Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Za tisto večino je najboljše pomagalo, da se držijo zakonov policaj na vidnem mestu ali pa položnica v brefkaslu. In dokler ne bo kdo plačal kazni, ker ni ustvaril koridorja za intervencijska vozila, bo stanje takšno kot je.

 

To pa da kazni mora plačati le majhen procent priviligiranih, ki pač nimajo strica dovolj visoko ali brata na policiji ali pa so kao plačilno nesposobni, je pa že druga zgodba.

ob vsej danes razpoložljivi tehnologiji , ki jo premore naša vrla policija in mogoče ob nakupu naprave , ki jo angleži uporabljajo za avtomatsko preverbo po registrski tablici na cesti - le ta takoj poskenira tablico in pokaže podatke o registriranosti - ali pač ne - vozila , zavarovanju ter o podatkih glede prekrškov in velčjavnosti lastnika vozila  - to sem odebelil zato , ker je bilo v nekem dokumentarcu ki so ga posneli tudi primer , ko so zaradi neveljavnosti vozniškega dovoljenja sicer avto ustavili a po pregledu voznikovih dokumentov ugotovili , da je vse v - redu avto pa je bil tehnično izpraven i zavarovan ter registriran  - lepo pozdravili in zaželeli srečno vožnjo..

 

načeloma se vožnja intervetnih vozil na nujni vožnji lahko in se mi zdi da v veliko primerih tudi dejansko snema ..

ob pravi resoluciji in računalniški obdelavi podatkov bi lahko , ko se dotičen dogodek sprosti lepo speljali / izločili kršitelje na licu mesta in jih oglobili...

pa če je kazen 200€ s takojšnjim plačilom - ne mi rečt da ne obstajajo prenosni terminali za plačilne kartice in da mogoče nekdo nima / ne poseduje kartice !!! - ali pa po pošti 1000€ ...zlata jama ali pa bi bil red ..

 

načeloma bolje da bi bil red ker bi se tako hitreje reševalo ... a na začetku bi pač nabrani denar lahko razdelili med reševalce , gasilce in dotičnim poškodovanim kot dodatna odškodnina zaradi zamude pri reševanju zaradi bebcev ki se ne umaknejo...

 

ja saj vem kazni bi pobasala država ..samo iluzorno razpredam svoje lepe misli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumper, jebala te računalniška obdelava pa sledenje! 

Daj raje mi kar tisto ovratnico montiraj z razstrelivom, pa ko bom za 3 cm prevozil črto pritisni knof, da mi glavo odtrga! Aja, bo sistem to naredil sam!

A se lahko še kakšne bolj debilno suženjske finte spomneš?!

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumper, jebala te računalniška obdelava pa sledenje! 

Daj raje mi kar tisto ovratnico montiraj z razstrelivom, pa ko bom za 3 cm prevozil črto pritisni knof, da mi glavo odtrga! Aja, bo sistem to naredil sam!

A se lahko še kakšne bolj debilno suženjske finte spomneš?!

Pol bom pa sam na MSu.

Kdo mi bo pa pol všečke talal? :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumper, jebala te računalniška obdelava pa sledenje! 

Daj raje mi kar tisto ovratnico montiraj z razstrelivom, pa ko bom za 3 cm prevozil črto pritisni knof, da mi glavo odtrga! Aja, bo sistem to naredil sam!

A se lahko še kakšne bolj debilno suženjske finte spomneš?!

ni sledenje ..v avtu imajo montiran skener reg.tablic ..tudi na mejah so ... pa še kje tudi pri nas ... poskenira in avtomatsko preverja najprej po vozilu in potem še po lastniku ..če je vse v redu ne pokaže nič , če pa je kaj narobe pa opozori...

sicer je še zmeraj na policistovi strani odločitev o tem ali bo ukrepal..

