Skoči na vsebino

Honda Varadero vs Yamaha TDM


Priporočene objave

Objavljeno
dejte no pametvat, motor je kot ženska, enmu pašejo debele(težke), enmu pa suhe(lažje), enmu manjše, enmu večje, enmu okretne, enmu manj okretne, itd., itd., :worship: :whistle: :rolleyes:

jest naprimer, :winkiss: sem z mojo TDM-ko, najbolj zadovoljen, pa sem probal že velik motorjev

Nekateri pametujejo, nekateri pa pač podajamo svoja mnenja o dobrih in slabih straneh teh dveh motorjev, da se bo nekdo lažje odločil kaj bo vozil. Za katerega se bo odločil je pač njegova odločitev. Pametovanja kot so: xx je ful štorast, neokreten....xy je pa ful dober bla, bla, bla (samo zato, ker ga imam jaz) so pa odraz IQ samega lastnika. Ampak nekateri pač niso pripravljeni sprejeti kritike določenega tipa motorja in odobrava samo tiste poste, ki hvalijo TDM,..... :headbang: :headbang:

Objavljeno
:worship: :worship: :worship:

ne bom več komentirala kajti mislim, da tisti ki me poznajo vedo, da nisem samo ženska, ki zna peljati svojo TDM-ko, pa nima veze

mashina ti pa kar uživaj na svojem italjanskem skropocalu.... :evilgrin:

:devil: nekoč smo od dotične gospodične brali med drugim tudi nekaj o tem, da je tdm težko voziti, ker ima dva cilindra. ampak potem je ta zapis čudežno izginil :evilgrin:

Objavljeno
:devil: nekoč smo od dotične gospodične brali med drugim tudi nekaj o tem, da je tdm težko voziti, ker ima dva cilindra. ampak potem je ta zapis čudežno izginil :evilgrin:

Jep. A vidve se tut spomnita? :-)

Objavljeno (popravljeno)
Jep. A vidve se tut spomnita? :-)

jap. pa ne samo tega. so še druge cvetke. :krneki:

Popravljeno . Popravil thelma & louise
Objavljeno
Jep. A vidve se tut spomnita? :-)

ja teže le zakaj...........ker pač vleče pod nizkimi obrati kar recimo moj prejšnji motor pač ni..........

sicer vas pa ful občudujem, celo nove nike ste si odprli le zaradi ene teme, ker vam nekdo na rep stopi :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
ja teže le zakaj...........ker pač vleče pod nizkimi obrati kar recimo moj prejšnji motor pač ni..........

sicer vas pa ful občudujem, celo nove nike ste si odprli le zaradi ene teme, ker vam nekdo na rep stopi :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

seveda dragica. novi nick od 2006 :naughty:

btw.

govora je bilo pa o dveh cilindrih :headbang: edino, če je tvoja tdm nekaj posebnega :evilgrin:

Objavljeno
kaj vi pametnjakoviči Varaderotovi nimate svoje teme, da hodite tukaj težit.... :fight1: :fight1:

mislim, da me poznaš in veš, da imam kar nekaj pojma tudi o motorjih, ne natančno, ampak vem sigurno več kot 50 % moških, ki niti ne vedo, da je treba spomladi recimo gumo napumpati .......... :headbang: :headbang:

Tati te ma rada......... :winkiss:

ne gume napumpat spomladi....luft ven spustiti ... še tega ne veš :blush: :topic: :topic:

Objavljeno

Še moja pripomba, če to komu kaj pomeni: TDM sestavljen na Japonskem, VARA v Španiji!!!

LP, R

Objavljeno (popravljeno)
Še moja pripomba, če to komu kaj pomeni: TDM sestavljen na Japonskem, VARA v Španiji!!!

LP, R

Ja res je sestavljena, ne pa narejena, zato je par € cenejša pa še made in EU je :naughty: :whistle:

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno
Ja res je sestavljena, ne pa narejena, zato je par € cenejša pa še made in EU je :naughty: :whistle:

Kam bi prsli ce bi vsi mel dnar za Varo :naughty:

Objavljeno

S tole debato ste slabši kot otroci v peskovniku!

Če bi imeli vsi denar za varo, kot pišeš bi bilo kot včasih na Kitajskem. Vsi so imeli sive obleke.

Še dobro da je svet v barvah!

Objavljeno
S tole debato ste slabši kot otroci v peskovniku!

Če bi imeli vsi denar za varo, kot pišeš bi bilo kot včasih na Kitajskem. Vsi so imeli sive obleke.

Še dobro da je svet v barvah!

Itaq :naughty:

Objavljeno
Kam bi prsli ce bi vsi mel dnar za Varo :naughty:

Hja, prav res - Vara je pa res eden dražjih motorjev :rolleyes:

Tudi to je res, da je narejena v EU - točneje v španiji; španci pa so itak že od nekdaj znani po kvaliteti in natačnosti. Bojda so z Varo celo švicarje prehiteli v preciznosti :whistle:

Objavljeno
Hja, prav res - Vara je pa res eden dražjih motorjev :rolleyes:

Tudi to je res, da je narejena v EU - točneje v španiji; španci pa so itak že od nekdaj znani po kvaliteti in natačnosti. Bojda so z Varo celo švicarje prehiteli v preciznosti :whistle:

TDM pa je narejen v Indiji oni so pa še večji srupi :lol1:

Objavljeno
Še moja pripomba, če to komu kaj pomeni: TDM sestavljen na Japonskem, VARA v Španiji!!!

LP, R

Moja letnik '99 čista Japonka.

Objavljeno (popravljeno)

:topic: Res ste prav bedni, da ste zasvinjali tole temo, čeprav je bila odprta še ena dodatna tema za primerjavo med TDM in Varo.

