DAMI34 Objavljeno Januar 9, 2015 Opozori Objavljeno Januar 9, 2015 DAMI34 :grim Jaki pjevač! Še v življenju nisem slišal zanj. Videl pa sedajle v beli srajci s cigarilosom v roki. Če me občutek ne izdaja, pa je tale forum posvečen motociklizmu ne...?! vsaka reklama je dobra, pa četudi slabo poješ in še slabše voziš, mogoč bo pa zdj kak koncert razprodal? Hm..
dondule Objavljeno Januar 9, 2015 Opozori Objavljeno Januar 9, 2015 Sam poje pa lepo tale"slovenc" hahahaha,če je ta slovenc sm jst z lune! https://www.youtube.com/watch?v=lkouRgOFfMQ DAMI34, Kmet2, maxxa in 2 others 5
Fazer03 Objavljeno Januar 9, 2015 Opozori Objavljeno Januar 9, 2015 Če me občutek ne izdaja, pa je tale forum posvečen motociklizmu ne...?! Ja občutek te vsekakor ne izdaja, ampak v času "motorističnih kislih kumaric" sem si pač dovolil to tukaj prilepit ... konec koncev pa se taki tipi vozijo in z nami delijo ceste tudi poleti in me kar zmrazi, ko pomislim da tale slovenec še zdaleč ni edini, ki počne neumnosti na cestah ... motofrik, StaraFeltna, DAMI34 in 1 other 4
moto rider Objavljeno Januar 9, 2015 Opozori Objavljeno Januar 9, 2015 Veš kaj, kar se vožnje tiče, se bomo morali, roko na srce, tudi sami mejčkeno posuti s pepelom. Do malega, vsi! Še vedno bolje, pa se je posuti pepelom, kot se spremeniti vanj - za večno. :yes: bobi1001, TOMTECH, thumper in 5 others 8
DAMI34 Objavljeno Januar 10, 2015 Opozori Objavljeno Januar 10, 2015 Veš kaj, kar se vožnje tiče, se bomo morali, roko na srce, tudi sami mejčkeno posuti s pepelom. Do malega, vsi! Še vedno bolje, pa se je posuti pepelom, kot se spremeniti vanj - za večno. :yes: absolutno se strinjam, ampak zaradi: ROKE, KI JE ISKALA NEKAJ V PREDALU AVTOMOBILA je moja sestrična pri 12 letih šla na drugi svet. Tako banalna napaka in kako huda kazen zanjo.
bobi1001 Objavljeno Januar 10, 2015 Opozori Objavljeno Januar 10, 2015 absolutno se strinjam, ampak zaradi: ROKE, KI JE ISKALA NEKAJ V PREDALU AVTOMOBILA je moja sestrična pri 12 letih šla na drugi svet. Tako banalna napaka in kako huda kazen zanjo. Se strinjam,in vem iz lastnih izkušenj,da žrtve ponavadi niso nič krive.Da si pa en takle dela reklamo(revež vse ga boli ,avto je totalka),ne pomisli pa na druge kaj,bi se lahko zgodilo.KATASTROFA motofrik in DAMI34 2
semering Objavljeno Januar 10, 2015 Opozori Objavljeno Januar 10, 2015 Nergača kar mal pogrešam. Ne daj se Brumer. Kaj pa je z Brumerjem? Karambol, bolezen??
Efendi Objavljeno Januar 11, 2015 Opozori Objavljeno Januar 11, 2015 Se strinjam,in vem iz lastnih izkušenj,da žrtve ponavadi niso nič krive.Da si pa en takle dela reklamo(revež vse ga boli ,avto je totalka),ne pomisli pa na druge kaj,bi se lahko zgodilo.KATASTROFA Ja s čem pa naj to počne? Za kaj takega pa moraš imeti "male sive celice" - tega pa v njegovem organizmu ni... DAMI34 in notranc 2
nxyz Objavljeno Januar 16, 2015 Opozori Objavljeno Januar 16, 2015 Včeraj 20.22 padel motorist v trojanskem tunelu
Dr_Jakob Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 Včeraj 20.22 padel motorist v trojanskem tunelu Huh? A to se tud da? Kaj je pa počel, zaspal?
moto rider Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 A pride tudi spolzkost v poštev??! Najverjetneje bo to?! (Lahko pride pa še tisoč drugih faktorjev v poštev?)