 

ti se zadnje cajte mal smilš samemu sebi pa bi rad krivdo nekomu drugemu naprtil?? hvala grem rajš na pir al pa max dva pa pol domov naprej pit ... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je vsel lepo in prav napisano Borutt, vendar pozabljamo, da imajo nekatere AC tudi odstavni pas, ki je namenjen prav intervenciji in po katerem je prepovedano voziti. V tem primeru bi bil bolj logičen umik skrajno levo.

Nadalje, ko se zgodi pizdarija na AC  (sploh če si blizu nje) je samo žlajfada in umikanje, kamor pač padeš, padeš. Umikaš in prestavljaš se kasneje, če ti uspe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

borutt ali lahko poveš točno kako je ob takem primeru zastoja z motorji - ali nam je izrecno prepovedana nadaljna vožnja neglede na karkoli - avtomobilisti naj bi ostali v vozilu - ki ima dandanes klimo in zaradi tega še dodatno segrevajo ozračje okoli vozila  - kam naj se pa mi vtaknemo ?

 

tudi v primeru naleta ostalih vozil od zadaj smo dejansko nezaščiteni kot kanonfutr .. ?

če imamo čelado na glavi - tudi zaradi varnosti iz zgornjega razloga ter pustimo predpise ki to izrecno zahtevajo - zakuhamo v glavo (ok slečeš se lahko do neke mere samo na avto se ne smeš prislonit ker se opečeš) ...

če snamemo čelado in nimamo pokrivala dobimo sončarico ..

 

ko se kolona premakne pa zaradi gužve med kamioni tega ne vidimo  - povzročamo dodaten zastoj ko se napravljamo nazaj kajti ne smemo zapeljat na odstavni pas kjer bi se v  miru - seveda v nevarnosti da v nas zapelje en butl s kišto ki ne gleda drugam kot na svoj gsm  - in brez oviranja ostalih napravili v opravo za vožnjo..

 

ali pa le mogoče obstaja kakšna luknjica v zakonu po kateri se lahko spravimo skozi z neko minimalno hitrostjo in s povečano pozornostjo predvsem glede prihoda intervencijskih vozil iz zadnje strani?

 

mislim seveda na ta sredinski pas - če bi seveda kdaj obstajal (samo enkrat ob nesreči sem ga povzročil ko sem pizdil na vse okoli sebe zakaj se ne umaknejo , ter enkrat res ko je bil delni zastoj - cca10km/h na lj obvoznici )..

 

po odstavnem pasu mi pa ni za se vozit z motorjem in tega ne prakticiram...

 

Bom odgovoril tako glede avtoceste, kot glede ostalih cest. Zakon omenja voznike in vozila. Torej velja tudi za motoriste enako, kot za ostale voznike dvoslednih vozil. Imajo pa skoraj vsa "plehnata" vozila klimo, katero motoristi lahko samo sanjajo. Stanje v popolni motoristični opremi med poletno pripeko med razbeljeno pločevino in prijetno vroče dehtečim asfaltom so pa itak mokre sanje vsakega motorista. Kaj narediti ? "Pametni" bi predlagali izogibanje cest z zastoji. Takšni še niso stopili na cesto, kaj šele bili udeleženi v prometu kot vozniki. 

 

V primeru zastoja zelo pomaga zdrava kmečka pamet (ZKP). Evo razlage. Kolona ali pa dve koloni stojita in sicer po predpisih ter po zdravi kmečki pameti. Torej je dovolj prostora, da gre motorist lahko mimo. Ampak v tem primeru mora biti motorist pameten za dva in sicer zase in za nekoga v avtu ter predvideti vse njegove reakcije in manevre. Jaz osebno ne vidim nekega razloga, zakaj bi se moral motorist skuhati, če pa lahko s počasno vožnjo in brez oviranja bilo koga pelje naprej. Je pa vsako takšno ravnanje oziroma vožnja ob koloni ali med kolonama nevarno. Zato je potrebna velika previdnost. Nekako se dogaja, da je na avtocesti ponavadi prost odstavni pas, katerega bi lahko motorist uporabil za počasno, resnično počasno, vožnjo. Ker kakršno koli drugačno ravnanje motorista lahko ostale opice zaprte v štirikolesnih kletkah razumejo kot provokacijo in izzivanje ter jeb... v mozak. Pa se lahko zgodi nenaden premik avta v desno z namenom zaprtja poti motoristu. Ali pa odpiranje vrat. Zato mora motorist uporabiti ZKP in počasi napredovati. To je še vedno boljše, kot stanje na mestu in se topiti. 

