Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Gum nima tapravih,tako da lohk tud s tem iztiriš :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me je "enu malu zbdu" MZ z vožnjo v skupini. Ne bom napisal, da je skupina tri ali več vozil, ker sta že dve vozili dovolj za gužvo na cesti. Ko je en sam motorist, potem se lahko zaplete samo sam s seboj, če zanemarimo ostale

Pogosto opažam veliko nestrpnost pri prehitevanju. Nekako postane varnost drugotnega pomena. Preveč je pomembna visoka povprečna hitrost. To pa seveda vsaka premična ovira pokvari. Vse te premične ovire pa niso vedno to, kar se zdi, da so. Pogled na hitro res pove, da se nekdo počasi pelje, vendar drugi pogled razkrije morebiten namen tega voznika, katerega je prvi pogled spregledal. 

Preveč prehitevanj je opravljenih tvegano. Nekdo si misli, da nasprotni vozeče vozilo ni tako hitro in, da je njegov motor dovolj zmogljiv za "varno" prehitevanje. Marsikdo od teh "mislecev" je sedaj z začetnicami omenjen v kroniki. Pa še kakšno starost ponavadi napišejo. Da ja vsi vemo, da je bil mlad, neumen in drzen. "Ali mladost je prolazna", zato pa ni vedno za vse kriva. Primer je smrt motoristke pri prehitevanju. Zakaj in kako se je to zgodilo, je motoristka odnesla s seboj.

Sem bil na kraju prometne nesreče, ker je motoristka prehitevala v desnem ovinku. To je bilo pred Ilirsko Bistrico, vozila pa je ER-5 (če se prav spomnim). Seveda je med prehitevanjem nasproti pripeljal avto. Točno se ne spomnim, vendar se mi zdi, da je padla po cesti, nato pa je motor trčil v avto. Zakaj je prehitevala v desnem ovinku ? Ker je lovila pred njo vozečega motorista. Pa smo spet pri vožnji v skupini. Kot sem že prej napisal; dva sta že gužva. 

 

pa vse vmes ....

 

Moram pa še napisati, da vam jaz tukaj same "pametne" pišem o obnašanju in ne vem o kaj še vsem, po drugi strani pa doživim ravno nasprotno v službi v skupini enakih, torej od sodelavcev. So pa to vedno eni in isti, po možnosti "stari mački" z načinom vožnje bolj na pamet, kjer ima to slabšalni pomen, kot pa po pravilih in ZKP-ju. Ne gre tukaj za neko objestnost ali veliko hitrost, temveč za vožnjo po domače. Pri vožnji v skupini nismo nikakor mogli voziti v "cik cak" formaciji, ker je prvi po ravnem delu vozil en čas bolj levo in en čas bolj desno. Če prvi vse zaj..., potem je cela skupina razbita. Boljše, da ne pišem dalje, ker bom še slabe volje postal.

 

 

Meni se zdi pri vožni v dvoje troje itd, če je skupina poznana to čisto logična stvar. Ko prehitiš se umakneš na desni rob, da lahko še tadrug prehiti. Ne da se potem kolona razvleče in nakoncu ta žnjti prehiteva šele čez 3 kilometre ta isti avto.  Mi je lepo število kilometrov prevoženih tako v utečenem tandemu ostalo v spominu.  Nikoli nobene štale in vedno je bilo strašno fajn.

Res je pa, da se tudi v skupini vozim samo s poznanimi, za katere vem, da imamo kompatibilen stil vožnje, ki jim zaupam in vem kaj bodo naredili ali bolje,  katerih kozlarij ob meni ne bodo počeli.

 

sem  napisal zase  in mojo vožnjo , motorju ( zavoram , gumam , vzmetenju itd )  , letom in refleksom malce prilagojeno ... 