Kmet2 Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 A pride tudi spolzkost v poštev??! Najverjetneje bo to?! (Lahko pride pa še tisoč drugih faktorjev v poštev?) Ja jaz sem se kmalu ubil ko sem zapeljal na pobarvano sredinsko črto pri 170kmh naložen in z ženo na mokri podlagi.....in ne mi moralizirat,saj vem ko0lk je omejitev sam sem čist not padu .....
bobi1001 Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 Ja jaz sem se kmalu ubil ko sem zapeljal na pobarvano sredinsko črto pri 170kmh naložen in z ženo na mokri podlagi.....in ne mi moralizirat,saj vem ko0lk je omejitev sam sem čist not padu ..... Tko k pr men-vsaka taka izkušnja brez posledic pa je dobrodošla za naprej. builder, DXR16, Kmet2 in 1 other 4
ludiluka Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 (popravljeno) ,,, Popravljeno Januar 17, 2015. Popravil ludiluka
MariborBMW Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 A pride tudi spolzkost v poštev??! Najverjetneje bo to?! (Lahko pride pa še tisoč drugih faktorjev v poštev?) Mene je lani ob koncu tunela Golovec tako streslo, da ne vem, kako sem sploh zvozil. Po mojem je jeba v "tekočinah" iz tehnično "neoporečnih " vozil. V kombinaciji s tunelom, kjer dež tega ne spere, pa je rezultat tu. Pa hitrost blizu omejitve....
moto rider Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 (popravljeno) Jeba je "kondenz". Se pravi, v zakotnih ovinkih, kjer sonce, "veter" in podobni naravni "prezračevalniki" ne osušijo asfalta. (Pa tudi ob vstopu v tunel, kjer je "mokrota" povsem drugačna, kot na planem.) To je bolj nevarno, kot prvi dež po dolgem suhem obdobju. - To je treba imeti vedno v glavi! In, da ne bom zgledal preveč pameten, moram reči, da sem tudi v takih pogojih že zarinil... Ampak, je že doooolgo tega. K sreči, nisem pa pozabil! ******************************************************* Ko je že govora o tunelih - a lahko še tole; Davno tega sem na eni furi, ki je imela "tisoč" predorov, ugotovil slednje; ZASLEPLJEVANJE OB VSTOPU IN IZSTOPU iz predora. 1) Tik preden vstopiš v tunel, PRIPRI oči. Ob VSTOPU v "temo" pa jih močno ODPRI! S tem se zenice hitreje adaptirajo na svetlobni šok! 2) Nasprotno ob IZSTOPU, le manever je OBRATEN! V predoru pred izstopom, močno ODPREŠ oči. V trenutku ko izstopiš, jih PRIPRI!!! Tako očem preprečiš, da te zaslepi. Ker pa proizvajalci čelad montirajo v čelade sončni vizir, to "proceduro" poenostavijo, le s prstom premakneš vzvod za omenjen mehanizem. To = to! Ajnfoh, ne?! Popravljeno Januar 18, 2015. Popravil moto rider thumper 1
Dr_Jakob Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 (popravljeno) A pride tudi spolzkost v poštev??! Najverjetneje bo to?! (Lahko pride pa še tisoč drugih faktorjev v poštev?) Glede na to, da se po Trojanskih tunelih furam skoraj vsakič, ko grem na kako furo, pa je to pomladi, poleti, jeseni in pozimi, tudi v snegu in niti enkrat nisem opazil, da bi kaj posebej drselo.... ne vem če bo to. Primer: Lani sem tik pred snegom, mislim, da je bil nekje 25.12. in to na M7 gumah, ki spadajo bolj med športne kot touring in se res niso dost segrele vozil po tunelih precej hitreje kot bi smel, pa niti enkrat nisem opazil, da bi kje kaj drselo. Popravljeno Januar 18, 2015. Popravil Dr_Jakob
I30 Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Davno tega sem na eni furi, ki je imela "tisoč" predorov, ugotovil slednje; ZASLEPLJEVANJE OB VSTOPU IN IZSTOPU iz predora. 1) Tik preden vstopiš v tunel, PRIPRI oči. Ob VSTOPU v "temo" pa jih močno ODPRI! S tem se zenice hitreje adaptirajo na svetlobni šok! Če nekaj deset m pred tunelom eno oko še čisto zapreš, je adaptacija v tunelu še lažja. MiNa 1