 

Ljudje smo čudna bitja in je razmišljanje vedno takšno, da v primeru zastoja ne sme nihče mimo. Če stoji voznik z avtom, pa naj še motorist. Kot, da bi zaradi tega moral avtomobilist stati dlje časa. Ampak razmišljanje je takšno in je skoraj bogokletno, da bi motorist peljal mimo. Kdo pa je motorist, da si lahko to privošči. Ja, vozniki v plehnatih škatlah vidijo samo sebe in ne razumejo ostalih oziroma jih nočejo. Če je gužva, je gužva za vse. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob vsej danes razpoložljivi tehnologiji , ki jo premore naša vrla policija in mogoče ob nakupu naprave , ki jo angleži uporabljajo za avtomatsko preverbo po registrski tablici na cesti - le ta takoj poskenira tablico in pokaže podatke o registriranosti - ali pač ne - vozila , zavarovanju ter o podatkih glede prekrškov in velčjavnosti lastnika vozila  - to sem odebelil zato , ker je bilo v nekem dokumentarcu ki so ga posneli tudi primer , ko so zaradi neveljavnosti vozniškega dovoljenja sicer avto ustavili a po pregledu voznikovih dokumentov ugotovili , da je vse v - redu avto pa je bil tehnično izpraven i zavarovan ter registriran  - lepo pozdravili in zaželeli srečno vožnjo..

 

načeloma se vožnja intervetnih vozil na nujni vožnji lahko in se mi zdi da v veliko primerih tudi dejansko snema ..

ob pravi resoluciji in računalniški obdelavi podatkov bi lahko , ko se dotičen dogodek sprosti lepo speljali / izločili kršitelje na licu mesta in jih oglobili...

pa če je kazen 200€ s takojšnjim plačilom - ne mi rečt da ne obstajajo prenosni terminali za plačilne kartice in da mogoče nekdo nima / ne poseduje kartice !!! - ali pa po pošti 1000€ ...zlata jama ali pa bi bil red ..

 

načeloma bolje da bi bil red ker bi se tako hitreje reševalo ... a na začetku bi pač nabrani denar lahko razdelili med reševalce , gasilce in dotičnim poškodovanim kot dodatna odškodnina zaradi zamude pri reševanju zaradi bebcev ki se ne umaknejo...

 

ja saj vem kazni bi pobasala država ..samo iluzorno razpredam svoje lepe misli...

 

Kakšna razpoložljiva tehnika ? Pozabljaš, da smo v Sloveniji. Naprave za "branje" tablic imajo na mejnih prehodih. Ker pa smo v Sloveniji, te naprave delujejo ali pa tudi ne. Za tiste, za katere sem se zanimal, so večinoma v stanju "niks arbajt" zaradi okvare. Na Otoku je razum bolj v ospredju, kot v tej naši balkanski vasi, zato imajo tam vso mogočo tehniko. Čeprav imamo tudi en par prenosnikov, so neuporabni, ker nimamo povezave s sistemom za preverjanje, katerega imajo neke enote. Se pa sedaj nekaj dogovarjajo za takšno povezavo. Vendar bo uspešno samo v primeru zmage razuma. 

