Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

....  - vsak se odloči za službo katero želi opravljat .. in pač ve kaj spada v opis del in nalog njegovega delovnega mesta ..

 

 

A ti živiš v isti državi s 120 000 nezaposlenimi kot jaz?  Jaz mislim, da tega že dolgo ni več ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism jest, majkemi :whistle:

japasi :angry:

 

samo kava lahko spere grenkobo iz mojih ust :whistle:

 

itak si upisan

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt je napisal sledeči odstavek analize :smoke:

Sedaj pa starostne skupine motoristov udeleženih v prometnih nesrečah v letu 2014. Te so naslednje; 16-18, 18-24, 24-34, 34-44, 44-54, 54-64, 64+. Nobena znanost, samo en graf več. In, kaj se vam zdi, kateri so največji "divjaki" ? Ni mularija, ne. To so "sivolasi" ali "brez lasi" strici v starostni skupini 44-54 let, kateri so tudi najpogosteje povzročili prometne nesreče. Sledi skupina 34-44 in nato 24-34. Tisti strici "divjaki" nekako "štrlijo" v statistiki. Vendar piscev zopet ne zanima razlog za to, ampak samo prepišejo podatke in si oddahnejo ob kavi.

Ta starostna skupina "divjakov" je lahko nekdo, kateri je po dolgih letih motoristične abstinence ponovno prijel za krmilo ali pa nekdo z boljšo plačo od mulcev, kateri si lahko privošči nekaj močnejšega in hitrejšega. Če pogledamo abstinenta, potem lahko rečemo, da vozi motorno kolo, katero je precej bolj izpopolnjeno od tistega iz njegove mladosti. Je močnejše, hitrejše, stabilnejše, bolje zavira, manj porabi, je bolj zabavno, ... In tega moža v zrelih letih preseneti, ker nima več tistega mladostnega občutka in refleksov, saj je bolj lesen, ker motor hitro reagira v pospešek in v pojemek. Možakar je abstiniral predolgo in sedaj se mu vse skupaj prehitro dogaja. Pa še zabavati se hoče. Kaj pa, če je vse to res ?

Pa še dobro situiran stric je tu. Zakaj bi kupil nekaj majhnega, če ga pa že ima. Torej veliko in močno, da se bodo "limale na pleh" in, da se bodo od "pleha" odbijali zavidljivi pogledi. Tukaj si lahko mislimo, da gre za neke vrste izživljanje oziroma lovljenje mladosti sedaj, ko nekdo to lahko stori. Pač nekdo dovolj zasluži, da si lahko privošči mladostniške sanje. In se s svojo "raketo" preseli na cesto. Kaj pa, če je tudi to vse res ?

Upam da si ja razumel da nisem mislil resno. Vem kaj je mislil, ampak...

Statistika pac. Ampak - statistika je kot bikini: veliko pokaze, glavno pa skrije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... In, kaj se vam zdi, kateri so največji "divjaki" ? Ni mularija, ne. To so "sivolasi" ali "brez lasi" strici v starostni skupini 44-54 let, kateri so tudi najpogosteje povzročili prometne nesreče. Sledi skupina 34-44 in nato 24-34. Tisti strici "divjaki" nekako "štrlijo" v statistiki. Vendar piscev zopet ne zanima razlog za to, ampak samo prepišejo podatke in si oddahnejo ob kavi. 

Ta starostna skupina "divjakov" je lahko nekdo, kateri je po dolgih letih motoristične abstinence ponovno prijel za krmilo ali pa ..., potem lahko rečemo, da vozi motorno kolo, katero je precej bolj izpopolnjeno od tistega iz njegove mladosti. , ... In tega moža v zrelih letih preseneti, ker nima več tistega mladostnega občutka in refleksov, saj je bolj lesen, ker motor hitro reagira v pospešek in v pojemek. Možakar je abstiniral predolgo in sedaj se mu vse skupaj prehitro dogaja. Pa še zabavati se hoče. ... Zakaj bi kupil nekaj majhnega, če ga pa že ima. Torej veliko in močno, da se bodo "limale na pleh" in, da se bodo od "pleha" odbijali zavidljivi pogledi. Tukaj si lahko mislimo, da gre za neke vrste izživljanje oziroma lovljenje mladosti sedaj, ko nekdo to lahko stori. Pač nekdo dovolj zasluži, da si lahko privošči mladostniške sanje.

Sicer sodim v višjo starostno skupino kot je ta z "največjimi divjaki", a menim, da tvoja analiza zasluži nekaj popravkov.

V tej skupini opažam porast populacije. Ne bi kazal s prstom na že bivše motoriste, ki so se ponovno vrnili, da so divjaki. Če bi bili, bi jih večina verjetno že kdaj prej obležala na ali ob cesti. Tudi ne bi za vse te trdil, da kupujejo prestiž. Marsikdo od njih obudi svoje staro vozilo in verjemite pozna ga bolj kot kdo drug.