Kmet2 Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Če nekaj deset m pred tunelom eno oko še čisto zapreš, je adaptacija v tunelu še lažja. če pa zamižiš na oba je adaptacija še boljša.........če preživiš alko1, nazo13, thumper in 2 others 5
maus Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Včeraj 20.22 padel motorist v trojanskem tunelu kokr sm js seznanjen, ga je en avto nasadu ... kako in zakaj pa ne vem :krneki:
Popularna objava Borutt Objavljeno Februar 15, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Bom tukaj napisal, da bomo lahko nabijali. Nabijali pa bomo AnaLizo. Se mi zdi, da se nekateri kar zabavajo z njo, ker je pač takšne sorte. Pa še zastonj je. Prava packa. Najboljše, da jo izkoristimo. Ta "teta" pokriva en del območja matere (mačehe) kure. Torej so podatki za območje določenih vam poznanih in priljubljenih točk na poti do slane vode in še česa. Gre se pa za leto 2014 v primerjavi s prejšnjim letom in še kakšnim prej. Pač nakladanje in premetavanje podatkov oseb, prevoznih sredstev in narave v številke na papir. Morate vedeti, da je analiza suhoparno in brezčutno pisanje številk v grafe in razpredelnice. Pisci analiz so večinoma ali pa povsem zaprti med štiri stene brez volje pogledati skozi okno oziroma videti ali srečati do ušes nasmejane motoriste. Mislim, da so za njih motoristi nadloga, katera jim "kvari" statistiko. Tukaj bom pisal samo o udeležencih z motornimi kolesi oziroma komentiral narejeno analizo iz statističnih podatkov. Najhujša posledica prometne nesreče je smrt osebe. Pa so tudi pisci analize začeli z najhujšim. V letu 2013 je umrl en voznik motorja, kateri je bil tudi povzročitelj. Naslednje leto se je pokazalo bolj črno, saj statistika beleži štiri mrtve motoriste. Vendar sta bila "samo" dva povzročitelja. Analiza nam pove tudi, da je bilo lansko leto "bogatejše" s težjimi poškodbami kot prejšnje leto in "revnejše" z lažjimi telesnimi poškodbami. Če pa pogledamo podatek o povzročiteljih prometni nesreč, potem vidimo, da je v lanskem in prejšnjem letu krivda skoraj obojestranska in sicer so bili motoristi v polovici primerov povzročitelji. Pisci analize so ugotovili, da je bilo lani preveč mrtvih in težko telesno poškodovanih glede na prejšnje leto. Se strinjam. Niso pa upoštevali nobene druge okoliščine, katera bi lahko nosila del krivde za takšno statistiko. Tukaj bi lahko razglabljali na dolgo in široko o cestah, vozniški kulturi, povečanemu številu motoristov in s tem veliko začetnikov, alkoholu v organizmu motoristov, "premočnih" motorjih ali pa motoristih s premalo delovnega spomina za trdo lupino, ... Ugotovitev piscev je, da je motorist nevaren sebi in okolici. Edino tako si lahko razlagam zapis v razpredelnici. Sedaj pa starostne skupine motoristov udeleženih v prometnih nesrečah v letu 2014. Te so naslednje; 16-18, 18-24, 24-34, 34-44, 44-54, 54-64, 64+. Nobena znanost, samo en graf več. In, kaj se vam zdi, kateri so največji "divjaki" ? Ni mularija, ne. To so "sivolasi" ali "brez lasi" strici v starostni skupini 44-54 let, kateri so tudi najpogosteje povzročili prometne nesreče. Sledi skupina 34-44 in nato 24-34. Tisti strici "divjaki" nekako "štrlijo" v statistiki. Vendar piscev zopet ne zanima razlog za to, ampak samo prepišejo podatke in si oddahnejo ob kavi. Ta starostna skupina "divjakov" je lahko nekdo, kateri je po dolgih letih motoristične abstinence ponovno prijel za krmilo ali pa nekdo z boljšo plačo od mulcev, kateri si lahko privošči nekaj močnejšega in hitrejšega. Če pogledamo abstinenta, potem lahko rečemo, da vozi motorno kolo, katero je precej