Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

Se vidi, da velik tovora nisi prepeljal, no, jaz ga že 30 let, po cca 20 strank tovor v rinfuzi....zdaj pa ti veži. Ne bo šlo, tovor mora biti čimlepše in čimbolje zložen in ob močnejšem zaviranju bo vedno zletel naprej, pa se lahko na glavo postaviš.

Ne bo držalo, sem vozil logistiko veliko, zadnje čase sem pa res bolj v papirjih, pač deklica za vse v domači firmi. Če se ni dalo zložit da se ni gonilo, se je vedno vezalo, pa če so ble plenice, sodi, big bagi, bale tekstila, al pa škatlice 30x30x30 pa vsaka za drugo stranko.

Prvič: ker roba ni moja/naša in potem ti razlagaj zakaj je embalaža vsa sfukana ker se je gonila po kesonu, pa čakaj do bo on pogledal vse škatle če je še notri kaj razbito.

Drugič: ker je na razkladu lažje v 5 sekundah odgurtnat robo, kot pa 15 minut nazaj postavljat pa skladat paleto k se je zvrnila, ker si pač bil frajer pa se ti ni dalo zvezat.

Samo 1x se mi je lesen box cca 200kg gonil tam zadaj po tistih ovinkih od Žiri do Šk.Loke, pa po klancu od občine dol mi ga je zabilo skoraj v kabino, pa nikoli več. Prvežem pa je mir.

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Lej, ne moremo na osnovi enega butla govoriti kako bi bili, če bi bilo, ker taisti butl zdej stisne poln gas v rumeno. 

Vse je bolje kot nič, torej, ali utripanje zelene, še bolje pa odštevalnik. Nikakor pa ni bolje nič, kot je sedaj.

Tudi ne vidim potrebe, da zaradi tega ,ker ne vemo kdaj bo konec zelene, potem pogledamo na drug semafor (drugo luč-pešče) da lahko ugibamo (pardon predvidevamo) da bo kmal konec zelene. To je nepotrebna zgiba časa in odvračanje pozornosti.

Da, dober trik, ker ni na razpolago boljšega. Ampak je bil, ko je utripala zelena :D

 

Jaz ne vem, ampak na semaforjih sem mel problem mogoče 3x v 10 letih (bremzanje na polno, cvikanje kje bom ustavil,...). Če pripelješ približno normalno se čist komot ustaviš, brez da karkoli na polno bremzaš. Če pa vidiš da se boš ustavil sred križišča pa itak pelješ normalno naprej, sej zato pa maš tisto rumeno 2-3 sekunde. Odštevalniki so isti kurac, tisti moment ko vidi da sveti samo še 1 cifra (10->9), ga stisnejo po gasu, pa če so na drugi stran mesta. Najboljše odštevalnike sem videl ko smo šli po obali Sredozemlja do Gibraltarja, ne upam pa rečt za 100% al je bla še Francija al pa že Španija. V glavnem, postavljeni so bli malo poševno in iz 100m+ nisi videl nič, potem pa bližje si bil bolj se je videlo. Pri recimo 40-50m se je cifra jasno videla in si pol bremzal al pa peljal. Ne vem pa ali je bla še kakšna druga finta na teh napravah, da je to tko delal.

Finta z semaforji za pešce pa je itka poznana, ne vem pa o kakšni izgubi časa ti to. Sj je v relativno isti smeri kot semafor skozi kerga misleš peljat, torej v smeri v kero že itak gledaš. Vzeme ti pa to da pošpegaš al je zelena al rdeča koliko? 1/4 sekunde? Ko da voziš na stotinke tam po mestu...Če se pa preklop iz zelene na rdečo ti pa itak še bolj v oči pade v tistem momentu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Kršilci zakona bodo vedno, to je dejstvo.

Poglejmo pa primer, nekdo, ki je normalen v glavi, bo ob utripajoči zeleni ali ob odštevalniku točno vedel, kdaj bo rumena. Kar pomeni, da se bo pravočasno in umirjeno ustavil.

