Kmet2 Objavljeno Marec 25, 2014 Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Leto se je zajebano začel,pazte in sožalja svojcem umrle motoristke TakeALookAround in nejcgs 2
BREITNER Objavljeno Marec 25, 2014 Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Res je! Dokaj hitro so se začele smrtne žrtve in obe v najnevarnejšem vozniškem manevru - prehitevanju. THOMPSON in Snečer 2
DAMI34 Objavljeno Marec 25, 2014 Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Mogoče bom filozofiral, mogoč pa tudi ne........... Je meu pred leti naš šofer v lepem križišču karambol. Je nabasal na drug avto in je rekel, da ga enostavno ni videl. Da bi preveril to teorijo (isto križišče prevozim najmanj 2x dnevno) sem v vožnji proti križišču razmišljal, le kako je možno, da je tip spregledal avto, ki se približuje?????? Torej peljem se proti križišču in gledam (1x) križišče prosto.............tisti moment, ko pridem do njega in že hočem preko, mi z druge strani zapelje avto. Vprašam se: le kako sem ga lahko spregledal????????????? Enostavno, avto je bil skrit za ograjo in ker sem samo 1x pogledal ni sem videl. Nauk zgodebe ali koristni nasveti: OČI IN MOŽGANI SO PRASICA!!! Zajebejo te v najbolj neugodnem trenutki, ko ti oviro preslikajo bodisi v statičen objekt, bodisi povežejo z infrastrukturo ob cesti, ali celo zelo enostavno-izbrišejo iz realnosti, ker si tako hotel videti. Zatorej: če večkrat pogledam tudi samga sebe čekiram............to sem napisal ker nisem nezmotljiv, ampak zato ker sem bil s strani samega sebe NATEGNJEN!!!!! domina, Zivnorc, Scarlett in 4 others 7
Popularna objava Borutt Objavljeno Marec 25, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Me je "enu malu zbdu" MZ z vožnjo v skupini. Ne bom napisal, da je skupina tri ali več vozil, ker sta že dve vozili dovolj za gužvo na cesti. Ko je en sam motorist, potem se lahko zaplete samo sam s seboj, če zanemarimo ostale udeležence. Torej dva ali več motoristov. Neizkušeni, malo izkušeni, izkušeni, mešano in seveda zmešano. Začne se z vrstnim redom. Ni potrebe po vlečenju slamic ali česa podobnega, ampak samo malo ZKP-ja. Če ne želimo raztegnjene in ali prekinjene skupine, potem je prvi motorist tisti, ki je najpočasnejši. Veliko lažje se hitrejši prilagodi počasnejšemu, kot pa, da počasnejši lovi hitrejšega. To drugo ponavadi pripelje v kroniko. V primeru nekoga zelo neizkušenega ali pa samo neizkušenega in nesamozavestnega, je pa potrebno na prvo mesto postaviti nekoga, ki bo svojo vožnjo prilagodil neizkušenemu motoristu, mu kazal linijo vožnje, ne bo prehiter, bo v vzvratnih ogledalih spremljal vožnjo neizkušenega motorista, bo ves čas imel v mislih, da je za zgled nekomu, kateri bo od sedaj naprej lahko napredoval. Verjetno ni potrebno poudarjati, da mora biti zadnji v skupini izkušen in ne še en zelenec. Ker potem bo lovljenje skupine in jutranje branje kronike. Vrstni red je nekako določen, sedaj je pa potrebno skupino postaviti na cesto. Ker vozimo po desni strani (ne vedno in ne vsi), je položaj prvega leva tretjina pasu, drugega desna tretjina pasu, ... "i tako dalje". Prvi je vedno na levi strani, ker bo tako najbolje videl naprej in tudi največ nasprotnega pasu bo videl. Še vedno pa vidim motoriste, ko je prvi ob desnem robu ceste, vendar tako sploh ne vidi naprej in ne more predvidevati vseh mogočih situacij. S to "cik cak" postavitvijo se skupina stisne in ni tako raztegnjena. Še vedno pa je ustrezna tudi varnostna razdalja, saj je ta skupina razvrščena v dve koloni, kjer vozi 3. za 1. in 4. za 2. Ta postavitev velja za ravne dele in za neke blage ovinke. V ovinkih se je pa potrebno postaviti v "gosji red" in z ustrezno varnostno razdaljo "odbrusiti" ovinke po pravilni liniji. Tudi ustavljanje pred semaforjem in ostalo nepotrebno signalizacijo poteka v "cik cak" formaciji, kjer se ob ustavitvi oblikujeta dve koloni. To ni dobro samo