Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

sam eni pa ste mungli! A kr er5 bi na vsak način predlagal človeku začetniku.

Jst si ne predstavljam kolega k ma 1,95m pa da se sprav na er5 namest na v-srtom-a?!?? Že na hornetki mi je zgledal smešn in okorn. :slap:

Sam sem se npr. v avtošoli učil na yamahi 600 fazer s cca 100KM a po pravici povedan tudi šaltat nisem znal kaj šele osmice vozt.!?!

To je bil moj 1. motor! Pa ni noben joku da je to preveč in oh in sploh.... kr neki! Res ne vem kva je z vami in nekimi šip širip modeli ki so ti že v osnovi premajhni ko se na njih vsedeš?!?!

Popravljeno . Popravil paris2
Objavljeno
Apn je moped ne motor!Cbr je najbolj kultivirana med 1000,tako,da je primerna za mlade začetnike!Za starejše začetnike pa je najbolj primeren....Nizko težišče,ne more past na stran :unsure: ni prehiter kot poudarjate,da ne sme bit prvi motor,ta pravi za začetnike :worship:

bosshoss_2006.jpg

ne more pasti na stran? na ravnini je to res, ampak kaj pa ko pride do ovinka? gre pa samo naravnost ane ker ni narejen za v ovinke

Objavljeno (popravljeno)
sam eni pa ste mungli! A kr er5 bi na vsak način predlagal človeku začetniku.

No ja, meni osebno je bla er5 štorasta za vozit. Sicer še vedno boljša kot choper, s katerim sem naredla prve kilometre. Ko sm šla pa z er5 na R6 se mi je pa samo smejalo, motor se mi je zdel veliko lažje vodljiv kot prejšnji. Višini sedeža sta bli enaki (čakam dan, ko bodo naredl mal nižje motorje za nas male ljudi :trance_33_sleep: ), če gre pa potleh pa sama ne morem pobrat ne enga ne druzga. Edin kar je blo pa moteče je blo pa obračanje pa y križišča za zavijat s SS ker nima prot ER5 praktično nič odklona.

Če bi se mogla pa z R6 vozit v avtošoli, bi mela pa verjetno težave, ker bi bla skoz potleh- ostre bremze, preveč cukne (no, sej ne, da petke tud nisem položila :whistle: )

Podpiram pa to, da ti v avtošoli, če nisi prej nikol nič vozil, dajo najprej najlažje obladljivega, pol mal večjega pa kdaj še kakega drugega, da tudi sam vidiš, kaj ti je bolj všeč za vozit.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno
No ja, meni osebno je bla er5 štorasta za vozit. Sicer še vedno boljša kot choper, s katerim sem naredla prve kilometre. Ko sm šla pa z er5 na R6 se mi je pa samo smejalo, motor se mi je zdel veliko lažje vodljiv kot prejšnji. Višini sedeža sta bli enaki (čakam dan, ko bodo naredl mal nižje motorje za nas male ljudi :trance_33_sleep: ), če gre pa potleh pa sama ne morem pobrat ne enga ne druzga. Edin kar je blo pa moteče je blo pa obračanje pa y križišča za zavijat s SS ker nima prot ER5 praktično nič odklona.

Če bi se mogla pa z R6 vozit v avtošoli, bi mela pa verjetno težave, ker bi bla skoz potleh- ostre bremze, preveč cukne (no, sej ne, da petke tud nisem položila :whistle: )

Podpiram pa to, da ti v avtošoli, če nisi prej nikol nič vozil, dajo najprej najlažje obladljivega, pol mal večjega pa kdaj še kakega drugega, da tudi sam vidiš, kaj ti je bolj všeč za vozit.

lahko lahko tut ti pobereš vsak motor sam moreš ga prau prijet,,,,pa gre čist z lahkoto,tut če si punca,,, :naughty: :naughty: :naughty: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

No tisti, ki si prvi motor kupuje na osnovi tega, kako bo gor zgledal, se verjetno nima namena naučit dobro vozit in zadeve obvladovat kot je treba, ampak paradirat pred kafano. Zarad mene, če si kupi Hayabuso... Drugače pa priporočam učenje po stopnjah...

Objavljeno
Višini sedeža sta bli enaki (čakam dan, ko bodo naredl mal nižje motorje za nas male ljudi :trance_33_sleep: ),

Višina motocikla se da spreminjati z različno dolgimi dročniki zadnjih vilic

Objavljeno
Višina motocikla se da spreminjati z različno dolgimi dročniki zadnjih vilic

in s tem podreš ciklistiko..