Če časovni okvir konca zelene ni znan, potem imaš 2 tipa ljudi:

-tiste ki nabijejo gas skozi rumeno

-tiste, ki zavirajo na smrt, ker ga je presenetila rumena

 

Kaj je bolje, vedeti ali ne vedeti, kdaj bo konec zelene?

Potem si se našel.

Objavljeno
pred 1 minuto, Xebec pravi:

Ne bo držalo, sem vozil logistiko veliko, zadnje čase sem pa res bolj v papirjih, pač deklica za vse v domači firmi. Če se ni dalo zložit da se ni gonilo, se je vedno vezalo, pa če so ble plenice, sodi, big bagi, bale tekstila, al pa škatlice 30x30x30 pa vsaka za drugo stranko.

Prvič: ker roba ni moja/naša in potem ti razlagaj zakaj je embalaža vsa sfukana ker se je gonila po kesonu, pa čakaj do bo on pogledal vse škatle če je še notri kaj razbito.

Drugič: ker je na razkladu lažje v 5 sekundah odgurtnat robo, kot pa 15 minut nazaj postavljat pa skladat paleto k se je zvrnila, ker si pač bil frajer pa se ti ni dalo zvezat.

Samo 1x se mi je lesen box cca 200kg gonil tam zadaj po tistih ovinkih od Žiri do Šk.Loke, pa po klancu od občine dol mi ga je zabilo skoraj v kabino, pa nikoli več. Prvežem pa je mir.

Jaz ne vem, ampak na semaforjih sem mel problem mogoče 3x v 10 letih (bremzanje na polno, cvikanje kje bom ustavil,...). Če pripelješ približno normalno se čist komot ustaviš, brez da karkoli na polno bremzaš. Če pa vidiš da se boš ustavil sred križišča pa itak pelješ normalno naprej, sej zato pa maš tisto rumeno 2-3 sekunde. Odštevalniki so isti kurac, tisti moment ko vidi da sveti samo še 1 cifra (10->9), ga stisnejo po gasu, pa če so na drugi stran mesta. Najboljše odštevalnike sem videl ko smo šli po obali Sredozemlja do Gibraltarja, ne upam pa rečt za 100% al je bla še Francija al pa že Španija. V glavnem, postavljeni so bli malo poševno in iz 100m+ nisi videl nič, potem pa bližje si bil bolj se je videlo. Pri recimo 40-50m se je cifra jasno videla in si pol bremzal al pa peljal. Ne vem pa ali je bla še kakšna druga finta na teh napravah, da je to tko delal.

Finta z semaforji za pešce pa je itka poznana, ne vem pa o kakšni izgubi časa ti to. Sj je v relativno isti smeri kot semafor skozi kerga misleš peljat, torej v smeri v kero že itak gledaš. Vzeme ti pa to da pošpegaš al je zelena al rdeča koliko? 1/4 sekunde? Ko da voziš na stotinke tam po mestu...Če se pa preklop iz zelene na rdečo ti pa itak še bolj v oči pade v tistem momentu.

1. roba, živila (surovine za pekarne) različnih dimenzij so naložene na kombiju, nimaš kaj niti kam vezat, + kaka paleta

2. Do sedaj mi še nihče ni dokazal, da je utripanje ali odštevalnik slabši kot če ni nič. To je point, kreten bo pa kretenizme počel neglede na semafor. Potem so pa še tu "civilni opazovalci" ki javijo policaju, da si šel v rumeno ,ops v rdečo in juhu 3 pike in nekaj €.

 

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Potem si se našel.

V bistvu se še nisem izgubil :P

Pa ti, si mi že dokazal, da je utripanje oziroma odštevalnik slabši, kot sistem sedaj?