zaradi krajše kolone, temveč je tudi bolj družabno od samotarskega "razkrečanja" na sredini ceste. Poleg tega je pa tudi taka skupina lepša na pogled, kot pa neka razbita formacija. To je bolj ali manj za skupino enako mislečih, kjer ni prehitevanja in medsebojnega tekmovanja v čim nižjem IQ-ju. Je pa dobro poznati nekaj pravil vožnje v skupini, ker je tako vožnja lažja, bolj tekoča, bolj varna, manj stresna in ... (naj vstavi vsak sam). Tudi prehitevanja se je potrebno lotiti kot skupina, torej na zadostni dolžini, kjer lahko vsi varno prehitijo. Seveda ni vedno mogoče, da cela skupina prehiti, zato prvi del skupine počaka preostanek skupine. Sedaj smo pa na prehitevanju. Bolj kot ne, je to najbolj nevaren manever, ker moramo zapeljati na nasprotno smerno vozišče. Nič takega, si bo marsikdo mislil. Res je. Vendar samo v primeru praznega nasprotnega smernega vozišča. Ker pa nesreča nikoli ne pride sama, se vedno najde nekdo, ki nam pripelje nasproti. Sedaj pa je vprašanje ali je ta nekdo bil spregledan zaradi okolice ali pa naše nepazljivosti oziroma prevelike želje v prehitevanju pred nami vozeče ovire ali pa smo se zavestno odločili za prehitevanje navkljub nasproti vozečemu vozilu. Tukaj ne bomo odkrili tople vode, vendar pa je vseeno boljše 2x pogledati in mogoče kasneje varno prehiteti, kot pa vstopiti v nasproti vozeče vozilo skozi vetrobransko steklo. Je pa še nekaj pri prehitevanju. Bočna razdalja. Tudi pri prehitevanju enoslednega vozila je potrebna zadostna bočna razdalja. Ne se kazati z nekimi skoraj dotiki pri prehitevanju. Predvsem je ta bočna razdalja pomembna pri prehitevanju vozila, ki zavija v desno. V tem primeru je prostora veliko do trenutka, ko se to zavijajoče vozilo premakne v levo in odvzame prostor prehitevajočemu, ker mora pač zaviti v desno v velikem loku, kot kakšen "šleper". Potem pa ni več tako smešno, ko se "sporazumevata" z dotikanjem. To dotikanje pride velikokrat pri prehitevanju kolone oziroma pri "prerivanju" za najboljši štartni položaj. Zakon znamo vsi brati, zato naj bo sedaj bolj na strani. Prehitevanje kolone ali pa vožnja mimo kolone. Zopet ZKP. Ne se voziti mimo kolone z veliko hitrostjo. Nič ne bo ušlo, tudi kava bo počakala. Tukaj je potrebno prilagoditi hitrost in se osredotočiti na ravnanje ostalih udeležencev. Iz njihovih gibov in ostalih reakcij je potrebno predvideti njihovo naslednjo potezo. Mogoče bo nekdo nalašč odprl vrata in ti, ko boš ležal na tleh, sproščeno rekel "sorči". "Poslije jebe nema kaje". Mogoče bo pa nekdo pričel polkrožno obračati. Pa je polet preko pokrova motorja. Kakorkoli, tukaj je potrebno misliti še na druge in jim brati najtemačnejše misli. Pogosto opažam veliko nestrpnost pri prehitevanju. Nekako postane varnost drugotnega pomena. Preveč je pomembna visoka povprečna hitrost. To pa seveda vsaka premična ovira pokvari. Vse te premične ovire pa niso vedno to, kar se zdi, da so. Pogled na hitro res pove, da se nekdo počasi pelje, vendar drugi pogled razkrije morebiten namen tega voznika, katerega je prvi pogled spregledal. Preveč prehitevanj je opravljenih tvegano. Nekdo si misli, da nasprotni vozeče vozilo ni tako hitro in, da je njegov motor dovolj zmogljiv za "varno" prehitevanje. Marsikdo od teh "mislecev" je sedaj z začetnicami omenjen v kroniki. Pa še kakšno starost ponavadi napišejo. Da ja vsi vemo, da je bil mlad, neumen in drzen. "Ali mladost je prolazna", zato pa ni vedno za vse kriva. Primer je smrt motoristke pri prehitevanju. Zakaj in kako se je to zgodilo, je motoristka odnesla s seboj. Sem bil na kraju prometne nesreče, ker je motoristka prehitevala v desnem ovinku. To je bilo pred Ilirsko Bistrico, vozila pa je ER-5 (če se prav spomnim). Seveda je med prehitevanjem nasproti pripeljal avto. Točno se ne spomnim, vendar se mi zdi, da je padla po cesti, nato pa je motor trčil v avto. Zakaj je prehitevala v desnem ovinku ? Ker je lovila