MariborBMW Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Sem hotel že zadnjič napisat, pa zaradi spoštovanja do Whiskya nisem želel podžigat... Na istem mestu sem imel skoraj identično situacijo. Meni se je na srečo izšlo. Ne bom rekel, da je oni v avtu dal ali ni dal žmigavca, jaz ga nisem videl. On je zavil, jaz na bremzo in ga po drugi strani prevozil. Glede nesreče, ki se je zgodila Whiskiyu; vsak lahko pametuje, vendar se mi gabi, kako lahko kolega, ki je izgubil sopotnico jebete in mu pamatujete. Snecer, tebe bi jaz vrgel iz tega foruma, pa kje drugje pametuj ! Scarlett, Kmet2, reno99 in 3 others 6
I30 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 ... Snecer, tebe bi jaz vrgel iz tega foruma, pa kje drugje pametuj ! Še eden v krdelu lajajočih steklih psov? Snecer ni ničesar takega napisal, da bi tako lajali čez njega. Le povprašal po tistem, kar mu je bilo pod nos porinjeno. pajkica, Efendi in Pips 3
pajkica Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 če se komu kaj gabi, nej gre bruhat....bo boljš res, če nekdo SAM sili v to in pod nos moli to drugim, naj pričakuje tudi vprašanja.... samo res, zakaj bi na forumu sodelujoče pomilovali tako ali drugače? nobenega ne poznam , ne vem kaj se zgodilo samo tako zelo očitno nekdo išče opravičilo za svoje deajnje, kakršnokoli že.... sicer pa nismo sodniki ! vsak pa sam najbolje ve, kako dobro ponoči spi, ali je kriv ali pa ne, sploh ni pomembno... Lunatic, Pips in nxyz 3
TakeALookAround Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Snecerju se to ne more zgodit,ker vozi po pravilih.
Matej207 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Nesmiselno se mi zdi da se zdaj jeb.e.te en drugega. Whiskey si je mogoče zaželel malo dušo olajšat na forumu, mogoče nam dat tudi na vedenje da so ljudje v takih situacijah lahko hudičevo pokvarjeni.. Vsekakor nas/vas vse zanima kaj so po njegovem naredili narobe ljudje ki so bili vpleteni v poročilo in nesrečo. Mislim da tudi ni še pravi čas da nam razkriva dejstva, kajti če se še bori za pravico mu mogoče lahko odkrivanje resnice prek foruma prej škoduje kot pomaga ( moje mišljenje) . Najbolje pa je če osebne zamere rešujete prek zasebnih sporočil al pa na štiri oči, verjetno nobenemu ni lepo brat kak se dva sovražita na forumu pa se nabijata. trebor, thumper, Zivnorc in 2 others 5
Snečer Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Snecerju se to ne more zgodit,ker vozi po pravilih. Ne piši bedarij, tudi sam sem imel neprijetne situacije. Whiskeyu sem izrekel forumsko sožalje v drugi temi, čeprav ga ne poznam, ker verjamem, da je to zanj osebna tragedija. Sam si kaj takega niti ne upam pomisliti. Želel pa je o zadevi debatirati pa tudi drugi so. Povedal je da ima nove podatke, in jih ne želi deliti do zaključka zadeve. Ok, zadeva zaključena. Če pa je bil kdo osebno prizadet zaradi mojih vprašanj in me je narobe razumel pa se mu opravičujem. Pa še napisal sem, da se lahko vsak iz nesreče drugega nekaj nauči, čeprav eni tega niso razumeli. Zdaj mislim, da je dovolj pojasnjeno, tudi za tiste ne tako brihtne. trebor in Pips 2
Kmet2 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Si se kdaj vprašal zakaj so vsi okol tebe "ne tako brihtni" in samo ti pameten. TakeALookAround 1
Snečer Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Če pogledaš po pripadnosti, maš odgovor.