Objavljeno
pred eno uro, maus pravi:

če veš da bo rdeča... si vsi mislijo .. še jaz grem lahko čez in tako še eni trije za njim :P

Na tržaški je šteuc .. in ravni zadnjič .. od daleč vidim še 6 sekund .. zmanjšujem in zadi en črn BMW potrobi.. se vrže na desni pas in gull po gasu ... itak, da je še predno je prišel do semaforja že zagorela rumena luč .. pa je vedu, da ne bo .. ampak .. sj veš ... on mora ... itak je na naslednjem semaforju stal in sem pršel do njega in ga tko mal začudeno gledu ... ampak on me kao ne vidi :D ... kretenćino seljaćina sm mu zatulu na glas... pa itak ne vem, če me je slišal ... mislim da ja ... upam .. in pol je lahko lepo počasi v koloni vozil po Tivolski ... :mad: 

itak ni nikoli prav, dokler se ne bo spremenila mentaliteta ljudi, je vse đaba :P

v mestih zagovarjam strpno vožnjo, vendar ne, da sem samo jaz strpen ostali pa nestrpni :P

junaki se pokažejo zunaj naselja .. čez drn in strn, ovinki ... tm si pa dam malo po prešernu :D

a sm odgovoru :huh: 

 

To že ves čas poudarjam. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, Borutt pravi:

To že ves čas poudarjam. 

js sm starejši .. js sm zmagu :ras: 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

1. roba, živila (surovine za pekarne) različnih dimenzij so naložene na kombiju, nimaš kaj niti kam vezat, + kaka paleta

2. Do sedaj mi še nihče ni dokazal, da je utripanje ali odštevalnik slabši kot če ni nič. To je point, kreten bo pa kretenizme počel neglede na semafor. Potem so pa še tu "civilni opazovalci" ki javijo policaju, da si šel v rumeno ,ops v rdečo in juhu 3 pike in nekaj €.

 

V bistvu se še nisem izgubil :P

Pa ti, si mi že dokazal, da je utripanje oziroma odštevalnik slabši, kot sistem sedaj?

Kaj pišeš takšne neumnosti, da ti moram dokazati nekaj v zvezi odštevalnika. Kje sem jaz napisal, da je odštevalnik slab ? Zresni se. 

Prav tako se zresni med vožnjo, ker imaš vedno neke probleme. In sedaj ti vsi to dopovedujejo. 

pred 1 minuto, maus pravi:

js sm starejši .. js sm zmagu :ras: 

:jezik:

Objavljeno
pred 6 minutami, Borutt pravi:

Kaj pišeš takšne neumnosti, da ti moram dokazati nekaj v zvezi odštevalnika. Kje sem jaz napisal, da je odštevalnik slab ? Zresni se. 

Prav tako se zresni med vožnjo, ker imaš vedno neke probleme. In sedaj ti vsi to dopovedujejo. 

:jezik:

dobro da si navedel vsi, ker verjetno vsi ti vključno s tabo vozite blago, ki ga jaz vozim. Kapo dol expertom.

Ne pišem neumnosti, preberi si od začetka, ko sem zastavil vprašanje zakaj se je ukinilo utripanje zelene in je bil tvoj moder odgovor, da naj predvidevam, al pa gledam semafor za pešce. torej se strinjaš in zagovarjaš, da je bilo prej slabše. al pa samo meglo mešaš in se rad obregneš ob moje objave.

Objavljeno
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

dobro da si navedel vsi, ker verjetno vsi ti vključno s tabo vozite blago, ki ga jaz vozim. Kapo dol expertom.

Ne pišem neumnosti, preberi si od začetka, ko sem zastavil vprašanje zakaj se je ukinilo utripanje zelene in je bil tvoj moder odgovor, da naj predvidevam, al pa gledam semafor za pešce. torej se strinjaš in zagovarjaš, da je bilo prej slabše. al pa samo meglo mešaš in se rad obregneš ob moje objave.

en intermeco :P

mi je po Srbiji full smešn k začne utripat zelena :D ... kr ne veš kaj narest ... itak da gasa

smo se hitr odvadili :P

 

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

dobro da si navedel vsi, ker verjetno vsi ti vključno s tabo vozite blago, ki ga jaz vozim. Kapo dol expertom.

Sam sem veliko prevozil kombi in poltovornjaček..marš popizdiš,živčnega te dela to,plus ne glede kako imaš pritrjeno se malo razjebe,treba obstat preverit,vse kar imaš na sedežu na tleh...eh...država naj enkrat ne uvede oz poostri kazni,temveč uvede nekaj druga kot kazni!Obvezne semaforje z odštevanjem...plus LED so imajo še zgovor,da so zeleni,ker porabijo manj energije...

