Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Desne ovinke... misliš obojesmerno ali kako? :)Potem to pomeni leve ovinke tudi saj se vozimo v obe smeri. ;)

Bom tako povedal... nikomur ni mar, dokler se lahko izgovarjajo na prilagoditev hitrosti glede na razmere na cesti. Trenutno pa to pomeni, da je motoristom prepovedana vožnja, saj je cesto zamenjala PČENICA!!!! :angryrant1:

Amm ne, razn če zmeri voziš po istem voznem pasu ;).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sekanje ovinkov je še ena vrlina slovenskih avtomobilistov. Neizkušenost, pretiravanje in samopoveličevanje vodijo do tega. Ker šoferji nimajo občutek za vozilo vs. cesta, jih nosi levo - desno po bankinah. Učeri sem imel vsaj 5 situacij, ko je nasproti vozeči avto sekal ovinek skoraj do polovice pasu kjer sem vozil. Očitno zaplankani bebci razmišljajo v smislu, nasproti gre motor, se bo že on umaknu. Rekorder je bil en smrkavček kateri je praktično v celoti pripeljal po moji strani ceste. Jedva sem zbremzal in se umaknil. Tudi v tujini so takšni šoferji izključno slovenčki.

 

Vršič počasi postaja dirkališče. Za motoriste kot avtomobiliste. Učeri je en zagrebški kreten z rumenim poršem tiščal parkrat gor in dol po primorski strani.

 

Punci RIP, svojcem in prijateljem pa sožalje. Jebela, letos nam punce umirajo na cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj v jodlarlendu ne mečejo peska na bankine zakaj je to potrebno delati pri nas?Že ko na sipajo bankine ostaja pesek na cesti še  preden ga pločevinarji zmečejo na cesto.Travo do asfalta pa bo sigurno 90% manj padcev.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sožalje vse, ki ste letos v nesrečah izgubili svojce.

 

Ta debata vidim, meče slabo luč samo na avtomobiliste. Nekateri (ne leti na nobenega osebno!) pišete, kot, da ste pa vi angelčki, kot da niste nikoli nikogar izsilili, ne sekate ovinkov ..... in še bi lahko našteval.

Se strinjam, da je večina teh idijotov za volani osebnega vozila, saj se v življenju ponavadi najprej odločimo za vozniški izpit B kategorije, zato je teh divjakov več. Tukaj bi se moralo nekaj korenito spremenit, da bi mlade šoferje bolj osveščali o posledicah prometnih nesreč. Jebeš varno vožnjo, ki jo mora opravit v dveh letih po opravljenem vozniškem izpitu. Jaz bi jih poslal v Sočo, da bi tam pomagali hudo ponesrečenim pri rehabilitaciji, po možnosti takim, ki so za svoje stanje sami krivi.

 

Pri sebi opažam, da sem odkar imam vozniško za motor, postal dosti bolj pazljiv na cesti .... ne sekam ovinkov, dajem prednost motoristom .... razmišljam kot avtomobilist in kot motorist, kar pa vozniki avtov, ki ne vozijo motorja ne morejo, saj si ne predstavljajo, kako hiter si lahko z motorjem ... itd, ko vidijo motorista, mu takoj dodajo titulo, divjak.

 

Bi pa dodal še tole; zakaj se pri takšnih in drugačnih nesrečah VEDNO okrivi drugega? Zakaj nikoli ljudje ne morete sprejet odgovornosti za svojo napako? Najlažje je z prstom kazat na druge!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brem vse te jebe okoli nesreč .. pa sem zadnjič omenil , da bi bilo mogoče pametno začeti z izpiti za motorna vozila kot v prvem razredu osnovne šole .. . z "A" .. pa me je folk mal čudn gledal ... men se zdi pa to čist enostavno .. če hočeš it delat "B" moraš začeti z "A" ....

preden mi kdo odgovori - predvsem tisti ki so naredili najprej izpit za avto in šele potem za motor - naj malce razmisli kako se vozi avto pred in kako po "A" izpitu - razlika je očitna ...

 

kar se pa tiče peska z bankin - whiskey je lepo opisal kako sekajo ovinke ..

ja če pripelješ po svojem pasu z motorjem greš lahko po skrajni desni po asfaltu mimo .. 

