builder Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 (popravljeno) Ce ti polcaj rece, da mors 10 sklec narest, jih mors! jest jih nardim 110 komadov v 120 sekundah, kaj pa zdaj p.s. ne navezuje se na nič, samo hvalim se :grim Popravljeno Februar 16, 2015. Popravil builder Kmet2, TakeALookAround in Efendi 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
builder Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 V katero skupino to padeš? 44-54, baje smo najgori po statistiki, je reku Borutt, ki je razlagu Ano in Lizo, al pa v prevodu, spet bom padu NX650, Kmet2 in pik1 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nazo13 Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Ce ti polcaj rece, da mors 10 sklec narest, jih mors! Si mislil tako kot tale: TakeALookAround 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lunatic Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 (popravljeno) Borutt hvala za zanimive podatke. Že ob branju črne kronike tekom leta sem imel občutek, da je starostna skupina okrog abrahama najpogsteje udeležena v nesrečah. Tvoji podatki to potrjujejo. Nekaj vzrokov si že sam navedel - fantje so že malce zakrneli, mopedi so močno napredovali, pa alko ... Po drugi strani se mi zdi, da je v tej starostni skupni itak največ motoristov. Prevozijo več kilometrov kot ostali in je povsem normalno, da so najpogosteje udeleženi v nesrečah. Menim da "starci" nič ne izstopajo in so "mladci" še vedno najbolj ogroženi, kljub temu da statistika pravi drugače - ker jo narobe beremo. Popravljeno Februar 16, 2015. Popravil Lunatic pik1, gsxf750, DAMI34 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 (popravljeno) Tole pa ni več cestno sivo črno nabijanje, ampak več ali manj (ampak največ) brezvezno pregovarjavanje o nečem kar bi, če bi, pa bi, da bi, vsi, samo jst ne....pa to! :yawn: Popravljeno Februar 16, 2015. Popravil moto rider pajkica 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Borutt hvala za zanimive podatke. Že ob branju črne kronike tekom leta sem imel občutek, da je starostna skupina okrog abrahama najpogsteje udeležena v nesrečah. Tvoji podatki to potrjujejo. Nekaj vzrokov si že sam navedel - fantje so že malce zakrneli, mopedi so močno napredovali, pa alko ... Po drugi strani se mi zdi, da je v tej starostni skupni itak največ motoristov. Prevozijo več kilometrov kot ostali in je povsem normalno, da so najpogosteje udeleženi v nesrečah. Menim da "starci" nič ne izstopajo in so "mladci" še vedno najbolj ogroženi, kljub temu da statistika pravi drugače - ker jo narobe beremo. Statistika je kurba in si jo ni problem prilagajati. točno si ugotovil, da dotična starostna skupina dejansko prevozi največ kilometrov, kar posledično potegne za seboj tudi večje možnosti za nesreče. O zakrnelosti ne bi govoril, ker imamo-imajo veliko iskušenj v prometu, kvečjemu lahko ugotovimo, da zaradi tega pozabijo-mo biti pazljivi, kar pa na motorju moraš biti. Ampak kar sem jaz lani bral v časopisju, je daleč največ težjih nesreč povzročilo izsiljevanje in odvzemi prednosti, veliko manj kot alkohol in divjanje omenjenih stricev solorider, Kmet2 in gsxf750 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Mislim, da je borutt predvsem satirično opisoval ne-dojemanje realnosti skozi kilave statistike in popolnoma napačne zaključke naših vrlih prometnih veleumov na MNZ, Javni agenciji RS za varnost prometa ipd. Če bi bile te statistike količkaj vredne, bi jih lahko zavarovalnice s pridom uporabljale in bi lahko določale višje premije za bolj rizične regije, vozila in voznike ter seveda, nižje premije za ostale. Tega ne počno in vprašanje je le, ali gre za zanič statistike, za neobstoj prave konkurence med zavarovalnicami ali celo za kombinacijo obojega. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
