Skoči na vsebino

Fotoreportaža kolenčkanja


21

Priporočene objave

Aja, tole je kolenckanje, sem mislu da je tist k si jo po kolenu fasou!! ;) Sorry, mal sem zloben, pa nism zdrzu!

Janez

Hehe. Ti se kr hecej...ne bo nč s pirom :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj ste pa brusili včeri?jest pa skoz sam gor pa dol............. :(

evo še ene nekolenčkarske from behind

Ja ti bi se moru sam mal prestavit v levo (da ti po riti dol visi) pa bi že slišu hhhsssssss :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj ste pa brusili včeri?jest pa skoz sam gor pa dol............. :(

evo še ene nekolenčkarske from behind

Mi smo bli učeri pomoje da tm okol 12ih gor (+-1ura :? ), pa smo se kr neki časa fural. Če si mislu nas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj ste pa brusili včeri?jest pa skoz sam gor pa dol............. :(

evo še ene nekolenčkarske from behind

ti pa se res nagneš pune. drugič še samo koleno ven daj. ker nagip imaš taki da ni potrebno riti prestavljat. čeprav ti priporočam da še malo rit ven potisneš bo zgledlo in delovalo bolj varno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res lepo se nagne naš kolega. Najbrž pa nima takšnega občutka kot bi ga imel če bi se presedu in imel tipalo iztegnjeno - Vsaj deloma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj ste pa brusili včeri?jest pa skoz sam gor pa dol............. :(

evo še ene nekolenčkarske from behind

Ma kaj si zalepljen gor, hiti uno koleno ven čene se boš prvrnu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

evo ena slikce mene in mojih 7 bratcev na Marofu prejšnjo soboto (avtor Lucky Slider :worship: )

men se zdi da nas je kr dobr zadel, al ja :naughty:

post-163-1221001042_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj ste pa brusili včeri?jest pa skoz sam gor pa dol............. :(

evo še ene nekolenčkarske from behind

@kevin34 :OK: Ima stil, zna peljat, zaupa motorju,....kaj še,...za senzor nagiba so tačke :worship:

(do tačk gre vsak motor, koleno in presedanje pa se uporabi pri hitrejših zavojih, da motorja ni potrebno toliko nagibati in imaš še nekaj rezerve) :naughty:

Tisti, ki pa mečete kolena ven kot da bi hotel parkirat motor sred ovinka, je pa že smešno

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

evo ena slikce mene in mojih 7 bratcev na Marofu prejšnjo soboto (avtor Lucky Slider :worship: )

men se zdi da nas je kr dobr zadel, al ja :naughty:

Huda fotka...kako si pa to naredu :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huda fotka...kako si pa to naredu :?

Če maš dober fotoaparat naštimaš si funkcijo da ti v eni sekundi naredi 8 fotografij in to je to.

Popravljeno . Popravil stiven6
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš dober fotoaparat naštimaš si funkcijo da ti v eni sekundi naredi 8 fotografij in to je to.

Misliš da je to? In pol s fotošopom skupi dane slike :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš dober fotoaparat naštimaš si funkcijo da ti v eni sekundi naredi 8 fotografij in to je to.

Hola mojster,

za Marof je dost 3 slikce v sekundi :naughty: ampak moraš kar znat, imet čas in obvladat PhotoShop... Lucky je car :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@kevin34 :OK: Ima stil, zna peljat, zaupa motorju,....kaj še,...za senzor nagiba so tačke :worship:

(do tačk gre vsak motor, koleno in presedanje pa se uporabi pri hitrejših zavojih, da motorja ni potrebno toliko nagibati in imaš še nekaj rezerve) :naughty:

Tisti, ki pa mečete kolena ven kot da bi hotel parkirat motor sred ovinka, je pa že smešno

No ja, to ni čisto res.. Pri mojem Gixxerju boš šel prej po tleh kakor taco podrsal.. Predpostavka je seveda, da je namotorju vzmetenje bp (da se ne poseda preveč) in da vozi povprečno težka oseba. Tako, da imet tačke za senzor nagiba je neumno in nevarno, tudi zato, ker lahko takrat ko podrsa tačka narediš suknovit gib ker se ustrašiš, kar pri takem nagibu ni zdravo, oziroma imaš tačko preveč obremenjeno z nogo in guma zgubi oprijem.. Ne tega delat.

Senzor nagiba mora bit tvoje čutenje motorja pri čemur si pomagaš s kolenom. Tačke pa tako visoko, da si siguren, da ne bodo prijemale. To seveda govorim za SS motorje in športno vožnjo.

Sploh pa merilo, kdaj se je fajn presest ni hitrost zavoja, ampak koliko od meje zdrsa se želiš vozit. En zavoj je lahko tako hud, da se je treba že pri 50km/h presest in prenest težišče, pa si še vedno na meji zdrsa, ker je pač nagib tako velik.. Presedeš se pač zato, da pri hitrejši vožnji, kjer voziš bližje meje, le to malo oddaljiš in imaš več rezerve, oziroma, da zavoj spelješ hitreje, kot bi ga sicer (pista).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dex, lepo si razložil moj post, ki je napisan bolj na grobo :surrender: Razlaga na papirju mi ne gre preveč od rok :whistle:

Tisto s tačkami sem pa lepo napisal do tačk, ne brušenje :krneki:

Mejte se, pa previdno(po svoji strani) skozi ovinke :OK:

p.s. Sicer pa, tisti ki zna peljat, ve kaj sem napisal, oziroma hotel s tem povedat

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

za Marof je dost 3 slikce v sekundi :naughty: ampak moraš kar znat, imet čas in obvladat PhotoShop... Lucky je car :worship:

Se strinjam s tabo sam js sm na kratko bistov povedu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: Lepa :photo: . Če bi bla še ostrina ok, bi bla direkt za v cajtng.

Za v kter cajteng in kaj naj bi bilo sporočilo te fotografije (če bi bila vsaj tehnično boljša, če že vsebinsko ne more bit) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!