Skoči na vsebino

ZNIŽANJE FAZER600


Priporočene objave

Objavljeno

:? PRAVKAR OBJAVLJENO ZNIŽANJE YAM.FZR600-ZORAN

VSE LEPO IN PRAV, DVE STVARI ZA DODATEK! ČE ZNIŽUJETE ZADAJ JE TREBA MOTOR SPUSTITI PRAV TOLIKO SPREDAJ-(OBA KOMPLETNA AMORTIZARJA NAJ "POGLEDATA" ZA ISTO DISTANCO, KOT STE ZNIŽALI ZADAJ TUDI SPREDAJ NAD KRIŽ! V NASPROTNEM PRIMERU BOSTE BISTVENO SPREMENILI GEOMETRIJO MOTOCIKLA:PREDTEK, KOT VILIC.

DRUGA KRITICNA OPOMBA - POUDARJAM ŽIVLJENSKO POMEMBNA!!!!!!!!

NE IZDELUJTE VITALNIH-ŽIVLJENSKO POMEMBNIH DELOV Z NERJAVNEGA JEKLA (A2) ,KOT JE SVETOVAL ZORAN MATERIAL NAMREČ PO DALJŠEM ČASU OB VIBRACIJAH IN OBREMENITVAH ZANESLJIVO POČI! SE POSEBIJ JE OBČUTLJIV NA ZVARIH. IZDELUJTE PRTLJAZNIKE, ŠČITNIKE ITD. BOG NE DAJ VITALNIH DELOV!!!!! VSE SEM ŽE PREIZKUSIL!

Objavljeno

Strinjam se s predhodnikom, nerjavna jekla (obicajo) so ponavadi krhka jekla, ta pa niso primerna za obremenitve z utrujanjem materiala. Bolje bo ce vzamete navadna jekla (S235 do S355 - Gradbeniski Eurocode 3), ki imajo sicer manjso nosilnost, imajo pa zato vecjo zilavost in so bolj primerna za omenjene obremenitve. Proti korozijskih zascit, pa vemo, da obstaja ogromno...

In skladno z zadnjim delom znizajte sprednji del...

Objavljeno

qrc, če hoče folk nizke mofe, nej si nabavjo minimoto :D

Glede geometrije pa nikol ne veš... lahko da se bo še boljš pelu. Sicer dvomim, možno pa je :D

LP

Objavljeno
qrc, če hoče folk nizke mofe, nej si nabavjo minimoto :D

Glede geometrije pa nikol ne veš... lahko da se bo še boljš pelu. Sicer dvomim, možno pa je :D

LP

Glede geometrije sem bral članek v MO reviji, pa so pisali da z zvišanjem zadnjega dela povečaš mehanski oprijem (grip), pa v večini primerov se lahko izboljša geometrija, lažje motor gre v ovinek,itd.

Jaz sem nameraval svojega mal zvišat, sam še ni blo časa za to.

Skratka, je za probat! Če ne pali, pa si namontiraš nazaj originaln.

Objavljeno
pa v večini primerov se lahko izboljša geometrija, lažje motor gre v ovinek,itd.

Pa težje naravnost :!: :!:

Objavljeno

Na mojem fazerju bo višina ostala kar nespremenjena, ker ne vidim razloga zakaj bi jo spreminjal :?:

Objavljeno

Za kakšne nizko raščene voznice še, drugače pa res ne vidim razloga za zniževanje.

Objavljeno

Na mojmu bo tud kr tko ostal kod je :!: :!:

Edino mogoče okoli trdote kaj sprememb :?:

Objavljeno
pa v večini primerov se lahko izboljša geometrija, lažje motor gre v ovinek,itd.

Pa težje naravnost :!: :!:

Jah, to ma pol že bolj kot vilic kle zraven vlogo... oprijem pa ne verjamem da se kej dost spremeni, razen zaradi višjega težišča (voznika bolj kot samga motorja)

LP

Objavljeno

Jah, to ma pol že bolj kot vilic kle zraven vlogo... oprijem pa ne verjamem da se kej dost spremeni, razen zaradi višjega težišča (voznika bolj kot samga motorja)

LP

Višanje zadnjega dela res vpliva na kot vilic, stem pa tudi na to da se motor drugače obnaša. Po tem kar piše v reviji vpliva bolje na obnašanje motorja.

Glede oprijema pa je neka fora s tem da so zadnje vilice pod višjim kotom, s tem pa je boljši oprijem.

Bom probal poskenirat članek iz revije cca.10 strani, je razloženo vse, pa še skice so, pa tudi na motorjih so to testirali in opisali (Cbr900RR,R1,ZX12r,Bandit1200).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!