I30 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 (popravljeno) Si se kdaj vprašal zakaj so vsi okol tebe "ne tako brihtni" in samo ti pameten. Ker so vsi tisti običajno okoli tebe? Popravljeno April 16, 2014. Popravil I30
TakeALookAround Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Nebi o tem,kdo kje bedarije pise.... Kmet2 in thumper 2
DAMI34 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 enmal me ima dab vsem napisal: ne nabiji....sam to je tema za nabijanje mar ne? SLVR, thumper in TakeALookAround 3
Popularna objava Whiskey Objavljeno April 17, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno April 17, 2014 Fantje, ne se kregat. Nima smisla. Namen mojega pisanja ni bi v temu, da bi si olajšal dušo. Daleč od tega. Ali kriv ali nedolžen, vse preostalo življenje bom imel na grbi, da sem svojo dolgoletno življensko sopotnico peljal v smrt in proti temu ničesar nisem mogel ukreniti. Ves revolt je bil namenjen ugotavljanjem vzrokov in posledic nesreče. Ta so bila popolnoma napačna in zavajujoča. Zaradi tega sem iskal eventuelno forumsko pomoč in na koncu vse skupaj objavil še v cajtngu. Tukaj sem naredil začetniško napako, ker članka nisem avtoriziral. Namesto poziva priči je ven prišla neka osladno-pocukrana zgodba. Galame niti slučajno ne bi zganjal, če ne bi bil obdolžen nečesa kar nisem povzročil ali zakrivil! Časopis je rešil situacijo! Takoj se je pojavila priča in potrdila mojo zgodbo in dodala še več podrobnosti. Zanimivo, po tem se je čudežno kar naenkrat pojavila tudi v policijski evidenci kjer o njej ni bilo ne duha ne sluha !!! WTF !!!!! Nekaterim prijateljem s foruma sem po telefonu isčrpno razložil situacijo. Ne zdi pa se mi forum pravo mesto za tovrstno pametovanje. Ne glede, da smo v temi "Nabijanje". Sploh pa zaradi dejstva, ker je še vse skupaj v predkazenskem postopku. Ko bo zadeva pravnomočna, bom razkril nekaj podrobnosti kako sem se lotil te zapletene situacije. Mogoče bo komu v prihodnosti tudi kaj pomagalo. Predvsem je važno to, da se je vse skupaj obrnilo v pravo smer. Matej207, Kmet2, maus in 21 others 24
GregaSLO Objavljeno April 17, 2014 Opozori Objavljeno April 17, 2014 (popravljeno) Ves revolt je bil namenjen ugotavljanjem vzrokov in posledic nesreče. Ta so bila popolnoma napačna in zavajujoča. Zaradi tega sem iskal eventuelno forumsko pomoč in na koncu vse skupaj objavil še v cajtngu. Tukaj sem naredil začetniško napako, ker članka nisem avtoriziral. Namesto poziva priči je ven prišla neka osladno-pocukrana zgodba. Galame niti slučajno ne bi zganjal, če ne bi bil obdolžen nečesa kar nisem povzročil ali zakrivil! Časopis je rešil situacijo! Takoj se je pojavila priča in potrdila mojo zgodbo in dodala še več podrobnosti. Zanimivo, po tem se je čudežno kar naenkrat pojavila tudi v policijski evidenci kjer o njej ni bilo ne duha ne sluha !!! WTF !!!!! Ko bo zadeva pravnomočna, bom razkril nekaj podrobnosti kako sem se lotil te zapletene situacije. Mogoče bo komu v prihodnosti tudi kaj pomagalo. Predvsem je važno to, da se je vse skupaj obrnilo v pravo smer. Pravilno, da si dal v cajtng. Ne glede na to kako je izpadlo, rezultat je tisti, ki govori zase = dobil si pričo + "poupdejtan" policijski zapisnik kar je dobro zate. Če boš pa lahko, ko se stvar zaključi in umiri svojo zgodbo še tukaj objavil, bo pa res lahko komu prav prišla. Drži se! LP, Grega P.S. Sem imel podobno situacijo kot MariborBMW zgoraj, samo ni šlo tako na tesno, poleg tega pa avtomobilist (SUV :glare: ) 100% NI dal smernika. Popravljeno April 17, 2014. Popravil GregaSLO gsxf750 1
I30 Objavljeno April 17, 2014 Opozori Objavljeno April 17, 2014 Whiskey, hvala za pojasnilo in sožalje!