Objavljeno
lahko lahko tut ti pobereš vsak motor sam moreš ga prau prijet,,,,pa gre čist z lahkoto,tut če si punca,,, :naughty: :naughty: :naughty: :rolleyes: :rolleyes:

no, pol si se pa glhkar javu, da mi boš to pokazal :whistle:

Objavljeno
Višina motocikla se da spreminjati z različno dolgimi dročniki zadnjih vilic

Ali pa z nižjim tanjšim sedežom.

Objavljeno
in s tem podreš ciklistiko..

Uf madonca, ti si pa pravi strokovnjak. Zakaj pa pol lahko kupiš različno dolge dročnike? Za podiranje ciklistike?

Objavljeno (popravljeno)
Višina motocikla se da spreminjati z različno dolgimi dročniki zadnjih vilic

Se pravi to so tisti profili ki držijo zadnji blažilec ? Ker jst bi znižal suzuki DR-Z 400 na 800mm višine. Lih tko da bi biu primern za višino okoli 165 cm. Verjetno samo tile dročniki nebi bli zadost ,ker bi verjetno moral še sedež malo znižat. Ampak če je to izvedljivo bi biu zelo vesel. Ima kdo kako pametno informacijo glede tega DR-ja ?

Popravljeno . Popravil eXTReme13
Objavljeno
Uf madonca, ti si pa pravi strokovnjak. Zakaj pa pol lahko kupiš različno dolge dročnike? Za podiranje ciklistike?

poglej..če spustiš motor zadaj za 3-4 cm kolikor to omogočajo ti kao super dročniki, kaj se zgodi spredaj?

mogoče kje na uradnem servisu prodajajo kaj takega?

spusti svoj motor spredaj za 2 cm (v križih) pa boš videl kaj to pomeni..

ali pa na svoj motocikel naloži na sopotnikov sedež cca 100 kilogramov, da se bo posedel za 3-4 cm in se pojdi peljat..

in si lahko potem strokovnjak kolikor si želiš biti..

vendar pa ne prodajaj buč..

Objavljeno
poglej..če spustiš motor zadaj za 3-4 cm kolikor to omogočajo ti kao super dročniki, kaj se zgodi spredaj?

mogoče kje na uradnem servisu prodajajo kaj takega?

spusti svoj motor spredaj za 2 cm (v križih) pa boš videl kaj to pomeni..

ali pa na svoj motocikel naloži na sopotnikov sedež cca 100 kilogramov, da se bo posedel za 3-4 cm in se pojdi peljat..

in si lahko potem strokovnjak kolikor si želiš biti..

vendar pa ne prodajaj buč..

No da razčistiva kdo prodaja buče....

huda razlika je če z dročnikom spustiš motor za 2 cm ali pa na zadnji sedež nabašeš 100 kil, skrajno butasta primerjava...

In z drugačnim dročnikom ni nujno da boš ciklistiko podrl, vsekakor jo boš pa spremenil in lahko da ti bo celo bolj ustrezala, to vse spada pod nastavitve motocikla. In je mogoče smotrno če si majhen zmanjšati višino motocikla z dročniki za 2 cm in za 2 cm z sedežem in pol to znese 4cm kar se pa precej pozna. Kaj praviš?

Objavljeno
Se pravi to so tisti profili ki držijo zadnji blažilec ? Ker jst bi znižal suzuki DR-Z 400 na 800mm višine. Lih tko da bi biu primern za višino okoli 165 cm. Verjetno samo tile dročniki nebi bli zadost ,ker bi verjetno moral še sedež malo znižat. Ampak če je to izvedljivo bi biu zelo vesel. Ima kdo kako pametno informacijo glede tega DR-ja ?

Mah pri tem DRZ-ju pomoje niti ni treba zniževat sedeža. Moja 125-ka je mela 870mm sedež visok pa je sošolc k je 167cm visok komot z obema nogama dosegu do tal, tko da pomoje ti ne bi meu problemov.