pred njo vozečega motorista. Pa smo spet pri vožnji v skupini. Kot sem že prej napisal; dva sta že gužva. Moram pa še napisati, da vam jaz tukaj same "pametne" pišem o obnašanju in ne vem o kaj še vsem, po drugi strani pa doživim ravno nasprotno v službi v skupini enakih, torej od sodelavcev. So pa to vedno eni in isti, po možnosti "stari mački" z načinom vožnje bolj na pamet, kjer ima to slabšalni pomen, kot pa po pravilih in ZKP-ju. Ne gre tukaj za neko objestnost ali veliko hitrost, temveč za vožnjo po domače. Pri vožnji v skupini nismo nikakor mogli voziti v "cik cak" formaciji, ker je prvi po ravnem delu vozil en čas bolj levo in en čas bolj desno. Če prvi vse zaj..., potem je cela skupina razbita. Boljše, da ne pišem dalje, ker bom še slabe volje postal. Matej207, mladench, maxxim in 18 others 21
Snečer Objavljeno Marec 25, 2014 Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Cik cak sux, sploh na naših cestah, kwr ne moreš vozit samo na enem delu, se umikaš luknjam, ovca zadaj pa je ne vidi spremeni pozicijo in direkt nanjo. Na AC še nekak, sicer pa je to neumnost, vsak mora imeti pravo razdaljo in dobro videti vozišče, cik cak vožnja je nevarna, vidiš premalo, pa še pastirju moraš slediti.
Popularna objava Matej207 Objavljeno Marec 25, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 25, 2014 Najlepše se je po mojem pelat sam... Ne rabiš nikomu sledit, pa kje ti paše se vstaviš itd Sem pa lani kar parkrat doživel provokacije kakega kolega.. Kdo bo prej? Ti z motorjem al jaz z avtom.,? Mam srečo da se znam temu samo nasmejat, cesta ni igrišče.... Potem pa dosti krat doživim... Ja jaz sem bil pa v treh urah in pol v zadru... Hvala bogu si rečem... Jaz pa pogledam po poti če kakšna mlada pa fletna dela na bencinski al pa v kafiču, makar je to boleče za moje rebre (sopotnica zadaj).. Bobo69, Ninč., trebor in 11 others 14
Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Jaz sem bil zadnjič v 3 urah v Zadru
Snečer Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Z rešilcem Dr_Jakob, Kmet2, BREITNER in 3 others 6
GregaSLO Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 (popravljeno) Z rešilcem LOL. Še dobr da lahko napišem lol, tisto bi se lahko končalo slabše par 10 m nižje ob obali :S Popravljeno Marec 26, 2014. Popravil GregaSLO
maus Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Sj iz mosta na Soči tut skačejo .. kok je pa un visok ... pa u Mostarju tut .... pa teli so vsi nagi, brez čelad ... tko da thumper 1
thumper Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 se mi zdi , da sem skoraj vsakega frenda nekam poslal , če se je vozil za mano... zarad prehitevanja ... vsi tolk pametni - ti kar vozi kakor želiš ...se bomo mi prilagodili... torej - ko prehitevam enega po enega se za prehitenim postavim na vozni pas... ker ne mislim paziti na tistega zadaj , ki mi reče da se bo prilagodil pač gledam avto spredaj in samo dogajanje , zraven pa si pustim vsaj kakšen meter fore za bremzat - ane ? ja itak da ne ... na prvem postanku pade ponavadi taka :" ej dej ti pust k prehtiš še za unga druzga placa zadej da se bo lohk ukluču za tabo !!!" eh ja ..pa ponavad jih ima velik od teh "miljon kilometrov , inštruktor varne vožnje z motociklom , inštruktor dobre vožnje z motorjem " nazive ... in namesto , da bi to izkoristili se ti limajo za rit ... no enkrat zna bit premal placa ... Ktr1sk in nxyz 2
Matej207 Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Jaz sem bil zadnjič v 3 urah v Zadru Ti ki si skoraj sosed od zadra jaz mam več do tebe, kot ti do zadra kamionar, gsxf750, trebor in 1 other 4
BREITNER Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Sj iz mosta na Soči tut skačejo .. kok je pa un visok ... pa u Mostarju tut .... pa teli so vsi nagi, brez čelad ... tko da Samo res, tak da je Kmet itak mel še rezerve .... Kmet, jaz ti predlagam, da namseto moto opreme, se voziš v opremi za Base đamperje, ker nikoli se ne ve, kdaj jo boš na jadranki potreboval. Še bolje pa je, da se voziš v pidžami. Zakaj? Da boš boljše ležal v ovinkih. trebor, kamionar in Kmet2 3