Menim, da so v tej starostni skupini najnevarnejši sebi in drugim tisti, ki se želijo postavljati pred drugimi, pa do sedaj tega z motorji niso počeli. Prvič, ker do zadnjih let to ni bilo družbeno sprejemljivo, sedaj pa je postalo modno (pfeeeej in pljucc) in drugič, ker imajo viška časa in krizo "srednjih" let.

Vožnja motorja je specifika, ki ni za vsakogar. In kdor se zanjo odloči zato, ker je to modno in ker motorira in se opijanja na moto feštah že cela vas, je zgrešil poanto, pogosto pa tudi cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti ki vozi motor iz trenda, bo to itak spremenik čez čas, statistika so številke  v katere spadamo ali ne :grim

kar se pa tiče od motoristov od 44-54 leta so pa res diujaki :kva2:

 

p.s.  rojen sem 4/71, zato nisem diujak :kva2:še

Popravljeno . Popravil builder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti živiš v isti državi s 120 000 nezaposlenimi kot jaz?  Jaz mislim, da tega že dolgo ni več ...

ne nabijaj  ..jaz delam v državi kjer me prav boli kurac za brezposelne ..oz. bom tako napisal : za tistih 88% ki so  brezposelni ...mogoče jih je ostalih 12% res takih , ki si ta naziv res zaslužijo..

 

si bil kdaj brez službe ? 5 let kot jaz ? na žalost se mi zaradi honorarnega dela in prodaje po terenu ni štela delovna doba ... ampak delal sem in določen odstotek mojega bruto zaslužka vseeno nakazoval državi ..

nikoli nisem zaprosil za nobeno podporo. res pa je , da sem bil prijavljen za zdravstveno varstvo kot občan .. enkrat sem to tudi koristil , ko sem bil pri zdravniku - s tem , da sem nekaj doplačal v lekarni za antibiotike ..

na zavodu za zaposlovanje sem izkoristil enotedenski tečaj varjenja tig-a ... na račun uspešno opravljenega tečaja sem bil čez en teden redno zaposlen za polovični delovni čas - 2,5 leti...nato za polni delovni čas do danes brez prekinitve delovne dobe...ob zamenjavi službe sem moral obvezno delati prekvalifikacijo - to sem odplačal obročno na firmi pri kateri mi teče 13-to leto... v tem času dvakrat po en teden gripe - od tega enkrat pri zdravniku in poškodba kolena pri prometni nezgodi - urgenca s slikanjem in napotnica za magnetno resonanco katere strošku sem se pa v dobrobit skupnosti / solidarnosti odrekel ker sem bil priden z domačo fizioterapijo - 8 seans fizioterapije v ZD ...

kdor si res želi delati si bo delo in posledično - verjetno čez čas -  redno službo tudi našel.. mogoče ne z željenim opisom del in nalog a vseeno je to dober štart za iskanje in zamenjavo službe z boljšo..

 

in zato še enkrat - STFU za tistih 88%.

 

ampak je tut umetnost pridet v ta leta, če si motorist od 16 leta ;)

 

če še kdo reče da sm str, siu, puklast, škrbast, reumatičen diujak, bo upis na kvadrat in sledi :kava:10

kje pa upam kej rečt..se pa 110% strinjam s tabo!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obtožu si me da sm diujak :cry:

 

:krneki:

mene pa da sm brezlasi stric :(

 

p.s. Borutt vpisan u knjigo :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti ki vozi motor iz trenda, bo to itak spremenik čez čas, statistika so številke  v katere spadamo ali ne :grim

kar se pa tiče od motoristov od 44-54 leta so pa res diujaki :kva2:

 

p.s.  rojen sem 4/71, zato nisem diujak :kva2:še

nepanism :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

kar se pa tiče od motoristov od 44-54 leta so pa res diujaki :kva2:

A to zdej pomen, de nism več divjak, biu pa sm? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to zdej pomen, de nism več divjak, biu pa sm? :hmm:

nisi, to je šele letošnja raziskava :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, še dobr, sm že cviknu. :blush:

Neb se jaz na tvojem mestu preveč veselil, je čisto možno da bodo naslednje leto v raziskavi ugotovili, da so diujaki uni na V maxih :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da različno razumete statistične podatke. Nič zato. Boste že ugotovili, da so to samo podatki, kateri se obdelujejo in potem topli ali rahlo ohlajeni servirajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imas prav. Ampak saj verjetno ves, da je lepota statistike (tudi) v tem, da lahko z ISTIMI podatki prikazes rezultate, ki so si med sabo skoraj nasprotujici, he he.

Ampak priznam, da se rad igram s tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30. člen
(avtocesta in hitra cesta)

 

...