če si pa z avtom moraš pa na bankino če želiš preprečiti trk z budalo ...

 

bankine so posipali v četrtek čez dan..na cesti je bilo zelo malo peska pa še to čisto ob robu ...

itak bi morale biti bankine asfaltbe ali pa betonske ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPP kot obvezen predmet v vse srednje šole. Tako bi šole same izbirale avtošole, slabe bi odpadle, ostale bi dobre. Veliko več ur bi bilo namenjenih tudi vzgoji, predmet pa bi morali narediti vsi, tudi tisti, ki nikoli ne bodo vozniki, pa so vendarle udeleženci v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPP kot obvezen predmet v vse srednje šole. Tako bi šole same izbirale avtošole, slabe bi odpadle, ostale bi dobre. Veliko več ur bi bilo namenjenih tudi vzgoji, predmet pa bi morali narediti vsi, tudi tisti, ki nikoli ne bodo vozniki, pa so vendarle udeleženci v prometu.

 

 

Žal, to ni rešitev!

 

Eno je teorija, drugo je praksa ..... učenci bi se samo zato, da bi "naredili" predmet se zadevo učili "na pamet", kot se danes učijo pred izpiti.

Ko bi pa ga postavil v realno stanje, potem pa ne bi imel pojma, oziroma bi teorijo obvladali v nulo, v praksi bi pogoreli. Isti sistem imamo danes, ko se za potrebe Republiške izpitne komisije učijo in iščejo pole za CPP, potem pa pride v križišče, pa nima pojma kdo ima prednost.

 

Vem primerov iz lastnih izkušenj .... pride iz šole na prakso dipl.ing. elektrotehnike .... ko mu postaviš vprašanje zna vse narisat, ko pa ga postaviš pred dejstvo, da pa naj to praktično izvede pa nima pojma.

 

Za nekatere se bo slišalo nesramno in nespoštljivo, čeprav ni tako mišljeno: glede na naše ceste in znanje CPP, jih ne umre letno ravno dosti na cestah, oziroma nasplošno v prometu. Glede na vse okoliščine bi statistika bila lahko celo hujša, tako da, lahko potrkamo na les. Razumem, da tisti, ki ste zgubili svojce v prometnih nesrečah se ne strinjate. Brez zamere!

Popravljeno . Popravil BREITNER
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal, to ni rešitev!

 

Eno je teorija, drugo je praksa ..... učenci bi se samo zato, da bi "naredili" predmet se zadevo učili "na pamet", kot se danes učijo pred izpiti.

Ko bi pa ga postavil v realno stanje, potem pa ne bi imel pojma, oziroma bi teorijo obvladali v nulo, v praksi bi pogoreli. Isti sistem imamo danes, ko se za potrebe Republiške izpitne komisije učijo in iščejo pole za CPP, potem pa pride v križišče, pa nima pojma kdo ima prednost.

 

Vem primerov iz lastnih izkušenj .... pride iz šole na prakso dipl.ing. elektrotehnike .... ko mu postaviš vprašanje zna vse narisat, ko pa ga postaviš pred dejstvo, da pa naj to praktično izvede pa nima pojma.

 

Za nekatere se bo slišalo nesramno in nespoštljivo, čeprav ni tako mišljeno: glede na naše ceste in znanje CPP, jih ne umre letno ravno dosti na cestah, oziroma nasplošno v prometu. Glede na vse okoliščine bi statistika bila lahko celo hujša, tako da, lahko potrkamo na les. Razumem, da tisti, ki ste zgubili svojce v prometnih nesrečah se ne strinjate. Brez zamere!

Ti bi bil dober za v parlament!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPP kot obvezen predmet v vse srednje šole. Tako bi šole same izbirale avtošole, slabe bi odpadle, ostale bi dobre. Veliko več ur bi bilo namenjenih tudi vzgoji, predmet pa bi morali narediti vsi, tudi tisti, ki nikoli ne bodo vozniki, pa so vendarle udeleženci v prometu.

