Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno
kaksne glomazne motorje jim vsi priporocate........ vse nad 500 ccm.

e, ni to dobro. ne ne, ni. :grrr

recimo ena dobra izbira bi bil ktm exc 250, yamaha yz 250 bi bila druga........

recimo :lol1: :whistle:

pa da me ne bo kdo resno vzel. :P

Ja,ja,krosarji so zakon,posebej zweitakterji! :worship:

Objavljeno (popravljeno)

No.

Kec ima v enem aspektu popolnoma prav. Začneš lahko s čemerkoli. Če imaš v glavi pošlihtano do te mere, da te tudi po 10.000 km ne bo prevzela nadutost nad lastnim vele znanjem. Napredek v prvi sezoni v znanju vožnje je velik – če se človek le malo vozi, a to se zdaleč ne pomeni, da na koncu sezone vozi dobro.

Tako kot ima prav tudi Stela, ki ni imela težav z dvovaljniki. Jaz sem začela na 2T kanti in nadaljevala na 2V. Nisem imela težav, je pa res da mi je bilo na trenutke malo tečen značaj dvovaljnika.

Vse je vedno in povsod relativno. Odvisno tudi od značaja in fizionomije posameznika. Seveda je za dvometraša začetnika primeren drugačen motor kot za meter in čevap veliko deklico..in za nekoga ki se je celo mladost preganjal naokoli z apnim r6 morda celo ne bo predstavljala težav, nekomu ki nikoli ni sedel na mopedu pa..

Ljudje so lahko strašni talenti za obvladovanje motorja ali pa totalni hlodi. Za vse pač ni primeren enak motor.

Zato se začetnika ki postavi vprašanje kaj kupit, vedno najprej pobara o njegovi moto-zgodovini in izkušnjah, pa željah in podobnih zadevah..šele potem modruje o konjih in ostalih zadevah..

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno
nikol več je ne dobiš :angry:

skregana :BUA:

Objavljeno

Pa moped mora imeti abs. Bolj važno kot vse drugo.

Objavljeno

Še zdaleč se nisem oziral na konje, ker jih itaq nobenemu ni nikoli dovolj.

Za začetnika motor ki je primeren njegovi konstituciji, nezahteven za vožnjo (pomeni okreten, nizko težišče oz. nižja masa, uglajen motor ki bo povleku iz nizkih in enakomerno podajal moč ne da ga bo moral tja do rdečega polja gonit). Skratka motor v stilu Kawasaki ER-6n, Suzuki SV, mogoče Yamaha FZ6 (ali fazer). Honda CB oz. CBF,... Cestni motor pa bi začetniku odsvetoval ne zaradi svoje moči, saj se da tudi R1 peljat počasi in prav dovolj iz nizkih povleče. SS motorji so že samo zaradi njihove zasnove (geometrije okvirja itd...) težji za vozit oz se učit. Bi rad vidu junaka, ki bi z enim SS motorjem naredu šolski poligon (ne govorim o izkušenih voznikih, pa verjetno bi še marsikateri izmed njih imel težave).

ravno tako je neprimeren za začetnika kašen Varadero ali kej podobno težkega, saj ga brez primerne tehnike niti močan voznik ne zadrži (naj mu recimo v ostrem ovinku crkne ali pri speljevanju). Sam sem visok 200cm in nisem ravno šfoh pa bi me Varadero zaradi svoje teže skoraj na tla povleku, ko mi je med vožnjo osmice crknil.

je pa res, da najboljšega motorja za začetnika na splošno ne moremo izbrati, saj ni nujno da bo ustrezal meni, če ustreza tebi...

Objavljeno

avtor teme, kakšni motorji so ti pa všeč? športni, enduro, čoper,....

pomoje je zmaga za začetnika res er5,6 al pa tud kakšen kawa KLE, pegaso, če ti pašejo bolj soft endure :)

Objavljeno

iz lastnih izkušenj ti povem, da kupi točno tisti motor, ki je tebi najbolj všeč, ker če boš poslušal nebuloze tukajšnjih pridigarjev pri vzdržnosti na začetku in primernosti vedno enih in istih ''začetniških'' motorjev ala er5&co., ti bo že po prvem letu žal (če ne prej, pa potem, ko boš končno kupil, kar želiš), in tedaj ti ne mine želja, da bi vse te nasvete gladko vtaknil v tri krasne

Objavljeno

Glede konjev se ne preveč obremenjevat, če kupuješ nov motor, se da večino motorjev dobiti zablokiranih na 25kw. Ravno prav, da se navadiš...