Popularna objava Borutt Objavljeno Maj 13, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 (popravljeno) Da ne bo dolgčas, bom malo obudil to temo. Na svetu se nahaja vse sorte nekih "modrecev", katerih usta so polna tujk, s katerimi želijo izboljšati prometno varnost. Predvsem iz udobja naslonjača ugotavljajo, da bi bilo treba neko stvar spremeniti, spet neko stvar ukiniti in nenazadnje neko stvar uvesti. Pri tem ne pozabijo na kozarec staranega alkohola in cigaro. Kot iz kakšnega filma. Ampak jaz sem prvi v vrsti, da se te foteljske strokovnjake nažene na cesto, med ljudi, v promet, da bodo sploh videli in doživeli promet. Kajti, lastna izkušnja je neprecenljiva. Za vse ostalo je ... Vidnost motorista v prometu pri dnevni svetlobi. Pa ni tukaj samo motorist viden, ampak tudi njegov motor. S tem, da je motor lahko tudi slišen. Nekateri ste za prižgane luči, tako kratke kot dolge, drugi ste proti, tretji bi imeli dodatne luči, četrti meglenke, peti bi se vozili v gatah, ... Če se malo ustavimo pri prižganih lučeh, kar je pravzaprav uzakonjeno, potem lahko opazimo precej različne svetlobe na cesti. Pač odvisno od modela vozila in na njemu nameščenih luči. Torej lahko ena luč močno sveti, druga pa komaj opazno. Nekatere pač moti, da imajo avti prižgane luči, zaradi česar se luč motorja izgubi med ostalimi lučmi. Tista motoristična luč se ne izgubi tako zlahka, samo nekako prehitro se giblje v direktni smeri proti gledalcu oziroma proti vozniku, kateri bo vsak čas izsilil motorista. To se še posebej rado zgodi pri premočni svetlobi luči, katera je lahko posledica previsokega snopa luči. V takem primeru je težko oceniti hitrost in oddaljenost motorja. Tukaj tisti s prižgano dolgo lučjo še dodatno oslepijo ostale udeležence v prometu. Potem pa so še dodatne luči, kot so meglenke ali pa kakšne druge. Te so ponavadi na skrajnih točkah in vizualno povečajo motor. Nekako postane motor bolj viden. Seveda bi bil motor s prižgano lučjo v množici avtov z ugasnjenimi lučmi bolj viden, kot v množici avtov s prižganimi lučmi. Vendar bi bil viden zaradi tega, ker bi vsi vedeli, da imajo prižgano luč samo motorji, ostali pa ne. Torej bi v množici izstopal zaradi prižgane luči. V primeru osvetlitve vseh vozil, pa bi ravno tako videli luč motorja, vendar ne bi vedeli ali gre za motor ali pa za avto z eno prižgano lučjo. Ampak v vsakem primeru bi videli svetlobo luči. Mislim, da bo vedno nekdo za prižgane luči na avtu in na motorju, nekdo pa za prižgane luči samo na motorju. Smo preveč različni in preveč različno zaznavamo svet okoli nas, da bi se lahko enako odločili za eno stvar. Pri vidnosti motorista lahko ugotovimo, da obstaja veliko vrst motoristične opreme, katera je svetla oziroma fluorescentna. Tukaj so čelade in jopiči. To je čisto posameznikova odločitev, kako se bo oblekel in kaj bo nataknil na glavo. Vsi poznate zakon, kjer je predpisana samo čelada. Vsa ta "svetleča" oblačila in čelade so v prometu zelo opazna. Če samo pomislimo na cestarje v takšnih brezrokavnikih, katere je že na daleč videti, potem je vidnost motorista zagotovljena. Po drugi strani smo pa zopet vsak zase odgovorni, zaradi česar se tudi lahko oblečemo v črna oblačila. Zato se lahko nekdo odloči ali bo kot božična jelka in zaradi tega bolj viden ter mogoče bolj varen ali pa bo oblečen v temna in njemu všečna oblačila. Torej, na eni strani moda in na drugi strani zopet moda. Kaj pa jaz vem o modi. Kaj pa sploh je moda ? A tudi v motorizmu obstaja moda ? Kakor za koga. Pa še hrup motorja. Pri hrupu gre za nabijanje nekih frekvenc v ušesa, katere so lahko prijetne ali pa moteče. Za večino ne motoristov je hrup motorja moteč. Evo, pa je motor opazen brez vseh luči. Nekaj takega. Kako in na kakšen način bomo opazni na cesti je v veliki meri odvisno od nas samih. Vendar ne smemo pozabiti, da se vsa ta naša opaznost porazgubi z našim nepremišljenim obnašanjem, kot je lahko prehitra vožnja, nepravilno prehitevanje, sekanje ovinkov, večkratno in hitro menjavanje pasov, ... Zaradi vseh teh hitrih manevrov motorista ostali udeleženci ne zaznajo dovolj zgodaj in ga lahko izsilijo, mu zaprejo smer vožnje, ... Ni kaj, ni lahko biti motorist v teh časih, ko je vse osvetljeno in, ko se moraš "lepo" obnašati. Popravljeno Maj 13, 2014. Popravil Borutt Cartman, TakeALookAround, ponikipo in 22 others 25
