Unknown Objavljeno September 10, 2002 Opozori Objavljeno September 10, 2002 A ima mogoce ksn ze iskusnje z zaribanjem motorja? Mene zanima ce se prej pojavijo mogoce ksni znaki, da pol ves da je treba bate zamenat? Mal me skrbi da mi nebi zaribu, ker so mi rekl da ce ti zariba motor, pol mas sele velke stroske. aja a ksn mogoce ve ce so to veiki stroski z generalno? (recimo za rs 250) :?: :?
strom Objavljeno September 10, 2002 Opozori Objavljeno September 10, 2002 Hja, za cvajtaktarje ti bojo res drugi laži povedal... Najlaži je, da se pomeri bat pa to, pol se pa vidi. Pomagajo tudi podatki o prevoženih km, pa pod približno kakšnim režimom je zadeva laufala tacajt. LP
Unknown Objavljeno September 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2002 aja ja sam mene se zanima tko ce se na vozni kej pozna(preden zariba seveda :) ) . Mogce ce kej manj vlece, ce ga kej trese al pa kej tazga.
hotschko Objavljeno September 10, 2002 Opozori Objavljeno September 10, 2002 močno segrevanje ... slabši vlek ... končna hitrost ni nujno da pade ...
Wobewt Objavljeno September 10, 2002 Opozori Objavljeno September 10, 2002 Meni je zaribala Honda XL 500 R pr 140 km/h (takrat jo je vozil prijatelj, yst sopotnik), na avtocesti, brez opozorila, blokirala je zadnja guma, stisnil je sklopko, tko, da nisva odletela in se varno ustavila na odstavnem pasu...Pol pa peš rinila iz Vrhnike do Murgel, 7 ur.... Zmankal je olja, bat se je stopil, vijolično-kodrlajsaste barve, uspel pa sem prodat geštel... Nobenih tresljajev ni bilo čutit prej, če bi mi delala lučka za olje ali temperaturo bi to lahko preprečil, kurc, stara jajca... :evil:
lojzi Objavljeno September 11, 2002 Opozori Objavljeno September 11, 2002 A ne piše v servisno knjižici, da je potrebno pri RS 250 bate menjati vsakih 18 k km?
Unknown Objavljeno September 11, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2002 A ne piše v servisno knjižici, da je potrebno pri RS 250 bate menjati vsakih 18 k km? ne pri 16.000km pise da je treba menat
Unknown Objavljeno September 11, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2002 Meni je zaribala Honda XL 500 R pr 140 km/h (takrat jo je vozil prijatelj, yst sopotnik), na avtocesti, brez opozorila, blokirala je zadnja guma, stisnil je sklopko, tko, da nisva odletela in se varno ustavila na odstavnem pasu...Pol pa peš rinila iz Vrhnike do Murgel, 7 ur.... Zmankal je olja, bat se je stopil, vijolično-kodrlajsaste barve, uspel pa sem prodat geštel... Nobenih tresljajev ni bilo čutit prej, če bi mi delala lučka za olje ali temperaturo bi to lahko preprečil, kurc, stara jajca... :evil: ce ze ne druzga sta pa mela vsaj en lep sedem urni sprehod :twisted: :)
cypena Objavljeno September 11, 2002 Opozori Objavljeno September 11, 2002 aja ja sam mene se zanima tko ce se na vozni kej pozna(preden zariba seveda :) ) . Mogce ce kej manj vlece, ce ga kej trese al pa kej tazga. Meni je na mopedu ponavadi zdelo da je zadeva zacela fajn letet :D :D :D , samo je pa pol kmal kej crknlo :oops: :evil: Nikoli ne ves kje te sreca caka :!: :?: :!:
Rock-46 Objavljeno September 11, 2002 Opozori Objavljeno September 11, 2002 Ponavadi se res malo cuti, ce ti bo motor zaribal zaradi km, ce pa ti zaradi olja ali pa kaksne druge napake pol pa ni receno da bo prej slabse deloval, saj taka napaka pride naenkrat, sam pri RS 250 je baje res treba kar naprej menjat batke ker so full navite in rade ribajo....upam da pri tebi ni tako, :lol: Lp, ROk
speed Objavljeno September 11, 2002 Opozori Objavljeno September 11, 2002 Če boš redno serviseral mislem, da ne bi smelo bit nobenih problemov. Sem pa tut jst slišal, da trba na vsako sezono bate menat. Ne vem mogoče sem narobe slišu.
Roman Objavljeno September 11, 2002 Opozori Objavljeno September 11, 2002 Pri 2t motorjih klasično ribanje (kot pri MZ-jih in Jawa-h) ni več problem, čeprav lahko pride tudi do tega. Glede na velikost kanalov je bolj problem, da z obrabo obročkov pride do tega, da postane-ta toliko prožen-a, da ga/ju prime kanal-i. Značilnost slabe kompresije je, da motor ne vleče več pod nizkimi obrati in ne drži (normalnega) prostega teka ("štantgasa"). Ko pa se zlomi obroček, je pa "štala", za obnovo nikasil cilindra je treba imeti "težke" veze, pa še poceni ni (pri skuterju je alu cilinder cenejši od obnove). Splošno priporočilo je - 2T motorji niso APN-i ali ATX-i, da jih "goniš", dokler grejo, ampak zahtevajo vzdrževanje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se