Skoči na vsebino

BMW gs 650 ali HONDA transalp 2002l dalje


Robi 30

Priporočene objave

Zdravo

Odločam se za nakup enega od teh dveh motorjev, pa me zanima kakšne so vaše izkušnje in katerega mi bolj priporočate.

Dosti motoristov mi je reklo da ima bmw 650 težave z tesnilom glave, ka vi menite na to.

prosim če mi lahko svetujete za katerega naj se odločim.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...mislim da je bil pred kakim mesecem v hrvaškem motoplusu vzporedni test potovalno opremljenih 600 endur.. :closedeyes: . Najbolje se je odrezal Versys, potem nova Transalpka in Vstrom, najslabše pa BMW 650, mislim, da predvsem zaradi švohnejšega enovaljnika... vozil sem pa v tem rangu samo leto dni staro aprilio, ki pa res ni vredna svoje cene - bil razočaran... :unsure: ... drugače se pa meni zdi Versys najlepši, transalpka najbolj natančno skup nareta, Vstrom pa najbolj glomazen... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je 10 let imel Transalpko (delal letno okoli 15 Tkm), brez problema. Olje, svečke, filtri. Pa bencin. In spet ima Hondo. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kar Honda mogla bit, čeprav je nekoliko dražja. Če je en sam valj le-ta sameva, zato je bolje, da sta dva valja, ker se lahko ''pogovarjata'' :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je pa bawarec majn potraten, kar se bencina tiče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kar Honda mogla bit, čeprav je nekoliko dražja. Če je en sam valj le-ta sameva, zato je bolje, da sta dva valja, ker se lahko ''pogovarjata'' :naughty:

jaz imam F650 GS l'04. Je moj 1. motor. Poraba je od 3-max 4l. Motor je zalo lahkoten in agilen za vožnjo. Sicer ne dosega nekih hitrosti (do 170 max, do 120 je udobno). Moti me edino kakšen konjček premalo in pa nekaj tresljajev (enovaljnik).

Verjetno bom drugo leto menjal predvsem zaradi podhranjenosti, ker se vozima največkrat 2. Za enega pa je 50km čisto dovolj.

Naslednji bo mogoče F800 GS ali ST, ali pa nekaj med Varadero, V-Strom, Multistrada.

Popravljeno . Popravil japke
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sred julija nabavil transalpko 02 letnik. Ni mi žal. Sicer sem se odločal med pegaso, transalp in tdm. tdm mi je tut ful všeč sam je blo premalo €€€. Ostala sta mi še samo pegaso in transalp. Ker pa sem bil trdno odločen da hočem od motorja zanesljivost in kvaliteto izdelave sem se po priporočilih ostalih motoristov odločil za transalp. Res je isti letnik okrog 1000€ dražji od pegasa ampak do zdaj mi ni bilo žal nbenga evra. Dokler sem študent bo transalpka pri hiši, pol ko grem na šiht in bo malo več denarja pa bo moral past varadero ali pa v-strom 1000 oz. če bo takrat že kakšen nov model.

Za bmw-ja se pa nisem odločal že od začetka ker naj bi bil servis pregrešno drag. Ok sej za hondo tut ni zastonj sam toliko pa spet ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni transalpka V2 cilindraš? - to ni za primerjat z enocilindrašem GS 650. Sicer nisem vozil nobenega od teh dveh, ampak predvidevam, da ima transalp mirnejši tek in malo daljše razvijanje moči (vleka) mašine - zato bolj udobna na potovanjih. GS ima verjetno precej vibracij (no, ni za umret), ampak tudi druge svoje prednosti (npr. za igranje na terenu) - odvisno za kaj želiš uporabljat.

Mehansko se mi zdita oba zelo kvalitetna in preizkušena stroja.

čisto tanov gs650 pa je tudi vrstni 2-cilindraš z 800 kubiki - go figure :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred dvema letoma sem bil tudi pred podobno dilemo, katero 650 kubično potovalno enduro :?