DAMI34 Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Lepo napisano. Še vedno pa velja stara zgodba, in tu postavljam sebe v vlogo voznika avtomobila, 3x poglej, ne spreglej. Ker vem, da nisem nezmotljiv, mi ne preostane drugega, kot da samega sebe preverjam, a je prosto, a je res prosto??? Trdim, da bi preko 90% prometnih nesreč, kjer je bil vzrok izsiljevanje rešili samo s tem, ko bi vsi uspeli sami sebe čekirat. Saj to sploh ni težko, le v navado ti mora pridet. TakeALookAround, gsxf750, zalči in 3 others 6
Dr_Jakob Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 TOO LOUD? well... THEN YOU'RE TOO FU**ING OLD! TakeALookAround, ludiluka, trebor in 1 other 4
Izek Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Da ne bo dolgčas, bom malo obudil to temo. .... Ni kaj, ni lahko biti motorist v teh časih, ko je vse osvetljeno in, ko se moraš "lepo" obnašati. Našel nekaj zanimivega. Ne vem točno koliko je staro, niti nisem šel preverjat (je preveč ura). Preberite si! Mislim, da se imamo še veliko za naučit.. Ena izmed prvih reči je, da začnemo mislit s svojo glavo in naše pastirje pošljemo v divjino.. http://thecityfix.com/blog/naked-streets-without-traffic-lights-improve-flow-and-safety/ Whiskey, Urbii, dromomaniac in 3 others 6
Whiskey Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Lepo napisano. Še vedno pa velja stara zgodba, in tu postavljam sebe v vlogo voznika avtomobila, 3x poglej, ne spreglej. Ker vem, da nisem nezmotljiv, mi ne preostane drugega, kot da samega sebe preverjam, a je prosto, a je res prosto??? Trdim, da bi preko 90% prometnih nesreč, kjer je bil vzrok izsiljevanje rešili samo s tem, ko bi vsi uspeli sami sebe čekirat. Saj to sploh ni težko, le v navado ti mora pridet. Dami, ne samo kot voznik avtomobila, tudi kot voznik enoslednega vozila je treba opazovati promet za sabo. Mogoče to ne velja za Kmeta, ker je zmeraj prvi na cilju Z mopedom ne divjam, se mi sem pa tja dogaja, da me dohiti kakšen bombnik kateremu se mudi takoj prehitevat. Tudi v nepregledni ovinek. Ropot iz dimnikov se pa itak precej slabše sliši spredaj kot pa potem, ko te prehiti in ti premeče malico v želodcu. BelaStrela, gsxf750, franc in 3 others 6
Snečer Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Da ne bo dolgčas, bom malo obudil to temo. Na svetu se nahaja vse sorte nekih "modrecev", katerih usta so polna tujk, s katerimi želijo izboljšati prometno varnost. Predvsem iz udobja naslonjača ugotavljajo, da bi bilo treba neko stvar spremeniti, spet neko stvar ukiniti in nenazadnje neko stvar uvesti. Pri tem ne pozabijo na kozarec staranega alkohola in cigaro. Kot iz kakšnega filma. Ampak jaz sem prvi v vrsti, da se te foteljske strokovnjake nažene na cesto, med ljudi, v promet, da bodo sploh videli in doživeli promet. Kajti, lastna izkušnja je neprecenljiva. Za vse ostalo je ... Vidnost motorista v prometu pri dnevni svetlobi. Pa ni tukaj samo motorist viden, ampak tudi njegov motor. S tem, da je motor lahko tudi slišen. Nekateri ste za prižgane luči, tako kratke kot dolge, drugi ste proti, tretji bi imeli dodatne luči, četrti meglenke, peti bi se vozili v gatah, ... Če se malo ustavimo pri prižganih lučeh, kar je pravzaprav uzakonjeno, potem lahko opazimo precej različne svetlobe na cesti. Pač odvisno od modela vozila in na njemu nameščenih luči. Torej lahko ena luč močno sveti, druga pa komaj opazno. Nekatere pač moti, da imajo avti prižgane luči, zaradi česar se luč motorja izgubi med ostalimi lučmi. Tista motoristična luč se ne izgubi tako zlahka, samo nekako prehitro se giblje v direktni smeri proti gledalcu oziroma proti vozniku, kateri bo vsak čas izsilil motorista. To se še posebej rado zgodi pri premočni svetlobi luči, katera je lahko posledica previsokega snopa luči. V takem primeru je težko oceniti hitrost in oddaljenost motorja. Tukaj tisti s prižgano dolgo lučjo še dodatno oslepijo ostale udeležence v prometu. Potem