Skoči na vsebino

Olje v zavorah


Priporočene objave

Objavljeno

Spust s podkorna, z drago na zadnjem zicu. Tik pred dolino mi pade zadnja zavora ¨za eno stopnico¨. Še je prijela, samo bila je veliko globje. Ko se je vse pohladilo je bilo spet vse ok. Kolega pravi da mi je zavrelo olje, in da ga je treba menjat.

Mene zanima ali je to potrebno storiti takoj, ali je o nekaj kar storiš ob naslednjem vzdrževalnem intervalu. Motor je Aprilia caponord.

Objavljeno
Spust s podkorna, z drago na zadnjem zicu. Tik pred dolino mi pade zadnja zavora ¨za eno stopnico¨. Še je prijela, samo bila je veliko globje. Ko se je vse pohladilo je bilo spet vse ok. Kolega pravi da mi je zavrelo olje, in da ga je treba menjat.

Mene zanima ali je to potrebno storiti takoj, ali je o nekaj kar storiš ob naslednjem vzdrževalnem intervalu. Motor je Aprilia caponord.

Seveda takoj, ker se ti bo to ponovilo v podobnih pogojih, je pa lahko tudi usodno :headbang:

Objavljeno

... zamenjaj zavorno tekočino v zavorah ... čim prej ... poseg je enostaven in poceni ...

Objavljeno

So ti že povedal. Takoj, je enostavno in poceni. Jaz ga menjam vsako pomlad.

Objavljeno

Zamenjaj čimprej ko lahko, ker vsakič ko se olje pregreje se zniša temperatura vrelišča, se pravi se vsakič preg pregreje.

Objavljeno (popravljeno)

Hola, mojster ETV!

preveri tudi pakne (zavorne ploščice) zadnje zavore če so morda zažgane - če so, zamenjaj!!

ena izkušnja s potepanj: dve leti nazaj sem se potikal po Provansi in čudovitih prelazih v francoskih Alpah in na na koncu spusta s Col de l'Iseran opazil dva motorista, ki sta zaskrbljeno gledala v zadnje kolo Yamahe XJR 1300... ustavil sem in vprašal kaj dogaja, ali potrebujeta pomoč; voznik XJRjke mi je povedal, da se mu je zgodila ena ful čudna stvar, "zadnja zavora je kar naenkrat nehala delat"... pogledal sem zadevo in videl, da je disk čisto moder, pregret do amena... vprašal sem tipa koliko je uporabljal zadnjo zavoro in je povedal da "čisto ves spust, saj je vendar klanec na dol!!!" potem sem izvedel še da se prednje zavore "boji", o zaviranju z motorjem pa še ni slišal... poskusil sem mu vse lepo razložiti, kje je napaka, kaj naj naredi drugič da se ne bo ponovilo, ampak ne vem koliko je zaleglo, ni dajal vtisa da razume kaj mu govorim, samo jezo je stresal na "nikakvi motor" (ki seveda ni čisto nič kriv!) naslednji dan sta šla na servis zamenjat (vsaj) zavorno tekočino in ploščice, saj so te osteklenele od pregretja - zavora ni prijela čisto nič več niti ko se je pohladila - morda pa tudi zadnji disk... tko da zavirajte z glavo, spremljajte obrabo ploščic in redno menjajte zavorno tekočino... pa srečno

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

Menjal zavorno za dot 5.1, menjal ploščice, menjal disk za plavajočega, pa še vedno pregrel v enem dnevu vse skupaj :D (drkarije po parkiriščih). Tako da bom zdaj probal še enkrat.. novi disk, novo olje, pa še enkrat ploščice.. pa bom malo manj se vozil po prednjem hehe. Upam da bo zdržal :whistle:

Objavljeno

Tako, prvič ko pregreješ disk vse novo. Očitno imaš preveč denarja. Jaz sem tudi pregrel prednji zavorni sistem. Menjal olje, pobrusil ploščice in vse deluje OK. Da bi pa zaradi tega diske šou menjavat, mi pa niti na kraj pameti ne pade.

Objavljeno
Spust s podkorna, z drago na zadnjem zicu. Tik pred dolino mi pade zadnja zavora ¨za eno stopnico¨. Še je prijela, samo bila je veliko globje. Ko se je vse pohladilo je bilo spet vse ok. Kolega pravi da mi je zavrelo olje, in da ga je treba menjat.

Mene zanima ali je to potrebno storiti takoj, ali je o nekaj kar storiš ob naslednjem vzdrževalnem intervalu. Motor je Aprilia caponord.

Aprilie so pa tko al tko bolane s to zadnjo bremzo očitno,sem se sam zajbavu pa štelu,pa vse skup zapalu,zdej pa raj pr miru pustim sej rabim jo tko ne preveč.

Objavljeno

bremz olje naj bi se menjalo 40 tkm, ali vsaj vsake 4 leta

da pa se zmerit temperaturo vrelišča

poleg tega pa res ni drago to olje glede na to kako je pomembno pri motorju

Objavljeno
bremz olje naj bi se menjalo 40 tkm, ali vsaj vsake 4 leta

da pa se zmerit temperaturo vrelišča

poleg tega pa res ni drago to olje glede na to kako je pomembno pri motorju

dve do max.(!) tri leta je interval menjave zavorne tekocine pri motorjih.

Objavljeno

BTW o vsem kar se tukaj razpisujemo ze obstajajo teme, prispevki et altera.

zavore, stahlflex itd. samo iskalnik je potrebno uporabiti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!