Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
VDaGamma

Motor za začetnika

Recommended Posts

David Kozar

  

Iz opisanega sklepam, da imaš nekaj znanja z obvladovanjem motorja (tehnika vožnje). Pojdi v avtošolo, pa boš preizkusil podoben motor, kot si ga želiš imeti (na našem območju imajo avtošole take mašine, kot si opisal). Boš videl, če ti bo tak motor odgovarjal.

Lp.

Ja imam nekaj znanja o tehniki vožnje,bom tudi to probal.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Moraš pa pazit, da ne bo imel motor več kot 70kW v osnovi, zaradi A2 zakona. Fazer 600 ima mislim da nekje 72kW.

Ani to to da nesme imeti v osnovi več kot 90KM?

To sem tudi nekaj slišal ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gasperr

Omejeno je razmerje moč/masa in pa kilovati. Pa tudi drugače, če bi blo 90KM kot ti praviš bi bilo še manj - 90KM je nekje 65kW.

 

Izvorna moč ne sme bit večja kot 70kW, zablokirana pa ne več kot 35kW. 

Edited by Gasperr

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Omejeno je razmerje moč/masa in pa kilovati. Pa tudi drugače, če bi blo 90KM kot ti praviš bi bilo še manj - 90KM je nekje 65kW.

 

Izvorna moč ne sme bit večja kot 70kW, zablokirana pa ne več kot 35kW. 

Aa potem pa tak ja:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NinjaRider04

Lp,star sem 17 let in vozim 125ccm čoperja in tudi cross motor,pri 18 leti bi pa rad naredil izpit za A2,zdaj pa nevem kak motor kupit,250 ccm nebi rad kupoval ker vem da ga bom hitro prerasel.Razmišljal pa sem o hondi cbf 600ccm in yamaha fazer 600ccmin pa honda hornet 600, imel pa bi seveda blokado do 25kw.

Velik sem okrog 180cm in imam 66kg.

Kako pa je kaj s težo teh motorjev nebi rad da bi mi bil pretežek.

Hvala za pomoč in nasvete.

Lp

35kw*,..se ti bolj splača =)..drugače pa ja srečno vožnjo in veliko varnih km!

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

35kw*,..se ti bolj splača =)..drugače pa ja srečno vožnjo in veliko varnih km!

No ja maš prav sem se zatipkal do 35 kw pač:)

Hvala enako:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Obstaja tudi kar nekaj 600-700 kubičnih soft endur, ki so udobne in potovalno sposobne. Večina jim ima ravno 35kw, kar je primerno za A2. Če bi te to slučajno zainteresiralo.  Se pa peljejo bistveno bolje, kot njihovi predhodniki iz 90-ih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Ali pa kako 600-700ccm touring zadevo in ji dodaš blokado, kot npr. Kawasaki Versys ali pa Suzuki V-Strom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Obstaja tudi kar nekaj 600-700 kubičnih soft endur, ki so udobne in potovalno sposobne. Večina jim ima ravno 35kw, kar je primerno za A2. Če bi te to slučajno zainteresiralo.  Se pa peljejo bistveno bolje, kot njihovi predhodniki iz 90-ih.

Mi lahko poveš kakšen primer teh soft enduro?Mam pa v načrtu da bi ta motor obdržal dalj časa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Yamaha XT660Z Tenere, Aprilia Pegaso 650, Kawasaki KLE 500. Naj me kdo popravi, ampak mislim, da je KLE tehnično tukaj malo od zadaj in da so mu bolj plastike zamenjali. Yamaha je bila predstavljena 2008 in mislim, da imata z Aprilio skoraj identičen agregat.

Če bi se rad še kdaj zapodil po kakšnem makadamu so ti motorji odlična izbira. Prav tako se ne rabiš sekirat, ko se voziš po slabih slovenskih cestah, saj vzmetenje lepo absorbira luknje. Vprašanje samo ali ti bo 35 KW premalo. Enim je, drugim ni. Še vedno so pospeški daleč pred ostalimi udeleženci v prometu. In nove generacije soft endur imajo bistveno boljše vzmetenje in predvsem zavore.

Če pa ti ni enduro ni zaminiv in ne boš zapustil asfalta, te pa kot sem rekel vzameš raje touring motor.

Sicer pa bo najverjetneje tako, da boš čez 2-3 leta želel menjat motor. Sam težko veš kaj ti ustreza, če jih nisi več prevozil.