pa so še dodatne luči, kot so meglenke ali pa kakšne druge. Te so ponavadi na skrajnih točkah in vizualno povečajo motor. Nekako postane motor bolj viden. Seveda bi bil motor s prižgano lučjo v množici avtov z ugasnjenimi lučmi bolj viden, kot v množici avtov s prižganimi lučmi. Vendar bi bil viden zaradi tega, ker bi vsi vedeli, da imajo prižgano luč samo motorji, ostali pa ne. Torej bi v množici izstopal zaradi prižgane luči. V primeru osvetlitve vseh vozil, pa bi ravno tako videli luč motorja, vendar ne bi vedeli ali gre za motor ali pa za avto z eno prižgano lučjo. Ampak v vsakem primeru bi videli svetlobo luči. Mislim, da bo vedno nekdo za prižgane luči na avtu in na motorju, nekdo pa za prižgane luči samo na motorju. Smo preveč različni in preveč različno zaznavamo svet okoli nas, da bi se lahko enako odločili za eno stvar. Pri vidnosti motorista lahko ugotovimo, da obstaja veliko vrst motoristične opreme, katera je svetla oziroma fluorescentna. Tukaj so čelade in jopiči. To je čisto posameznikova odločitev, kako se bo oblekel in kaj bo nataknil na glavo. Vsi poznate zakon, kjer je predpisana samo čelada. Vsa ta "svetleča" oblačila in čelade so v prometu zelo opazna. Če samo pomislimo na cestarje v takšnih brezrokavnikih, katere je že na daleč videti, potem je vidnost motorista zagotovljena. Po drugi strani smo pa zopet vsak zase odgovorni, zaradi česar se tudi lahko oblečemo v črna oblačila. Zato se lahko nekdo odloči ali bo kot božična jelka in zaradi tega bolj viden ter mogoče bolj varen ali pa bo oblečen v temna in njemu všečna oblačila. Torej, na eni strani moda in na drugi strani zopet moda. Kaj pa jaz vem o modi. Kaj pa sploh je moda ? A tudi v motorizmu obstaja moda ? Kakor za koga. Pa še hrup motorja. Pri hrupu gre za nabijanje nekih frekvenc v ušesa, katere so lahko prijetne ali pa moteče. Za večino ne motoristov je hrup motorja moteč. Evo, pa je motor opazen brez vseh luči. Nekaj takega. Kako in na kakšen način bomo opazni na cesti je v veliki meri odvisno od nas samih. Vendar ne smemo pozabiti, da se vsa ta naša opaznost porazgubi z našim nepremišljenim obnašanjem, kot je lahko prehitra vožnja, nepravilno prehitevanje, sekanje ovinkov, večkratno in hitro menjavanje pasov, ... Zaradi vseh teh hitrih manevrov motorista ostali udeleženci ne zaznajo dovolj zgodaj in ga lahko izsilijo, mu zaprejo smer vožnje, ... Ni kaj, ni lahko biti motorist v teh časih, ko je vse osvetljeno in, ko se moraš "lepo" obnašati. Normalno se voziš in te vsi dobro vidijo pa tudi sam "vse" vidiš. Pri objestni vožnji pa je zgodba drugačna. Tam jopici, meglenke, hrup, ne pomagajo. Kometu se tudi ne moreš izognit. Prileti in pokne. Kljub temu da fajn sveti. Efendi, trebor in gauloises 3
Whiskey Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) @Borutt: lepo si napisal kaj vse je moč narediti za lastno vidnost in varnost. Tukaj so še posebej hendikepirani športaki kateri so manjši in nizki. MotoRider je že večkrat dodal misel o predvidevanju. Le ta ne pride sama od sebe, ampak s kilometrino in sposobnostjo samega voznika. Seveda v prometu obstajajo situacije katere ne moreš predvideti in v teh primerih praktično nič narediti. @Izek: še precej Ljubljanice bo steklo v Savo preden se bodo zgodile takšne spremembe v glavah pri nas za ta segment odgovornih osebah. Tudi tam kjer bi lahko postavili krožišče, raje navesijo 10 semaforjev. Kao umirjanje prometa. To je zlasti pereč problem v mestih. V Arabiji in Afriki si ne predstavljam prometa, da jim narišejo črte in postavijo recimo pol toliko semaforjev kot jih je pri nas. Kaos! Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil Whiskey gsxf750 1
corser Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 samo ne mi prodajat teh fluo čelad pa servisih brezrokavnikov! obleka naj bo seveda primerna ampak jebemti a smo povsem izgubili kompas,ker motorizem je nekaj kar te "pali" in zraven paše tud dobra jakna, lepo poslikana čelada... sam kaj,ko Slovenci itak nimamo stila in smo potem še blazno papeški kar se varnosti tiče... TakeALookAround in papez47 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se