Skoči na vsebino

Master bike 2008


jupiter

Priporočene objave

6 let razvoja jaz razumem kotv šestih letih se je svet precej naučil. kar je res. Svet ve precej več materiali so napredovali database so napolnjene z napakami drugih. tud jaz sem pričakoval zmago brez boja. oziroma statiranje RSVja in bmwja. RC8 me je začudil, da je precej konkurenčno (ne za zmago za top 10 pa) vozil v STOCK 1000. no, ducati je sposoben tudi zmagati.

Sicer pa se mi zdi brezpredmetno debatiranje, kaj je bolše, ko vidimo, da se recimo Berger v stock 1000 pelje hitrej kot Sufoglu v SBK 1000, in da je bila lani razlika med CBR600 in Ninjo 600, na testih v ameriki, (za kawasaki sta vozila Tomme Tokudome in Akira Yanagawa, za hondo pa nism 100% ampak mislim da Joshua Brooks) z tovarnišiki piloti in enakimi gumami razlika okrog desetinke. kaj se ment?

Se kar strinjam z napisanim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat je bil na tem forumu en tip z ZX-12R in je bil ful pameten kolk je ta motor hitrejši od zx-10. Me zanima kaj bo zdej reku k je desetka v pospeševanju "obrala" zx-14 in Hayabuso :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat je bil na tem forumu en tip z ZX-12R in je bil ful pameten kolk je ta motor hitrejši od zx-10. Me zanima kaj bo zdej reku k je desetka v pospeševanju "obrala" zx-14 in Hayabuso :naughty:

od 0-100 baje da ne..in to milj..se pravi 160km/h

in 10-ka po mojem ni namenjena pospeševanju na ravnem..ampak pisti..

kolk je hitra bojo pa rezultati povedal..superbike naprimer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od 0-100 baje da ne..in to milj..se pravi 160km/h

in 10-ka po mojem ni namenjena pospeševanju na ravnem..ampak pisti..

kolk je hitra bojo pa rezultati povedal..superbike naprimer

:lol1: superbike nima kaj dosti zveze z našimi serijskimi "kantami" :grrr

Razen pozicij navedenih v seznamu homologiranih delov je vse ostalo "custom maid":

2.9.7 PARTS AND PRODUCT UPDATE

Any change in the specifications of the following parts of a FIM homologated motorcycle will require a new homologation of the model:

· Crankcase

· Cylinder

· Cylinder head

· Crankshaft, connecting rods

· Camshafts, valves

· Carburation instruments

· Frame: main dimensions [in relation to wheelbase, caster, steering head angle, relative location of the swing-arm, relative location of rear shock absorber(s) and linkages]

· New range of engine prefix numbers

· New range of frame prefix numbers

2.9.8 HOMOLOGATION OF PARTS AND PRODUCT UPDATE

· Product updates on parts other than those stated in Article 2.9.7, such as the fairing or wheels require a homologation update.

· The manufacturer must send a notice to the FIM CCR Secretariat requesting for a homologation update not later than 30 days before the first race in which the model containing new parts will compete.

· With the formal notice, the manufacturer is required to send the 1, 2 and 3 homologation forms, together with all relating documentation about the parts and product update (the drawings of the old and new products/parts, etc.) including a statement with the VIN-Number pertinent to the updated parts and product, to the FIM CCR Secretariat, both in paper and electronic form.

· At the latest within one (1) week before the homologation inspection by the FIM, manufacturers must ensure that the parts requested by the FIM are received at the indicated place which will be in a European state.

· Only motorcycles that have higher VIN numbers than those stated by the manufacturer are allowed to race using the new updated parts.

· The FIM will charge half of the homologation fee for a homologation update.

· The FIM will withdraw the homologation if these rules are not respected.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni glih vse res kot si zapisal, malo bolje poglej tabelo;

Haybusa je pri pospeševanju iz 0 do 60 mph, do 100 mph in na 1/4 mph hitrejša od ZX-10 .

ZX-10 pa je hitrejši od 100 do 150 oz. 180 mph in od 0 do 180 mph.

Enkrat je bil na tem forumu en tip z ZX-12R in je bil ful pameten kolk je ta motor hitrejši od zx-10. Me zanima kaj bo zdej reku k je desetka v pospeševanju "obrala" zx-14 in Hayabuso :naughty:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka, zanimivo je predvsem to (vsaj meni), da rižotkarji za precej manj denarja v trgovini ponujajo motor, ki v svojem "poslanstvu", torej podiranju časov prekašajo več tisoč € dražje, predvsem pa bolj cenjene naše-Evropske stroje, ki so običajno že serijsko opremljeni z "hi-tech" dodatno opremo...

Pa še trajnost-beri življenska doba, je iz vzhoda boljša.

Res zanimivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mej italjanski motor pa boš vidu kje je fora da jih folk kopuje ;)

Drgač pa če primerjaš aprilio ki ma recimo 140 konju, pa japonsko konkorenco, ki ima 170+ in manjšo težo, pol ti je lahko jasen, da tisti bonbončki nekaj pripomorejo :).

Se pa strinjam da so japonci za manj denarja konkurenčni ali pa še hitrejši, ampak probej italjana...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mej italjanski motor pa boš vidu kje je fora da jih folk kopuje ;)

Drgač pa če primerjaš aprilio ki ma recimo 140 konju, pa japonsko konkorenco, ki ima 170+ in manjšo težo, pol ti je lahko jasen, da tisti bonbončki nekaj pripomorejo :) .

Se pa strinjam da so japonci za manj denarja konkurenčni ali pa še hitrejši, ampak probej italjana...

Sej probal sem ga, ampak razen precej hudih treslajev name ni pustil kakega vtisa... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej probal sem ga, ampak razen precej hudih treslajev name ni pustil kakega vtisa... :rolleyes:

Verjetno nisi še vozu KTMovih bombnikov :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!