Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

...    A si mnenja da je alkoholiziran voznik lahko sodeluje oziroma upravlja vozilo pa naj bo to kakršnokoli????

Če ima 0,000000 promila pod dovoljeno mejo, potem DA. :OK:

Če ima 0,000000 promila nad dovoljeno mejo, potem NE :BUA:

 

A vidiš kako se to trapasto bere! Primer Vilfan, kajne?!

 

pejmo naprej:

Torej, če si bivši košarkaš, potem DA :OK:

Če si samo bivši hokejist, potem verjetno NE :BUA:

 

A je to bl brihtnu? Matr , se mi zdi ista štala...  :kva1:

Eh, pejte se sami naprej! :blush:

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno (popravljeno)

Če ima 0,000000 promila pod dovoljeno mejo, potem DA. :OK:

Če ima 0,000000 promila nad dovoljeno mejo, potem NE :BUA:

 

A vidiš kako se to trapasto bere! Primer Vilfan, kajne?!

 

pejmo naprej:

Torej, če si bivši košarkaš, potem DA :OK:

Če si samo bivši hokejist, potem verjetno NE :BUA:

 

A je to bl brihtnu? Matr , se mi zdi ista štala...  :kva1:

Eh, pejte se sami naprej! :blush:

Včasih se mi zdi da govorim kitajščino.............dovoljeno je 0.25 promil v izdihanem zraku,osebek  o katerem razpravljamo 0.54 ,zdej al je Vilfan al svet Peter me ne briga,na cesti nima kaj delat!!!

 

Slovenski šport ko se veliki otroci začnejo vsak na svojo stran z svojim pogledom........ Nedokončana zgodba. Človek umre v pa o diplomskih nalogah in .......

Zastavil sem preprosto vprašanje okrog katerega so začel ustvarjat diplomsko nalogo!

 

Za nesrečo je odgovoren motorist, za vožnjo v alkoholiziranem stanju (mimo nesreče) pa voznik avtomobila. V čem je problem?

Ja zgleda da govorim kitajščino! nisem se spuščal kaj kdo zakaj temveč sem zastavil še enkrat preprosto vprašanje........Ali lahko alkoholiziran osebek sodeluje v prometu tako da upravlja svoje vozilo?   

V čem je problem,da noben ne zna odgovorit pa ne vem.

 

A res morte vsako debato začinit z osebnim nabijanjem kdo je pa zakaj je, pa kdo ni pa zakaj ni?

Vsak ima po svoje prav, samo vprašanje je ali priznaš da ima kolega/sovražnik prav? Začnita vozit yamaho... Bosta bolj sproščena ;)

Sem jo vozil pa ne želim pristati v kakšni kroniki,počutil sem se ogroženega :P

 

P.S. pa ne grem se več,fant je mrtev in tu tega ne bomo spremenili,mogoče pa bi lahko bil živ, če takrat ne bi bilo na cesti tistega kateri sploh ne bi smel bit tam....to je POINT!!!

 

Lp

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Imel sem znanca, ki je bil sodni izvedenec prometne stroke. Rekel mi je, da v primeru alkoholiziranosti enega od udeležencev ugotavljajo vpliv alkohola na potek nesreče. Kadar voznik tudi trezen ne bi mogel preprečiti nesreče, se alkoholiziranost ne šteje kot oteževalna okoliščina.

Kmet2ova trditev , da pijan nima kaj početi na cesti, je sicer na mestu, kajti če bi spil eno pivo manj, bi v tistem trenutku že bil v Sloveniji in bi motorist nabasal na drugega voznika (prej ali slej, glede na stil vožnje).

Podobne argumente uporabljajo v nekaterih arabskih deželah, kjer je tujec vedno kriv, ker sploh ne bi smel biti tam.

V Nemčiji velja meja 0,8 promila, kar pomeni, da je bil Slovenec na Hrvaškem po nemško trezen. Sploh ne zagovarjam alkohola na cesti, vendar je pri teh mejnih primerih težko govoriti o izključni krivdi "pijanega" voznika.

Don't drink and drive - smoke and fly!