bolj izpopolnjeno od tistega iz njegove mladosti. Je močnejše, hitrejše, stabilnejše, bolje zavira, manj porabi, je bolj zabavno, ... In tega moža v zrelih letih preseneti, ker nima več tistega mladostnega občutka in refleksov, saj je bolj lesen, ker motor hitro reagira v pospešek in v pojemek. Možakar je abstiniral predolgo in sedaj se mu vse skupaj prehitro dogaja. Pa še zabavati se hoče. Kaj pa, če je vse to res ? Pa še dobro situiran stric je tu. Zakaj bi kupil nekaj majhnega, če ga pa že ima. Torej veliko in močno, da se bodo "limale na pleh" in, da se bodo od "pleha" odbijali zavidljivi pogledi. Tukaj si lahko mislimo, da gre za neke vrste izživljanje oziroma lovljenje mladosti sedaj, ko nekdo to lahko stori. Pač nekdo dovolj zasluži, da si lahko privošči mladostniške sanje. In se s svojo "raketo" preseli na cesto. Kaj pa, če je tudi to vse res ? Če smo prej obdelali starostno skupino po letih, bomo sedaj po letih vozniškega staža. Pravilno bi bilo, koliko časa nekdo vozi motor in ne vozniški staž. Kajti, nikjer ni navedeno, koliko časa posameznik dejansko vozi motor oziroma koliko let motoristično abstinira, ampak je v evidencah samo datum pridobitve vozniškega dovoljenja. Torej, koliko časa ima nekdo vozniško dovoljenje za motor (brez razdeljevanja na A1, A2 in na A). Že takoj na začetku so pisci napisali eno "modro" misel; "daljši, kot je vozniški staž, več ima voznik vozniških izkušenj." Sem že prej napisal, da lahko vidimo samo podatek o pridobitvi vozniškega dovoljenja. Kaj je pa ta motorist počel vsa ta leta ? Mogoče je resnično vozil motor ali pa je pešačil v službo. Pa poglejmo podatke. V letu 2014 so bili motoristi povzročitelji z enim in dvema letoma vozniškega staža za starimi mački z 10 do 20 let vozniškega staža. So v skupini z 20 do 30 let in 30+. Vodijo stari mački, kateri vse vedo in so itak najboljši. Tudi tukaj. Prej omenjene skupine resnično izstopajo, saj so motoristi s tremi do desetimi leti vozniškega staža nekje v ozadju. To so verjetno tisti, ki so bili v izstopajoči skupini in so že padli ter so postali bolj previdni. Stari mački so pa verjetno dobili preveč samozavesti in se morajo ponovno dokazovati pred mlajšimi in pred samim seboj ali pa so statistika iz prejšnjega grafa. Vzroki prometnih nesreč. Letnica verjetno ni pomembna, ker se eni in isti podatki pojavljajo v vse grafih skozi vsa leta. Sploh ni dileme, prvi vzrok je neprilagojena hitrost. Vsakdo se je že znašel v situaciji, ko je prehitro pripeljal v določen ovinek ali bil v kakšnem drugem položaju s preveliko hitrostjo (tukaj ne gre za prekoračitev največje dovoljene hitrosti, čeprav je nekoliko povezano). Kaj pa naj bi bilo drugega, kot neprilagojena hitrost, če motorist z ušesom drsa po asfaltu. Pustimo zajce in ostala bajeslovna bitja. Najpogostejši vzrok je neprilagojena hitrost, ker je to najbolj enostavno, čeprav tudi večkrat zlorabljeno. Tej hitrosti sledi stran vožnje. Se mi zdi, da je nekako povezano. Seveda je na ravnem delu ceste malo čudno, da nekdo brez razloga zapelje v levo in trči v drugo vozilo ali v drevo. Ampak se tudi to dogaja. Poleg nepravilnega prehitevanja. Motor je narejen, da pride prvi na Obalo. Zato mora biti stalno na obratih. Vsa ta pleh na štirih kolesih ga pa samo upočasnjuje. Tudi takšni so nekateri motoristi. Pa potem nastane premajhna varnostna razdalja in zarivanje motorja v zadek drugega vozila. Tudi ta podatek nam posreduje analiza. Motor ne gre na zrak. Pa motorist tudi ne. Zato pa so pisci analize vnesli podatke v razpredelnico z naslovom "alkohol med povzročitelji prometnih nesreč - vozniki motornih koles". Pod povprečno