Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno

Vem, da ostali (razen R6) niso super sport. Zato pa sem ti napisala, da dokler ne poskusiš, ne moreš vedet, kaj ti odgovarja in kaj ne. To je bilo bistvo tega :P

Vredu,imaš prau vendar dvomim da se bom odločil za super sport :)

Vseeno hvala :)

Objavljeno

Za nekoga ki je nov v motorizmu supersport sploh ni prava izbira. Supersport 600 zahteva izkušenega šoferja, ker motorji niso nič prav dosti počasnejši od športnih 1000, za vožnjo so pa zahtevnejši. Prvo vozit malce bolj umirjene (CBF,ER6, Fazer, itd), pol pa človek že sam ve v katero smer ga bolj vleče, mogoče bolj v športno ali raje bolj umirjeno touring.

Objavljeno

Za nekoga ki je nov v motorizmu supersport sploh ni prava izbira. Supersport 600 zahteva izkušenega šoferja, ker motorji niso nič prav dosti počasnejši od športnih 1000, za vožnjo so pa zahtevnejši. Prvo vozit malce bolj umirjene (CBF,ER6, Fazer, itd), pol pa človek že sam ve v katero smer ga bolj vleče, mogoče bolj v športno ali raje bolj umirjeno touring.

Saj niti ne gledam supersport:)

Sem rekel honda cbf alpa fazer,že zaradi udobnosti in vsega,bol sem za touring :)

 

Objavljeno

Hehe en dan dobi pa idejo in da blokado ven, pol dobi pa začetnik brez pravih izkušenj 130 konjev na 170 kilskem motorju.... SNETA SEKIRA :D 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

zato sm jaz na začetku predlagal manj- kubični motor.. toda če je pošlihtano v glavi, potem zakaj pa ne :)

Objavljeno

Hehe en dan dobi pa idejo in da blokado ven, pol dobi pa začetnik brez pravih izkušenj 130 konjev na 170 kilskem motorju.... SNETA SEKIRA :D

Nene brez skrbi,nebi to naredil,tolko sem pa pameten :)

Objavljeno

Če smem http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6998419 - (BMW F800) jaz bi na tvojem mestu kaj takega gledal. Spomnim pa se, ko sem se sam zanimal za F800x, da sem bral po forumu temo kjer pravijo, da znajo biti pred določenim letnikom težave z jermenom, ali nekaj takega. Nekje na forumu se skriva tema o konkretnem modelu motorja, kjer so uporabniki podali svoje izkušnje in opisali vse potencialne probleme z konkretnimi motorji.

 

Ali pa tole, sicer je brez ABS-a http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7061267

 

LP

Objavljeno

Če smem http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6998419 - (BMW F800) jaz bi na tvojem mestu kaj takega gledal. Spomnim pa se, ko sem se sam zanimal za F800x, da sem bral po forumu temo kjer pravijo, da znajo biti pred določenim letnikom težave z jermenom, ali nekaj takega. Nekje na forumu se skriva tema o konkretnem modelu motorja, kjer so uporabniki podali svoje izkušnje in opisali vse potencialne probleme z konkretnimi motorji.

 

Ali pa tole, sicer je brez ABS-a http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7061267

 

LP

Lp

Glede teh dveh,nemorem reči da se mi ne dopadeta :)

Ta rdeči se mi bolj dopade zaradi barve in oblike,pa tudi hudo predrag ni :)

Objavljeno

Nekdo ej na začetku napisal da je ninja 250 bolje vodlnjiva od CBF 600 (??), no jaz sem rped elti opravljal izpti z CBF 600 in s emi ej zdel kar lepo vodnjiv motor, seveda ga nisem priganjal v avtošoli, ampak je po mojem okusu  CBF boljša, sicer nimam ninje 250 ampak ZZR250, pa kot se spomnem sem CBF lahko krasno slalomiral pri nizki hitrosti in lepo potegne že od nizkih obratov, in seveda je tek motornja dosti bolj miren kot eno ali dvo valjnik. (kolea pa se je pritoževal da je moral pri hornetu gnat precej v visoke obrate kar se mi pa pri cbf ni zdelo samo horneta jaz nisem vozil)

 

LP

p.s.: sam vozim 250 čeprav imam izpit za čisto A kategorijo zaradi € in veselja, zavarovanje za drobiž, in tudi čez vse prestave lahko greš na regionalni cesti brez prehude prekoračitve hitrosti, je pa res 250 bolj egoističen motor - ni najbilj komot za sopotnico