Objavljeno

No bom še bolj poenostavil ker kompliciraš:    A si mnenja da je alkoholiziran voznik lahko sodeluje oziroma upravlja vozilo pa naj bo to kakršnokoli???? a lahko odgovoriš preprosto z Da ali Ne ker se mi ne da brat romanov. Pr slovenščini nisem blestel :P

 

P.S. motorist je bil legitimno na cesti in je pač storil napako med vožnjo,jbg se zgodi tudi najbolj papeškim! Voznik osebnega vozila pa sploh ne bi smel bit na cesti in PIKA,ne vem kaj tu ni jasno!

 

Vse ostalo pa ne bom komentiral ker je že na osebni noti,lahko ti samo povem da sem že 20 let na motorju in se še vozim al je to sreča ali znanje in izkušnje pa ne vem naj o tem sodi kdo drug,definitivno pa ne ti ker me ne poznaš dovolj dobro!

Pri tebi in tvojih zajčkih je velik del sreče :smoke:

Objavljeno

Pri tebi in tvojih zajčkih je velik del sreče :smoke:

Ti že veš B)

Objavljeno

 

V Nemčiji velja meja 0,8 promila, kar pomeni, da je bil Slovenec na Hrvaškem po nemško trezen. 

Don't drink and drive - smoke and fly!

 

Mislim, da malo mešamo jabolka in hruške.... V Nemčiji je 0,8, kar je po naše nekje 0,4... ta voznik pa je imel po naše 1,08.... mislim vsaj.... 

Objavljeno

Včasih se mi zdi da govorim kitajščino.............dovoljeno je 0.25 promil v izdihanem zraku,osebek  o katerem razpravljamo 0.54 ,zdej al je Vilfan al svet Peter me ne briga,na cesti nima kaj delat!!!

 

 

 

 

Bom še jaz, kot neki laik, nekaj vprašal. Kje si prebral, da je dovoljeno 0,25 promila v izdihanem zraku in v kakšni merski enoti je pokazal alkotest 0,54 ?

 

Bom tudi podal odgovor. V naši "pokradeni bogatiji" je dovoljeno voziti z 0,24 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka, kar ob toleranci 0,05 mg/l znaša dovoljenih 0,29 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka. Pod pogojem, da takšna oseba ne kaže znakov motenj v vedenju (prirojeni znaki so izvzeti), katerih posledica je lahko nezanesljivo ravnanje v cestnem prometu. Pazljivi bralec je opazil drugačno mersko enoto (mg/l), torej ni več promilov (gram alkohola na kilogram krvi) pri preizkusu alkoholiziranosti z elektronskim alkotestom. Enostavno povedano so promili dvakratnik mg/l, kar pomeni, da je bilo včasih dovoljeno 0,50 promila (0,60 promila s toleranco), sedaj je pa 0,24 mg/l (0,29 mg/l s toleranco). Enostavna računica; sedanje rezultate pomnožimo z dve (2) in dobimo približno točno v promilih. Da pa ne bo kdo mislil, da so te promile poslali na odpad zgodovine; so še vedno v uporabi in sicer pri strokovnemu pregledu (odvzem krvi in ostalih tekočin), kjer pa ni nobene tolerance in je rezultat dokončen in se glasi v gramih alkohola na kilogram krvi.

Če se pa še malo zamudim pri vozniku osebnega avtomobila, kateri je napihal 0,54 g/kg (mislim, da sem tako videl v članku). Če je ta rezultat resnično 0,54 g/kg, potem je to v promilih in je pri pretvorbi v mg/l približno točno 0,27 mg/l, kar znese manj, kot je še dovoljeno. Sedaj je samo še vprašanje glede dopustne koncentracije alkohola po zakonodaji naših južnih bratov.  

Objavljeno

Bom še jaz, kot neki laik, nekaj vprašal. Kje si prebral, da je dovoljeno 0,25 promila v izdihanem zraku in v kakšni merski enoti je pokazal alkotest 0,54 ?

