Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno

Js sm se butast pocutu k sm na meji cakal v koloni....medtem k so kolegi motoristi dobesedno priletel na kapijo in sli naprej. :D  Pol ure stat pa se meckat je crap. Rajs do kapije, pa loh pol ure tm pocivam, pa me pol cez spusti. :)

Ne morem vrjet kakšna nesramnost,objestnež ...... :grim

Objavljeno

mogoče živo mejo...k te scat prime :P

Sicer pa ti predlagam, da napišeš kako knjigo, k si tak svetovn popotnik, bom z veseljem prebral da se kaj podučim :D

 

težko...pred živimi na cest ne ščijem

nisem moški k ga sam ven potegne kjer se mu dvigne :P

ostalo pa ne štekam

Objavljeno

 

nisem moški k ga sam ven potegne kjer se mu dvigne :P

 

Ne moreš scat, če se  ti dvigne. :grrr .

 

Aja...Jaz se na meji postavim v kolono. Ampak opažam, da sem med redkimi motoristi, ki to (še) delajo.  

Ker se načeloma nočem izpostavljat,  se pred mejo če se le da, priključim kaki skupini motoristov...prečkam z njimi...potem pa jim dam "prosto"...

Objavljeno

rad bi videl te modrece, ko je kolona 1km in še v stari jugi, ko je kolona bila na meji do Umaga, če je čakal ali se počasi rinil do mejnega prehoda...

Objavljeno

rad bi videl te modrece, ko je kolona 1km in še v stari jugi, ko je kolona bila na meji do Umaga, če je čakal ali se počasi rinil do mejnega prehoda...

 

Jaz nikoli ne stojim ampak vozila obidem ter se pred prehodom ustavim ob koloni in počakam, da me kdo spusti noter nakar pripravljen opravim formalnosti tako hitro kot policisti/cariniki dovolijo, če pa kaj komplicirajo, prosim ali se lahko umaknem na stran.

 

Se pa popolnoma zavedam, da mi nihče ne bi rabil dajati prednost samo zato, ker sem na motorju. Nekaterim to očitno ni jasno in košček zelo negativne slike o motoristih, ki jo ima del populacije, izvira tudi iz tega.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz nikoli ne stojim ampak vozila obidem ter se pred prehodom ustavim ob koloni in počakam, da me kdo spusti noter nakar pripravljen opravim formalnosti tako hitro kot policisti/cariniki dovolijo, če pa kaj komplicirajo, prosim ali se lahko umaknem na stran.

 

Se pa popolnoma zavedam, da mi nihče ne bi rabil dajati prednost samo zato, ker sem na motorju. Nekaterim to očitno ni jasno in košček zelo negativne slike o motoristih, ki jo ima del populacije, izvira tudi iz tega.

isto jaz naredim in se lepo zahvalim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

V koloni bi te mogl vsi spustit, ce bi zelel met cisto vest po tvoje, ne pa samo eden, ki se mu zazdi. Ostalih 30 pa benti. Kr neki....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Včasih tudi dež paše, bo vsaj sol spralo s cest.

 

Imam zanimivo branje knjigo našega člana Mirana Juvančiča: V sedlu motocikla

Prav uživam kako opisuje 80.leta, na mnogo reči sem že pozabil, kako je bilo. Zdomci, prepovedi, farbanje ljudi, kako nam je lepo...

V knjižnjici sem jo zasledil na polici uspešnic s temo potopisov. Zanimivo.

juvancic_v-sedl_gallery960x700.jpg

 

Brau. 

Oz. hotu brat. Do 10 strani vsaj 3x na stran kako je blo v socializmu vse za en ku... Pol sem pa nehu.

Objavljeno (popravljeno)

V koloni bi te mogl vsi spustit, ce bi zelel met cisto vest po tvoje, ne pa samo eden, ki se mu zazdi. Ostalih 30 pa benti. Kr neki....

kurc gleda one odzadaj :)

Popravljeno . Popravil solorider
Objavljeno

Brau. 

Oz. hotu brat. Do 10 strani vsaj 3x na stran kako je blo v socializmu vse za en ku... Pol sem pa nehu.