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

...

(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči. Voznik vozila, ki je ustavil v sili, mora poskrbeti, da se vozilo takoj odstrani. Če tega ne stori, odstrani vozilo na njegove stroške izvajalec rednega vzdrževanja cest, skladno z določbami zakona, ki ureja ceste.

...

(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

...

 

Kaj naj bi to sedaj pomenilo ? Nabijanje v zvezi obnašanja nekaterih voznikov med zastoji na avtocesti. Upam, da bom lahko na kratko opisal. Upam.

 

Avtocesto poznate in posledično tudi veste, kako zgleda. Torej, dva prometna pasa za vožnjo v eno smer, od katerih je levi namenjen prehitevanju in desni vožnji, ter odstavni pas. Širina prometnega pasu je 3,80 m, odstavni pas je pa različno širok in je širine vsaj 2,60 m. Sedaj pa si zamislite zastoj na avtocesti, kateri sploh ni neka redkost in je že kar stalnica. Razlogi so različni in sicer prometna nesreča ali pa obisk nezemljanov. Če preberemo 14. odstavek 30. člena Zakona o pravilih cestnega prometa, lahko ugotovimo, da morajo vozniki, v primeru zastoja, med kolonama pustiti dovolj prostora. Pri računanju širine obeh prometnih pasov vidimo, da je skupna širina 7,60 m. Z veliko toleranco lahko seštejemo širino dveh vozil na 4,00 m. Ostane nam še 3,60 m. Tudi pri računanju enega avta in enega tovornjaka lahko vidimo, da je skupna širina obeh vozil približno 4,50 do 5,00 m. Spet z veliko toleranco. Tudi tukaj je še nekaj prostora med pasovi in sicer najmanj 2,60 m. Pri tem sploh ni upoštevan prostor med levim prometnim pasom in varnostno ograjo, kjer dobimo do 1,00 m. Kaj želim povedati ? Da je na avtocesti "preveč" prostora že na dveh prometnih pasovih za dve stoječi koloni in eno vozečo kolono oziroma dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil med obema stoječima kolonama. 

Recimo, da popravimo 11. odstavek (zgoraj priliman) in nekoliko predelamo 14. odstavek (tudi zgoraj priliman). Verjetno bi "naš" Falcon lahko pristal. Je sedaj vsem jasno, o čem nabijam ?

 

Vse skupaj je zelo enostavno. Zgodi se zastoj iz tega ali onega razloga in vsa vozila se ustavijo. Vozila na levem prometnem pasu zmanjšujejo hitrost do ustavitve in se pri tem pomikajo skrajno levo, vozila na desni pa skrajno desno (po zakonu do odstavnega pasu). V tem primeru nastane med kolonama veliko prostora. Pa vendar še vedno izrečem nekatere tukaj in tudi drugje nezaželene besede za vse tiste firbce, kateri morajo voziti ali ustaviti ob ali na sredinski črti. Kriv je firbec in kazanje svojega neznanja v povezavi s kazanjem svojega pleha oziroma kazanje moči v večjem in dražjem avtu. So tudi izjeme in so samo "preseratori" v nekih škatlah. Jaz grem med kolonama z avtom. Pa si zamislite reševalce s kombijem (tako velikega imamo tudi mi) in gasilce s tovornjakom. Vi pa tedaj ujeti v razbitini, katera je pričela goreti. Kar zahvalite se vsem voznikom, kateri ovirajo reševalce in gasilce. Ta čas, ko počasi gorite, jim lahko namenite vse grde besede, ki jih premorete. Vsemogočni vam jih bo odpustil. On odpusti vse. 

 

V primeru spremembe zakona, kjer bi bilo v primeru zastoja dovoljeno ustaviti vozilo skrajno levo in skrajno desno, v obeh primerih do varnostne ograje, bi pa resnično dobili letališče. Če na hitro seštejem širine, imamo na razpolago skupno najmanj 10,00 m. Če odštejemo za avto 2,00 m in za tovornjak 3,00 m, potem nam ostane 5,00 m široka površina. V takšnih primerih prav pride poznavanje zakonodaje, da vemo, kako ravnati v takšnih primerih, ter veliko zdrave kmečke pameti, da vse to znanje tudi praktično uporabimo. Pravzaprav bi rad napisal, da ne bo imel nihče nič proti, če se desna kolona ustavi na odstavnem pasu in tako naredi še več prostora. Mi vsaj ne bo treba preklinjati med tuljenjem sirene zaradi nekih pametnjakovičev. 

 

Potem pa pridemo do zastoja na neki navadni cesti z enim prometnim pasom. Spet se najdejo firbci z vozili ob sredinski črti. Pa je enako, kot na avtocesti; takoj nastane premalo prostora za intervencijska vozila. Je pa res, da tega novega in dragega avta ne bo nihče opazil ob desnem robu. Ali pa je nekaterim izpod časti se umakniti in dati prostor tistim, kateri morajo iti mimo zaradi reševanja življenja in premoženja. 