Jaz se npr. odločam če bi kupil Tenere 660 ali pa mogoče TDM 900. Sicer bodo finance (če bodo) na voljo komaj poleti in še mam malo časa za premislek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Yamaha XT660Z Tenere, Aprilia Pegaso 650, Kawasaki KLE 500. Naj me kdo popravi, ampak mislim, da je KLE tehnično tukaj malo od zadaj in da so mu bolj plastike zamenjali. Yamaha je bila predstavljena 2008 in mislim, da imata z Aprilio skoraj identičen agregat.

Če bi se rad še kdaj zapodil po kakšnem makadamu so ti motorji odlična izbira. Prav tako se ne rabiš sekirat, ko se voziš po slabih slovenskih cestah, saj vzmetenje lepo absorbira luknje. Vprašanje samo ali ti bo 35 KW premalo. Enim je, drugim ni. Še vedno so pospeški daleč pred ostalimi udeleženci v prometu. In nove generacije soft endur imajo bistveno boljše vzmetenje in predvsem zavore.

Če pa ti ni enduro ni zaminiv in ne boš zapustil asfalta, te pa kot sem rekel vzameš raje touring motor.

Sicer pa bo najverjetneje tako, da boš čez 2-3 leta želel menjat motor. Sam težko veš kaj ti ustreza, če jih nisi več prevozil.

Jaz se npr. odločam če bi kupil Tenere 660 ali pa mogoče TDM 900. Sicer bodo finance (če bodo) na voljo komaj poleti in še mam malo časa za premislek :)

Za zdaj se še bolj držim asfalta:)

Bom pa pogledal te kaj si mi napisal.

Hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar

Če bi rad udoben motor z majhno porabo in odlično lego na cesti nikakor ne pozabi na hondo nc700x ali nc700s :afro1:

Honda%20NC%20700X%2012%20%201.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Če bi rad udoben motor z majhno porabo in odlično lego na cesti nikakor ne pozabi na hondo nc700x ali nc700s :afro1:

Honda%20NC%20700X%2012%20%201.jpg

Bom razmislil tudi o tem,zgleda zanimivo  :grim 

Hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moody

Lp,star sem 17 let in vozim 125ccm čoperja in tudi cross motor,pri 18 leti bi pa rad naredil izpit za A2,zdaj pa nevem kak motor kupit,250 ccm nebi rad kupoval ker vem da ga bom hitro prerasel.Razmišljal pa sem o hondi cbf 600ccm in yamaha fazer 600ccmin pa honda hornet 600, imel pa bi seveda blokado do 25kw.

Velik sem okrog 180cm in imam 66kg.

Kako pa je kaj s težo teh motorjev nebi rad da bi mi bil pretežek.

Hvala za pomoč in nasvete.

Lp

Si v podobni situaciji kot sem bil jaz pri izbiri motorja za A2 kategorijo. Meni so tudi v avtošoli svetovali, naj si kupim močnejši motor, ki ga potem zablokiram, se vozim dve leti in nato odblokiram. Na koncu se nisem odločil za to varianto zato ker - 1. blokada motorja ni tako poceni zadeva (nekje 200e če se spomnim s homologacijo) in nato nekje enak strošek za odstranjevanje. Naj me kdo popravi če se motim. Drugo je če kupiš že zablokiran motor, prideš skozi malo ceneje. 2. pa zato, ker mi je dosti ljudi reklo, da se vsak naveliča prvega motorja po par letih, zato ker ne ve najbolj kak tip motorja mu odgovarja, tako da lahko dosti mimo ustreliš z nakupom nekega hudega cestaka, potem pa ugotoviš da ti bolj paše enduro (oz obratno)...

 

Neke velike izbire motorjev za ta razred ravno ni. Na koncu pa smo se odločili za Suzuki GS 500f, ki je dokaj redek pri nas. Tovarniška moč je 35kW, tako da je idealen za to kategorijo, drža je pokončna, tako da je primeren za daljše vožnje (izjema je sedež - malo te rit boli po dveh urah vožnje - pavza :D) in je izjemno prijazen do začetnikov (kot sem tudi sam). Pospeški so pač primerni moči, vendar ni nobenega problema z njim udobno prehitevat štirikolesnega prometa. Sopotnica se pa tudi ni nekaj pritoževala nad udobnostjo zadnjega sedeža, razen to, da je pri vožnji po klancu navzdol drsela naprej. (kar se pa da popravit). Visok sem toliko kot ti in nimam niti najmanjših problemov z obvladovanjem motorja (do tal sežem s celim podplatom in rahlo pokrčenimi nogami), ni pa motor premajhen. Če pa malo podložiš sedež pa odpraviš njegovo neudobnost, malo si ga povišaš in odpraviš drsenje sopotnice. Če te še kaj zanima o tem motorju me pa kar kontaktiraj :)