 

Katera vozila pa lahko snemajo ? V naših vozilih imajo kamere samo tista s sistemom provida. Torej to nekako odpade, ker ravno takrat nima nihče takšnega vozila v službi. Sploh pa je problem opraviti postopek s takšnim kršiteljem, ker je potrebno nadaljevati z vožnjo do kraja prometne nesreče ali česa drugega in takrat ni časa za ostale dejavnosti. Ponavadi se popiše podatke vozila in se kasneje pošlje obvestilo lastniku vozila. Pa je spet en kup pisarije, na katero lahko lastnik odgovori, da ni vozil in to tudi dokaže. Kar pa se tiče prenosnih terminalov za plačilne kartice, je tako, da jih ima DARS in še kdo, samo policija ne, ker je en velik problem v proviziji. Pa se dogovarjajo in dogovarjajo in še se bodo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je vsel lepo in prav napisano Borutt, vendar pozabljamo, da imajo nekatere AC tudi odstavni pas, ki je namenjen prav intervenciji in po katerem je prepovedano voziti. V tem primeru bi bil bolj logičen umik skrajno levo.

Nadalje, ko se zgodi pizdarija na AC  (sploh če si blizu nje) je samo žlajfada in umikanje, kamor pač padeš, padeš. Umikaš in prestavljaš se kasneje, če ti uspe.

 

Se mi zdi, da nisi dovolj natančno prebral moj zapis. 

 

7. člen

(vrste cest)

(1) Avtocesta cesta (AC) je namenjena prometu motornih vozil z najvišjo stopnjo varnosti in udobja, ima izvennivojska križanja z drugimi prometnicami in ima štiri- ali večpasovni smerno ločeni vozišči s srednjim ločilnim pasom in obojestranski odstavni pas.

(2) Hitra cesta (HC) je namenjena prometu motornih vozil z visoko stopnjo varnosti in udobja pri vožnji z večjo hitrostjo, ima izvennivojska križanja z drugimi prometnicami, ima dvopasovno smerno vozišče s srednjim ločilnim pasom in odstavnim pasom, ki se lahko zaradi strukture prometa in niveletnega poteka ceste nadomesti z odstavnimi nišami.

 

30. člen

(avtocesta in hitra cesta)

(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

 

Ko se zgodi zastoj na avtocesti, je resnično panika in "testiranje" zavor. Pa vendar se nobeno vozilo ne ustavi v trenutku, razen ob trčenju v oviro, zaradi česar voznik na levem prometnem pasu ne bi mogel zapeljati skrajno levo in zaradi česar voznik na desnem prometnem pasu ne bi mogel zapeljati skrajno desno (do odstavnega pasu ali pa celo na odstavni pas). Moj prejšnji zapis ni bil mišljen na trenutek ustavljanja in vsesplošno paniko, ampak na vse tiste bedake, kateri so v koloni že en čas in še vedno ne vedo, kako se morajo razvrstiti, ampak še kar vztrajajo pri sredinski črti. Saj potem itak pridem z buldožerjem in naredim red. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tehničnih ko plačam registracijo in cestnino s kartico plačam provizijo jaz - dodatno poleg čistega zneska - torej je to pravno urejeno ..

 kršitelja se lahko ustavi takoj za mestom nesreče ko se promet sprosti - načeloma je pa to prekršek na AC in ga lahko rubi tudi DARS - po ZKP ..

lahko se obvesti patrulje dalje na izvozih...

mogoče bi se lahko kršitelje objavilo javno na tablah za obvestila - vsaj registrsko tablico in model avta da bi padel v sramoto..

 

če policija dela stotrinajst razčićnih vrs akcij 17x na leto pa naj naredi še eno ali dve taki - pri masovnem številu kršiteljev se kaznuje vse brez izjeme - masovni učinek akcije s predhodno najavo in mogoče z obvestilom o kazni 1000e na tistih svetlobnih napisih nad AC pa naj ignorirajo če hočejo - da potem še plača si je pa sam kriv na polno ..

sama novica bi se razširila hitreje od svetlobne hitrosti - v vse države iz katerih bi bili vozniki ... učinek zagotovljen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt opisal si kako izvesti mivožnjo mimo po zdravi kmečki pameti (ZKP).