Eh ne vem, ce bi se res zgodila naravna selekcija. In sploh...Slovenci imamo neko idejo da mora sola poskrbet za mularijo...no, po moje je to primarna naloga starsev. pr nas imamo ze par let moznost da otroci nardijo izpit za avto pri 16ih, in v spremstvu odraslih vozijo do 18ga leta. Ko sm to omenu na enem drugem forumu....odziv lahko strnem v "kaj si nor, pa kdo se bo z mulci tolk cajta jebal po cesti..." tako de...posledice take vzgoje si pripisimo si sami sebi. In kar se Janezek nauci, to Janez zna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bi bil dober za v parlament!

 

Hvala!

 

Dejstvo je, da je vse v glavah. Če pogledamo kazni, so previsoke, ampak še vedno prenizke in naša sodišča meljejo prepočasi. Tukaj bi izpostavil primer Maček. Po kolikem času od nesreče so ga strpali v zapor?

Absurd, in to se zgodi lahko samo pri nas. Kako so se pri tem šele počutili starši.

 

Tudi sam sem izgubil v nesrečah prijatelje (ne znance), dobre prijatelje in vem, kako je v takšni situaciji.

Najbolj mi je ostal v spominu moj najboljši prijatelj, ki je pri 21 letih zgubil življenje na stari cesti v Domžalah na mostu (kjer je McDonalds) leta 1994. Zagrebčan je prehiteval in čelno sta trčla na mostu ... zagrebčan je takrat izgubil ženo.

 

Dejstvo je, da nesreča nikoli ne počiva in če se ji želimo izognit, moramo biti toliko bolj pazljivi. Pa srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler je na cesti važno vse kaj drugega, kot pa vožnja, bo tako.

Če je edini imperativ - čim prej priti na cilj, pa "nek košta šta košta"- bo tako.

 

Kdor se zaveda, da obstaja tudi JUTRI in ne samo DANES in ZDAJLE, ta verjetno nima problemov.

 

Se pa vse začne pri "VZGOJI" in dajanju vzgleda. Če je "fotr" kolerik in nestrpnež, pa malega sinka ali hčerkico vsak dan vozi v vrtec, šolo in še kam, ta ta-mal, lepo vpija in srka vse, kar "fotr" naredi in dela v avtu in na cesti.

 

Če je skozi "našpičen" in raz....den, bo ta-mal, ko zraste .......... FOTOKOPIJA in ravno tak, ker je pač imel takšne vzornike.

 

Šola in šolanje tu ne pomaga kaj dosti, saj so prvi za vzgojo otrok poklicani starši. Vzorci - tudi napačni - se pač ponavljajo. Žal.

 

Šola vožnje in seznanjanje s predpisi in tehniko vožnje je eno - praksa pa žal povsem nekaj drugega.

 

ZA NOBENO STVAR NA SVETU, NI TREBA TAKO MALO TRUDA, ZNANJA IN VEŠČIN, KOT ZA VOZNIŠKO DOVOLJENJE.

 

ZANIMIVO - NE DE?

 

In zakaj na cestah umirajo tudi tisti, ki ne delajo neumnosti in se kolikor toliko držijo nekih pravil?

 

Ker slepo zaupajo in verjamejo, da so tudi drugi takšni kot so sami.

 

Pa žal ni tako. Nekaterim se slatko jebe za druge. Tako v življenju, kot na cesti. 

 

BO ŽE KAKO?  JA, in potem je, kakor pač je. Jok in stok, ko je prepozno, pa vsi drugi so običajno krivi za sranje, ki se zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba se je vprašat - zakaj sploh nasipajo bankine?

 

Na 3/4 cest, še posebej lokalnih, je - so ceste UNIČENE.  Vzdrževanja NI. Asfaltna prevleka je iztrošena do te mere, da se na robovih začne enostavno lomiti.

 

Tako je vozni pas vse ožji in ožji. Sredinska čtra pa je vedno na "sredini".

 

Malo katera cesta - regionalna ali lokalna še ustreza normativom - to je - širina voznega pasu 2,7m, + 0,5m varnostnega dela.

 

Pa pravijo da NI denarja za ceste!

 

Povprečen lastnik motornega vozila, ki je registrirano, v povprečju na letnem nivoju za ceste ( SAMO ZA CESTE ) iz naslova cestnin, vinjet, nadomestil za uporabo cest in iz% cene goriva, prispeva NAMENSKO  1000 do 2000€. 