builder Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Mislim, da je borutt predvsem satirično opisoval ne-dojemanje realnosti skozi kilave statistike in popolnoma napačne zaključke naših vrlih prometnih veleumov na MNZ, Javni agenciji RS za varnost prometa ipd. Če bi bile te statistike količkaj vredne, bi jih lahko zavarovalnice s pridom uporabljale in bi lahko določale višje premije za bolj rizične regije, vozila in voznike ter seveda, nižje premije za ostale. Tega ne počno in vprašanje je le, ali gre za zanič statistike, za neobstoj prave konkurence med zavarovalnicami ali celo za kombinacijo obojega. ni glih tak, zavarovalna premija za mlade voznike Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 V Ameriki imajo urejeno tako: če dobiš kazen zaradi prehitre ali predrzne vožnje (po zadnjem, hitro speljevanje v križiščih, ipd), zaradi alkohola in podobnih dejanj, potem padeš v rizično skupino in moraš plačati višje zavarovanje. luxsa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pajkica Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 v ameriki tudi nimaš brezplačnega zdravstva... a te primerjave pa ni nikjer? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 v ameriki tudi nimaš brezplačnega zdravstva... a te primerjave pa ni nikjer? Malo povprašaj delodajalca, koliko pripevkov odvede za tvoje brezplačno zdravstvo. gsxf750, thumper, Kmet2 in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Malo povprašaj delodajalca, koliko pripevkov odvede za tvoje brezplačno zdravstvo. Pa ne samo delodajalec,če si nebi sam plačeval terapij in še marsičesa bi še danes bil na berglah....v naši lepi kuri je zdravstvo brezplačno,sam vse treba plačat,pol pa razumi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Pa ne samo delodajalec,če si nebi sam plačeval terapij in še marsičesa bi še danes bil na berglah....v naši lepi kuri je zdravstvo brezplačno,sam vse treba plačat,pol pa razumi Odkod vsem ta socialistična ideja, da je brezplačno, oziroma naj bi bilo brezplačno? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pajkica Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Malo povprašaj delodajalca, koliko pripevkov odvede za tvoje brezplačno zdravstvo. sem se vprašala.... in kaj te zdaj zanima? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pajkica Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Odkod vsem ta socialistična ideja, da je brezplačno, oziroma naj bi bilo brezplačno? ker je BREZPLAČNO! kaj pa moraš plačat ko greš do kake zdravsteven ustanove? parking? ja sej res kaj ti ni jasno? sicer pa tole ni tema za tole.,..tudi terapije so vse brezplačne...je pa res, da slovenci radi plačujuejo dodatne terapije, pa privatne klinike, pa privatne zdravnike, pa ne znajo izkoristiti tega kar jim naše zdravstvo ponuja, žal, problem ljudi... če pa nekdo prisega na bionergetika in ostale *tike, si ga pa naj plača a ne? out.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
deyo Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 Ja je brezplačno če boš čakal pol leta, da prideš na vrsto za operacijo. Pol ti pa še mal narobno diagnozo postavjo pa si u k****. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 ker je BREZPLAČNO! kaj pa moraš plačat ko greš do kake zdravsteven ustanove? parking? ja sej res kaj ti ni jasno? sicer pa tole ni tema za tole.,..tudi terapije so vse brezplačne...je pa res, da slovenci radi plačujuejo dodatne terapije, pa privatne klinike, pa privatne zdravnike, pa ne znajo izkoristiti tega kar jim naše zdravstvo ponuja, žal, problem ljudi... če pa nekdo prisega na bionergetika in ostale *tike, si ga pa naj plača a ne? out.... Je torej brezplačno, ker plačuješ od vsake plače vnaprej na obroke in ne ob obisku zdravnika? thumper in cikadina 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pajkica Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 še vedno imaš izbiro...vedeževalci so zakon .... kak vrač se tut še kje najde, ki vse ve! jeba... ko si zdravnik, si pač nezmotljiv, edin ostala raja se lahk moti non stop a ne? glede plačevanja, enim se pač ne sanja koliko to stane, ko že omenjate ameriko, si predstavljate