stopnjo alkohola so pisci pozabili vnesti mersko enoto. Glede na velike številke domnevam, da gre za promile in ne za mg/l. Zapisali so, da je bilo v letu 2014 devet motoristov povzročiteljev prometnih nesreč alkoholiziranih, v letu 2013 pa štirje. Povprečna stopnja alkohola pa se je povečala iz 1,07 promila na 1,28 promila. Tukaj ne gre za eno pivo pri kosilu, ampak za opijanje in predvsem neodgovorno ravnanje nekoga, kateri se ima za motorista. Da ne omenjam dveh mrtvih motoristov povzročiteljev prometnih nesreč, katera sta imela povprečno stopnjo alkohola 1,38 promila. Zopet pisci ne navedejo ostalih podatkov, saj sta zadnja omenjena stanovala v bližini kraja prometne nesreče. Torej sta domnevala, da se jima "doma" ne more nič pripetiti. Mogoče to pomeni, da nekateri lahko "doma" počnejo, kar se jim zljubi. Je pa tudi res, da se nekateri vračajo z moto zborov z jutranjim mačkom in alkoholom v organizmu. Takšnih vidim veliko. Iz razpredelnice je razvidno, da je tudi delež poškodovanih motoristov povzročiteljev prometnih nesreč večji, kot leto poprej. Nekaterim še vedno ni jasno, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj. Saj ni problem tisti kozarec česarkoli pri kosilu, problem je več kozarcev in potem naraščajoči pogum ter vožnja. Pisci analize so narisali en graf, kjer so ugotovili, da se največ prometnih nesreč zgodi v toplejših oziroma poletnih mesecih. Bravo, to pa je ugotovitev. Naslednji graf jim je pa razkril varovano skrivnost, da je vikend "najbogatejši" s prometnimi nesrečami. Predvsem izstopa nedelja. Ne boste verjeli, še po urah so risali graf. In zapisali, da se prometne nesreče najpogosteje zgodijo med 09.00 in 21.00 uro, kjer je izpostavljen čas med 15.00 in 21.00 uro. Kaj vse bodo še ugotovili tile pisci. Mogoče nas na koncu analize čaka še kakšna "modrost". Nekaj so še ugotavljali, kje se zgodi največ prometnih nesreč. Logično je, da tam, kjer je največ prometa. Torej glavna povezava do Obale in v samih naseljih. In seveda "štrli" cesta Kalce - Postojna - Kozina - Obala. Kaj pa je za drugega pričakovati pri tej gostoti prometa in takšni lepi cesti. Ko pridejo na cesto vsi zgoraj omenjeni, se dirka lahko začne. Pa smo skoraj na koncu; zadnji graf. Pisci so si zamislili, da bi bilo potrebno kaznovati več motoristov kršiteljev CPP, ker se je lani povečalo število motoristov povzročiteljev prometnih nesreč (iz 84 na 87), vendar pa je bilo ugotovljenih manj kršitev CPP med motoristi (iz 299 na 233). Torej pisci predlagajo povečanje plačilnih nalogov, ker edino to bo rešilo svet pred propadom in s tem bo manj prometnih nesreč. In potem svizec ... Kot vedno, pisci tudi tokrat ne vidijo dlje od svojega nosu. Ne vidijo, da je prometa vsak dan več, policistov na cesti (službeno) pa vsak dan manj. Prav tako se je potrebno vprašati, kakšni so ti prekrški CPP in zakaj jih je manj (mogoče je odgovor v prejšnjem stavku). Tudi prometne nesreče se ne zgodijo same od sebe, ampak je vedno neki razlog. Povečini je krivec eden in isti z rahlimi odstopanji. Seveda je najbolj enostavno reči, da bomo sedaj kaznovali več motoristov kršiteljev CPP. Kaj pa potem vse to pomeni in kaj vse to potegne za seboj ? Mogoče je prometna vzgoja en del pravilnega odgovora. Vendar vemo, da nekateri ne morejo iz lastne kože in, da bodo kršili vse predpise, ki sploh obstajajo. Seveda je najlažje gledati v številke na papirju in kričati skozi okno, da je potrebno to ali ono. Na nekatere zelo vzgojno deluje opozorilo, na nekatere denarna kazen. Torej bi lahko z razgovorom naredili veliko več, kot, če samo pišemo kazni. Ampak ne smemo pozabiti na nekatere objestneže in