 

Če je povprečno to 1500€ in je 1.000.000 registriranih vozil v SLO, je to MILIJARDA IN POL vsako leto.

 

NAMENSKO IN SAMO ZA CESTE.

 

KJE JE TA DENAR?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba se je vprašat - zakaj sploh nasipajo bankine?

 

Na 3/4 cest, še posebej lokalnih, je - so ceste UNIČENE.  Vzdrževanja NI. Asfaltna prevleka je iztrošena do te mere, da se na robovih začne enostavno lomiti.

 

Tako je vozni pas vse ožji in ožji. Sredinska čtra pa je vedno na "sredini".

 

Malo katera cesta - regionalna ali lokalna še ustreza normativom - to je - širina voznega pasu 2,7m, + 0,5m varnostnega dela.

 

Pa pravijo da NI denarja za ceste!

 

Povprečen lastnik motornega vozila, ki je registrirano, v povprečju na letnem nivoju za ceste ( SAMO ZA CESTE ) iz naslova cestnin, vinjet, nadomestil za uporabo cest in iz% cene goriva, prispeva NAMENSKO  1000 do 2000€. 

 

Če je povprečno to 1500€ in je 1.000.000 registriranih vozil v SLO, je to MILIJARDA IN POL vsako leto.

 

NAMENSKO IN SAMO ZA CESTE.

 

KJE JE TA DENAR?

 

ni ga.

muca papala...

:oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj v jodlarlendu ne mečejo peska na bankine zakaj je to potrebno delati pri nas?Že ko na sipajo bankine ostaja pesek na cesti še  preden ga pločevinarji zmečejo na cesto.Travo do asfalta pa bo sigurno 90% manj padcev.

za vse, za katere je AT "oh in sploh"....... pejte se vozit izven magistralk in avtocest pa korektno poročejte o videnem. ne govorim, da je sicer v AT slabo kar se cest in kazni tiče ampak tako zelo iber pa tud ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vse, za katere je AT "oh in sploh"....... pejte se vozit izven magistralk in avtocest pa korektno poročejte o videnem. ne govorim, da je sicer v AT slabo kar se cest in kazni tiče ampak tako zelo iber pa tud ni.

tudi v avstriji niso vse ceste top ... je pa res , da če je polita nafta na tleh potem motorist ni kriv za padec zaradi neprilagojene hitrosti če ugotovijo da je v danem trenutku vozil v okviru omejitev - videno na lastne oči ven iz beljaka tisti levi dolgi ovinek v klanec ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Če je povprečno to 1500€ in je 1.000.000 registriranih vozil v SLO, je to MILIJARDA IN POL vsako leto.

 

NAMENSKO IN SAMO ZA CESTE.

 

KJE JE TA DENAR?

 namensko jebanje ... denar dajejo iz cest v železnico , kjer lepo ponikne ... ene par bi jih morali dat pred zid ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajejo ga lahko le železničarjem.

 

Če bi ga v železnice ....... bi še razumel.

 

V infrastrukturo ga definitivno ne. Glajzi so stari več kot 30 let - in to tisti najnovejši. Električna mreža ob žledu na primorki se je sesula, kot bi bila iz kartona. Če se pelješ po AC proti Postojni je lahko vsakemu jasno, da železni stebri za elektro mrežo niso videli niti barve vsaj 30 let, kaj šele kaj drugega.

 

In .......... plače in sindikat, pa majo "ajzenponarji" hudo močne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vse, za katere je AT "oh in sploh"....... pejte se vozit izven magistralk in avtocest pa korektno poročejte o videnem. ne govorim, da je sicer v AT slabo kar se cest in kazni tiče ampak tako zelo iber pa tud ni.

V AT se je luštn vozt tam do 100km/h kolikor je pač omejitev. Se da tudi več pelat, sam občutš na vožnji da so tudi slabe ceste, na določenih mestih slabše kot naše, da ne govorim kaka AC iz Salzburga proti Celovcu- skoz trese. Plus Avstrijskih cest v primerjavi z našimi je sam to, da so mal bolš spucane peska in raznih madežev, ter to da njihov asfalt "drži" v vseh situacijah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Železničarji dobijo bore malo večino požrejo svetovalci in kup odvetnikov in nekaj njih pri koritu.Papež pejt v Moste pa  vpraš ajznponarje kolk maj osnovne plače.Ne vem od kod ti ti podatki? O bajnih plačah na železnici.