- Začuden sem bil pri prvem tankanju. Display je pričel utripati in šteti razdaljo - torej naj bi bil na rezervi. Do vrha rezervoarja sem lahko natočil le 14,5 l (OMV 100 oct.). Kakšna razlaga ?!?!? A nima kestel 20l?

Sem preveril moje podatke o točenju goriva... največ sem natanktal 18,3 litrov.

Zdajle imam na števcu skoraj 370 km, pa bom še malo počakal, ker mi še ne sveti rezerva, pa bom potem poročal koliko je šlo notri. Mede tudi zanima, če res drži vsaj približno 20 litrov.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

tukaj se sedaj lahko obmetavate kolikor vam dusa da......... :krneki:

Objavljeno
Hja, prav res - Vara je pa res eden dražjih motorjev :rolleyes:

Tudi to je res, da je narejena v EU - točneje v španiji; španci pa so itak že od nekdaj znani po kvaliteti in natačnosti. Bojda so z Varo celo švicarje prehiteli v preciznosti :whistle:

tudi moja vara čisti japonc....tko da učasih se je prej fajn kej pozanimat, predn kle not napišeš :whistle:

  • 2 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Vozil 5 let TDM 850,(l99) in sedaj vozim Varo 3. leto... (L.2003 Brez vplinjačev-eletronski..)

Tdm:

+Manj zvija pri večjih brzinah

+lažja od vare

+nastavljanje sprednjih in zadnjih vzmeti- amortizerjev

+voznik z manjšimi nogami lažje vodi na mestu oz pri počasni vožnji- ožje sedišče

-NEkoliko moteča luknja v moči med 5 in 6k obratov

-vetrna zaščita prepuščena iznajdljivosti lastnika (vizir niti original niti givi ni dober)

-tresenje pod 3000 obratov

-ropot menjalnika

-manjka 6. prestava

-popivanje olja ko pride v kilometre...

-pri kakih 80000 km se začne marsikaj dogajat...

Varadera:

+Konkretnejši navor in splošna vleka in pospeševanje

+vetrna zaščita (givi vizir)omogoča potovalno hitrost prek 180 km/uro

+6 prestav- 6.overdrive prestava

+ udobje sedeža in drže

+CBS zavore

+25 l rezervoar- domet tudi preko 400km (z malo pameti he he)

-Teža

-Zvijanje pri večjih hitrostih

-amortizerji niso nastavljivi

-zavirat moraš bolj brutalno kot pri tdm- mogoče bi lahko bile zavore lahkotnejše

-Ko se zvali je ne moreš pobrat :)

-zaradi širokega sedišča in dobre višine so marsikateremu motoristu s krajšimi nogami tla nedosegljiva

-Cena...

Ampak...

Kupujem po načelu najprej kupi od človeka za katerega veš da je lepo delal z motorjem.(Za novega ni denarja) pač je bila tisti moment naprodaj vara in ni mi žal popolnoma nič čeprav bi bil verjetno z tdm900 tud popolnoma zadovoljen itak pa so ti + in - malenkosti ki so nekje v prid enemu nekje drugemu motorju... moteče je le vetrna zaščita pri TDM in zvijanje pri Vari. Verjetno bi bila uporaba cestnih gum na vari tudi dala kak drugačen rezultat (verjetno tudi poštarska šipa na TDM :) )sam to so stvari ki gor ne pašejo... Drugače pa če naložiš bejbo, 3 polne kufre in še tank torbo in se prej še naješ, zarad tistih 30 kil razlike ne boš kaj hitrejši z TDM (Ok Tati je hitrejša, ima pa več postankov v boxih he he)Važno je da smo z motorjem zadovoljni in v tem primeru pomoje ne boš razočaran karkoli boš že izbral...

LP

Yoldi

PS: Šele kasnej vidu da je tema že kar stara sam vseen...

Popravljeno . Popravil Yoldi
Objavljeno

Pa tud tele primerjave so nehvaležne in brez smisla.Če vprašaš nekaj ljudi, boš dobil popolnoma nasprotne odgovore za isto stvar pri istem motorju,pa čeprav so imeli oba motorja.Gre čisto za osebno izkušnjo in odnos, pa še ta se s časom menja pri posamezniku.Vsak motor ima dobre in slabe lastnosti.

Objavljeno (popravljeno)

Eh, primerjat motorje brez nekih dodelanih kriterijev je itak nesmiselno; je pa zabavno :) jst mam lepšga, moj je boljši, na mojmu se bl fajn sedi, moj pa manj žre, pa tko.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Kakšna :wallbash: primerjava, Varo lahko primerjaš z super tenere, GS-om, V stromom, s ta starim Tigrom ne pa TDM-ko :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Če začneš z : ima dva kolesa maš kar dost za primerjat

Objavljeno

Yoldi je lepo naredil primerjavo le dve manjši napaki ima:

- vzmetenje je delno nastavljivo (vilice niso, zadnji amortizer ima za štelat trdoto)

- zvijanje ?!?, jaz sem imel do sedaj dve Vari (l.99 in l.05) pa mi nobene ni zvijalo (če je bil zadnji amotrizer dovolj zategnjen) pa sem imel originalno vzmetenje gor, Sayo ima l.99 s kompletnimi Wilbers fedri (spredaj in zadaj) pa se pelje, kot raketa.

Drugače pa je itak najbolje, da motor sproba in bo sam videl kaj mu bolj paše.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Če bi jaz izbiral med tema dvema (ker mi je všeč pozicija sedenja, recimo) bi vzem TDM za uživat, Vara za dolga potovanja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!