 

Tu ti prilagam še en review

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/suzuki/2013-suzuki-gs500f-ar133156.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Si v podobni situaciji kot sem bil jaz pri izbiri motorja za A2 kategorijo. Meni so tudi v avtošoli svetovali, naj si kupim močnejši motor, ki ga potem zablokiram, se vozim dve leti in nato odblokiram. Na koncu se nisem odločil za to varianto zato ker - 1. blokada motorja ni tako poceni zadeva (nekje 200e če se spomnim s homologacijo) in nato nekje enak strošek za odstranjevanje. Naj me kdo popravi če se motim. Drugo je če kupiš že zablokiran motor, prideš skozi malo ceneje. 2. pa zato, ker mi je dosti ljudi reklo, da se vsak naveliča prvega motorja po par letih, zato ker ne ve najbolj kak tip motorja mu odgovarja, tako da lahko dosti mimo ustreliš z nakupom nekega hudega cestaka, potem pa ugotoviš da ti bolj paše enduro (oz obratno)...

 

Neke velike izbire motorjev za ta razred ravno ni. Na koncu pa smo se odločili za Suzuki GS 500f, ki je dokaj redek pri nas. Tovarniška moč je 35kW, tako da je idealen za to kategorijo, drža je pokončna, tako da je primeren za daljše vožnje (izjema je sedež - malo te rit boli po dveh urah vožnje - pavza :D) in je izjemno prijazen do začetnikov (kot sem tudi sam). Pospeški so pač primerni moči, vendar ni nobenega problema z njim udobno prehitevat štirikolesnega prometa. Sopotnica se pa tudi ni nekaj pritoževala nad udobnostjo zadnjega sedeža, razen to, da je pri vožnji po klancu navzdol drsela naprej. (kar se pa da popravit). Visok sem toliko kot ti in nimam niti najmanjših problemov z obvladovanjem motorja (do tal sežem s celim podplatom in rahlo pokrčenimi nogami), ni pa motor premajhen. Če pa malo podložiš sedež pa odpraviš njegovo neudobnost, malo si ga povišaš in odpraviš drsenje sopotnice. Če te še kaj zanima o tem motorju me pa kar kontaktiraj :)

 

Tu ti prilagam še en review

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/suzuki/2013-suzuki-gs500f-ar133156.html

Če ne bom kupil zablokiranega bom pač morlam nekaj doplačati,sam ne ciljam na nekaj hudega cestaka,saj to ni za mene,raje imam udobne vožnje in da je tudi udoben za sopotnico,gledaj sem pa najbolj hondo cbf600 in take podobne.Tudi suzukija gs 500 sem že gledal,samo mi nekao zvok  ni všeč.

Hvala za nasvet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Če želiš z motorjem potovat oz. se vozit na izlete sta pomembni pokončna drža in vetrna zaščita. Potencialno slab sedež se da preobleči/zamenjat/vstavit gel. Touring in enduro motorji pa imajo še dolgo vzmetenje, ki lepše gladi neravnine in luknje  Cena, ki jo za to plačaš je malo višje težišče in motor izgubi nekaj na "športnosti". Pač ga ne moreš metat iz ovinka v ovinek.

Pri meni osebno, če denar ne bi bil ovira, bi tak nabavil eno od velikih endur. Ko se 1x pelješ s kako mutistrado, super tenere, gs1200 ali nečim podobnim, skoraj več ni poti nazaj :P Ampak to je čisto moja osebna preferenca.

Cestaki so tak za pisto in so skrajno neudobni na cesti. Naked motorji pa odvisno. Večina jih nima prave vetrne zaščite, na nekaterih pa sediš nagnjen dokaj naprej.

Najboljše da si kupiš nekaj cenejšega s 35KW, čez 2-3 leti pa menjaš za dražji/večji motor. Prav tako boš v tem času imel morda možnost peljat več motorjev in boš bolj vedel kaj ti leži.