 

umikanje prvega ki prehiti  na desno zna biti v določenih situacijah zelo nevarno predvsem zanj , ker če pride do zaviranja vozil pred njim si ne more izbirati smeri umika ker mu ostane samo desna stran - po raznih kanalih za vodo / muldah in robnikih pa vemo kak žur je bremzat...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda, točno veš za vse v koloni, kaj majo v glavi in kakšna bo reakcija. To je izjemno nevarno, vsak mora zase vozit, prehitiš, ko je možnost. Točno take ovce videvam. Pastir se zažene, za njim pa čreda, če je prvemu šlo, bo tudi za ostale plac, saj se bo na desno umaknil.

Sori, če se ti voziš s takimi ovcami je to tvoj problem, jaz se jim če je le možno izognem. Ljudi s katerimi prakticiram tak način vožnje je preštet za na eno roko in po nekaj 10.000 km, ki sem jih prevozila z njimi mi je popolnoma jasno, kako bodo prehiteli avto, kje mi bodo dali prostor, in kje mi ne bodo prekrižali poti. S kolegom imava za sabo ene 50.000 skupnih kilometrov. Mižim lahko, pa ti med vožnjo povem na kateri strani ga mam,kolk za mano vozi na ravnini, kje ga imam sredi ovinka, kdaj pred ovinkom začne zavirat, kje bo potegnil, kam se bo umaknil, itd. Mi2 sva v primeru gužve prehitevanja skrajšala z prehitevanjem na cik cak. Prvi prehiti in se umakne desno. Drugi priključi in ker je na zunanji strani prehiti naslednji avto, pa se umakne desno, prvi priključi in tako naprej. 

 

 Z xy osebki se v skupini ne vozim. Oz. se vozim v precej precej drugačni varnostni formaciji kot z "mojimi". Se pa v vsakem primeru, ko prehitevam in imam za seboj motorista po prehitevanju vedno umaknem na desno in naredim prostor. Za vsak slučaj, če se je tisti za mano precenil.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda, točno veš za vse v koloni, kaj majo v glavi in kakšna bo reakcija. To je izjemno nevarno, vsak mora zase vozit, prehitiš, ko je možnost. Točno take ovce videvam. Pastir se zažene, za njim pa čreda, če je prvemu šlo, bo tudi za ostale plac, saj se bo na desno umaknil.

:hmm: Ne vem ali imam srečo ali je kaj drugega vmes.

V večini primerov sem se namreč vozil v tozadevno urejenih čredah.

V koliko pas sem začutil problematiksa ali več njih vmes, sem se pa po kratkem postopku distanciral

oz. povsem odcepil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

umikanje prvega ki prehiti  na desno zna biti v določenih situacijah zelo nevarno predvsem zanj , ker če pride do zaviranja vozil pred njim si ne more izbirati smeri umika ker mu ostane samo desna stran - po raznih kanalih za vodo / muldah in robnikih pa vemo kak žur je bremzat...

Praktično na večini cest gresta lahko dva motorista vštric (lažje seveda sportaki s kratkimi kliponi)

le prava morata bit in seveda preverjena (vredna zaupanja).

V taka dejanja se vsaj sam podajam šele po predhodnem preverjanju drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori, če se ti voziš s takimi ovcami je to tvoj problem, jaz se jim če je le možno izognem. Ljudi s katerimi prakticiram tak način vožnje je preštet za na eno roko in po nekaj 10.000 km, ki sem jih prevozila z njimi mi je popolnoma jasno, kako bodo prehiteli avto, kje mi bodo dali prostor, in kje mi ne bodo prekrižali poti. S kolegom imava za sabo ene 50.000 skupnih kilometrov. Mižim lahko, pa ti med vožnjo povem na kateri strani ga mam,kolk za mano vozi na ravnini, kje ga imam sredi ovinka, kdaj pred ovinkom začne zavirat, kje bo potegnil, kam se bo umaknil, itd. Mi2 sva v primeru gužve prehitevanja skrajšala z prehitevanjem na cik cak. Prvi prehiti in se umakne desno. Drugi priključi in ker je na zunanji strani prehiti naslednji avto, pa se umakne desno, prvi priključi in tako naprej. 