 

Bom tudi podal odgovor. V naši "pokradeni bogatiji" je dovoljeno voziti z 0,24 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka, kar ob toleranci 0,05 mg/l znaša dovoljenih 0,29 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka. Pod pogojem, da takšna oseba ne kaže znakov motenj v vedenju (prirojeni znaki so izvzeti), katerih posledica je lahko nezanesljivo ravnanje v cestnem prometu. Pazljivi bralec je opazil drugačno mersko enoto (mg/l), torej ni več promilov (gram alkohola na kilogram krvi) pri preizkusu alkoholiziranosti z elektronskim alkotestom. Enostavno povedano so promili dvakratnik mg/l, kar pomeni, da je bilo včasih dovoljeno 0,50 promila (0,60 promila s toleranco), sedaj je pa 0,24 mg/l (0,29 mg/l s toleranco). Enostavna računica; sedanje rezultate pomnožimo z dve (2) in dobimo približno točno v promilih. Da pa ne bo kdo mislil, da so te promile poslali na odpad zgodovine; so še vedno v uporabi in sicer pri strokovnemu pregledu (odvzem krvi in ostalih tekočin), kjer pa ni nobene tolerance in je rezultat dokončen in se glasi v gramih alkohola na kilogram krvi.

Če se pa še malo zamudim pri vozniku osebnega avtomobila, kateri je napihal 0,54 g/kg (mislim, da sem tako videl v članku). Če je ta rezultat resnično 0,54 g/kg, potem je to v promilih in je pri pretvorbi v mg/l približno točno 0,27 mg/l, kar znese manj, kot je še dovoljeno. Sedaj je samo še vprašanje glede dopustne koncentracije alkohola po zakonodaji naših južnih bratov.  

Če prav razumem ni bil v prekršku oziroma pri nas ne bi bil?

 

P.S. vprašal sem a zgleda laika,nisem pa se poglabljal v miligrame in litre saj sem na tem področju tudi sam laik!

Objavljeno (popravljeno)

Hrvati imajo limit 0,50 g/kg. Več piše v drugem odstavku - http://www.mup.hr/main.aspx?id=26496

 

@Borutt ali lahko tolmačiš odgovornost, če bi se zgodila takšna nesreča pri nas? Meni se zdi še najbolj logična razlaga Darka3g.

Popravljeno . Popravil Whiskey
Objavljeno

Alkohol jes alkohol now...odgovor je NE, ampak, tako kot radi povdarijo da se pod vplivom zgodi vsaka četrta nesreča, fantje, vmes poči trikrat! Morda bi bilo fajn posvetit nekaj pozornosti tudi tej cifri. Prešnji vikend so umrli 4je, vsi trezni.

 

Kako policija pr nas obravnava nesreče z "mešanimi hlapi"

 

Pred našo bajto je počlo 2012ga. Zet je zavil levo prot domu, in ustavil, nasprot je priletel možak pod vplivom in našga zetorja sklestil. Čeprav je imel na svoji levi še cca 1m prostora, in je omejitev 50 mu ni uspelo peljat mimo. Možaka so odpeljali na streznitev, ker je pihnil ohoho, zet je plačal kazen, ker je za cca 30cm  "udrl" na njegov vozni pas. 

Štrafali so oba. Če bi bilo vse naše sodstvo tako pragmatično in učinkovito, bi žveli v indiji koromandiji. 

 

 

Primer Vilfan pa ima eno drugo cako. Absorbcija alkohola v kri poteka počasi, obratno od vrednosti v izdihanem zraku ki je takojšnji pokazatelj. V zraku s časom po zaužitju pada, v krvi pa raste. primer. Spijem 0,5l vina, čez pojem fajn porcijo narezka in pihnem zelo malo. V krvi bi se pokazalo realno stanje, da sem nabit. Če spijem pivo in se mi mal rigne, lahk od ene male pihnem 0,2! V krvi pa alkota ne bi bilo, in bi bil v resnici trezen in oproščen, kot je bil Vilfan. 

 

Tako de s temi mejnimi vrednostmi je komot debatirat in špekulirat. Lahko prbijemo hrvata na pranger, dejstvo je, da je karambol zakuhal dečko z motorjem. zdaj iskat krivce drugje je neplodno. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hrvati imajo limit 0,50 g/kg. Več piše v drugem odstavku - http://www.mup.hr/main.aspx?id=26496

 

@Borutt ali lahko tolmačiš odgovornost, če bi se zgodila takšna nesreča pri nas? Meni se zdi še najbolj logična razlaga Darka3g.

tut mene zanima, sicer pa vozniki motorjev smo si sami krivi, če priletimo pod avto na nasprotni pas....žal, pa ni važno al je v avt človek, opica, ali pijan konj. Bistvo zgodbe je:

VOZI TAKO, DA NE PRIDEŠ POD PIJANEGA VOZNIKA 

pa nism svetnik, marskatero skuham, si pa ne delam utvar, kaj se lahko zgodi, če grem mal na nasprotni pas pogledat

Objavljeno

če ti seka ovinek in pripizdi po tvojem pasu ...  ne .. ne priznam da sem kriv...

