Šarc Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 Malo površno sem prebiral to temo zato mi ne zamerit ,če neboste zvedeli veliko novega.Ta večja odprtina pri vhodu v filter(ali direkt v usisno cev) poveča dotok zraka,ravno tako se poveča pretok zraka skozi vplinjač ,(posledično),več benzina boljša kompresija,več obratov večja moč. Pri motorjih z vbrizgom se .... Se nebi ravno strinjal; Pretok zraka se poveča, ampak hitrost zraka skozi vplinjač je enaka, ker dovajaš zrak pod večjim tlakom, zaradi tega (posledično) ne gre več goriva (razen prisilno), in ni večja kompresija, ampak večji tlak v zgorevalni komori. Zaradi večjega tlaka je potrebno imeti drugače nastavljen predvžig, da ne pride do klenkanja. In tudi več obratov ne pomeni nujno večje moči. Pa brez zamere......
simonsi Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 Pretok zraka se poveča, ampak hitrost zraka skozi vplinjač je enaka Tole pa ne gre skupi. :grrr Po tvoji teoriji bi imel motor s presežkom zraka več konjev :glare:
Šarc Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 Tole pa ne gre skupi. :grrr Po tvoji teoriji bi imel motor s presežkom zraka več konjev :glare: Eno je to, da ti "presežek zraka" omogoča boljše in popolnejše izgorevanje, drugo je pa to, da ti ogromen"presežek" zraka nič ne pomaga če imaš premalo goriva. Zato je potrebno za povečanje zraka tudi povečati dovod goriva. V bistvu se za tistimi odprtinami in nadtlakom v zračni komori skriva še drugačen "know how", kot pa samo več zraka. Je pa vse samo čar plinskih preobrazb. Če malopodrobneje pogledaš kakšno poglavje pri termodinamiki, pa wikipedijo ti bo vse takoj jasno. BREZ NIČ NI NIČ! :)
Guest Brumer Objavljeno Marec 21, 2006 Opozori Objavljeno Marec 21, 2006 Nevem ali ima sploh smisel kaj pisat ,kajti vsakič vsak po svoje razume in tisti,ki se v nekaj razume se osredotoči na neko svar za katero bi se moralo napisat cele strani , jaz nažalost tega časa nimam, dobro bo kakšne knjige nabavit in prebrat kar vas zanima.Samo tole še pojasnim Npr. če dodamo motorju ,takrat ko vozimo s polnim plinon dodamo malo več zraka se logično malo poveča kompresija zmes postane revnejša bolje izgoreva (kisika celo ostaja) kar zazna Lambda sonda in računalnik takoj obogati zmes (vbrizgalne šobe )dajo več goriva .Eden je napisal ,da mora to narediti merilec pretoka zraka ja ča ga sisten ima samo kolikor jas vem motoriji tega sistema nimajo. Za izračun količine goriva pri sistemih na motorju se največkrat uporabi samo tele podatke : temperatura motorja (termotipalo),položaj lopute za plin (potenciometer na loputi),obrati motoja (impulzator na gl.gredi) in podatki o izgorevanju (lambda sonda) .Seveda postoji veliko različnih sistemov nebi opisoval več ali manj se uporabljajo v dražjih avtomobilih npr: z merilcem pretoka zraka,z merilcem gostote zraka,z merilcem podtlaka v usisni cevi verjetno bi se šekaj našlo.Nekdo je napisal,da z večjim dotokom zraka bi motor klenkal (preveč predvžiga) saj zato skrbi takoimenovani senzor proti klenkanju (klopf senzor).Še enkrat vas prosim dajte se opredelit na eno stvar postavite enostavno vprašanje in bo tudi odgovor enostaven!!!!!!!! :beer2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se