OK, se strinjam, da je tako nabolj varno in smiselno,  a kaj pravi zakon?

 

53.člen pravi da .....lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.

Seveda zakon nalaga tudi nekaj pogojev: to moram to storiti pazljivo, s primerno hitrostjo, mora biti dovolj prostora in na koncu se moram varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče .

 

Pa pustimo zdaj kmečko pamet in kaj tolerirajo policisti. Zanima me kako po zakonu izvesti vožnjo mimo na avtocesti in pred mejnim prehodom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

 

... razmišljam ... al se moja baba bolj sekira, ker je v starostni skupini od 45 do 55 let, al ta trenutek to meni bolj narobe hodi ???? :eek:   :eek:   :eek:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut ZKP deluje do trenutka, ko policaj kazni motorista, ko gre čisto počasi mimo kolone po desni (odstavni pas). Poznam primere. Se pa strinjam s prej napisanim umikanjem na AC in HC, 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut ZKP deluje do trenutka, ko policaj kazni motorista, ko gre čisto počasi mimo kolone po desni (odstavni pas). Poznam primere. Se pa strinjam s prej napisanim umikanjem na AC in HC, 

 

Spodaj prilimano je zakonsko opredeljena vožnja po odstavnem pasu. ZKP je pa potreben na obeh straneh. Ponavadi je tako, da nastane verbalna vojna med obema in nato kazanje moči v pisanju kazni ali pa je eden od obeh toliko butast, da ni možna komunikacija. Sam veš, da je na cesti na milijone različnih voznikov in ravno toliko različnih "naduvanih" lokalnih šerifov s pištolo za pasom. In potem odpove ZKP.

 

(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči. Voznik vozila, ki je ustavil v sili, mora poskrbeti, da se vozilo takoj odstrani. Če tega ne stori, odstrani vozilo na njegove stroške izvajalec rednega vzdrževanja cest, skladno z določbami zakona, ki ureja ceste.

(19) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega, osmega, desetega ali enajstega odstavka tega člena.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt opisal si kako izvesti mivožnjo mimo po zdravi kmečki pameti (ZKP).

OK, se strinjam, da je tako nabolj varno in smiselno,  a kaj pravi zakon?

 

53.člen pravi da .....lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.

Seveda zakon nalaga tudi nekaj pogojev: to moram to storiti pazljivo, s primerno hitrostjo, mora biti dovolj prostora in na koncu se moram varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče .

 

Pa pustimo zdaj kmečko pamet in kaj tolerirajo policisti. Zanima me kako po zakonu izvesti vožnjo mimo na avtocesti in pred mejnim prehodom?

 

53. člen

(vožnja mimo)

(1) Voznik, ki pelje mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora. Pri tem ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri.

(2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora.

(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.

(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.

(5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana.

(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena.

(8) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo petega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 7 kazenskih točk.

 

 

Bom na hitro omenil avte in njihovo vožnjo mimo. 3. odstavek govori o vožnji mimo, na smernem vozišču ustavljene, kolone vozil, katera je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bo mogel varno in brez oviranja vrniti na svoje smerno vozišče ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi. Če stoji kolona ali dve koloni, to teoretično pomeni vozilo do vozila (v resnici je drugače), zaradi česar se voznik avta ne more varno in brez oviranja vrniti na svoj pas, saj se morajo vozila umikati in narediti prostor za tega pajaca. Torej je prekršek. V primeru vrnitve na svoj pas brez oviranja in pod pogojem, da je to varno, pa ne more nadaljevati vožnje, ker kolona stoji. Pa je spet prekršek. 