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Če želiš z motorjem potovat oz. se vozit na izlete sta pomembni pokončna drža in vetrna zaščita. Potencialno slab sedež se da preobleči/zamenjat/vstavit gel. Touring in enduro motorji pa imajo še dolgo vzmetenje, ki lepše gladi neravnine in luknje  Cena, ki jo za to plačaš je malo višje težišče in motor izgubi nekaj na "športnosti". Pač ga ne moreš metat iz ovinka v ovinek.

Pri meni osebno, če denar ne bi bil ovira, bi tak nabavil eno od velikih endur. Ko se 1x pelješ s kako mutistrado, super tenere, gs1200 ali nečim podobnim, skoraj več ni poti nazaj :P Ampak to je čisto moja osebna preferenca.

Cestaki so tak za pisto in so skrajno neudobni na cesti. Naked motorji pa odvisno. Večina jih nima prave vetrne zaščite, na nekaterih pa sediš nagnjen dokaj naprej.

Najboljše da si kupiš nekaj cenejšega s 35KW, čez 2-3 leti pa menjaš za dražji/večji motor. Prav tako boš v tem času imel morda možnost peljat več motorjev in boš bolj vedel kaj ti leži.

Se čisto strinjam,več mi je do udobnosti kot do športnosti,raje se vozim da mi je udobno in uživam.Za zdaj razmišlam samo o touring varijanti.

S ceno pa je tako,tam do nekje 3000€,dosti več nebi dal,sem gledal da se za ta denar tudi dobijo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcN

Vsi 600ccm so si podobni, zato vzemi tistega ki ti je najlepši. Kawasaki er6 ima enega izmed najbolših agregatov, ker je dvovaljen in ga ni treba navijat tako kot ostale. Za sopotnico ne skrbi preveč, ker boš kmalu ugotovil, da je bolje če je ženska doma hehe.... :D Drugače pa kupi čimboljšo opremo ter imej dobre gume na svojem motorju. Dalo ti bo malce več samozavesti pri vožnji z novo športno gumo, kot pa z kakšno 4 leta staro sport turing trdo jebo... pa srečno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Vsi 600ccm so si podobni, zato vzemi tistega ki ti je najlepši. Kawasaki er6 ima enega izmed najbolših agregatov, ker je dvovaljen in ga ni treba navijat tako kot ostale. Za sopotnico ne skrbi preveč, ker boš kmalu ugotovil, da je bolje če je ženska doma hehe.... :D Drugače pa kupi čimboljšo opremo ter imej dobre gume na svojem motorju. Dalo ti bo malce več samozavesti pri vožnji z novo športno gumo, kot pa z kakšno 4 leta staro sport turing trdo jebo... pa srečno!!!

Saj,kar nekaj mi jih je zelo ušeč me njimi honda cbf 600,alpa yamaha fazer...Za sopotnico pa..ona tudi zdaj dela izpit tak da nevem kako bo,če se bo sama hotela vozit alpa z mano :P

Vseeno hočem nekaj bolj udobnega kot zame tako za oba :)

Hvala za nasvet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcN

Tako CBF 600 kot Fazer sta oba udobna. Izbral bi Fazerja, ker je malenkost bolj športen in zaradi auspuhov pod ritjo(Zvok ki ga fazer proizvede z neoriginalnimi lonci je nor!). Ampak seveda to je stvar okusa. Definitivno NE vzemi naked verzije telih dveh motorjev. Res da lepše zgledajo kot verzije z prednjim oklepom, ampak če se kdaj misliš kam dlje zapeljat, je maska zlata vredna. Preveč pihanja dlje časa je moteče...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosse20

...sam ne ciljam na nekaj hudega cestaka,saj to ni za mene,raje imam udobne vožnje...

 

Pa se mi tukaj postavlja vprašanje: kako veš, da cestak ni zate in da ni udoben?

Iz svojih izkušenj lahko povem, da sem imela SV650S (2000), FZ6n (2006), R6 (2008) in izmed vseh mi je najbolj udoben R6, za njim SV650S, za njim FZ6n. To pa zato, ker mi drža na R6 veliko bolj odgovarja kot na FZ6n. Z R6 veliko lažje naredim 600 km na dan, kot pa z FZ6n. Tudi pri kolesu sem že hitro ugotovila, da mi je bratrančev kolo dosti boljši za peljat, pa ima 3 št. večji okvir, kot bi ga jaz morala imeti za sebe. In sem kupila kolo za njegovo višino in uživam. Nikakor pa se nisem mogla navadit velikosti kolesa, ki je primerna zame.