da so ljudje zgubili vse zaradi ene operacije? ker pač nimajo brezplačnega zdravstava in plačajo ko pač rabijo, tisti ki so zavarovani, niso nikoli za vse, da ne govorim da ne morejo kamorkoli na zdravljenje....bv, enkrat smo že razpravljali, da moram jaz dajati eno leto za prispevke, če želim 14 dnevne rehabilitacijske toplice obiskati? pismo, sem rekla out nau več.... that is my opinion na mojih izkušnjah z zdravstvom pri nas v zadnjih dveh letih.... ostali pa sami veste, še najbolj tisti, ki vedo vedno vse, Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Februar 16, 2015 Deli Objavljeno Februar 16, 2015 II. NAČELA CESTNEGA PROMETA 4. člen (skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa) (1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno. (2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode. (3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah. (4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati. Pustimo sedaj gospodični Ano in Lizo ter njune zvodnike. Res je, vse je naprodaj. Zato raje poglejmo Načela cestnega prometa. Ali bi moralo pisati Na Čela ? Večkrat in marsikomu bi bilo treba Načela "nabiti" Na Čela. Sem preveč grob ? Mogoče, ampak še vedno manj, kot kos železa v mehkem človeškem mesu. Seveda nabijam in tolčem po tipkovnici, da črke kar letijo po ekranu. Ali pa samo nabijam. Vsi ste vozniki in vsi ste tako ali drugače udeleženi v cestnem prometu. Zato ste verjetno doživeli že nešteto takšnih in drugačnih situacij. Stresne in precej kaotične ter tudi prijetne. Prvi odstavek načel govori o ravnanju udeleženca cestnega prometa, kateri mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno. Naslednja dva odstavka govorita pa o oviranju in ogrožanju drugih udeležencev ter o pričakovanju, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa ravnali v skladu z različnimi predpisi. Zadnji odstavek ne bom omenjal, ker je to samoumevno in kulturno. Saj ta načela niso nekaj obvezujočega. Sploh ni predpisana globa za kršitev teh načel. Zakaj so sploh napisana in kaj nam sploh pomenijo ? Nekaterim ne pomenijo praktično nič, drugi so nekaj slišali ali pa prebrali ter vse skupaj potisnili v podzavest, spet tretji se zelo obremenjujejo, ker bi se radi ravnali po teh načelih, vendar jim tisti iz začetka stavka dvigujejo pritisk ali pa samo spravljajo v slabo voljo. Pa imajo verjetno vsi prav. Dajmo se ravnati po členih zakona, kjer so napisane kazni in sicer malo bolj upoštevati tiste z visoko kaznijo in malo manj tiste z nižjo kaznijo. Ali pa obratno. Ta načela pa dajmo preskočiti, ker nam samo odvzemajo naš dragoceni čas. Vendar, če preberemo načela, lahko opazimo neko skrb za soudeležence cestnega prometa. Nikjer ni napisano, da lahko počnemo, kar se nam zazdi, ampak, da moramo ravnati varno in brez ogrožanja ter, da lahko pričakujemo enako ravnanje od ostalih udeležencev cestnega prometa. Sedaj pa vprašanje; ali vedno ravnamo varno in ali smo grožnja ostalim ? Je prekoračitev največje hitrosti varno ravnanje ? Smo s tem ogrožali ostale ? Različni ljudje in različni odgovori. Kaj pa nepravilno prehitevanje ? Mogoče vožnja preko polne črte oziroma sekanje ovinkov ? Smo takšni ali se nam to zgodi samo vsake toliko ? Tudi parkiranje na površini, katera ni namenjena nam oziroma našemu konjičku, bi se lahko tukaj znašlo. Pa se vse to vseeno dogaja. Vse to počnemo in vse to zanikamo. Še posebej v primeru dvignjenega loparčka. V načelih je besedica "mora". Ampak je prezrta in izkrivljena. Kajti, z upoštevanjem vseh teh načel se ne bi zgodila nobena prometna nesreča oziroma naj se ne bi zgodila. In se vseeno zgodi. Torej ne ravnamo po načelih. Je to zato, ker jih ne poznamo ali, ker jih nočemo poznati ? Velika verjetnost je, da nas načela omejujejo in nas ne pustijo s kolenom podrsati tisti del asfalta na nam priljubljenem ovinku. Zato kljubovalno izbrišemo načela iz možganov. Saj bo tako ali tako v tisti prazni del možganov priletel kos ograje ali pa kos drugega