Objavljeno
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

dobro da si navedel vsi, ker verjetno vsi ti vključno s tabo vozite blago, ki ga jaz vozim. Kapo dol expertom.

Ne pišem neumnosti, preberi si od začetka, ko sem zastavil vprašanje zakaj se je ukinilo utripanje zelene in je bil tvoj moder odgovor, da naj predvidevam, al pa gledam semafor za pešce. torej se strinjaš in zagovarjaš, da je bilo prej slabše. al pa samo meglo mešaš in se rad obregneš ob moje objave.

Ne zavajaj. Imaš čas, pa si še enkrat preberi. 

Pa tiste študije še vedno čakam. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Ne zavajaj. Imaš čas, pa si še enkrat preberi. 

Pa tiste študije še vedno čakam. 

prou :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

1. roba, živila (surovine za pekarne) različnih dimenzij so naložene na kombiju, nimaš kaj niti kam vezat, + kaka paleta

2. Do sedaj mi še nihče ni dokazal, da je utripanje ali odštevalnik slabši kot če ni nič. To je point, kreten bo pa kretenizme počel neglede na semafor. Potem so pa še tu "civilni opazovalci" ki javijo policaju, da si šel v rumeno ,ops v rdečo in juhu 3 pike in nekaj €.

 

1. Z živili je res en extra kurc, ker je ponavadi malo bolj občutljiva roba (ne moreš gor stopit, embalaža se hitro poškoduje,...), ampak ti 100% garantiram da se da zložit da se ne bo gonilo po kesonu. Je pa res da maš pol na razkladu dela da prideš do robe kakšno sekundo več. Je pa to izbira posameznika, samo poznam tudi veliko primerov ko so jih tudi organi opalili zarad neprivezane oz. nezavarovane robe. 1x smo od Petrola vozili ene laboratorijske vzorce (škatlica mogoče 20*20*20 cm) pa sem samo to imel zadaj ampak vseeno lepo privezano.Smešno, ampak tako je.Je pa res da za ADR so še ene 25x bolj sitni, tut če so omejene količine. Rajši prej pol minute da se dobro naloži roba, kot pa potem ure in ure zabijat pa reševat probleme.

Da bo jasno: gonjenje je da se ti zapelje od zadnjih vrat do kabine, al pa da ti pade izpod stropa na tla, oz. taki premiki da se roba pol dejansko poškoduje oz. strese. Tisto premikanje levo, desno za par cm je brez gurten praktično nemogoče odpravit, pa tudi če je taka roba (piškote na primer sem vozil), se gurtne rade zarežejo v embalažo brez kotnikov, in je hitro drek na ta zgornjih škatlah.

2. Potem sklepam, da tudi nihče ni dokazal da je boljši kot nič? Preureditev semaforjev na utripanje ali motaža odštevalnikov je potem izguba časa in denarja in po logiki avtomatsko slabša opcija...

Drugače se pa strinjam da se to uvede, ampak tam in takrat ko je to smiselno. Ob konicah in na tistih res najbolj obremenjenih cestah, kjer je praktično vedno kolona. V vseh ostalih primerih me trenutna mentaliteta na cestah, da je boljše za pridobljenih 30 sekund po gasu in reskirat svoj pa še par drugih življenj in loviti tisto zadnjo sekundo zelene ali rumeno, ne prepriča.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Utripajoča zelena je bila tudi meni bolj nevarna, kot mi je režim delovanja semaforjev sedaj. Je pa odštevalnik meni tudi O.K. rešitev. Jaz tudi vedno pogledam na semafor za pešce in zaradi tega sigurno nisem slabši voznik, kot tisti, ki tega ne zmore ali ne razume. Smo različni šoferji (po motoričnosti, izkušnjah in po tem, kaj nam vožnja pomeni) in tisti, ki v prometu "več vidimo" od drugih, imamo vsekakor prednost pred tistimi, ki jim je vožnja mentalna in/ali motorična muka. Ker je malo replike na Damijevo pisanje okrog semaforjev, bi posebej poudaril, da te ne vidim med tistimi, ki jim je vožnja mentalna in/ali motorična muka :jezik:. Spomnite se na koga iz žlahte, ki se za eno furo iz Kopra v Ljubljano dva dni prej pripravi z ustrezno prehrano in dvakratnim pregledom vozila. Na poti pa naredi še vsaj dva počitka...