Tako da... To boš šele takrat ugotovil, ko boš vozil nekaj takšnega ki ti ustreza oz. ki ti ne ustreza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Tako CBF 600 kot Fazer sta oba udobna. Izbral bi Fazerja, ker je malenkost bolj športen in zaradi auspuhov pod ritjo(Zvok ki ga fazer proizvede z neoriginalnimi lonci je nor!). Ampak seveda to je stvar okusa. Definitivno NE vzemi naked verzije telih dveh motorjev. Res da lepše zgledajo kot verzije z prednjim oklepom, ampak če se kdaj misliš kam dlje zapeljat, je maska zlata vredna. Preveč pihanja dlje časa je moteče...

Imaš prav glede auspuhov,imam v misliš daljše vožnje tudi,zato niti ne gledam naked :)

Glede pihanja pa vem kako je moteče,imam že izkušnje s  tem :s

Share this post


Link to post
Share on other sites
David Kozar

Pa se mi tukaj postavlja vprašanje: kako veš, da cestak ni zate in da ni udoben?

Iz svojih izkušenj lahko povem, da sem imela SV650S (2000), FZ6n (2006), R6 (2008) in izmed vseh mi je najbolj udoben R6, za njim SV650S, za njim FZ6n. To pa zato, ker mi drža na R6 veliko bolj odgovarja kot na FZ6n. Z R6 veliko lažje naredim 600 km na dan, kot pa z FZ6n. Tudi pri kolesu sem že hitro ugotovila, da mi je bratrančev kolo dosti boljši za peljat, pa ima 3 št. večji okvir, kot bi ga jaz morala imeti za sebe. In sem kupila kolo za njegovo višino in uživam. Nikakor pa se nisem mogla navadit velikosti kolesa, ki je primerna zame.

Tako da... To boš šele takrat ugotovil, ko boš vozil nekaj takšnega ki ti ustreza oz. ki ti ne ustreza.

Glede tega...pod besedo športno sem mislil..npr. aprilia rsv 1000,yamaha r1,kawasaki ninja in tako,to kaj si ti napisala razen r6  mi zgleda tako pol šport pol touring.Nočem biti nagnjen zelo naprej,mi je bol všeč pokončna drža zato tako mnenje da mi športni ne zgledajo udobni,in niso za na daljše poti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosse20

Vem, da ostali (razen R6) niso super sport. Zato pa sem ti napisala, da dokler ne poskusiš, ne moreš vedet, kaj ti odgovarja in kaj ne. To je bilo bistvo tega :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • vandrovec
      Ja, krneki...Adventure Tourer, Adventure Sport, Adventure enduro....
    • Dr.SPEED
      Našli plac😇 4 ure, traja ta prevoz🙃pol malo po kopnem, ter še en trajekt, ki vozi eno uro in je zaenkrat konec. 
    • jskrablin
      Otrok za svoja dejanja v pravnem smislu ni odgovoren. Iti se preiskavo zoper otroka, brez prisotnosti zakonitega skrbnika pa vodi samo do neveljavnih 'dokazov'. Vsak pravniški vajenec ti tako proceduro na sodišču razsuje v nepovrat. Policaji, ki dajo pihat 10 letnim otrokom so navadni uradniki brez kančka razuma, ki bi jim povedal da brez prisotnosti in eksplicitnega privoljenja zakonitega skrbnika nimajo kaj praskati. Zakonodaje se ne more razumeti dobesedno ampak se predpise interpretira v skladu s situacijo in v kontekstu nadrejenih/podrejenih predpisov. In tu se mi zdi, da je zaščita otrokovih pravic pred nezakonito policijsko preiskavo kr nadrejeni predpis.
    • Vito23
      Le zakaj... Ker beseda adventure se dobro prodaja. 😁 Tako kot sem rekel zame je boljše primerjat XR in versaceja. Zame je pa tvoj motor grd z tisto kiklop lučjo. Še dobro, da smo različni. 
    • Somrak
      Ko sem sam cincal ali naj se ne prav rosno mlad spet lotim motoriranja, mi je dal en kolega dober nasvet. Tudi mene je namreč zanimalo koliko globoko se mi bo to zažrlo v buđet. Pa pravi, da če nimaš toliko denarja viška, da greš lahko takoj po drug motor, če svojega sesuješ, nima smisla razmišlat o motorju. Sicer pa če je obsesija z motoriranjem dovolj velika, te itak nič ne more ustaviti. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!