 

Popravljeno . Popravil gusar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh ne vem, ce bi se res zgodila naravna selekcija. In sploh...Slovenci imamo neko idejo da mora sola poskrbet za mularijo...no, po moje je to primarna naloga starsev. pr nas imamo ze par let moznost da otroci nardijo izpit za avto pri 16ih, in v spremstvu odraslih vozijo do 18ga leta. Ko sm to omenu na enem drugem forumu....odziv lahko strnem v "kaj si nor, pa kdo se bo z mulci tolk cajta jebal po cesti..." tako de...posledice take vzgoje si pripisimo si sami sebi. In kar se Janezek nauci, to Janez zna.

 

No sam sem bil eden izmed tistih, ki je to opcijo izkoristil. Zakon je ravno prišel v veljavo in sem bil eden prvih, ki je na tak način prišel do izpita. Pri 16ih sicer nisem razmišlajal o drugih pozitivnih učinkih tega, važno mi je bilo, da dobim izpit. In ja, od 16. leta do 18. leta, sem vozil v spremstvu staršev. Danes imam pri 24 letih, "že" 8 let vozniških izkušenj. V obdobju dveh let, ko sem vozil s starši, si v njihovem spremstvu nisem privoščil takih neumonosti, kot bi si jih morda, če bi bil na cesti "sam". Z bolj umirjeno vožnjo (zaradi spremstva staršev) in s tem tudi bolj previdno vožnjo se v takem obobju ravno dovolj privadiš na promet, da ko pri 18 sam sedeš za volan nisi popolnoma zelen za volanom, obenem pa se znebiš tudi strahu, ki ga ima (po mojem mnenju) vsak nov voznik. Zdrav strah seveda ostane, saj je vseeno drugače voziti sam kot v spremstvu. Seveda sem moral pri 18 ponovno opravljati "glavno vožnjo".

 

Pomankljivosti, ki sem jih videl oz. jih vidim sedaj so dve. Prva je (pa ni kriv zakon), da so to leta, ko časa več ne preživljaš s starši. Tako, da je te vožnje v spremstvu premalo. Sam sem imel srečo, da sem bil (ker ne živim ravno v centru mesta) malo odvisen od avtomobila, saj se mi velikokrat ni dalo čakati na avtobus ipd. Z nekaj prilagajanja sem svoje poti uskladil s enim od staršem in tako kar nekaj kilometrov prevozil že v teh dveh letih. Srečo pa sem imel tudi s starši, ki sta mi šla velikokrat na roko. Tako, da je veliko odvisno tudi od staršev (pa ne samo od časa staršev ampak tudi od njihovega načina dojemanja prometa).

Druga pomankljivost pa je (glede na razmere v naši državi) cena tega načina opravljanja izpita. Izpit že sam po sebi ni poceni, veliko staršev otrokom ne more plačati izpita, v tem primeru pa so obvezne 2 glavne vožnje (pri 16ih in 18ih) in pred "drugo" glavno vožnjo tudi nekaj ur z inštruktorjem. S tem pa se cena izpita še dvigne.

 

No kljub tem pomankljivostim pa sem pristaš tega. Sam imam pozitivno izkušnjo. Žal pa se o tem premalo govori in premalo ljudi pozna te zadeve. Morda so tudi zaradi tega proti temu sistemu. Pred kratkim sem opravil izpit A kat. in sem se z inštruktorjem pogovarjal tudi o tem. Dejansko ljudje ne poznajo tega načina opravljanja izpita.

Sam sem pristaš tega, saj se mi zdi postopno uvajanje novih (bodočih) voznikov v promet dobra ideja. Se pa strinjam, da bi morali uvajanje z različnim načini začeti že prej, v času osnovne šole. Pa morda je v prvih razredih osnovne šole tega še nekaj, morda celo dovolj, vendar je potem po 12-14 letu v šolah kar se tiče tega prepad in dejansko do opravljanja izpita ni nikjer govora o tem.