 

kar se tiče pa kač in zajčov za ovinkom je pa takole ... najbolj, da pred vsakim ovinkom ustavim, grem peš pogledat kaj je okol ovinka in nato hitro nazaj na motor, da se ne bi med tem časom stanje spremenilo in kakšna kačica, želvica, zajćica, srnčica, pouhica, podganica, ježica, veverčka, diuja svinčica in podobne zverinice iz rezije, pritekla na cesto

 

alkohol bi najstrožje kaznoval :krneki: ... še tem zverinicam bi dau za pihat :krneki:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

 

VOZI TAKO, DA NE PRIDEŠ POD PIJANEGA VOZNIKA 

 

pa pod treznga tut ni fajn pridt.....

Objavljeno

No bom še bolj poenostavil ker kompliciraš:    A si mnenja da je alkoholiziran voznik lahko sodeluje oziroma upravlja vozilo pa naj bo to kakršnokoli???? a lahko odgovoriš preprosto z Da ali Ne ker se mi ne da brat romanov. Pr slovenščini nisem blestel :P

 

P.S. motorist je bil legitimno na cesti in je pač storil napako med vožnjo,jbg se zgodi tudi najbolj papeškim! Voznik osebnega vozila pa sploh ne bi smel bit na cesti in PIKA,ne vem kaj tu ni jasno!

 

Vse ostalo pa ne bom komentiral ker je že na osebni noti,lahko ti samo povem da sem že 20 let na motorju in se še vozim al je to sreča ali znanje in izkušnje pa ne vem naj o tem sodi kdo drug,definitivno pa ne ti ker me ne poznaš dovolj dobro!

verjetno tudi pri merskih enotah ne ...

kar se tiče pa osebne note ko se tako pritožuješ pa samo tole :

http://www.motosvet.com/tabla/topic/25171-cestna-črno-siva-kronika/page-366#entry2095530

http://www.motosvet.com/tabla/topic/25171-cestna-črno-siva-kronika/page-367#entry2095812 (............še kaj Dr. Thampi? )

http://www.motosvet.com/tabla/topic/25171-cestna-črno-siva-kronika/page-368#entry2095838

(postajaš podoben snecerju)

 

tako da se malce skuliraj je meni te dni enako vroče kot drugim ... in če se na forumu vtakneš v nekoga moraš biti pripravljen na odgovore  , ki ti pač ne morejo biti zmeraj po volji .... sploh če se tega lotiš na manjvrednostni ali slabšalni način pisanja ne vidim pri takem velikem možaku nobenega razloga za jokcanje okoli tega :)

Za nesrečo je odgovoren motorist, za vožnjo v alkoholiziranem stanju (mimo nesreče) pa voznik avtomobila. V čem je problem?

ja v alkoholu...problem je koliko je dovoljeno , koliko ni več dovoljeno ...  kot so spodaj napisali pa ni pri vseh nesrečah avtomatsko krivda na strani alkoholiziranca temveč se najprej ugotavlja resničnega povzročitelja ..

 

 

Včasih se mi zdi da govorim kitajščino.............dovoljeno je 0.25 promil v izdihanem zraku,osebek  o katerem razpravljamo 0.54 ,zdej al je Vilfan al svet Peter me ne briga,na cesti nima kaj delat!!!

 

Zastavil sem preprosto vprašanje okrog katerega so začel ustvarjat diplomsko nalogo!

 

Ja zgleda da govorim kitajščino! nisem se spuščal kaj kdo zakaj temveč sem zastavil še enkrat preprosto vprašanje........Ali lahko alkoholiziran osebek sodeluje v prometu tako da upravlja svoje vozilo?   

V čem je problem,da noben ne zna odgovorit pa ne vem.

 

Sem jo vozil pa ne želim pristati v kakšni kroniki,počutil sem se ogroženega :P

 

P.S. pa ne grem se več,fant je mrtev in tu tega ne bomo spremenili,mogoče pa bi lahko bil živ, če takrat ne bi bilo na cesti tistega kateri sploh ne bi smel bit tam....to je POINT!!!