Kupil sem transalpa (l.2001, je pa v bistvu isti šmorn kot 2002) in mi ni žal...Bi pa bilo fajn imeti kakšnega konja več :whistle:

Po mojem mnenju je transalp v tem rangu najboljši nakup...V2, udoben za 2, vzdržljiv, kvaliteten....

Je pa tudi res, da drugih nisem preizkusil :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morem rečt da sem danes preizkusil BMW in sem bil navdušen nad navorom in udobno vožnjo.

Proti včerajšnji transalpki, katera je bila ne nevem kako ohranjena je danes odločitev prevagala 70 proti 30 za BMW.

Samo eno dobro še morem preizkusiti da vidim če je to to.

Strah me je samo BMW zaradi tesnila glave in sklopke drgač pa prvi vtisi ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morem rečt da sem danes preizkusil BMW in sem bil navdušen nad navorom in udobno vožnjo.

Proti včerajšnji transalpki, katera je bila ne nevem kako ohranjena je danes odločitev prevagala 70 proti 30 za BMW.

Samo eno dobro še morem preizkusiti da vidim če je to to.

Strah me je samo BMW zaradi tesnila glave in sklopke drgač pa prvi vtisi ok.

:topic:

Tesnilo glave kakšen problem, mislim da ga je imela Aprilia zaradi 5 ventilske glave, ne pa GS 4 ventile, pri Apriliji je dihtunga crkovala prav zaradi premalo prostora, vse je bilo preveč na kupu - oz. popravi me če se motim.

Sam sem vozil KLEja, fajn motor, edino kaj mu je manjkalo - kubikov napram ostalim v razredu 600 - 650. Če bi izbiral bi najverjetneje vzel Transalp - V2, miren tek napram enovalniku, dobra veterna zaščita ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem se prvič v sredini 90 pri serviserju na TU v Ljubljani pozanimal kako je z serijo F650 mi je odgovoril pusti te šivalne stroje - takrat sem vozil še R65 (bokser).

Potem sem vseeno kupil enocilindraša XTZ660 prevozil skoraj 45kkm brez problemov. Kolega ga je kupil od mene in prišel do številke 60kkm +.

Za motor "velike prostornine" kot so vsi ti motorji je problem če goniš hladnega. Pač rabi kakšno minuto več kot stari zračno hlajeni 600ccm, da se ogreje na delovno temperaturo. Za KLR 650 je bil tudi znan problem "prepihane dihtunge". Ga pa kanadčani na svojih forumih zelo hvalijo in tudi uporabljajo v brezmejnih prostranstvih (ker nima vbrizga novega v evropi žal ni - cenovno zelo ugoden).

Na papirju sta motorja Honda in BMW res zelo podobna tudi v večini vzporednih testov sta testirana skupaj, kdo je zmagovalec je težko reči Hondaši hvalijo Hondo BMW-jaši pa BMW. Če imaš možnost preizkusi oba pa se potem odloči. Vsak od obeh motorjev pa ima sigurno kakšno prednost pred drugim, če iščeš ravno to odločitev ne bo težka.

ajd veliko sreče pri nakupu in potem na cesti.

ps, pobrskaj malo po tujih forumih o izkušnjah, mogoče bo odločitev lažja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel BMW 650 GS Dakar. Dober motor za začetnika. Potem, ko sem presedlal na V-Stroma 650 pa ti raje priporočim dvovaljni motor in ta je pri tvoji izbiri ali/ali - transalpka. Še posebej, če se misliš kam dlje voziti z motorjem. V nasprotnem primeru pa je BMW prav tako dober. Pri tej ceni (BMW) bi osebno pričakoval malo večjo kvaliteto, je pa res, da je servisni interval na 10kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarad mene si lahko v izbor daš še 60 motorjev. Sam verjetno najboljše veš kaj ti je všeč in s kakšnimi financami razpolagaš.

Sicer je pa nekaj tem namenjeno temu kak motor izbrati nakar ima vsak model motocikla ponavadi še čisto svojo temo, v kateri lahko najdeš precej informacij o tem motorinu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!