Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

OOO a je bil tisti dan v letu ? :kva2:

ne, in ne nabiji :P

Tole prau Maus:

kids, dont du dis et houm

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok ..še enkrat sam zate gospod dlakocepski ... TIK pred ovinkom se ne prehiteva ...se pa prehiteva iz ovinka na ravnino ... če nista ovinka preveč skupaj - potem počakaš do naslednje primerne ravnine ali niza preglednih ovinkov s prekinjeno črto ..

pred ovinkom se zavira če smo točni ..in ne pospešuje ... pa kje si se glih ti čistun zdej najdu mene j***t??

 

To je velja tudi za motosvet fahrerje, kjer se cesta prilagaja stilu vožnje? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj počiva v miru!

 

Za vse ostale ki pa smo še ostali na cesti, dajte investirat v različne oblike dodatnega izobraževanja in usposabljanja. Obstajajo odlični treningi varne vožnje, kjer se določene situacije malo natrenira. Sam se imam za dobrega voznika, pa se treninga udeležim najmanj vsako drugo leto!

 

Predvsem pa prilagoditi hitrost in način vožnje poleg vsega ostalega predvsem svojim sposobnistim!

ko sem spet prestopil hr / slo mejo po nekaj več kot 1000km po hr, bosni in nazaj po jadranki ---- sem se v par km po naših cestah trikrat usral ... pa sem spustil hitrosti za nekih 20% tako da se mi zdi da sem peljal kar pod omejitvami ... 

 

v osnovi se čisto strinjam z varnimi treningi varne vožnje... samo ko tile naši vrli farerji avtov kolovratijo po cesti s telefonom na ušesu in nonstop zavijajo kontra od smerokaza , ki ga imajo prižganega ter podobne neumnosti je pa samo praksa in predvidevanja iz praktičnih - in bom napisal preživetih - situacij tisto kar te reši...predvsem predvidevanje in in j++++je vse njegove žlahte pod čelado..

 

pa še to ...ni dobrih in slabih voznikov (razen na ms-ju ) ... smo samo živi tukaj ...ampak tud to je nekej ane *

 

To je velja tudi za motosvet fahrerje, kjer se cesta prilagaja stilu vožnje? :)

še makadam pri metkovičih je bil boljši kot marsikateri odsek naše asfaltirane ceste - celo magistralke ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno 15. June 2014 - 21:22

jokl66, on 15 Jun 2014 - 17:18, said:snapback.png

Nic moraliziranja. Samo dejstvo, ki se premalokrat zavedamo: prehitevanje pred levim ovinkom je bolj nevarno, kot pred desnim ovinkom. V prvem primeru se radij ovinka zmanjsa, v drugem poveca...

nič moraliziranja ..pred ovinkom se ne prehiteva ..

 

Res je.

En primer prehitevanja pred desnim ovinkom, ki se je slabo končal.

Smo pred leti leteli na Grobnik, enih 6 motoristov. Pa se je našel en kreten z golfom GTI in zmotil ritem. Počasi smo ga en pa po en prehiteli. Zadnji je bil na vrsti pred tem ovinkom na sliki in prehitevanja ni mogel zaključiti pred ovinkom, povrhu je bil pa še prehiter in zapeljal naravnost. Pa bi bilo vse v redu, če v travi ne bi bil en plitek graben, posledica pa počeno vretence in leta dolgotrajno zdravljenje.

 

Sicer se pa jaz takih kretenov, ki mislijo da lahko dirkajo z motoristi, obenem pa pokvarijo vse užitke skozi ovinke, znebim na preprost način. Ustavim in kreten se odpelje dalje.

 

post-34709-0-61858100-1403710690_thumb.pngpost-34709-0-70284700-1403711260_thumb.png

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povprečen voznik avta z dobrim avtom je na ovinkasti cesti večinoma hitrejši kot dober motorist. 

Če je obenem še prepotenten je najbolje, da se umakneš desno in mu pomahaš naj gre naprej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povprečen voznik avta z dobrim avtom je na ovinkasti cesti večinoma hitrejši kot dober motorist. 

Če je obenem še prepotenten je najbolje, da se umakneš desno in mu pomahaš naj gre naprej. 