 

Lp

 

 

Imel sem znanca, ki je bil sodni izvedenec prometne stroke. Rekel mi je, da v primeru alkoholiziranosti enega od udeležencev ugotavljajo vpliv alkohola na potek nesreče. Kadar voznik tudi trezen ne bi mogel preprečiti nesreče, se alkoholiziranost ne šteje kot oteževalna okoliščina.

Kmet2ova trditev , da pijan nima kaj početi na cesti, je sicer na mestu, kajti če bi spil eno pivo manj, bi v tistem trenutku že bil v Sloveniji in bi motorist nabasal na drugega voznika (prej ali slej, glede na stil vožnje).

Podobne argumente uporabljajo v nekaterih arabskih deželah, kjer je tujec vedno kriv, ker sploh ne bi smel biti tam.

V Nemčiji velja meja 0,8 promila, kar pomeni, da je bil Slovenec na Hrvaškem po nemško trezen. Sploh ne zagovarjam alkohola na cesti, vendar je pri teh mejnih primerih težko govoriti o izključni krivdi "pijanega" voznika.

Don't drink and drive - smoke and fly!

 

 

Bom še jaz, kot neki laik, nekaj vprašal. Kje si prebral, da je dovoljeno 0,25 promila v izdihanem zraku in v kakšni merski enoti je pokazal alkotest 0,54 ?

 

Bom tudi podal odgovor. V naši "pokradeni bogatiji" je dovoljeno voziti z 0,24 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka, kar ob toleranci 0,05 mg/l znaša dovoljenih 0,29 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka. Pod pogojem, da takšna oseba ne kaže znakov motenj v vedenju (prirojeni znaki so izvzeti), katerih posledica je lahko nezanesljivo ravnanje v cestnem prometu. Pazljivi bralec je opazil drugačno mersko enoto (mg/l), torej ni več promilov (gram alkohola na kilogram krvi) pri preizkusu alkoholiziranosti z elektronskim alkotestom. Enostavno povedano so promili dvakratnik mg/l, kar pomeni, da je bilo včasih dovoljeno 0,50 promila (0,60 promila s toleranco), sedaj je pa 0,24 mg/l (0,29 mg/l s toleranco). Enostavna računica; sedanje rezultate pomnožimo z dve (2) in dobimo približno točno v promilih. Da pa ne bo kdo mislil, da so te promile poslali na odpad zgodovine; so še vedno v uporabi in sicer pri strokovnemu pregledu (odvzem krvi in ostalih tekočin), kjer pa ni nobene tolerance in je rezultat dokončen in se glasi v gramih alkohola na kilogram krvi.

Če se pa še malo zamudim pri vozniku osebnega avtomobila, kateri je napihal 0,54 g/kg (mislim, da sem tako videl v članku). Če je ta rezultat resnično 0,54 g/kg, potem je to v promilih in je pri pretvorbi v mg/l približno točno 0,27 mg/l, kar znese manj, kot je še dovoljeno. Sedaj je samo še vprašanje glede dopustne koncentracije alkohola po zakonodaji naših južnih bratov.  

 

 

Če prav razumem ni bil v prekršku oziroma pri nas ne bi bil?

 

P.S. vprašal sem a zgleda laika,nisem pa se poglabljal v miligrame in litre saj sem na tem področju tudi sam laik!

:hmm:   .... navsezadnje je važno da se pride do razjasnitve ....

 

Hrvati imajo limit 0,50 g/kg. Več piše v drugem odstavku - http://www.mup.hr/main.aspx?id=26496

 

@Borutt ali lahko tolmačiš odgovornost, če bi se zgodila takšna nesreča pri nas? Meni se zdi še najbolj logična razlaga Darka3g.

citiram borutta :

"Če se pa še malo zamudim pri vozniku osebnega avtomobila, kateri je napihal 0,54 g/kg (mislim, da sem tako videl v članku). Če je ta rezultat resnično 0,54 g/kg, potem je to v promilih in je pri pretvorbi v mg/l približno točno 0,27 mg/l, kar znese manj, kot je še dovoljeno. "

 

zgleda da če je res vozil po svojem pasu verjetno pri nas ne bi bil nič kriv ...

Objavljeno (popravljeno)
......    