Objavljeno
iz lastnih izkušenj ti povem, da kupi točno tisti motor, ki je tebi najbolj všeč,

Ne bom moraliziral....je predrago.....

Objavljeno
Ne bom moraliziral....je predrago.....

pussy

Objavljeno
iz lastnih izkušenj ti povem, da kupi točno tisti motor, ki je tebi najbolj všeč,

podpis

+ za kar imaš denar, prihrani še enih najmanj 800€ za opremo in zavarovanja

Objavljeno
pussy

Tut prav :P

Objavljeno
Tut prav :P

comm'on, hotel sem te spodbudit v ''moraliziranje'', da vidim kaj bi ti, ki voziš 150 konjsko zverino, priporočil začetniku, ki je očitno izrazil, da se spogleduje s FZ6-N, drugi mu pa pod nos takoj privlečejo popolnoma zastarele zadeve ala ER5, da bo ja se zajebal z nakupom (med drugim bo to ugotovil tudi, ko bo stara jajca poskušal prodat, pa ne bo šlo kar tako hitro).

Would you offer violence to a well intentioned virus on its slow road to symbiosis?

Objavljeno

Sej smo vsi neumni, motorji ala ER-5 in 6 pa CB pa hornet pa SV so pa itaq vse smeti, ki jih brezveze delajo... In zdej vsi prodat pa kupit 1000 ccm SS motorje. Jaz bom RSV Mille, ker so mi Aprilie všeč, ostali pa navalte na 1000 kubične SS japonce... (Ninje, R1, GSXR,CBR...).

Pol pa kačje ride in dirkat med avti kdo ostane več časa na kolesih!

Objavljeno
No.

Kec ima v enem aspektu popolnoma prav. Začneš lahko s čemerkoli. Če imaš v glavi pošlihtano do te mere, da te tudi po 10.000 km ne bo prevzela nadutost nad lastnim vele znanjem. Napredek v prvi sezoni v znanju vožnje je velik – če se človek le malo vozi, a to se zdaleč ne pomeni, da na koncu sezone vozi dobro.

V teoriji se sliši mogoče v vsakem ušesu. Ampak, ko enkrat odkriješ moč, ki jo nadziraš, si misliš: "Sej samo malo, tolko, da vidim, kako gre...". Sploh ne bi hotel posploševati na vse, ampak močnejši motor kot imaš, bolj te zanikajo ti pospeški in hitrost (in malo manj pojemki). Meni se je recimo zdelo nepopisno orgazmiranje, ko sem na kakšni mali bolj odprti cesti navil XX-a, nakar me je hotelo sneti iz sedeža :D Vbistvu ni bil popolnoma moj (od fotra) in se zaradi neustrezne kategorije (do 350ccm) niti nisem upal predaleč peljati z njim, ampak že takrat mi je vlival takšno strahospoštovanje, da ga NE bi hotel imeti za svoj prvi motor. Enostavno sem čutil, da mu nisem dorasel (predvsem mentalno). Kako je s samokritiko pri nas, pa itak vemo ;)

Res je. Še posebej pomembna je prva sezona. Sploh ne bi rekel, da je toliko pomembno število kilometrov kot pa število "neprijetnih" (skoraj kreš) situacij iz katerih se s pomočjo sreče ali pa nekak znanja rešiš. Hipotetično bi lahko imel 60.000km in če nikoli ne bi doživel ključnih situacij tekom "motoriziranja", tudi znanja ne bi imel dovolj, ko bi se ti pri 60.001km zgodil odvzem prednosti na peskastem cestišču. Res je da spoznaš motor, vendar skoraj dvomim, da je to dovolj tudi za poznavanje fizikalnih zakonov (pa ne tistih iz zvezka).

Kaj bi sam svetoval? Hm... meni je bilo pomembno, da mi je motor "pasal". To pomeni, da ko sem se vsedel nanj, sem se zlil z njim. Več kilometrov kot sem naredil, bolj sem se zlival. Nekak mi je zlezel pod kožo. Ampak tista iskra ljubezni je preskočila takoj, čeprav ZR ni ravno pojem lepote. Ampak bil je dovolj močen, da ni ravno neko šklepeto, bil je dovolj švoh, da me ne bi zavajal s svojo močjo, sedelo se je na njemu fenomenalno (ass-friendly), velik rezervoar, mala poraba... dosti so mi pripomogla mnenja motosvetovcev ;)

Objavljeno
comm'on, hotel sem te spodbudit v ''moraliziranje'', da vidim kaj bi ti, ki voziš 150 konjsko zverino, priporočil začetniku, ki je očitno izrazil, da se spogleduje s FZ6-N, drugi mu pa pod nos takoj privlečejo popolnoma zastarele zadeve ala ER5, da bo ja se zajebal z nakupom (med drugim bo to ugotovil tudi, ko bo stara jajca poskušal prodat, pa ne bo šlo kar tako hitro).