1/na 10.000 glih ni povprečje. Povprečje ponavadi šele, ko si ti že za naslednjim ovinkom skuži, da se je nekaj zgodilo. Do sedaj se mi je to zgodilo le nekaj let nazaj, ko je imel en policaj gušt ga gonit na 100% med Idrijo in Godovičem. Kljub temu, da je vozil čez oba pasa, da je vse škripalo in zgledalo "zelo posvoj"e sva se z jvalantom za njima hitro, ampak čisto lepo peljala po svojem pasu, brez izgredov, in čakala, kje ju bo treba z grabna pobirat. Tako da se s tvojo trditvijo ravno ne morem strinjat, čez zelo zaprte ovinke se lahko pelje hitreje, vendar se 99,99% voznikov ne pelje tako. Čisto za tako približno primerjavo WTCC (world touring car championship)  na Slovakiaringu pelje 2:12 (lap record), Superstock 600 (nič predelan agregat) s prvenstva Alpe Adria ima tam rekord 2:11, SBK 2:05, na Adria Raceway: ovinki 1-2 prestava pa so avtomobili do 2 sec hitrejši kot motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, in tudi povprečen voznik avta lahko kar hitro pelje in z lahkoto parira (ali pa meša štrene, kakor hočeš) kar solidnemu motoristu.

Primerjat takle "real life" in modele z IQ velikosti čevlja za volanom s tem, kaj lahko avto in/ali motor v dobrih rokah naredita na pisti  je totalno nesmiselno.

V končni fazi, če se čez ene par ovinkov ne izide čisto - kdo potegne krajšo? Ma jaz raje ne bi... se imam sam sebe čisto preveč rad.

In zato se čisto strinjam z motoloverjem - pusti kretena naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno se vedno izognem smrdljivega pasjega dreka. Tako na zelenici - kot na cesti.

 

Če je pač nekdo v avtu tečen, agresiven in ima težave z erekcijo in zaradi zlorab v mladosti, ga lepo vljudno spustim naprej...svoje težave naj rešuje sam na svoj primitiven način ...res nisem pravi naslov za zdravljenje kompleksov bolnikov. jih imam vsak dan v  službi vrh glave!

 

 

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz vedno spuščam in še nakažem. Praviloma je potem obvoz zelo korekten, ego pa potešen :)

 

Je pa tega malo, ker si izbiram ceste z malo prometa.

 

Sem mnenja, da če je nekdo hitrejši in želi prehiteti, da mu je treba pri tem pomagati in ga ne ovirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1/na 10.000 glih ni povprečje. Povprečje ponavadi šele, ko si ti že za naslednjim ovinkom skuži, da se je nekaj zgodilo. Do sedaj se mi je to zgodilo le nekaj let nazaj, ko je imel en policaj gušt ga gonit na 100% med Idrijo in Godovičem. Kljub temu, da je vozil čez oba pasa, da je vse škripalo in zgledalo "zelo posvoj"e sva se z jvalantom za njima hitro, ampak čisto lepo peljala po svojem pasu, brez izgredov, in čakala, kje ju bo treba z grabna pobirat. Tako da se s tvojo trditvijo ravno ne morem strinjat, čez zelo zaprte ovinke se lahko pelje hitreje, vendar se 99,99% voznikov ne pelje tako. Čisto za tako približno primerjavo WTCC (world touring car championship)  na Slovakiaringu pelje 2:12 (lap record), Superstock 600 (nič predelan agregat) s prvenstva Alpe Adria ima tam rekord 2:11, SBK 2:05, na Adria Raceway: ovinki 1-2 prestava pa so avtomobili do 2 sec hitrejši kot motorji.

Večina naših cest ima flike, luknje, povožene mačke, gladek asfalt in še kaj. Povprečen voznik z npr. M3 ali čim podobnim, da v tretjo in samo vrti volan, vse ostalo dela elektronika. Posebnega znanja tu ni treba imeti. Govorim o ovinkastih cestah, kjer ti boljši pospešek na ravnini iz ovinka ne pomaga kaj dosti. Dober primer take ceste so Rebrnice, stara cesta med Nanosom in Vipavo. Sploh je Slovenija polna takih cest, večina regionalk spada med njih. 

Tisti policaj, ki si ga vzela za referenco je najbrž vozil Golfa diesel s kitajskimi gumami. Daj mu soliden avto in te bo na isti cesti stresel za šalo. 