 

 Z xy osebki se v skupini ne vozim. Oz. se vozim v precej precej drugačni varnostni formaciji kot z "mojimi". Se pa v vsakem primeru, ko prehitevam in imam za seboj motorista po prehitevanju vedno umaknem na desno in naredim prostor. Za vsak slučaj, če se je tisti za mano precenil.

 

Ne vem zakaj bi se moral ubadati z drugim udeležencem in prehitevati še za "njega". 

 

Umakne se ti desno, zagleda luknjo, mora na levo, tam si ti, še bolj levo ne gre, ker je nasproti šleper in evo.

 

Taka vožnja na pamet je izjemno nevarna.

 

Drugače pa super, če se voziš z robotom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pozoren mors bit tudi na druge ane? Ce se lahko umaknes desno...zakaj se pa nebi?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori, če se ti voziš s takimi ovcami je to tvoj problem, jaz se jim če je le možno izognem. Ljudi s katerimi prakticiram tak način vožnje je preštet za na eno roko in po nekaj 10.000 km, ki sem jih prevozila z njimi mi je popolnoma jasno, kako bodo prehiteli avto, kje mi bodo dali prostor, in kje mi ne bodo prekrižali poti. S kolegom imava za sabo ene 50.000 skupnih kilometrov. Mižim lahko, pa ti med vožnjo povem na kateri strani ga mam,kolk za mano vozi na ravnini, kje ga imam sredi ovinka, kdaj pred ovinkom začne zavirat, kje bo potegnil, kam se bo umaknil, itd. Mi2 sva v primeru gužve prehitevanja skrajšala z prehitevanjem na cik cak. Prvi prehiti in se umakne desno. Drugi priključi in ker je na zunanji strani prehiti naslednji avto, pa se umakne desno, prvi priključi in tako naprej. 

 

 Z xy osebki se v skupini ne vozim. Oz. se vozim v precej precej drugačni varnostni formaciji kot z "mojimi". Se pa v vsakem primeru, ko prehitevam in imam za seboj motorista po prehitevanju vedno umaknem na desno in naredim prostor. Za vsak slučaj, če se je tisti za mano precenil.

 

ti želim in vsem ostalim , da bo še naprej tako ...  ni govora o rutini in parih / trojčkih , ki se vozijo vseskozi skupaj kot rit in srajca...

pa ne mi mižat med vožnjo - kje imaš kolege boš vedla ...

do problema pride pri nepredvideni situaciji - malenkost , ki jo lahko vsak zgreši - recimo iz lastnih izkušenj ti povem , da je ena najleših situacij ta , da praznemuplehnatemu  kombiju pred tabo ne dela nobena zavorna luč ... upam da veš kakšno situacijo mislim ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj bi se moral ubadati z drugim udeležencem in prehitevati še za "njega". 

 

Umakne se ti desno, zagleda luknjo, mora na levo, tam si ti, še bolj levo ne gre, ker je nasproti šleper in evo.

 

Taka vožnja na pamet je izjemno nevarna.

 

Drugače pa super, če se voziš z robotom.

Glede na tvoje pisanje dobivam vedno večji občutek, da te je skor strah iti na cesto, ker preži tooooliko nevarnosti........

 

Vsak, ki zna vsaj malce voziti in vsaj malce misliti, se lahko vozi v formaciji, pa četudi po makedamu.

 

Koliko bo hitra formacija je pa samo odvisno od znanja udeležencev, zaupanja med njimi in poznavanja.

 

Lahko ti povem, da sem se vozil v formacijah, kjer skoraj nismo prehitevali in smo par ur cijazili za avtomobili, in v formacijah, kjer smo vozili kot bi se vozili sami. Ne tu ne tam, nisem kolabiral od strahu, je pa res, da si za daljše fure in izlete, družbo izbiram sam.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na tvoje pisanje dobivam vedno večji občutek, da te je skor strah iti na cesto, ker preži tooooliko nevarnosti........