Pa morda se ne bi bilo potrebno toliko posvečati teoriji vožnje (vseeno več kot do sedaj) in praksi (saj ne do samega izpita) ampak predvsem o kulturi vožnje, ki nas velikokrat stane tako kazni kot še česa hujšega ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gusar, hvala! Vsaj eden ki približno objektivno pogleda. Šimfat je najlažje, podatke preverit pa se raznim farom očitno ne da.

Tudi sam bi rad videl kakšen del denarja od cest, ki bi prišel v mojo plačilno koverto, pa ga kar ni!

 

Zakaj so ceste, sploh avtoceste totalno v qoorcu in kako se z denarjem dela tam, pa se malo popraskajte po buticah in se povprašajte ali je pri pomlajevanju infrastruktur najprej za delat ceste in jih sproti uničevat in metat denar v jamo brez dna ali bi bilo bolj prav najprej, torej vsaj dve desetletji nazaj urediti glajze in na vlake naterat tranzitne tovornjake, potem pa delat ceste, ki ne bi bile obremenjene z njimi.

Sam qoorc je, ker potem bi vsi tisti, ki so profitirali z manipulacijami s parcelami na trasi avtocest ne potegnili dovolj in ker bi tovornjakarski lobi vlekel kratko. Če vas zanima kdo so ti, pa poglejte, kdo vse je imel od začetka te mlade države v rokah prometni sektor na ministrstvu! Sama desnica, ampak po načelu "leva ruka desni đep"!

 

Sedaj, ko jim tam gori na vladah le malo kaplja katera smer je prava (seveda 100x prepozna), se budale pa na flance da ajzenpon krade dnar za ceste obešajo! Konec koncev, zakaj ga ne bi pa kar ukinili? Vse na ceste, še tist kar je zdej na glajzah, pa bo! Me zanima nad kom bi potem gobce otresali!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

 

In .......... plače in sindikat, pa majo "ajzenponarji" hudo močne.

Za plače so ti že dali odgovor, za sindikat pa sam veš, da je močno Janševističen!

In po njegovi maniri, je tudi tu treba ves čas vzdrževat izredno stanje, da lovijo v kalnem. Ta isti sindikat je v navezi s politiko desnega pola ves čas zadrževal spremembe in levji delež peesdarij na ajzenponu gre na rovaš njih in s tem vođu iz Doba! Tako da trenutna zasedba na Dobu gre na vsak način v prid tudi ajzenponu in s tem državi, samo dobski mandat jim je treba podaljšat in zasedbo pojačat!

In to ne na odprtem oddelku!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za plače so ti že dali odgovor, za sindikat pa sam veš, da je močno Janševističen!

In po njegovi maniri, je tudi tu treba ves čas vzdrževat izredno stanje, da lovijo v kalnem. Ta isti sindikat je v navezi s politiko desnega pola ves čas zadrževal spremembe in levji delež peesdarij na ajzenponu gre na rovaš njih in s tem vođu iz Doba! Tako da trenutna zasedba na Dobu gre na vsak način v prid tudi ajzenponu in s tem državi, samo dobski mandat jim je treba podaljšat in zasedbo pojačat!

In to ne na odprtem oddelku!

ej, pazi, da te naujo zaprli  :D  .............tako javno si upa nastopit le Černač, ko preko medijev najavlja državljansko nepokorščino ( pa kaj pol dela na položaju z našim denarjem......???? )  :P 

:topic:

Popravljeno . Popravil TOMCAT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Železnica je obtičala v času Marije Terezije, "odzivne čase" pa ima še slabše kot takrat. Organizacija dela ni podobna ničemur (pa na srečo nisem prav dolgo "delal z njimi" ) . V vsakem normalnem sistemu bi že zdavnaj propadla.

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm, da forum ni namenjen političnemu prepucavanju. Kafanske debate o tem pa tudi ne.

 

Sam sem bil pred leti povabljen k oddaji ponudbe za DARS. Predvidena velikost posla je bila kar nekaj M€. Realna ponudbena vrednost je bila manjša od tretjine predvidenega zneska. Seveda se je manipuliralo pri razpisnih pogojih kateri so odgovarjali samo enemu podjetju. Normalno, da so potem finančni presežki odtekli v privatne žepe in ne v obnovo obnove že itak nadstandardno izvedenih avtocestnih del.

Popravljeno . Popravil Whiskey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!