 

Najbrž smo vsi skupaj s primerjavami malo zašli. Važno je, da se ne pustiš sporovocirati in prideš na cilj živ in zdrav. 

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rebernice so zakon :D

 

p.s. še noben avtomobilist me ni hotu(mogu) prehitet, a je kej narobe z mano? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker jih tam od odprtja avtoceste več ni.

Ne govorim za Rebernice ampak za več al manj del vzhodne Evrope.

 

p.s. rebernice so kar prometne (vsaj 1x tedensko grem čez), tako da kar pazljivo, sploh ker vsi tako mislijo da so prazne potem pa kiperji sekajo ovinke, motoristi divjajo :D, v Razdrtem pa biki po cesti laufajo ...(motoristi smo pa bežali)

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne govorim za Rebernice ampak za več al manj del vzhodne Evrope.

 

p.s. rebernice so kar prometne (vsaj 1x tedensko grem čez), tako da kar pazljivo, sploh ker vsi tako mislijo da so prazne potem pa kiperji sekajo ovinke, motoristi divjajo :D, v Razdrtem pa biki po cesti laufajo ...(motoristi smo pa bežali)

Se strinjam s tabo. Sem mnenja da ko prideš v fazo da te začnejo prehitevat avtomobilisti je čas da parkiraš motor in nehaš s tem :D  Malo provokacije ampak je dejstvo, ker poznam takega motorista ki je sila izkušen ampak ko sem vozil za njim iz spoštovanja dokler mi ni doku***  sva naredila kolono avtomobilistov za nama... tako da nekako razumem motoloverja :D

Povprečen voznik s povprečnim avtomobilom ti pa ne more sledit čisto nikjer :P če imaš vsaj malo J***

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me avtomobilist prehiti brijam,šišam, zube vadim :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@NX650: ravno zaradi tega merjenja qrcev na cesti se polnijo črne kronike... Ne me napak razumeti, ampak... raje izpadem pussy, pa pustim hot shoota v avtu naprej, kot da bi nekaj dokazoval...

@Kmet2: ..jaz si pa rečem ''se mu že mudi kam''. Potem ga pa na naslednjem semaforju prehitim. Seveda pa kot po pravilu nekaj brska po radiu... ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takih, ki bi radi tekmovali z motoristom, je bore malo

Takih, ki pa počnejo neumnosti pred motoristom je pa kar veliko

1. bojte se tistih, ki so pred vami in ki ne vedo, kaj počnejo v avtomobilih, ne tistih, ki so skoncentrirani na svojo vožnjo in te hočejo prehiteti

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@NX650: ravno zaradi tega merjenja qrcev na cesti se polnijo črne kronike... Ne me napak razumeti, ampak... raje izpadem pussy, pa pustim hot shoota v avtu naprej, kot da bi nekaj dokazoval...

@Kmet2: ..jaz si pa rečem ''se mu že mudi kam''. Potem ga pa na naslednjem semaforju prehitim. Seveda pa kot po pravilu nekaj brska po radiu... ;)

to se strinjam, nisem mislil da bi se nekaj forsiral preko svojih zmožnosti. Voziš vedno za svoj užitek... Če greš preko sebe in na silo se ja polnijo črne kronike.... Letelo je bolj na tisto ko si rekel povprečen voznik...

Znanec ima enako filozofijo kot ti, tudi izkušen motorist, ni se nikoli forsiral. Pred dvemi meseci je tako vozil za avtomobilom po omejitvah dobesedno, pa je avto pred njem začel zavirat na polno in ker njemu ni uspelo na motorju ustavit se je zaletel v avto od zadaj... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Znanec ima enako filozofijo kot ti, tudi izkušen motorist, ni se nikoli forsiral. Pred dvemi meseci je tako vozil za avtomobilom po omejitvah dobesedno, pa je avto pred njem začel zavirat na polno in ker njemu ni uspelo na motorju ustavit se je zaletel v avto od zadaj... 

 

Neprimerna varnostna razdalja in/ali nepozornost voznika motornega kolesa. Nobene povezave s tem, o čem se pogovarjate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vem imam motor neprimerno krajšo zavorno pot kot avto.........popravite me, če se motim. 

Žal pa včasih zaspimo, pa kej pred sabo spregledamo :(

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!