BREITNER Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 (popravljeno) Ne nosim pidžame :grrr Samo bi lahko to sezono začel prakticirat .... bi bil, ko bi te pripeljali v Zadarsko ali Splitsko bolnico, takoj pripravljen za v sobo, ker bi že bil v "uniformi". Aja, ti si bolj navajen, da imaš "Vidkovo srajčko" oblečeno, pa da imaš kolena zunaj, a ne, da imajo dohtarji takojšenj pristop. Popravljeno Marec 26, 2014. Popravil BREITNER VS800, motozajebant in trebor 3
Matej207 Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Kruto ... To je poskus napada na dolenjsko al na kmeta? thumper 1
Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 No sej lohk se je delat norca iz poškodovanca,banda Japanska Ninč., trebor, maus in 1 other 4
BREITNER Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Kruto ... To je poskus napada na dolenjsko al na kmeta? Mah, kje pa ... si videl, da je razumel. Kmet2 1
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 se mi zdi , da sem skoraj vsakega frenda nekam poslal , če se je vozil za mano... zarad prehitevanja ... vsi tolk pametni - ti kar vozi kakor želiš ...se bomo mi prilagodili... torej - ko prehitevam enega po enega se za prehitenim postavim na vozni pas... ker ne mislim paziti na tistega zadaj , ki mi reče da se bo prilagodil pač gledam avto spredaj in samo dogajanje , zraven pa si pustim vsaj kakšen meter fore za bremzat - ane ? ja itak da ne ... na prvem postanku pade ponavadi taka :" ej dej ti pust k prehtiš še za unga druzga placa zadej da se bo lohk ukluču za tabo !!!" eh ja ..pa ponavad jih ima velik od teh "miljon kilometrov , inštruktor varne vožnje z motociklom , inštruktor dobre vožnje z motorjem " nazive ... in namesto , da bi to izkoristili se ti limajo za rit ... no enkrat zna bit premal placa ... Meni se zdi pri vožni v dvoje troje itd, če je skupina poznana to čisto logična stvar. Ko prehitiš se umakneš na desni rob, da lahko še tadrug prehiti. Ne da se potem kolona razvleče in nakoncu ta žnjti prehiteva šele čez 3 kilometre ta isti avto. Mi je lepo število kilometrov prevoženih tako v utečenem tandemu ostalo v spominu. Nikoli nobene štale in vedno je bilo strašno fajn. Res je pa, da se tudi v skupini vozim samo s poznanimi, za katere vem, da imamo kompatibilen stil vožnje, ki jim zaupam in vem kaj bodo naredili ali bolje, katerih kozlarij ob meni ne bodo počeli. HyperJack, trebor, pajkica in 6 others 9
moto rider Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Vse napisano & vse obrazloženo 101x! Samo prebrati je treba in vtisniti na "trdi disk"! Ktr1sk 1
Snečer Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Meni se zdi pri vožni v dvoje troje itd, če je skupina poznana to čisto logična stvar. Ko prehitiš se umakneš na desni rob, da lahko še tadrug prehiti. Ne da se potem kolona razvleče in nakoncu ta žnjti prehiteva šele čez 3 kilometre ta isti avto. Mi je lepo število kilometrov prevoženih tako v utečenem tandemu ostalo v spominu. Nikoli nobene štale in vedno je bilo strašno fajn. Res je pa, da se tudi v skupini vozim samo s poznanimi, za katere vem, da imamo kompatibilen stil vožnje, ki jim zaupam in vem kaj bodo naredili ali bolje, katerih kozlarij ob meni ne bodo počeli. Ja seveda, točno veš za vse v koloni, kaj majo v glavi in kakšna bo reakcija. To je izjemno nevarno, vsak mora zase vozit, prehitiš, ko je možnost. Točno take ovce videvam. Pastir se zažene, za njim pa čreda, če je prvemu šlo, bo tudi za ostale plac, saj se bo na desno umaknil. solorider, Fazer03, maxxim in 1 other 4
sayo Objavljeno Marec 26, 2014 Opozori Objavljeno Marec 26, 2014 Enduro moped bo letošnji HIT za naše razjebane ceste
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se