Objavljeno

Nekdo ej na začetku napisal da je ninja 250 bolje vodlnjiva od CBF 600 (??), no jaz sem rped elti opravljal izpti z CBF 600 in s emi ej zdel kar lepo vodnjiv motor, seveda ga nisem priganjal v avtošoli, ampak je po mojem okusu  CBF boljša, sicer nimam ninje 250 ampak ZZR250, pa kot se spomnem sem CBF lahko krasno slalomiral pri nizki hitrosti in lepo potegne že od nizkih obratov, in seveda je tek motornja dosti bolj miren kot eno ali dvo valjnik. (kolea pa se je pritoževal da je moral pri hornetu gnat precej v visoke obrate kar se mi pa pri cbf ni zdelo samo horneta jaz nisem vozil)

 

LP

p.s.: sam vozim 250 čeprav imam izpit za čisto A kategorijo zaradi € in veselja, zavarovanje za drobiž, in tudi čez vse prestave lahko greš na regionalni cesti brez prehude prekoračitve hitrosti, je pa res 250 bolj egoističen motor - ni najbilj komot za sopotnico

Ja,cbf se mi že na pogled zdi lepo vodljiva in udobna za vozit.To glede sopotnice pa imaš prav :)

Objavljeno

Si v podobni situaciji kot sem bil jaz pri izbiri motorja za A2 kategorijo. Meni so tudi v avtošoli svetovali, naj si kupim močnejši motor, ki ga potem zablokiram, se vozim dve leti in nato odblokiram. Na koncu se nisem odločil za to varianto zato ker - 1. blokada motorja ni tako poceni zadeva (nekje 200e če se spomnim s homologacijo) in nato nekje enak strošek za odstranjevanje. Naj me kdo popravi če se motim. Drugo je če kupiš že zablokiran motor, prideš skozi malo ceneje. 2. pa zato, ker mi je dosti ljudi reklo, da se vsak naveliča prvega motorja po par letih, zato ker ne ve najbolj kak tip motorja mu odgovarja, tako da lahko dosti mimo ustreliš z nakupom nekega hudega cestaka, potem pa ugotoviš da ti bolj paše enduro (oz obratno)...

 

Neke velike izbire motorjev za ta razred ravno ni. Na koncu pa smo se odločili za Suzuki GS 500f, ki je dokaj redek pri nas. Tovarniška moč je 35kW, tako da je idealen za to kategorijo, drža je pokončna, tako da je primeren za daljše vožnje (izjema je sedež - malo te rit boli po dveh urah vožnje - pavza :D) in je izjemno prijazen do začetnikov (kot sem tudi sam). Pospeški so pač primerni moči, vendar ni nobenega problema z njim udobno prehitevat štirikolesnega prometa. Sopotnica se pa tudi ni nekaj pritoževala nad udobnostjo zadnjega sedeža, razen to, da je pri vožnji po klancu navzdol drsela naprej. (kar se pa da popravit). Visok sem toliko kot ti in nimam niti najmanjših problemov z obvladovanjem motorja (do tal sežem s celim podplatom in rahlo pokrčenimi nogami), ni pa motor premajhen. Če pa malo podložiš sedež pa odpraviš njegovo neudobnost, malo si ga povišaš in odpraviš drsenje sopotnice. Če te še kaj zanima o tem motorju me pa kar kontaktiraj :)

 

Tu ti prilagam še en review

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/suzuki/2013-suzuki-gs500f-ar133156.html

140€ blokada + 50zavarovanje in tehnični.

Objavljeno

140€ blokada + 50zavarovanje in tehnični.

Aa hvala :)

Objavljeno

Hehe en dan dobi pa idejo in da blokado ven, pol dobi pa začetnik brez pravih izkušenj 130 konjev na 170 kilskem motorju.... SNETA SEKIRA :D

...po možnosti v prvi jarek :D:slap:

Objavljeno

Vredu,imaš prau vendar dvomim da se bom odločil za super sport :)

Vseeno hvala :)

 

Pa tukaj sploh ni bilo bistvo tega, da bi ti ponudila super sport motor. Ampak je bil bistvo tega to, da težko kupiš motor in boš kar s prvim zadel, da ti bo ne vem kako super ustrezal. Lahko ti, lahko pa ne, zato je nesmiselno gledat motor za par let naprej, če sploh ne veš, če ti bo ustrezal. To je bilo bistvo, ne pa super sport :D

Objavljeno

Mislim, da bi s cbf-o kar u prvo zadel. Srecujem starejse lastnike teh masinc, sploh nocejo slisat za cbf 1000, saj so tako zadovoljni s 600. 

Razmisljanje o veterni zasciti in udobnih potovanjih, je rednko pri vozniku zacetniku. Zelim ti velik kmjev in porocaj o svojem napredku...

Objavljeno

Mislim, da bi s cbf-o kar u prvo zadel. Srecujem starejse lastnike teh masinc, sploh nocejo slisat za cbf 1000, saj so tako zadovoljni s 600. 

