Skoči na vsebino

Fotoreportaža kolenčkanja


21

Priporočene objave

To je res, sam je bla pa prazna cesta, sm jst gledou če bo kdo nasport prpelou :)

Zadnja slika je zanimiva, se kar kadi od drsnika :D. Podlaga bolj za supermoto kot pa kolenčkanje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mja, na zadni sliki je en krožišče v industrijski coni škofja loka, ki jo zdej gradijo, tko da nič prometa, je pa neki zemlje na tleh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nore fotke, sem kar celo temo preletu. :D Res ste mojstri :worship:Jz sm še v fazi learning kolenčkanja, tko da zaenkrat se še drsniki svetijo :S Upam, da bom lahko jaz kmalu imel kako tako svojo fotko. Drugač pa te vaše fotke pidejo kar prau za nas novince, lahk mal pogledaš v kaki poziciji je body med kolenčkanju. Le tko naprej!

sva že 2... in mislm da dokler mam tole zverinco pod ritko bom še kr v fazi learninga... :D vedno prej tačka zaruži kt kolen tko da.. :xx: bomo za 1x opustil učenje kolenčkanja O:-)

Popravljeno . Popravil YeTika
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yetika, taki k pojma nimamo se bomo mogoc enkrat zbral na racelandu pa mal potreniral...

Sam se nbena instruktorca ne jav....

sorry za off topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sva že 2... in mislm da dokler mam tole zverinco pod ritko bom še kr v fazi learninga... :D vedno prej tačka zaruži kt kolen tko da.. :xx: bomo za 1x opustil učenje kolenčkanja O:-)

A bo treba mal štifte ven vzet? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo ujet trenutek, sicer malo majhen glavni kader.

Ampak fotograf ti je pa v celoti zaupal.

Stal je naravnost v morebitni izletni coni. :headbang:

Pa srečno naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne odobravam vožnje po nasprotnem pasu a se tu na tem mestu precej

daleč vidi in je blo verjetn prazn nasprot.

Po kjeri strani se pa ta pele??? :nono: Za uha vas bi blo treba pošten
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo ujet trenutek, sicer malo majhen glavni kader.

Ampak fotograf ti je pa v celoti zaupal.

Stal je naravnost v morebitni izletni coni. :headbang:

Pa srečno naprej

Ma ni original fotka...Bom prlepu čim jo dobim, hja fotograf me ma pa zlo rd, če bi zviznu...hehehe :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yetika, taki k pojma nimamo se bomo mogoc enkrat zbral na racelandu pa mal potreniral...

Sam se nbena instruktorca ne jav....

sorry za off topic.

nevem če mi mobikrog kej nuca... nucal bi edin distančniki, al pa enostauno fibrca pa tačke dol :whistle: :evilgrin:

A bo treba mal štifte ven vzet? :)

ne vem.. sam neki bo pa treba ukrent... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa da dam še jes eno slikco za debato :D

img4921.jpg

Kaj je tukaj narobe - namreč v momentu je ujeto drsanje tako s kolenskim drsnikom, kot s tačko in drsnikom na čevlju. S tem da se drsnik na kolenu brusi precej po robu, se pravi po notranji strani. Preveč pokončna pozicija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rit kar naj ostane tam kjer je, z glavo sili bol vn pa boš prenesel več teže in se motor ne bo tko nagnu, drgač pa nimaš kej nardit držiš se uredu. Edin če kupeš kake nastavljive tačke ki so višje, sam pol bo pa vrjetno kaj drugega drsalo, recimo kak avspuh :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka....menjaj motor raj :D

Točno tako :)

Rit je pa ok, če bi dal še bolj dol, bi bilo že preveč.. Probi nekako za malenkost dvignit tačke, oziroma najprej stran pošraufat distančnike, če jih še nisi.. Opažam, da se veliko motoristov pritožuje nad drsanjem tac v ovinkih, ampak imajo kljub temu še vedno tiste 2cm štifte not :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa da dam še jes eno slikco za debato :D

Kaj je tukaj narobe - namreč v momentu je ujeto drsanje tako s kolenskim drsnikom, kot s tačko in drsnikom na čevlju. S tem da se drsnik na kolenu brusi precej po robu, se pravi po notranji strani. Preveč pokončna pozicija?

1. nogo posprav bolj not pa ne boš drajsal z drsnikom na škornju..bolj jo daj k okvirju..

2. koleno ne tiščat na vsak način ven..dokler motor ni dovolj nagnjen nimaš kej se afnat s kolenom

3. seveda distančnike dol pobrat ali še bolje od lsl tačke gor pa je takoj 1,5 cm več placa

Sam sem na hornetki 04 mel samo druge tačke gor pa ni nikol prijela tačka, prednja pnevmatika je bila do roba znucana, kolenčkat se je dal pa brez problema..

Ne rabiš motorja menjat zaradi teh parih težavic..

P.S.: tačke od LSL so mislim da nekih 20-30€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ RenoRaines: malce bolj športen motorček definitivno pomaga...

post-163-1250681026_thumb.jpg

predvsem pa ti predlagam da se to učiš na pisti, npr na Marofu, zna bit veliko ceneje :hmm: pa še vse boš lahko on-line vprašal kar te zanima, poslikal te bodo... vse za ubožnih 27€/dan

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rajcite še vi z menjavo na cestaka (mam že sam s sabo dovolj velike dileme :D ). Upam, da se resnično srečamo letos vsaj na Marofu recimo, pa sproti spilim tehniko :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem na hornetki 04 mel samo druge tačke gor pa ni nikol prijela tačka, prednja pnevmatika je bila do roba znucana, kolenčkat se je dal pa brez problema..

A hornetko si imel? :lol1:

ok, no, sej, jaz pa FZS600 ... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!