Pa še to sem opazil (na treningih varne vožnje ponavadi - v lastni režiji ;)), da so ljudje ena čudna bitja, kjer je, navkljub podobnemu vozniškemu stažu in radovoljnji uporabi avtomobila, znanje in predvidevanje že kar groteskno različno. V več primerih tako dramatično, da bi se zavzemal za diferenciacijo kategorije "B". Prva kategorija bi bila "B1", kjer bi najverjetneje napisal: "Lahko vozi samo podnevi v lepem vremenu, na cestah, kjer je s predpisom določena največja hitrost nižja od 100 km/h, brez možnosti uporabe prostoročnega telefoniranja, brez potnikov (koncentracija) in samo vozila s fiksnim naslonom sedeža". Zanimivo mi je, da nekdo leta in desetletja vozi avto, a še nikoli ni poskusil (zaradi sebe in boljšega občutka) na polno zavreti - kar tako, na suhem, na mokrem, na snegu... Tudi ostro zaviti (slalom recimo) na različnih podlagah (kjer je to seveda varno - se najde plac, da ne bo kdo pametoval :ras:) ali se celo probal poigrat z ročno na snegu, morda pa še celo, ob kaki idealni priliki, oddriftat malo :jezik:.

Ajd!

 

Objavljeno
pred 19 minutami, Xebec pravi:

1. Z živili je res en extra kurc, ker je ponavadi malo bolj občutljiva roba (ne moreš gor stopit, embalaža se hitro poškoduje,...), ampak ti 100% garantiram da se da zložit da se ne bo gonilo po kesonu. Je pa res da maš pol na razkladu dela da prideš do robe kakšno sekundo več. Je pa to izbira posameznika, samo poznam tudi veliko primerov ko so jih tudi organi opalili zarad neprivezane oz. nezavarovane robe. 1x smo od Petrola vozili ene laboratorijske vzorce (škatlica mogoče 20*20*20 cm) pa sem samo to imel zadaj ampak vseeno lepo privezano.Smešno, ampak tako je.Je pa res da za ADR so še ene 25x bolj sitni, tut če so omejene količine. Rajši prej pol minute da se dobro naloži roba, kot pa potem ure in ure zabijat pa reševat probleme.

Da bo jasno: gonjenje je da se ti zapelje od zadnjih vrat do kabine, al pa da ti pade izpod stropa na tla, oz. taki premiki da se roba pol dejansko poškoduje oz. strese. Tisto premikanje levo, desno za par cm je brez gurten praktično nemogoče odpravit, pa tudi če je taka roba (piškote na primer sem vozil), se gurtne rade zarežejo v embalažo brez kotnikov, in je hitro drek na ta zgornjih škatlah.

2. Potem sklepam, da tudi nihče ni dokazal da je boljši kot nič? Preureditev semaforjev na utripanje ali motaža odštevalnikov je potem izguba časa in denarja in po logiki avtomatsko slabša opcija...

Drugače se pa strinjam da se to uvede, ampak tam in takrat ko je to smiselno. Ob konicah in na tistih res najbolj obremenjenih cestah, kjer je praktično vedno kolona. V vseh ostalih primerih me trenutna mentaliteta na cestah, da je boljše za pridobljenih 30 sekund po gasu in reskirat svoj pa še par drugih življenj in loviti tisto zadnjo sekundo zelene ali rumeno, ne prepriča.

1. nekaj še nisi upošteval, namreč da blago oddajaš strankam, ki vzamejo eno škatlo, eno vrečo, 3 vrče...itd. Potem pa moraš preostalo blago ponovno malo preurediti, da se slučajno ne kotali in premetuje po kesonu. Ni panike znam, vem pa tudi, da ko sem zaviral v sili in se izmikal izsiljevalcu s stranske, da je vse blago poletelo po tovornem delu. ni bilo poškodovano, zmešano pa ja. to so situacije, ki se jim ne moreš izogniti.