 

Potem pa tisto, kar vse motoriste zanima. 4. odstavek dovoljuje motoristom vožnjo mimo kolone po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem. Vprašal si, kako to po zakonu izvesti na avtocesti. Nikakor, ker gre lahko motorist mimo kolone po desni strani, kar pomeni, da mora voziti po odstavnem pasu. Takšna vožnja je pa prekršek. V primeru vožnje med kolonama (avtocesta ali kje drugje, kjer promet stoji), pa preberi prejšnji odstavek. In je spet prekršek. Potem nam ostane še mejni prehod in lepotilno potenje v opremi. Zakon v tem primeru dovoljuje motoristom vožnjo mimo ustavljene kolone po desni strani. Ampak kolona vozil pred mejo ni vedno stoječa, ampak se premika. Navedeno lahko pomeni prehitevanje in ne več vožnjo mimo. Potem smo pa tam, kjer ne bi smeli biti. Prehitevanje kolone vozil, katera zaradi gostote prometa ali drugih razmer vozi z zmanjšano hitrostjo, je prepovedano.

 

Upam, da sem vsaj malo razjasnil. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53. člen

(vožnja mimo)

(1) Voznik, ki pelje mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora. Pri tem ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri.

(2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora.

(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.

(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.

(5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana.

(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena.

(8) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo petega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 7 kazenskih točk.

 

 

Bom na hitro omenil avte in njihovo vožnjo mimo. 3. odstavek govori o vožnji mimo, na smernem vozišču ustavljene, kolone vozil, katera je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bo mogel varno in brez oviranja vrniti na svoje smerno vozišče ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi. Če stoji kolona ali dve koloni, to teoretično pomeni vozilo do vozila (v resnici je drugače), zaradi česar se voznik avta ne more varno in brez oviranja vrniti na svoj pas, saj se morajo vozila umikati in narediti prostor za tega pajaca. Torej je prekršek. V primeru vrnitve na svoj pas brez oviranja in pod pogojem, da je to varno, pa ne more nadaljevati vožnje, ker kolona stoji. Pa je spet prekršek. 

 

Potem pa tisto, kar vse motoriste zanima. 4. odstavek dovoljuje motoristom vožnjo mimo kolone po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem. Vprašal si, kako to po zakonu izvesti na avtocesti. Nikakor, ker gre lahko motorist mimo kolone po desni strani, kar pomeni, da mora voziti po odstavnem pasu. Takšna vožnja je pa prekršek. V primeru vožnje med kolonama (avtocesta ali kje drugje, kjer promet stoji), pa preberi prejšnji odstavek. In je spet prekršek. Potem nam ostane še mejni prehod in lepotilno potenje v opremi. Zakon v tem primeru dovoljuje motoristom vožnjo mimo ustavljene kolone po desni strani. Ampak kolona vozil pred mejo ni vedno stoječa, ampak se premika. Navedeno lahko pomeni prehitevanje in ne več vožnjo mimo. Potem smo pa tam, kjer ne bi smeli biti. Prehitevanje kolone vozil, katera zaradi gostote prometa ali drugih razmer vozi z zmanjšano hitrostjo, je prepovedano.

 

Upam, da sem vsaj malo razjasnil. 

Teoreticno torej ni prekrsek ce na AC peljes mimo kolone po desnem robu voznega pasu (ce je prostor) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teoreticno torej ni prekrsek ce na AC peljes mimo kolone po desnem robu voznega pasu (ce je prostor) ?