Primer Vilfan pa ima eno drugo cako. Absorbcija alkohola v kri poteka počasi, obratno od vrednosti v izdihanem zraku ki je takojšnji pokazatelj. V zraku s časom po zaužitju pada, v krvi pa raste. primer. Spijem 0,5l vina, čez pojem fajn porcijo narezka in pihnem zelo malo. V krvi bi se pokazalo realno stanje, da sem nabit. Če spijem pivo in se mi mal rigne, lahk od ene male pihnem 0,2! V krvi pa alkota ne bi bilo, in bi bil v resnici trezen in oproščen, kot je bil Vilfan.      ......

 

Vilfanov primer je lepo pojasnil predstojnik klinike. Ker je minil določen čas od nesreče oziroma preizkusa z alkotestom, so Vilfanu vzeli dva vzorca. Vzorec krvi in vzorec urina. V krvi je nivo alkota padel, v urinu pa povečal. Seštevek skupaj je dal točno iste številke kot so bile izmerjene pri nesreči. V javnosti se je napačno interpretiralo rezultate, da je "kao dokazal", da ni vozil pod vplivom alkohola. In to zato, ker so objavljali samo koncentracijo alkohola v krvi.

 

@Dami34: Tole bom napisal malo na pamet. Zdi se mi, da je za nesreče motorisov, zlasti tiste katere se končajo tragično, v 50% kriv voznik motorja (prevelika hitrost), v ostalih 50% pa drugi udeleženci v prometu. Največkrat avtomobilisti s svojim izsiljevanjem in brezbrižno, ter neodgovorno vožnjo.

 

@thumper: Podatek je točen: 0,54 g/kg. Če bi si prebral link bi zasledil vsaj tole:

 

Novčanom kaznom u iznosu od 1.000,00 do 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač i instruktor vožnje ako u organizmu ima alkohola iznad 0,50 do 1,00 g/kg, odnosno odgovarajući iznos miligrama u litri izdahnutog zraka.

Popravljeno . Popravil Whiskey
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

 

 

@Dami34: Tole bom napisal malo na pamet. Zdi se mi, da je za nesreče motorisov, zlasti tiste katere se končajo tragično, v 50% kriv voznik motorja (prevelika hitrost), v ostalih 50% pa drugi udeleženci v prometu. Največkrat avtomobilisti s svojim izsiljevanjem in brezbrižno, ter neodgovorno vožnjo.

 

 

Nekaj takega trdim tudi jaz. Na pamet bom rekel, še več kot 50% so krivi drugi, saj jih je več na cesti. 

Ampak: 

Vedno se vprašam, kaj lahko storim......kajti meni bore malo pomaga, če je kriv pijanec, kačica, svinčica , jaz sem pa pod avtom :(

 

Zato non stop bluzim eno te isto, predvsem avtomobilistom (tut sebi) dejte gledat, dejte večkrat pogledat, ne vozit na pamet itd.....kajti motorista, kolesarja, pešca samo dotakneš in je pizdarija.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

DAMI34 ... če pa zmeri praviš, da naj se zase brigajo ... in se zase brigajo in speljejo, ne da bi se prepričali :glare:

 

:krneki:

Objavljeno

Vedno se vprašam, kaj lahko storim......kajti meni bore malo pomaga, če je kriv pijanec, kačica, svinčica , jaz sem pa pod avtom :(

 

Mene so tolažil, da je tako pač usojeno. Ko prleti, pač prleti. Sploh ni važno ali trezen ali pijan. Posledice ostanejo. Hvaležen sem samo lahko boxer mašini, da ni šla še noga.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

DAMI34 ... če pa zmeri praviš, da naj se zase brigajo ... in se zase brigajo in speljejo, ne da bi se prepričali :glare:

 

:krneki:

maš prav, bom jim drugače povedu:

 

ZAME SE BRIGEJTE!!! :P

Objavljeno

3.1.1.2 zna biti zanimivo, saj so nekateri tovarniški kuferaši, širši od metra. Baje vse homologirano, kako boste na tole gledali?

Objavljeno

Hrvati imajo limit 0,50 g/kg. Več piše v drugem odstavku - http://www.mup.hr/main.aspx?id=26496

 

@Borutt ali lahko tolmačiš odgovornost, če bi se zgodila takšna nesreča pri nas? Meni se zdi še najbolj logična razlaga Darka3g.

