman. Pustimo primerjave Melandri-Stoner, govorimo o časih istega voznika. Kot je razvidno iz tabele je absolutno najhitrejši čas z Mille dosegel J.Fuchs, ki pa je bil z KTM-jem še za cca. 0,2sek hitrejši oz. 0,003 sek počasnejši od KTM jevega absolutno najhitrejšega časa(če me spomin ne vara, Fuchs ni glih neki hobi rajcer z Grobnika). Pomeni, da je iz obeh potegnil max. In razlika: kilavih 0,188sek v korist KTM ja z 200ccm+ in 6 let razvoja :lol: Glede na potencialno prednost in bi morala ta razlika znašat vsaj 1 sek.

Mogoče bi pa moral Fuchs tebe povprašat o potrebnem znanju za potegnt ven še kaj več :slap:

Ne da se mi več :surrender: ....ower & out

zakaj bi pustili primerjavo melandri-stoner. hočem rečt da vsakemu vsak motocikel ne leži.

in ne gre tukaj samo za melandrija ali fuchsa (s katerim sem vozil v missanu in vem da je preklet hiter) ampak za prav vse voznike, dirkače ali koga drugega..

in niti slučajno ne pomeni da je on tisti ki lahko ali pa tudi dejansko je iz motocikla potegnil max. ker je na teh testih premalo časa da bi zares spoznal motocikel..

mogoče bi mogu pa tebe vprašat..jest pač samo povem svoje mnenje..al je to mogoče spet nedopustno?

in ne vem..me slučajno hočeš prepričat v nekaj? da je 2+2=5???? ali kaj podobnega?

moje videnje je tako kot sem ga predstavil..in je moje videnje..tvoje je pač drugačno..

aja..najbrž zarad tega ker maš mille :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakih 6 let razvoja? RC8 je KTMov prvi superbike, ki je bil predstavljen letos. Mille je pa zunaj že skoraj 10let?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakih 6 let razvoja? RC8 je KTMov prvi superbike, ki je bil predstavljen letos. Mille je pa zunaj že skoraj 10let?!?

6 let razvoja jaz razumem kotv šestih letih se je svet precej naučil. kar je res. Svet ve precej več materiali so napredovali database so napolnjene z napakami drugih. tud jaz sem pričakoval zmago brez boja. oziroma statiranje RSVja in bmwja. RC8 me je začudil, da je precej konkurenčno (ne za zmago za top 10 pa) vozil v STOCK 1000. no, ducati je sposoben tudi zmagati.

Sicer pa se mi zdi brezpredmetno debatiranje, kaj je bolše, ko vidimo, da se recimo Berger v stock 1000 pelje hitrej kot Sufoglu v SBK 1000, in da je bila lani razlika med CBR600 in Ninjo 600, na testih v ameriki, (za kawasaki sta vozila Tomme Tokudome in Akira Yanagawa, za hondo pa nism 100% ampak mislim da Joshua Brooks) z tovarnišiki piloti in enakimi gumami razlika okrog desetinke. kaj se ment?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavno je da zdaj, ko veste kaj je in in kaj out, si boste lahko kupovali po rezultatu Masterbika svojega bika, seveda ne pozabit na popolnoma skladno dodatno opremo, in orgazmirali ob navijanju po lokalnih cestah in si mislili, da vozite "masterbike" :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaključek da je aprilia absolutno boljša je napačen.

lahko napišemo da je aprilia bolj prijazna do manj zahtevnih voznikov. s tem imamo zopet opravka z ready to race..

Manj zahtevnih voznikov? Če kaj, se mi zdi da so vozniki, ki sodelujejo tukaj, daleč od tega, da bi bili manj zahtevni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manj zahtevnih voznikov? Če kaj, se mi zdi da so vozniki, ki sodelujejo tukaj, daleč od tega, da bi bili manj zahtevni.

Seveda niso, nekateri so tako zahtevni, da si bolj zahtevne težko spljoh predstavljam..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!