 

Vsak, ki zna vsaj malce voziti in vsaj malce misliti, se lahko vozi v formaciji, pa četudi po makedamu.

 

Koliko bo hitra formacija je pa samo odvisno od znanja udeležencev, zaupanja med njimi in poznavanja.

 

Lahko ti povem, da sem se vozil v formacijah, kjer skoraj nismo prehitevali in smo par ur cijazili za avtomobili, in v formacijah, kjer smo vozili kot bi se vozili sami. Ne tu ne tam, nisem kolabiral od strahu, je pa res, da si za daljše fure in izlete, družbo izbiram sam.

A zato naju z MZ-jem ne marate zraven k sva taka počasneta :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zato naju z MZ-jem ne marate zraven k sva taka počasneta :blush:

Ne, ti si objesten :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ti si objesten :P

:kva1:  kot bivši pastir znam lepo Krawe naokoli past

 

p.s.  :ras: vam objestnežem

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na tvoje pisanje dobivam vedno večji občutek, da te je skor strah iti na cesto, ker preži tooooliko nevarnosti........

 

Vsak, ki zna vsaj malce voziti in vsaj malce misliti, se lahko vozi v formaciji, pa četudi po makedamu.

 

Koliko bo hitra formacija je pa samo odvisno od znanja udeležencev, zaupanja med njimi in poznavanja.

 

Lahko ti povem, da sem se vozil v formacijah, kjer skoraj nismo prehitevali in smo par ur cijazili za avtomobili, in v formacijah, kjer smo vozili kot bi se vozili sami. Ne tu ne tam, nisem kolabiral od strahu, je pa res, da si za daljše fure in izlete, družbo izbiram sam.

 

Cesta je nevarna stvar, to je dejstvo in je zato k temu potrebno resno pristopiti.

 

Vožnja v skupini je prav tako nevarna in karkoli tu pišete o formacijah in telepatskih sposobnostih je smešno.

 

Cik cak je smešna zadeva in nevarna, saj en vozi po desni strani prometnega pasa, drugi pa po levi, na prvega preži svinjarija bankine itd, na drugega špegl šleperja. Najbolj smešen pa je argument za tako vožnjo in sicer, da se prepreči nalet od zadaj... mislim no. To že samo po sebi pomeni, da v formaciji cik cak ni prave varnostne razdalje.

 

Vožnja cik cak po moje tudi ni dovoljena, od premajhne varnostne razdalje, do nenavadne vožnje po prometnem pasu.

 

Če zaradi črede voziš prisiljeno po enem delu prometnega pasa, je čisti fail.

 

Jaz uporabljam celega odvisno od okoliščin, ovir itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cesta je nevarna stvar, to je dejstvo in je zato k temu potrebno resno pristopiti.

 

Vožnja v skupini je prav tako nevarna in karkoli tu pišete o formacijah in telepatskih sposobnostih je smešno.

 

Cik cak je smešna zadeva in nevarna, saj en vozi po desni strani prometnega pasa, drugi pa po levi, na prvega preži svinjarija bankine itd, na drugega špegl šleperja. Najbolj smešen pa je argument za tako vožnjo in sicer, da se prepreči nalet od zadaj... mislim no. To že samo po sebi pomeni, da v formaciji cik cak ni prave varnostne razdalje.

 

Vožnja cik cak po moje tudi ni dovoljena, od premajhne varnostne razdalje, do nenavadne vožnje po prometnem pasu.

 

Če zaradi črede voziš prisiljeno po enem delu prometnega pasa, je čisti fail.

 

Jaz uporabljam celega odvisno od okoliščin, ovir itd..