vozila. Z upoštevanjem načel bi se ravno tako pripeljali do našega cilja. Vendar ne bi bilo adrenalinsko, ker bi vozili umirjeno in varno, ker ne bi nikogar prehiteli in, ker nas ne bi nihče pogledal, saj smo takšni dolgočasni. Ja, nezanimivost oziroma nevidnost na cesti nam ni všeč. Moramo izstopati. Vsaj z nečim. Če že nimamo najglasnejši motor, pa bodimo vsaj najhitrejši. Se bodo opazovalci vsaj nekaj časa pogovarjali o nas. Ali pa pisci črne kronike. Ta načela nam pa res ne delajo usluge. Najboljše bi jih bilo prečrtati, da bi vsi lažje zadihali, pa še jaz ne bi nabijal z njimi. Kaj smo ugotovili ? Verjetno nič pametnega, saj je besedica "mora" brezvezna in moteča. Pa še nobenega vtisa ne napravimo na opazovalce. Je pa še vedno bolje ne narediti vtis, kot narediti odtis. Kaj pa naj bi potem pomenilo "sme pričakovati" ? Ali bi morali besedno zvezo "predelati" v "morajo ravnati po naših zahtevah in željah" ? Lahko bi bilo tudi tako. Ampak v prejšnjem odstavku smo ugotovili, da se sami ne obnašamo po načelu "mora ravnati". Zakaj bi sedaj morali od nekoga pričakovati, da se ravna po načelih, če se sami požvižgamo na njih ? Za primer lahko dam eno lepo ovinkasto cesto, kjer se podirajo rekordi takšni ali drugačni. In se odločimo prevoziti vse ovinke z upoštevanjem načel. Smo povsem prepričani, da nihče ne bo zapeljal na našo polovico vozišča ? Smo povsem prepričani, da ne bo nekdo parkiral svoje vozilo za nepreglednim ovinkom ? Smo povsem prepričani, da ne bo nekdo prehiteval nam v škarje ? Seveda nismo prepričani v nobeno od naštetih stvari. Ker se obnašamo enako ali pa vsaj podobno. Lahko bi vse skupaj prevedli tudi v predvidevanje in ostale vedeževalske sposobnosti, ampak je verjetno resnica nekje drugje, saj smo preživeli in doživeli že veliko stvari, katere so se nam vtisnile v spomin. In potem pomislimo na najslabše, kar pomeni, da predvidevamo. Zakaj pa ne bi vse skupaj poenostavili in se odločili upoštevati načela. Saj nam ne bo padla krona z glave, če bomo bolj umirjeni in varni ter ne ogrožali ostalih. Potem bomo lahko pričakovali enako tudi od ostalih. Veliko manj stresno je voziti umirjeno in varno ter biti prepričan, da tudi ostali vozijo tako. Utopija ali realnost ? Kar precej utopično. Zakaj bi morala biti vožnja po načelih utopija ? Ker smo v tej formuli ljudje s svojimi razmišljanji in na njih podlagi izvedenih dejanjih krivi za vse. Stroj ne razmišlja. Stroj samo opravlja njemu zadano opravilo v nedogled. Ker ne razmišlja, se ne zmoti. Ljudje pa vedno razmišljamo in iščemo luknje v nemogočih razmerah. Pa še dozo adrenalina. Zato pa dajmo preskočiti ta člen nekega zakona, da nam ne bo delal slabe vesti in nas opominjal na "mora ravnati" ter "sme pričakovati". Zakaj pa bi se ravnali to teh načelih, če se že vsi ostali požvižgajo na njih ? Še vedno je boljše iti z glavo skozi zid, kot premakniti roko na kljuko. Ampak nekje bo treba začeti, da se bo naše ravnanje pričelo približevati načelom. Drugače nas čaka usoda dinozavrov. DAMI34, Mavti, Pips in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno Februar 17, 2015 Deli Objavljeno Februar 17, 2015 Borutt, tebe je čedalje težje spremljat in razumet...za prozo si preveč poetičen, za poezijo pa preveč razvlečen. pajkica in Lunatic 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Februar 17, 2015 Deli Objavljeno Februar 17, 2015 res je ... mu bom raj za kawo dau in mi bo čist po domače razložu :krneki: trebor in bajkr88 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 17, 2015 Deli Objavljeno Februar 17, 2015 Aja? Pri tvoji razgledanosti sicer verjetno veš pa ti vseeno napišem: javni sektor niso samo UE, pa mali milijon nekih (nepotrebnih) agencij pač pa tudi zdravstvo, šolstvo, policija , vojska, gasilci itd ... Obstaja kar velik % možnosti, da kakšen drek kdaj pa kdaj tudi oni počistijo za teboj. načeloma - ampak samo načeloma - so ravno tako plačani kot tisti , ki praznijo greznice... a sem napisal plačani? eh jst porednež... ja