jurc Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 :? PRAVKAR OBJAVLJENO ZNIŽANJE YAM.FZR600-ZORAN VSE LEPO IN PRAV, DVE STVARI ZA DODATEK! ČE ZNIŽUJETE ZADAJ JE TREBA MOTOR SPUSTITI PRAV TOLIKO SPREDAJ-(OBA KOMPLETNA AMORTIZARJA NAJ "POGLEDATA" ZA ISTO DISTANCO, KOT STE ZNIŽALI ZADAJ TUDI SPREDAJ NAD KRIŽ! V NASPROTNEM PRIMERU BOSTE BISTVENO SPREMENILI GEOMETRIJO MOTOCIKLA:PREDTEK, KOT VILIC. DRUGA KRITICNA OPOMBA - POUDARJAM ŽIVLJENSKO POMEMBNA!!!!!!!! NE IZDELUJTE VITALNIH-ŽIVLJENSKO POMEMBNIH DELOV Z NERJAVNEGA JEKLA (A2) ,KOT JE SVETOVAL ZORAN MATERIAL NAMREČ PO DALJŠEM ČASU OB VIBRACIJAH IN OBREMENITVAH ZANESLJIVO POČI! SE POSEBIJ JE OBČUTLJIV NA ZVARIH. IZDELUJTE PRTLJAZNIKE, ŠČITNIKE ITD. BOG NE DAJ VITALNIH DELOV!!!!! VSE SEM ŽE PREIZKUSIL!
fazerer Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 Strinjam se s predhodnikom, nerjavna jekla (obicajo) so ponavadi krhka jekla, ta pa niso primerna za obremenitve z utrujanjem materiala. Bolje bo ce vzamete navadna jekla (S235 do S355 - Gradbeniski Eurocode 3), ki imajo sicer manjso nosilnost, imajo pa zato vecjo zilavost in so bolj primerna za omenjene obremenitve. Proti korozijskih zascit, pa vemo, da obstaja ogromno... In skladno z zadnjim delom znizajte sprednji del...
strom Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 qrc, če hoče folk nizke mofe, nej si nabavjo minimoto :D Glede geometrije pa nikol ne veš... lahko da se bo še boljš pelu. Sicer dvomim, možno pa je :D LP
Ales Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 qrc, če hoče folk nizke mofe, nej si nabavjo minimoto :D Glede geometrije pa nikol ne veš... lahko da se bo še boljš pelu. Sicer dvomim, možno pa je :D LP Glede geometrije sem bral članek v MO reviji, pa so pisali da z zvišanjem zadnjega dela povečaš mehanski oprijem (grip), pa v večini primerov se lahko izboljša geometrija, lažje motor gre v ovinek,itd. Jaz sem nameraval svojega mal zvišat, sam še ni blo časa za to. Skratka, je za probat! Če ne pali, pa si namontiraš nazaj originaln.
premza Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 pa v večini primerov se lahko izboljša geometrija, lažje motor gre v ovinek,itd. Pa težje naravnost :!: :!:
viking Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 Na mojem fazerju bo višina ostala kar nespremenjena, ker ne vidim razloga zakaj bi jo spreminjal :?:
moped Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 Za kakšne nizko raščene voznice še, drugače pa res ne vidim razloga za zniževanje.
Blade Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 Na mojmu bo tud kr tko ostal kod je :!: :!: Edino mogoče okoli trdote kaj sprememb :?:
strom Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 pa v večini primerov se lahko izboljša geometrija, lažje motor gre v ovinek,itd. Pa težje naravnost :!: :!: Jah, to ma pol že bolj kot vilic kle zraven vlogo... oprijem pa ne verjamem da se kej dost spremeni, razen zaradi višjega težišča (voznika bolj kot samga motorja) LP
Ales Objavljeno September 12, 2002 Opozori Objavljeno September 12, 2002 Jah, to ma pol že bolj kot vilic kle zraven vlogo... oprijem pa ne verjamem da se kej dost spremeni, razen zaradi višjega težišča (voznika bolj kot samga motorja) LP Višanje zadnjega dela res vpliva na kot vilic, stem pa tudi na to da se motor drugače obnaša. Po tem kar piše v reviji vpliva bolje na obnašanje motorja. Glede oprijema pa je neka fora s tem da so zadnje vilice pod višjim kotom, s tem pa je boljši oprijem. Bom probal poskenirat članek iz revije cca.10 strani, je razloženo vse, pa še skice so, pa tudi na motorjih so to testirali in opisali (Cbr900RR,R1,ZX12r,Bandit1200).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se