 

Če se lahko varno in brez oviranja vrneš na svoj prometni pas ali pa lahko nadaljuješ z vožnjo, potem ni prekršek. To je tako, kot prehitevanje z motorjem pred prvim ostrim desnim ovinkom na vrhu planinskih rid. Nekdo na parkirišču pod ovinkom gleda in vidi prehitevanje, katero je prepovedano, saj je tam polna črta. Kaj pa, če se je avto umaknil v desno z namenom pustiti mimo motorista, kateri je prehitel tako, da ni zapeljal preko polne črte ? Potem pa tudi tukaj ni prekršek. Razen, če se najdeta dva trmasta butca in gledata člen v zakonu, kateri govori o prepovedi prehitevanja pred ovinkom, kjer ni zadostne vidne razdalje. Ampak, to je že druga tema. Ne bo dolgo, ko bo nekdo imel kakšno vprašanje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v teoriji - seveda pod pogojem da bi se vsa vozila na prehitevalnem pasu umaknila skrajno desno do ograje in bi pustili vmes 2,5m prostora - bi lahko motorist izvedel vožnjo mimo po desni strani ..

če pa na levi strani ni dovolj prostora za vrnitev v kolono pa še zmeraj z nakazanim desnim smerokazom preči črtkano črto ter se umesti v prazen prostor v koloni na voznem pasu ..

ok teoretično - a brez prekrška..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v teoriji - seveda pod pogojem da bi se vsa vozila na prehitevalnem pasu umaknila skrajno desno do ograje in bi pustili vmes 2,5m prostora - bi lahko motorist izvedel vožnjo mimo po desni strani ..

če pa na levi strani ni dovolj prostora za vrnitev v kolono pa še zmeraj z nakazanim desnim smerokazom preči črtkano črto ter se umesti v prazen prostor v koloni na voznem pasu ..

ok teoretično - a brez prekrška..

 

Preberi, kaj si napisal, pa potem še enkrat vprašaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v teoriji - seveda pod pogojem da bi se vsa vozila na prehitevalnem pasu umaknila skrajno desno do ograje in bi pustili vmes 2,5m prostora - bi lahko motorist izvedel vožnjo mimo po desni strani ..

če pa na levi strani ni dovolj prostora za vrnitev v kolono pa še zmeraj z nakazanim desnim smerokazom preči črtkano črto ter se umesti v prazen prostor v koloni na voznem pasu ..

ok teoretično - a brez prekrška..

:drunk:  :alko:     :slap:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prekršek je vedno, ker je zakonodaja tok butasto napisana. Stoječe kolone ne smeš prehitevati. konec pika.

Uvideven "organ" pa ti ne bo kopliciral, če boš počasi bilo kje rinil umes in med avti naprej !! Poudarek je na besedo počasi, pa še mau glume ne škodi v stilu "saj samo umikam motor" :D

prepisano iz ZKP :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemci lepo stojijo v kolonah, če peljej naprej, plačajo kazen. Policaja ne zanima ali je zunaj 35 stopinj in koliko si oblečen.

Zdaj zbirajo podpise za peticijo, da bi jim dovolili peljati med vozili, kadar je na AC zastoj. Pa najbrž ne bo nič s spremembo zakona..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni potrebno nič novega izzumljati. Promet je živ in se razvija, mal poglejmo kaj se je zgodilo v evropski velemestih, kako se je spremenila pretočnost in kaj počnejo skuteristi, pa nam bo vsem jasno. Kljub na izgled konfuznemu stanju, se promet hitreje odvije, ker enosledna vozila obidejo avtomobile. Sedaj si pa predstavljajte, da bi vsi lepo stali v koloni in čakali.

Vprašam, kaj je bolje počakati pred semaforjem: 5 avtomobilov ali

5 avtomobilov in 10 skuterjev, ki stojijo uredno en za drugim, ter počasi kot avtomobilisti mečkajo naprej?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v velemestih uporabljajo kolesa ...

 

nikakor ne najdem velemesta kjer bi prevladovali skuterji, razen kakega italijanskega, drugje pa bolj ko ne niso pravilo

pretočnost je precej slabša kot v slovenskem velemestu, poleg tega so vse centre zaprli in hodijo peš ali ob kolesu, kar pa ni ravno kultura v slovenskem velemestu, kjer velja pravilo močnejšega in hitrejšega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!