 

 

Če se pa še malo zamudim pri vozniku osebnega avtomobila, kateri je napihal 0,54 g/kg (mislim, da sem tako videl v članku). Če je ta rezultat resnično 0,54 g/kg, potem je to v promilih in je pri pretvorbi v mg/l približno točno 0,27 mg/l, kar znese manj, kot je še dovoljeno. Sedaj je samo še vprašanje glede dopustne koncentracije alkohola po zakonodaji naših južnih bratov.  

 

 

 

@thumper: Podatek je točen: 0,54 g/kg. Če bi si prebral link bi zasledil vsaj tole:

 

Novčanom kaznom u iznosu od 1.000,00 do 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač i instruktor vožnje ako u organizmu ima alkohola iznad 0,50 do 1,00 g/kg, odnosno odgovarajući iznos miligrama u litri izdahnutog zraka.

komot se motim ...

ampak - če je na hrvaškem napihal 0,54g/kg so verjetno sporočili/napisali to kot končni rezultat netto z že odbitim lapsusom .....

ko to pretvorimo v slovenske enote 0,27mg/l je potemtakem ( če je to netto končen rezultat ) potem je voznik presegel dovoljeno mejo mejo 0,24mg/l za 0,03mg/l..... (pri nas bi potemtakem alkotest pokazal 0,32 ??  ! )

Objavljeno

@Thumper: O tej nesreči katera se je zgodila na Hrvaškem, vem toliko kot ti. Rezultat 0,54 g/kg je več kot še dopustnega 0,50 g/kg po njihovi zakonodaji. Borutt-a ne sprašujem o naših tolerancah, ampak o principu delitve krivde, če se kaj podobnega zgodi pri nas.

Objavljeno

Se mi zdi, da bo ta zadeva postala nabijaška, pa sem jo kar sem prilimal. In sicer nekaj iz Tehnične specifikacije. 

 

1 KATEGORIJE VOZIL, KI JIH ZAJEMA

1.1 Ta tehnična specifikacija velja za vsa dvo- in trikolesna vozila kategorije L(*).

 

1.2 širina

je razdalja med dvema ravninama, ki sta vzporedni z vzdolžno ravnino vozila in se

dotikata vozila na obeh straneh te ravnine. Ti dve ravnini morata zajemati vse dele vozila,

zlasti vse pritrjene bočno štrleče dele, razen vzvratnega(ih) ogledal(a);

 

3 POSEBNE ZAHTEVE

3.1 Največje dovoljene mere

3.1.1 Največje mere, dovoljene za dvo-, tri- oziroma štirikolesna motorna vozila, so naslednje:

3.1.1.1 - dolžina: 4,00 m

3.1.1.2 - širina: 1,00 m za dvokolesne mopede,

2,00 m za druga vozila,

3.1.1.3 - višina: 2,50 m.

 

Se mi kar zdi, na kaj se boste "obesili" in nabijali. Nekaj veselja pa tudi mora biti. 

spet nekdo pozabil nekje nekaj napisati v tekst ..ali ? ali pa so lahko štirikolesna vozila ( katere kategorije  - traktorji , delovni stroji , quad-i al invalidski vozički ) izven določenih gabaritov????

Objavljeno

@Thumper: O tej nesreči katera se je zgodila na Hrvaškem, vem toliko kot ti. Rezultat 0,54 g/kg je več kot še dopustnega 0,50 g/kg po njihovi zakonodaji. Borutt-a ne sprašujem o naših tolerancah, ampak o principu delitve krivde, če se kaj podobnega zgodi pri nas.

to se čisto strinjam ...se pač pogovarjamo o neuradnih podatkih ... ko bodo dostopni uradni podatki o meritvah količine alkohola v krvi se bo tudi vedelo ali je bil nad ali pod dovoljeno mejo ...

a tudi ti rezultati ne spremenijo dejansko nič ali pa malo ...in na žalost  ne spremenijo posledic nesreče ...

upam pa , da se nam od teh naših debat , prerekanj ali nestrinjanju navkljub vtisne v mozeg kakšen pameten izvleček , ki nam zna kdaj na cesti v dani situaciji pomagati k bolšemu končnemu rezultatu ....

Objavljeno

maš prav, bom jim drugače povedu:

 

ZAME SE BRIGEJTE!!! :P

Jest se.....še posebej v eni temi :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!