Je pa sedaj na tem našem koncu na eni cesti promet urejen izmenično enosmerno s semaforjem. Zanimivo nastane na tistem smernem vozišču, katero je zaprto in je promet preusmerjen na nasprotno smerno vozišče. Torej, pri zeleni luči vozniki speljejo in takoj zavijejo na nasprotno smerno vozišče. Vse lepo in prav, saj je zelena luč in vozila nasproti stojijo. Ampak do semaforja je še veliko metrov, tudi 50 ali pa še več. Kaj pa se bo zgodilo ob spremembi barve na semaforju ? Nobene spremembe ne bo, saj bodo vsi na nasprotnem smernem vozišču  nadaljevali z vožnjo. Že večkrat videno. Mogoče bodo nekateri poskusili upoštevati rdečo luč in zapeljati nazaj na svoje smerno vozišče. Brez veze nekih manevrov zaradi manjka zdrave kmečke pameti. Pelješ do semaforja in potem zapelješ na nasprotno smerno vozišče. Tako vsaj lahko ustaviš vozilo na svojem smernem vozišču ob spremembi barve na semaforju. 

 

Cilj teme je nabijanje o tem, da zdrava kmečka pamet zelo pomaga. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

borutt ali lahko poveš točno kako je ob takem primeru zastoja z motorji - ali nam je izrecno prepovedana nadaljna vožnja neglede na karkoli - avtomobilisti naj bi ostali v vozilu - ki ima dandanes klimo in zaradi tega še dodatno segrevajo ozračje okoli vozila  - kam naj se pa mi vtaknemo ?

 

tudi v primeru naleta ostalih vozil od zadaj smo dejansko nezaščiteni kot kanonfutr .. ?

če imamo čelado na glavi - tudi zaradi varnosti iz zgornjega razloga ter pustimo predpise ki to izrecno zahtevajo - zakuhamo v glavo (ok slečeš se lahko do neke mere samo na avto se ne smeš prislonit ker se opečeš) ...

če snamemo čelado in nimamo pokrivala dobimo sončarico ..

 

ko se kolona premakne pa zaradi gužve med kamioni tega ne vidimo  - povzročamo dodaten zastoj ko se napravljamo nazaj kajti ne smemo zapeljat na odstavni pas kjer bi se v  miru - seveda v nevarnosti da v nas zapelje en butl s kišto ki ne gleda drugam kot na svoj gsm  - in brez oviranja ostalih napravili v opravo za vožnjo..

 

ali pa le mogoče obstaja kakšna luknjica v zakonu po kateri se lahko spravimo skozi z neko minimalno hitrostjo in s povečano pozornostjo predvsem glede prihoda intervencijskih vozil iz zadnje strani?

 

mislim seveda na ta sredinski pas - če bi seveda kdaj obstajal (samo enkrat ob nesreči sem ga povzročil ko sem pizdil na vse okoli sebe zakaj se ne umaknejo , ter enkrat res ko je bil delni zastoj - cca10km/h na lj obvoznici )..

 

po odstavnem pasu mi pa ni za se vozit z motorjem in tega ne prakticiram...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist mimgrede, a je med našimi vrlimi poslanci kakšen motorist?

ja je ...natakar v zastonjkarski menzi ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš enih par ljudi, ki se držijo zakonov kot pijanc plota, potem je večina tistih, ki se držijo zakonov po lastni presoji in procent tistih, ki se jih striktno ne držijo, ker kao kratijo njihove osnovne človeške pravice.

Za tisto večino je najboljše pomagalo, da se držijo zakonov policaj na vidnem mestu ali pa položnica v brefkaslu. In dokler ne bo kdo plačal kazni, ker ni ustvaril koridorja za intervencijska vozila, bo stanje takšno kot je.

 

To pa da kazni mora plačati le majhen procent priviligiranih, ki pač nimajo strica dovolj visoko ali brata na policiji ali pa so kao plačilno nesposobni, je pa že druga zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt, soglašam s teboj, ampak nenehno spreminjanje zakonov ima za posledico popolno zmedenost uporabnikov in posledično še več težav (nekaj kar je bilo še včeraj strogo prepovedano je danes obvezno... ) . Še vedno se spomnim neke mednarodne raziskave kjer smo bili odločno na zadnjem mestu in razlog? Preko 70% napačnih odgovorov glede privezovanja (to je bilo v času ko so "telovadili" s privezovanjem na zadnjih sedežih: se , se ne , se če... ) . Zdrava pamet pa nikoli ni bila odlika ne zakonodajalcev (piscev) ne uporabnikov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!