Objavljeno

Khmmm jest sm pa zmeri mislil, da beseda dročnik označuje nekaj čisto drugega... :whistle: :headbang:

Objavljeno (popravljeno)
Khmmm jest sm pa zmeri mislil, da beseda dročnik označuje nekaj čisto drugega... :whistle: :headbang:

Dročniki so ponavadi za pogon ventilov. :whistle:

Če se motor niža, se ga spredaj spusti v križih in zadaj se namontira daljše dog bones. Motor je nižji in z enako ciklistiko kot prej.

Če se ga pa samo zadaj zniža, se pa pelje kot avion. :wacko:

Za začetnika priporočam kakšno super tenere, potem vsi ostali motorji izpadejo kot bicikli. :naughty:

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
Khmmm jest sm pa zmeri mislil, da beseda dročnik označuje nekaj čisto drugega... :whistle: :headbang:

Slovenska beseda dročnik se uporablja za nek drog ali palico ki prenaša neko gibanje, torej lahko služi za odmikanje ventilov, lahko pa služi tudi za kaj drugega. V redu?

Lahko pa to imenuješ tudi dog bones, če ti je tako bolj razumljivo, mi je popolnoma vseeno

Objavljeno
No da razčistiva kdo prodaja buče....

huda razlika je če z dročnikom spustiš motor za 2 cm ali pa na zadnji sedež nabašeš 100 kil, skrajno butasta primerjava...

In z drugačnim dročnikom ni nujno da boš ciklistiko podrl, vsekakor jo boš pa spremenil in lahko da ti bo celo bolj ustrezala, to vse spada pod nastavitve motocikla. In je mogoče smotrno če si majhen zmanjšati višino motocikla z dročniki za 2 cm in za 2 cm z sedežem in pol to znese 4cm kar se pa precej pozna. Kaj praviš?

to je isto kot bi na svojo fejzrko namontiral pnevmatiko v premeru večjo za 4 cm..pa probaj..in ne govori če nisi probal..

Objavljeno

Prej bi lahko govorili o kakih ročicah, torej ročičevju?

Objavljeno
Ali pa z nižjim tanjšim sedežom.

Al pa s tlakom zraka v pnevmatikah :-)

Objavljeno
Prej bi lahko govorili o kakih ročicah, torej ročičevju?

Čuj daj se ti o tem pomeni z kakim jezikoslovcem, mene pa nehaj davit, ti pravim da mi je čist vseeno kako to zadevo imenuješ

Objavljeno
to je isto kot bi na svojo fejzrko namontiral pnevmatiko v premeru večjo za 4 cm..pa probaj..in ne govori če nisi probal..

ja, spet ena vrhunska primerjava, da te srat pritisne. In poslušaj dečko, ne mislim polemizirat s tabo. V glavnem vem da se z tem da korigirat višina višina motocikla, stvari se dobijo za kupit in ljudje jih kupujejo in vgrajujejo, to je dejstvo. Kaj pa to pomeni za ciklistiko pa naj presodi tisti ki bo s tem poskusil korigirat višino. Če mu ne bo ustrezalo si še zmerom lahko vgradi originalne nazaj ali pa regulira višino še spredaj. V redu?

Objavljeno
Al pa s tlakom zraka v pnevmatikah :-)

Najbolj preprosto je lastnika motocikla malo nategnit če je premajhen... :rolleyes:

Objavljeno
ja, spet ena vrhunska primerjava, da te srat pritisne. In poslušaj dečko, ne mislim polemizirat s tabo. V glavnem vem da se z tem da korigirat višina višina motocikla, stvari se dobijo za kupit in ljudje jih kupujejo in vgrajujejo, to je dejstvo. Kaj pa to pomeni za ciklistiko pa naj presodi tisti ki bo s tem poskusil korigirat višino. Če mu ne bo ustrezalo si še zmerom lahko vgradi originalne nazaj ali pa regulira višino še spredaj. V redu?

sej ni treba polemizirat..

samo povej mi prosim..zakaj teh super stvari za zniževanje motocikla ne prodajajo na uradnih servisih..

najbrž se vsi mojstri, ki motocikle izdelujejo, pa naj bojo italijani, nemci, japonci al pa kdorkoli drug, pojma nimajo in samo komplicirajo ko iščejo pravo nastavitev motocikla..

ja, spustiš zadaj, spustiš spredaj, pol maš pa tačke takoj na tleh..

in ja, da se spustit, samo če nisi probal in ne veš točno kaj taka stvar pomeni za ciklistiko ne prodajaj tega v "nasvetih za začetnike"

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!