Vprašanje je koliko si bil v socializmu star. Za nas je bila to mladost, v tisti državi smo odraščali, služili vojsko in jo gledamo mogoče drugače, kot tisti, ki je niso doživeli.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zakaj vsi rinete v kolone pred mejo,greš na kakšen manjši prehod,in še lepše se pelješ.Nimam do zdaj problemov ne z motorjem ne z avtom,sem pa že doživel,ko je policaj peljal celo kolono motoristov na začetek kolone.Če je kolona pred prehodom manjša ti ne bo nobeden težil,je pa tako ,da ko stojiš v koloni z avtom kako uro,in imaš notri sitne otroke,naveličano ženo,in skrbi ko moraš drug dan v službo ti lahko hitro popustijo živci,ker smo vsi krvavi pod kožo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

težko...pred živimi na cest ne ščijem

nisem moški k ga sam ven potegne kjer se mu dvigne :P

ostalo pa ne štekam

ti itak mrskej ne štekaš, sam se delaš da štekaš, a štekaš? :D

Objavljeno

če se pelješ po zadnjem, ti še dokumentov ni treba pokazat

 

:krneki:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

V koloni bi te mogl vsi spustit, ce bi zelel met cisto vest po tvoje, ne pa samo eden, ki se mu zazdi. Ostalih 30 pa benti. Kr neki....

 

:) Se načeloma sploh ne sekiram, ker poskušam biti obziren do drugih. Tudi kje drugje me kdo spusti v kolono ali pa jaz spustim koga. Seveda potem ne oviram in ne pričakujem, da bom oviran. V splošnem se je kar fajn držati tistega, da ne počneš drugim kar ne želiš, da bi drugi počeli tebi. Včasih kaj zafrknem ali grem čez rob, zavestno ali ne ter nosim ali sem pripravljen nositi posledice za to. Ne potrebujem odobravanja ali celo prepričevanja, da vse delam prav, ker sem navaden človek z vsemi napakami kar jih je.

 

Skratka, če tole zveni kot moraliziranje, se na vso debato spomnite, ko boste spet začeli z jokcanjem kako nas ogrožajo, izsiljujejo itn. Hm, saj smo s tem tudi začeli, anede...

Objavljeno

 

Skratka, če tole zveni kot moraliziranje, se na vso debato spomnite, ko boste spet začeli z jokcanjem kako nas ogrožajo, izsiljujejo itn. Hm, saj smo s tem tudi začeli, anede...

torej je potrebnmo razčistiti tole o izvornem problemu...

ka jje bilo prvo ? enosledno ali dvosledno vozilo ? - tukaj bi lahko obstajala prva možnost kdo je komu kaj fouš..

druga možnost je pa itak zakon močnejšega - dvosledno proti enoslednemu ..

zgornji stavek se seveda izključuje pri kolesarjih in skuteristih , ki v našem prometu upoštevajo zakon močnejšega ..

 

eno vprašanje/trditev - imamo označene prehode za peđce je tako...

ko prideš čez cesto in je 1m od robnika na pločniku zarisana kolesarska steza pa zebre NI!! torej imajo kolesarji prednost pred pešci ? kar mi je enkrat ena baba tud zabrisla da ji vse po vrst - pa kaj nej na cesti čakam sred prehoda ??

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hahaha....ja babi pa res ni za verjet no,posebi k kej o prometu razlaga :P So izjeme no....sam redke....da nau zdej ksna s stilom od metle prletela pa opletala okol :)

Objavljeno (popravljeno)

torej je potrebnmo razčistiti tole o izvornem problemu...

ka jje bilo prvo ? enosledno ali dvosledno vozilo ? - tukaj bi lahko obstajala prva možnost kdo je komu kaj fouš..

druga možnost je pa itak zakon močnejšega - dvosledno proti enoslednemu ..

zgornji stavek se seveda izključuje pri kolesarjih in skuteristih , ki v našem prometu upoštevajo zakon močnejšega ..

 

eno vprašanje/trditev - imamo označene prehode za peđce je tako...

ko prideš čez cesto in je 1m od robnika na pločniku zarisana kolesarska steza pa zebre NI!! torej imajo kolesarji prednost pred pešci ? kar mi je enkrat ena baba tud zabrisla da ji vse po vrst - pa kaj nej na cesti čakam sred prehoda ??

 

3. člen

(pomen izrazov)

...

13. »kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;

...

25. »pešec oziroma peška (v nadaljnjem besedilu: pešec)« je oseba, udeležena v cestnem prometu, ki hodi po cesti, pri tem pa lahko vleče ali potiska vozilo, ali se premika z invalidskim vozičkom s hitrostjo pešca ali tak voziček potiska, in oseba, ki uporablja za gibanje drugo prevozno sredstvo, ki po tem zakonu ni vozilo;

...