Razmisljanje o veterni zasciti in udobnih potovanjih, je rednko pri vozniku zacetniku. Zelim ti velik kmjev in porocaj o svojem napredku...

Tudi jas tako mislim :)

Hvala enako :)

Objavljeno

Če je limit 3000 evrov, bi jaz razmislil o Deauville650. Sploh, če bo sopotnica zraven in bosta malo bolj potovala. Poleg CBF 600 seveda.

Objavljeno

Če je limit 3000 evrov, bi jaz razmislil o Deauville650. Sploh, če bo sopotnica zraven in bosta malo bolj potovala. Poleg CBF 600 seveda.

Bom pogledal.

Hvala :)

Objavljeno

Bral sem samo tazadnjo stran. Verjemi, da je zate CBF 600 najboljša varijanta. Imel sem ga priliko vozit (ima ga taboljši prijatelj). Vožnja z njim je lahkotna, nezahtevna, neutrujajoča tudi po velikem številu dnevnih km kot po mestu in gostem prometu z dokaj solidno veterno zaščito, (pač navajen na mojo kravo - Trophy), majhno porabo goriva, preverjenim, dobrim neuničljivim motorjem z dobrim sedenjem tudi za sopotnico kot za voznika samega. Tukaj ne moraš falit.

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)   

Objavljeno

Moraš pa pazit, da ne bo imel motor več kot 70kW v osnovi, zaradi A2 zakona. Fazer 600 ima mislim da nekje 72kW.

jst sm kupu fazerko pa sm en mesc nazaj notr dau blokado pa niso nič kompliciral zarad 72kw, pol jih imaš 35kw v prometni tko d ni panike.. 

 

Objavljeno (popravljeno)

Naj ti še jaz svetujem kako sem jaz naredil...

Meni je bila prioriteta čimprej narediti A2 izpit in to sem tudi naredil nekje pred 19. rojstnim dnevom.. takrat še sploh nisem imel namena kupiti motorja, vsaj ne pred poletjem (bili smo marca) in si ga tudi zares nisem. Nato pa je želja botrovala k prvim ogledom, zelo zelo sem imel nagledano eno yamaho r6 (blok.25kw) ampak so mi jo "prodali" pred nosom. Nato sem se zagledal v Kawasakijevo Ninjo 250r, katero sem kupil, kljub temu da sem vedel da več kot eno leto ne bo pri meni (se praviprav enako mišljenje kot tvoje). Mislim da sem dal 2.600€ za njo z vso opremo (hlače, jakna. .); od začetka je bla super, kar hitri pospeški, tudi zvok, dobro ne zdaj pričakovat MOTOGP zvoka, ampak za 250ccm je zvok dober.

Motor je prezimil pri meni nato sem ga spomladi naslednje leto prodal za 100€ več kot sem dal zanj. V tak motor se ne splača ničesar vlagat (kakih športnih filtrov pa nekih izpuhov, vozi ga dokler si z njim srečen, če se ga naveličaš ga a prodaj in kupi nekaj močnejšega). Potem sem lansko poletje bil brez, nato pa septembra zajahal Yamaho R6, 2004 letnik, za 2.600€ katera še je blokirana in homologirana po starem zakonu na 25kw; seveda se s tem še ne bi smel voziti ker izvorna moč preko 50kw ampak do zdaj še noben policaj ni kompliciral, ... sicer pa aprila že grem delat za neomejeno :kva2:

 

Kar se tiče vozljivosti..oba motorja imata približno enako moč (ninja 33KM, R6 (blokirana) 35KM) ampak osebno mi je vožnja na R6 10x boljša, ko zategneš ročico za gas (pa kljub blokadi in počasnješemu pospeševanju) zarohni 4 valjev po izpušni cevi :kva1:  (seveda ni to nič proti 1000ccm ampak zaenkrat ni potrebe po takem) je pa čisto druga pesem

 

Upam da sem ti kaj pomagal pri odločitvi; na tvojem mestu bi vzel nekaj kar boš imel več kot samo 1 ali 2 leti .)

Popravljeno . Popravil iMiha
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

140€ blokada + 50zavarovanje in tehnični.

 

Danes pride blokada z vsemi papirji in vse kaj je potrebno, da je tako kot mora bit od 350-450 € Zdaj seveda katero blokado potrebuješ, saj ni za vsak motor isto...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Čaki pol, ko boš par let vozu A motorje in se ti bojo začele skomine delat po 125cc, tko kot so se men :) Mam že dve 125ke v garaži letos. Res pa, da sem tarkat čisto preskočil A1 + A2 ( vozil skuter do 25. leta, hehe).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!