Stara jajca kupiš za mali denar in prodaš za mali denar... Vmes se naučiš vozit, izgubil pa si par 100€. To se meni ne sliši kot 'zajebati z nakupom'. Poleg tega se bo z novimi spremembami v ZVCP povpraševanje po takšnih motorjih spet malce dvignilo.

Glede na to, da je pri nas praktično nemogoče dobit resne testne vožnje, dvomim, da bo začetnik ob nakupu svojega prvega motorja že kar vedel, kaj mu paše. Morda, kaj mu je na pogled všeč - to pa še zdaleč ne pomeni, da je to 'ta pravi' motor.

V kakšni sezoni ali dveh nabiranja izkušenj pa si vsak lahko ustvari boljšo sliko in se nato pri drugem motorju odloča na podlagi lastnih izkušenj, želja ter preferenc in se ne rabi zanašati na nasvete drugih pametnjakovičev in prepotentnežev.

D.

Objavljeno
Stara jajca kupiš za mali denar in prodaš za mali denar...

D.

Se cisto strinjam s tem kar je Danci napisal.

Na starem ne bo veliko zgubil, pa tudi drago nebo, ce ga polozi.

Pa saj clovek sploh ni vozil drugega kot avtomatika, pa se to pred 10leti :whistle: .

Tudi s tem se strinjam, da je veliko v glavi.

Je pa res, da te prehitro zamika.

Hoces dohajat bolj izkusene, hoces prehitet... Pa gre po gasu - sam je treba pol tut ovinek zvozit, pa zabremzat pravilno...

Pa na kaksni neravnini, ker si ves trd in stiskas rocko za gas, nehote cuknes in te odnese...

Pri 160 na nakedu ze posteno piha, si nesiguren. "Sam pa kaj pol, tistle me pa ze nav prehitu" in si ze pri 180,200...

Pol se pa spomnis, da se z avtom nisi bil nikol tolk hitr, kaj sele z avtomatikom :evilgrin: In boze nedaj, da se takrat kaj cudnega pojavi na ali ob cesti, da kak prehitevan avto naredi kak cuden manever - za izkusenega voznika ni problema, za zacetnika pa jeba huda.

Svohnejsi motor (+vsaj malo pameti) pomeni tudi pocasnejso voznjo, manj moci, pospeskov...zavedanje, da ne mores tekmovat z mocnejsimi, da ne bos sel prehitevat nekoga, ki vozi 150, da ni prilagojen za dirkanje, pa se kaj...

In ja, iz skarij te izvlece mocnejsi motor, ampak se pred mocjo, so najbolj vazne izkusnje - ce jih ni, ti tut moc ne pomaga, ker zna bit, da se kak hud zacetnik, po "pobegu" iz skarij se ustavit ne bo znal pravilno, ker bo v paniki prevec navil gas... :whistle:

Pa sploh ne vem kako naj bi se zacetnik znasel v skarjah - vsaj po svoji krivdi se nebi smel.

Seveda je drugace za tiste, ki se niso ustavili pri "avtomatiku" in imajo recimo po 1000 postov v rubriki do 125 ccm, ker se ze dolgo furajo in je bil izpit edini razlog, da niso imeli kaj mocnejsega - taki ze poznajo motor in voznjo in precej lazje presedlajo.

Za nas, ki smo zaceli, recimo temu iz nic, pa mislim, da je bolje nekaj svohnejsega, bolj obvladljivega, cenejsega, spoznas se kaksnega motorista, probas druge modele motorjev ugotovis, ce ti kaj bolj pase...A mislite, da sem jaz upal po opravljenem izpitu hodit po stacunah in sprobavat razlicne testne motocikle :krneki: ( "A mi lahko pls poveste, kje se vzge...? :whistle: )

Lp!

Objavljeno
Hoces dohajat bolj izkusene, hoces prehitet... Pa gre po gasu - sam je treba pol tut ovinek zvozit, pa zabremzat pravilno...