 

 

2. člen

(pomen izrazov)

...

26. kolesarska pot je s predpisano prometno signalizacijo in prometno opremo označena cesta, ki je namenjena prometu koles in drugih uporabnikov, pod pogoji, določenimi s pravili cestnega prometa in predpisi, ki urejajo ceste;

27. kolesarski pas je vzdolžni del vozišča, ki je označen z ločilno črto in je namenjen prometu koles in koles s pomožnim motorjem;

28. kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače in je namenjena prometu koles in koles s pomožnim motorjem;

...

54. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem, ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas ali pa z vertikalno prometno signalizacijo dovoljen promet kolesarjev;

...

57. prehod za pešce je s predpisano prometno signalizacijo označena površina vozišča, ki je namenjena prehajanju pešcev čez vozišče;

...

 

post-28847-0-69884100-1424686647_thumb.jpg

 

6) znak "prehod za pešce" (III-6), ki označuje mesto, kjer je označen prehod za pešce;

 

post-28847-0-57041000-1424686809_thumb.gif

 

4) Prehod za pešce (V-16) označuje del površine vozišča, namenjenega prehajanju pešcev in je zaznamovan s pravokotniki, ki so vzporedni z osjo ceste in so med seboj oddaljeni toliko, kolikor znaša njihova krajša stranica (slika 27).

 

Na križiščih cest v naselju, na katerih dovoljena hitrost vožnje ne presega 50 km/h in je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki - semaforji, ki delujejo ves čas neprekinjeno, sme biti prehod za pešce označen s pravokotniki (V-16.1), katerih krajša stranica je vzporedna z osjo ceste, razmerje med krajšo in daljšo stranico pa znaša 1 : 2 (slika 28).

Na mestih, na katerih prehoda za pešce ni mogoče zaznamovati z barvo, se prehod lahko zaznamuje z jeklenimi elementi, klini ali odsevnimi materiali.

...

 

 

104. člen

Znak III-1 (prednost pred vozili iz nasprotne smeri), znaka III-2 in III-2.1 (enosmerna cesta), znak III-3 (prednostna cesta), znak III-5 (prehod za kolesarje), znak III-6 (prehod za pešce), ...

... se postavljajo takole:

...

4) znak III-5 (prehod za kolesarje) in znak III-6 (prehod za pešce) - samo neposredno pred prehodoma oziroma nad njima;

...

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno

že vse lepo in prav ... tehnična izvedba..

 

kdo ima prednost - pešec, ki prečka cesto in kolesarsko stezo ali kolesar na kolesarski stezi kjer ni označen prehod za pešce - primer prehod pri metalki proti sodišču..

Objavljeno

na kolesarski stezi ni označenega prehoda za pešce .. in to je res malo glupo ... js mam zeleno za prehod vozišča, nimam pa zelene za prehod kolesarske steze na delu kjer je prehod za pešce, sj je semafor med voznim pasom in kolesarsko stezo ...

 

:krneki:

Objavljeno

že vse lepo in prav ... tehnična izvedba..

 

kdo ima prednost - pešec, ki prečka cesto in kolesarsko stezo ali kolesar na kolesarski stezi kjer ni označen prehod za pešce - primer prehod pri metalki proti sodišču..

 

41. člen

(vožnja z vozilom na prehodu za pešce)

(1) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.

(2) Določba prejšnjega odstavka tega člena se uporablja tudi na prehodu za pešce na kolesarski stezi ali drugi prometni površini.

(3) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka tega člena.

(4) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

 

2. člen

(pomen izrazov)

...

57. prehod za pešce je s predpisano prometno signalizacijo označena površina vozišča, ki je namenjena prehajanju pešcev čez vozišče;

...

Objavljeno

Če se ne motim misli thumper tisto, ko je pločnik, del pločnika ob cesti je pobarvan za kolesarsko stezo in potem je tam na cesti prehod za pešce. Pešec ima semafor zelen a mora prečkati še kolesarsko stezo kjer ni zebre, kdo ima prednost. Kolesar ali pešec.

Objavljeno

Borutt

 

Ali se je kaj spremenilo z registrskimi tablicami na prikolicah???

 

Jeseni in sedaj v spomladanskem času opažam, da skoraj noben traktor z prikolico nima registrske tablice na prikolici. Tiste na traktorju sploh ne vidim.... spredaj pa jo nima.