:slap:

 

Rad bi te enkrat spoznal in šel na furo s tabo...   :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cesta je nevarna stvar, to je dejstvo in je zato k temu potrebno resno pristopiti.

 

Vožnja v skupini je prav tako nevarna in karkoli tu pišete o formacijah in telepatskih sposobnostih je smešno.

 

Cik cak je smešna zadeva in nevarna, saj en vozi po desni strani prometnega pasa, drugi pa po levi, na prvega preži svinjarija bankine itd, na drugega špegl šleperja. Najbolj smešen pa je argument za tako vožnjo in sicer, da se prepreči nalet od zadaj... mislim no. To že samo po sebi pomeni, da v formaciji cik cak ni prave varnostne razdalje.

 

Vožnja cik cak po moje tudi ni dovoljena, od premajhne varnostne razdalje, do nenavadne vožnje po prometnem pasu.

 

Če zaradi črede voziš prisiljeno po enem delu prometnega pasa, je čisti fail.

 

Jaz uporabljam celega odvisno od okoliščin, ovir itd..

Očitno se še nisi peljal v skupini in si na cesti malodane egoist, ker si lastiš cel vozni pas, oziroma zahtevaš prost cel vozni pas. 

Zame pa je dovolj kak meter, pa se stisnem skozi. Logika (s predpostavko dovolj varnostne razdalje) uči da je vsekakor bolje imeti cikcak postavitev, kot pa voziti en za drugim. Pa ni tu samo nalet, ampak je tudi zakrivanje pogleda itd...nadalje cikcak postavitev pomeni, da boš lažje reagiral (po domače imaš možnost zaspati pri reakciji) kot pa če bi vozil drug za drugim. In tudi ko si v cik cak formaciji si še vedno lahko privoščiš vožnjo levo desno, da se izogneš luknjam, oviram itd...kajti pas je še vedno tvoj, le drugi vedo kje si ti na tem pasu. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zato naju z MZ-jem ne marate zraven k sva taka počasneta :blush:

 

gregorjanc, se bova midva skupaj vozila cik cak :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zato naju z MZ-jem ne marate zraven k sva taka počasneta :blush:

 

Čredna pravila, ko posamezna ovca uči drugega, kako naj hitreje vozi ... vsak sam zase ve, kje so njegove meje.

Samo ne mi razlagat, kak so deviantne tehnike nekaj najboljšega pod soncem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ... Se pa v vsakem primeru, ko prehitevam in imam za seboj motorista po prehitevanju vedno umaknem na desno in naredim prostor. Za vsak slučaj, če se je tisti za mano precenil...

Ja, to je vedno lepa navada.

Ampak po drugi strani pa nikoli ne grem prehitevat tako, da bi od spredaj vozečega motorista to pričakoval, tudi če ga poznam v nulo :)

Praviloma za prehitevanje propagiram in uporabljam metodo, da sem vedno en avto zadaj. Torej, ko prehiti pred mano vozeči, prehitim jaz avto, ki ga je prej on prehitel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gregorjanc, se bova midva skupaj vozila cik cak :kva2:

:kva2:  sam se bova prej skregala kdo bo cik pa kdo cak

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2:  sam se bova prej skregala kdo bo cik pa kdo cak

:kva2:

 

lahk pa oba cik cak pa se mal križava :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2:

 

lahk pa oba cik cak pa se mal križava :kva2:

ka boš šu ti najprej po desni al jest :kva2:

lohk greva pa varianto en desn en levo :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka boš šu ti najprej po desni al jest :kva2:

lohk greva pa varianto en desn en levo :kva2:

 

Lahko pa vštric sprobava in napiševa občutke v to temo? :kva1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čredna pravila, ko posamezna ovca uči drugega, kako naj hitreje vozi ... vsak sam zase ve, kje so njegove meje.

Samo ne mi razlagat, kak so deviantne tehnike nekaj najboljšega pod soncem.

Črednemu nagonu ponavadi podležejo samo ovce.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!