kamikaze, kateri kar kličejo po plačilnem nalogu. Ste si zapomnili, kako se bo zmanjšalo število prometnih nesreč ? S kaznovanjem vseh kršiteljev. In še zaključek. Pisci ugotavljajo, da zbrani podatki kažejo na aktualno in perečo problematiko motoristov. Torej, več mrtvih, več poškodovanih, več alkoholiziranih, ... Izpostavljajo cesto Kalce - Postojna - Kozina - Obala. Na koncu pa ugotavljajo, da je potrebno, za zmanjšanje prometnih nesreč motoristov, zagotoviti prisotnost policijskih patrulj in izvajati nadzor. Hkrati zapišejo, da je potrebno uporabiti taktiko, s katero bomo zagotovili čim večje upoštevanje prometnih predpisov. Nekako mi to ne gre skupaj z njihovimi ugotovitvami in zahtevami iz prejšnjega odstavka. Prej so zahtevali kaznovanje vseh kršiteljev CPP, sedaj pa omenjajo neko taktiko, s katero bo manj prekrškov. Mogoče je ta taktika kaznovanje brez milosti in s tem vzbuditi strah med vozniki ter posledično zmanjšanje kršitve CPP. Kaj pa naslednje leto, ko bo zaradi te taktike še manj prekrškov ? Kakšen alarm se bo pa takrat oglasil ? Nič, takrat bomo samo znižali limit in bo statistika zopet pravilna. Ja, to je statistika. Gole številke v razpredelnicah in grafih brez možnosti razmišljanja ter logičnega ugotavljanja dejanskega stanja. Kot sem že nekje napisal; promet je živa stvar, katera se razvija in spreminja. Tudi mi bi morali marsikaj spremeniti. Predvsem nagnati pisce takšnih analiz. Pa ne na cesto, ker bodo takoj del statistike oziroma črne kronike. Maximus, luxsa, pik1 in 13 others 16
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Bojim se da bojo letos 3 prekrški več na cesti Postojna -obala in posledično (seveda zaradi naše varnosti) bodo začelli graditi 3 cesto ki bo namenjena nam motoristom in pol svizec .... ...no vrjetno bodo samo zvišali kazni,kupili še kakšen nov radar in povišali stroške registracije in cestnine za ceste ki se jim sploh ne bi smelo več rečt ceste. Ja tako učinkovito se rešujejo problemi pri nas. Mogoče pa ta sistem poberejo oz. Kupijo Avstrijci od nas če že mi nočemo iti po njihovem sistemu,kateri veliko več vlaga v cestno infrastrukturo in varnost udeležencev v prometu ter veliko manj v represijo in analitike zaposlene za mešanje dreka in požiranje davkoplačevalskega oz. našega denarja. builder, thumper, DAMI34 in 5 others 8
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Jebemti Ano in Lizo moja statistika: bo potrebno še bolj paziti, kje se skrivajo lovilci prekrškarjev, ker kot opažam Ana in Liza pravta, da smo vsega krivi strici med 44-54 leti. Jebote, le kok sta imeli matematiko Kmet2, bobi1001, builder in 4 others 7
bobi1001 Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Moram povedat ,da sem takoimenovani abstinent ali povratnik,kot pravta Ana in Liza,in moram priznat,da sem glede na mlada leta precej bolj umirjen.Mislim pa da je velik problem izobraževanja prav v avtošolah.Vse se namreč hvalijo kako dobro statistiko imajo,koliko jih pa dejansko naučijo je pa drugo vprašanje.Najboljša šola je po mojem lastna pamet in pa kilometri in še enkrat kilometri.PA SREČNO -SEZONA SE BLIŽA ,ZA NEKATERE JE PA ŽE TU. notranc 1
TakeALookAround Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Ma kurac je to, da mormo mi ostali placevat neke "morebitne nevarnosti", ki jih kao povzrocamo z prehitro voznjo, zarad teh, ki so se razbil, ubil....bla bla bla....Sej se zavedamo kako pa kaj....ampak, da ti en z tisto sliko al pa radarjem zacne modrovat kako pa kej, prosm lepo no. Sej ze na uc lahko presodis a je en nevarn al ne, js ne rabm radarja za to. DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se