pol pa ne čistjo dreka zastonj ampak so za to plačani ??? moje mnenje ja pač tako - vsak se odloči za službo katero želi opravljat .. in pač ve kaj spada v opis del in nalog njegovega delovnega mesta .. ja tudi če je to čiščenje greznic - kaj bo hotel dodatek zato k smrdi al kaj? v ameriki tudi nimaš brezplačnega zdravstva... a te primerjave pa ni nikjer? naše zdravstvi NI brezplačno ! temelj našega zdravstva je na načelu solidarnosti - torej vsi plačujemo v eno malho , denar pa koristi tisti , ki ga rabi... problem je v tem , da ta denar popalijo preden pride do končnega porabnika - to je samo zdravstvo - namesto da bi ga kaj ostalo za oplemenitenje.. potem je tukaj še obvezno dodatno zdravstveno zavarovanje iz katerega postavke se na osnovi plemenitenja tega denarja črpajo potrebna sredstva za zdravljenje - ampak iz zdravstvene zavarovalnice , ki je dejansko finančno pridobitniški sklad , ki razpolaga z določeno količino denarja in dela z njim kar hoče dokler potrebni zdravljenja ne črpajo sredstev iz zavarovalnice.. no meni se ne zdi brezplačno .. sploh pa ko imaš težave z zobmi si lahko prebereš kdo je sploh upravičenec do zobne proteze - na koncu tak , ki je napol shiran in tudi če ust ne odpre se vidi da je brez... fuj in pljuc na tako kategorizacijo.. I30, MiNa, bentley in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Efendi Objavljeno Februar 17, 2015 Deli Objavljeno Februar 17, 2015 44-54, baje smo najgori po statistiki, je reku Borutt, ki je razlagu Ano in Lizo, al pa v prevodu, spet bom padu NISMO NE! DAMI34 in builder 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ktr1sk Objavljeno Februar 17, 2015 Deli Objavljeno Februar 17, 2015 (popravljeno) Lanska primerjava-statistika in prejšna leta v prometu, če koga zanima http://www.policija.si/index.php/statistika/prometna-varnosthttp://www.policija.si/images/stories/Statistika/PrometnaVarnost/2014/Jan-dec2014.pdf http://www.filedropper.com/nacionalniprogram2013moto Popravljeno Februar 17, 2015. Popravil Ktr1sk Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
builder Objavljeno Februar 17, 2015 Deli Objavljeno Februar 17, 2015 NISMO NE! Borutt je napisal sledeči odstavek analize Sedaj pa starostne skupine motoristov udeleženih v prometnih nesrečah v letu 2014. Te so naslednje; 16-18, 18-24, 24-34, 34-44, 44-54, 54-64, 64+. Nobena znanost, samo en graf več. In, kaj se vam zdi, kateri so največji "divjaki" ? Ni mularija, ne. To so "sivolasi" ali "brez lasi" strici v starostni skupini 44-54 let, kateri so tudi najpogosteje povzročili prometne nesreče. Sledi skupina 34-44 in nato 24-34. Tisti strici "divjaki" nekako "štrlijo" v statistiki. Vendar piscev zopet ne zanima razlog za to, ampak samo prepišejo podatke in si oddahnejo ob kavi. Ta starostna skupina "divjakov" je lahko nekdo, kateri je po dolgih letih motoristične abstinence ponovno prijel za krmilo ali pa nekdo z boljšo plačo od mulcev, kateri si lahko privošči nekaj močnejšega in hitrejšega. Če pogledamo abstinenta, potem lahko rečemo, da vozi motorno kolo, katero je precej bolj izpopolnjeno od tistega iz njegove mladosti. Je močnejše, hitrejše, stabilnejše, bolje zavira, manj porabi, je bolj zabavno, ... In tega moža v zrelih letih preseneti, ker nima več tistega mladostnega občutka in refleksov, saj je bolj lesen, ker motor hitro reagira v pospešek in v pojemek. Možakar je abstiniral predolgo in sedaj se mu vse skupaj prehitro dogaja. Pa še zabavati se hoče. Kaj pa, če je vse to res ? Pa še dobro situiran stric je tu. Zakaj bi kupil nekaj majhnega, če ga pa že ima. Torej veliko in močno, da se bodo "limale na pleh" in, da se bodo od "pleha" odbijali zavidljivi pogledi. Tukaj si lahko mislimo, da gre za neke vrste izživljanje oziroma lovljenje mladosti sedaj, ko nekdo to lahko stori. Pač nekdo dovolj zasluži, da si lahko privošči mladostniške sanje. In se s svojo "raketo" preseli na cesto. Kaj pa, če je tudi to vse res ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se