Ja to je pa res, še mene včasih kdaj potegne, pa sem izrazito netekmovalen tip. :rolleyes: Hitro se lahko preceniš ali pa kaj zakvačkaš.

Objavljeno (popravljeno)
Kaj te s tabo je te dni, a maš abstinenčno krizo ?

:grrr nič več :D

Dej pejdi se delat frajerja nekam drugam, ker s takimi komentarji izpadeš res bogi... :headbang:

To kaj sem se in kaj se nisem nauču vem js in ne ti, ki me sploh ne poznaš.

Če pa se že imaš za takšnega dobrega voznika pa se dokaži kje na Grobniku ne pa na Forumu, kjer dokazuješ samo kolko si napihnjen.

Da ne bomo off topic...

Za začetnika vsekakor motor, ki mu je všeč, katerega bo lahko obvladal in se na njem čim hitreje učil in nabiral izkušnje.

Za take kot je KeC pa svetujem Hayabuso z vgrajeno turbino. Mislim, da mu bo 500KM na zadnjem kolesu za njegov EGO dovolj...

Sej smo vsi neumni, motorji ala ER-5 in 6 pa CB pa hornet pa SV so pa itaq vse smeti, ki jih brezveze delajo... In zdej vsi prodat pa kupit 1000 ccm SS motorje. Jaz bom RSV Mille, ker so mi Aprilie všeč, ostali pa navalte na 1000 kubične SS japonce... (Ninje, R1, GSXR,CBR...).

Pol pa kačje ride in dirkat med avti kdo ostane več časa na kolesih!

Kaj a je zmanjkal argumentov pa se je treba spravit na osebno raven in polagat drugim besede na jezik? :P Ah ja ...

Sicer pa ne vem zakaj potem začetniku ne predlagate 125ccm ali pa bog ne daj celo 250ccm. Vsak 500 ali 600 gre toliko, da lahko začetnik v ovinku z prevelikim dodajanjem gasu zajebe, da dobi takšno hitrost, ki je ne obvlada itd itd itd. In če ima nekdo recimo željo potovati v dvoje z nekaj prtljage (pa recimo da ne voznik in ne sopotnica nista ravno suhcena) ne vem zakaj za vraga ga tlačiti na 500ccm, kjer bo večina pozornosti bila namenjena nenehnemu prestavljanju in živciranju ali bo potegnil dovolj, da lahko varno prehiti vozilo pred seboj.

Moj point je to, da imamo ljudje različne želje in različna pričakovanja od motorja in da samo na podlagi tega, da je začetnik (ne da bi sploh vedeli kaj si želi od motorja) mu vsiljevat točno določene motorje je pač bedarija. Nikjer ne piše, da bo začetnik motor več metal po tleh kot pa izkušen voznik. Sodeč po pogovorih z znanci je ravno obratno :whistle:

Še moja izkušnja: kar se tiče obvladljivosti in podobnih zadev. V avtošoli sem vozil ER5, super motor za začetnika kajne. No ko sem se vsedel na kupljenega Z750 (omg preko 600ccm) sem ugotovil, da je manevriranje tako na mestu, kot tudi vožnja z njim kar precej bolj enostavna kot z ER5.

Če v tej temi cenim mnenje koga je to Nagayino, glede na vse izkušnje ki jih ima z motorji se mi zdi ena redkih kompetentnih za dajanje resnih nasvetov glede izbire motorja. Pa še to ne samo na stavek: kakšen motor bi bil dobr za začetnika, ampak šele po tem, ko dotični osebek pove kaj si želi od motorja in kaj pričakuje. Kar tako pavšalno tlačenje vseh v en koš pa je pač, hja no tipično za dolino šentflorjansko (bog ne daj, da bi kdo dvignil glavo malce nad povprečje kajne ;) )

Se vidiamo na cesti al pa na pisti, pa upam da celi in z motorjem, ki si ga želite. :winkiss:

Popravljeno . Popravil KeC
Objavljeno
No.

Kec ima v enem aspektu popolnoma prav. Začneš lahko s čemerkoli. Če imaš v glavi pošlihtano do te mere, da te tudi po 10.000 km ne bo prevzela nadutost nad lastnim vele znanjem. Napredek v prvi sezoni v znanju vožnje je velik – če se človek le malo vozi, a to se zdaleč ne pomeni, da na koncu sezone vozi dobro.

Ja, samo to pomeni, da moraš imeti v glavi poštiman tudi občutek za hitrost, za približevanje ovinka, za premike ročice gasa, ...