 

Če rečem na pamet sem videl 30 traktorjev z priklolico od tega sta dva z registrskimi tablicami pa še ta dva v Ljubljani.  Ali imajo kakšen nov predpis? :kmet:

Objavljeno

Borutt

 

Ali se je kaj spremenilo z registrskimi tablicami na prikolicah???

 

Jeseni in sedaj v spomladanskem času opažam, da skoraj noben traktor z prikolico nima registrske tablice na prikolici. Tiste na traktorju sploh ne vidim.... spredaj pa jo nima.

 

Če rečem na pamet sem videl 30 traktorjev z priklolico od tega sta dva z registrskimi tablicami pa še ta dva v Ljubljani.  Ali imajo kakšen nov predpis? :kmet:

Pod 5 tonami skupne dovoljene teže in hitrosti do 30 km/h res ni potrebna registracija. Sedaj je to traktorski priklopnik. Mora pa imeti znak za največjo dovoljeno hitrost. (50.točka 23.člena ZVCP-1) 

Objavljeno

Če se ne motim misli thumper tisto, ko je pločnik, del pločnika ob cesti je pobarvan za kolesarsko stezo in potem je tam na cesti prehod za pešce. Pešec ima semafor zelen a mora prečkati še kolesarsko stezo kjer ni zebre, kdo ima prednost. Kolesar ali pešec.

borrut je napisal ja - urejeno z znakom za celo širino cestišča tudi če ni označeno s talnimi oznakami ..je**ču im m**er bandi kolesarski...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Borutt

 

Ali se je kaj spremenilo z registrskimi tablicami na prikolicah???

 

Jeseni in sedaj v spomladanskem času opažam, da skoraj noben traktor z prikolico nima registrske tablice na prikolici. Tiste na traktorju sploh ne vidim.... spredaj pa jo nima.

 

Če rečem na pamet sem videl 30 traktorjev z priklolico od tega sta dva z registrskimi tablicami pa še ta dva v Ljubljani.  Ali imajo kakšen nov predpis? :kmet:

 

3. člen

(pomen izrazov)

...

6. »delovni stroj« je motorno vozilo z vgrajenimi napravami za opravljanje posameznih del, ki ni namenjeno prevozu oseb ali blaga in katerega konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40 km/h;

7. »delovno vozilo« je motorno vozilo z vgrajenimi napravami za opravljanje posameznih del, ki ni namenjeno prevozu oseb ali blaga in katerega konstrukcijsko določena hitrost presega 40 km/h;

...

29. »traktor« je motorno vozilo, konstruirano tako, da vozi, vleče ali potiska traktorske priključke in se uporablja za njihov pogon ali za vleko priklopnega vozila;

30. »traktorski priključek« je zamenljivi vlečeni stroj ali zamenljivo orodje za opravljanje kmetijskih, gozdarskih in drugih del, ki ga vleče, potiska ali nosi traktor (npr. obračalnik, trosilnik, nakladalni priklopnik, gozdarski traktorski priklopnik, škropilnica, cisterna). Kot traktorski priključek se šteje tudi traktorski priklopnik, katerega največja dovoljena masa ne presega 5 ton, njegova hitrost pa je konstrukcijsko omejena na največ 30 km/h;

...

 

26. člen

(pogoji za udeležbo v cestnem prometu)

 

(1) Za udeležbo v cestnem prometu morajo biti vozila registrirana, imeti veljavno prometno dovoljenje ali veljavno dovoljenje za preskusno vožnjo in biti označena s predpisanimi registrskimi ali preskusnimi tablicami, izdanimi za njihovo označitev.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahki priklopniki niso registrirani, morajo pa imeti brezhibne predpisane naprave in opremo, biti označeni s ponovljeno registrsko tablico vlečnega vozila in imeti veljavno potrdilo o opravljenem tehničnem pregledu, na katerem je označen rok, ko mora vozilo opraviti tehnični pregled, ali obvestilo o roku prvega tehničnega pregleda. V cestnem prometu smejo biti tudi neregistrirani motokultivatorji in delovni stroji, če imajo brezhibne predpisane naprave in opremo.

...

 

25. člen

(označevanje počasnih vozil)

(1) Vozila (razen enoslednih vozil), katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40 km/h, kot tudi njihova priklopna vozila, morajo imeti na zadnji strani tablo za označevanje počasnih vozil, ki mora biti homologirana v skladu s Pravilnikom UN/ECE R 69.

(2) Pri skupini vozil velja zahteva iz prejšnjega odstavka samo za zadnje vozilo v skupini.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!