Za vse, česar se pri nad v avtošoli ne naučiš.

Mogoče je vam mladcem to lahko, ampak če se lotiš motoriranja po desrt in več letih zadnjega sedenja na avtomatiku ti vsega tega manjka, če pa ob tem še dosti avto voziš imaš pa vse te "senzorje" napačno naštelane.

In ovinki so potem muka in konstantna nevarnost, ker praviloma z močnim motojrem prideš do njih prehitro.

Objavljeno
Sicer pa ne vem zakaj potem začetniku ne predlagate 125ccm ali pa bog ne daj celo 250ccm.

Tudi to ni načeloma slab predlog. Za kakšna križarjenja in izlete je kak 250ccm skuter lahko že prava uživancija.

Vsak 500 ali 600 gre toliko, da lahko začetnik v ovinku z prevelikim dodajanjem gasu zajebe, da dobi takšno hitrost, ki je ne obvlada itd itd itd. In če ima nekdo recimo željo potovati v dvoje z nekaj prtljage (pa recimo da ne voznik in ne sopotnica nista ravno suhcena) ne vem zakaj za vraga ga tlačiti na 500ccm, kjer bo večina pozornosti bila namenjena nenehnemu prestavljanju in živciranju ali bo potegnil dovolj, da lahko varno prehiti vozilo pred seboj.

Moj point je to, da imamo ljudje različne želje in različna pričakovanja od motorja in da samo na podlagi tega, da je začetnik (ne da bi sploh vedeli kaj si želi od motorja) mu vsiljevat točno določene motorje je pač bedarija. Nikjer ne piše, da bo začetnik motor več metal po tleh kot pa izkušen voznik. Sodeč po pogovorih z znanci je ravno obratno :whistle:

Same prazne predpostavke, izgleda kot da prvega posta nisi niti prebral.

Človek lepo napiše nimam izkušenj, pred 10 leti sem nazadnje vozil avtomatika (verjetno potem ni ravno 20 let star a ne).

Vprašanje ali te na izpitu naučijo tehnikov ovžnje tudi kaže, da bo šlo bolj od začetka.

Razlike med umitjenimi (predlaganimi) 500 in 600 taki in že recimo FZ6 S2 oziroma starimi fazercami s 100 konji pa so enormne ravno v obvladljivosti. Da ne govorimo o še močnejših mašinah.

Saj na koncu koncev se lahko obrne tudi za kakim turerjem, ki ima kljub več kubikom mirnejši značaj, ampak verjetno so plastike za čisti začetek pri teh nekoliko predrage :)

Objavljeno (popravljeno)
comm'on, hotel sem te spodbudit v ''moraliziranje'', da vidim kaj bi ti, ki voziš 150 konjsko zverino, priporočil začetniku, ki je očitno izrazil, da se spogleduje s FZ6-N,

Će že hočeš:

- FZ6N.....zakaj pa ne.

- Kawasaki ER6N/F.......super motorček

- Honda CBF500/600.....go for it

Itak pa vse ostane v glavi in pri "rešpektu" do motorja. Če tega rešpekta več ni...potem je bolj zdravo vse skupaj prodati.

PS.: Kot je Nagaya rekla..prva sezona je še najmanj nevarna....vsaka naslednja pa je lahko toliko bolj.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno
Ja, samo to pomeni, da moraš imeti v glavi poštiman tudi občutek za hitrost, za približevanje ovinka, za premike ročice gasa, ...

Za vse, česar se pri nad v avtošoli ne naučiš.

Mogoče je vam mladcem to lahko, ampak če se lotiš motoriranja po desrt in več letih zadnjega sedenja na avtomatiku ti vsega tega manjka, če pa ob tem še dosti avto voziš imaš pa vse te "senzorje" napačno naštelane.

In ovinki so potem muka in konstantna nevarnost, ker praviloma z močnim motojrem prideš do njih prehitro.

ja, in točno to sem napisala...

p.s: mi mladci, oz mladenke štejemo 31 pomladi :cry:

Objavljeno

Vožnja motorja je subjektivna stvar, odvisna od psihičnih in fizičnih sposobnosti posameznika, zato je govoriti o tem kakšen motor je za koga, ki ga niti poznamo ne, primeren, brezveze.

Objavljeno
Vožnja motorja je subjektivna stvar, odvisna od psihičnih in fizičnih sposobnosti posameznika, zato je govoriti o tem kakšen motor je za koga, ki ga niti poznamo ne, primeren, brezveze.

:yes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!