2. Jaz dokazujem, da je bolje kot nič, ker v kolikor veš kaj se bo zgodilo, recimo 50m pred semaforjem hitrost 60km/h (po ljubljani npr) in vidiš utripati semafor (ali pa vidiš odštevalnik), že lahko zmanjšuješ. V kolikor ni utripanja 50m pred semaforjem voziš normalno in 10m pred semaforjem, klonk rumena....in ali gas ali zavora, razen tistih, ki so uspeli še poškiliti na semafor za pešce :P

Naj bo jasno, jaz nimam problemov s prometom niti ne z mojim obnašanjem v njemu, vendar nisem imun na izboljšave, ali pa ne vidim vzrokov, zakaj se nekatere zadeve ne bi bolje uredile, kot so sedaj.

Objavljeno

usi mamo po svoje prau .. ampak jaz imam najbolj prau :ras:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 34 minutami, Borutt pravi:

 

Pa tiste študije še vedno čakam. 

http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/5938

Pri nas je podnevi obvezno prižgati luči na vozilih, ker so se naši prometni strokovnjaki odločili za najbolj radikalen zakon. V sosednjih državah so to rešili bolj premišljeno, racionalno in do okolja prijazneje. V Italiji in na Madžarskem velja ta obveznost na avtocestah in zunaj naselij, Hrvaška je v času poletne ure ukinila obvezno prižiganje luči, v Avstriji pa so podobno zakonsko obveznost ukinili januarja 2008. Javni agenciji RS za varnost prometa (AzP) in Ministrstvu za promet (MzP) sem postavil konkretno vprašanje, zakaj moramo imeti vsak dan, v strnjenih kilometrskih kolonah in urbanih središčih podnevi prižgane luči na vozilih. Odgovora na to vprašanje nisem dobil, so mi pa poslali izsledke raziskav nizozemskega inštituta TNO, ki priporoča prižgane luči podnevi. Preseneča pa dejstvo, da AzP in MzP nimata študije, ki bi obravnavala škodljive posledice zakona, ki se kažejo ponoči v večjem številu vozil na naših cestah s samo enim delujočim žarometom oziroma lučjo zaradi maksimalne obremenjenosti in pregorevanja avtomobilskih žarnic.

Znan je podatek, da naj bi se zaradi prižganih luči podnevi povečala poraba goriva in škodljivih izpustov CO2 za 0,5-1,5 odstotka. Preprost izračun pokaže grozljive številke porabljene električne energije v vozilih, ki jo pač moramo proizvesti z različnimi pogonskimi gorivi. V Sloveniji je več kot milijon registriranih osebnih vozil ter več kot 350.000 kombiniranih in gospodarskih vozil. Če upoštevamo, da je v vsakem trenutku podnevi v uporabi vsako peto vozilo oziroma 20 odstotkov vseh vozil s povprečno porabo 150 W, znaša trenutna moč 40.500 kW in poraba 405.000 kWh električne energije na dan. Če upoštevamo povprečno porabo električne energije 250 kWh na mesec na gospodinjstvo, pomeni, da porabijo prižgane luči podnevi vsak dan toliko kot 1620 gospodinjstev v mesecu dni. Na leto z upoštevanjem samo 20 odstotkov vseh vozil s prižganimi lučmi podnevi zapravimo 147,8 GWh, kar presega celoletno proizvodnjo v HE Medvode. Naši prometni strokovnjaki se ob sprejetju tako radikalnega zakona s podobnimi izračuni pač niso ukvarjali, temveč so se z njimi ukvarjali prometni strokovnjaki največjih držav Evropske unije, Nemčije, Francije in Velike Britanije, ki so se ob več deset milijonih vozil dobro zavedali dodatno potrošene energije in onesnaženja okolja, zato nimajo podobnih zakonov. Tudi EU dokazuje, da so podobni izračuni vredni vse pozornosti, saj v zvezi z DRL (Daytime Running Light) letos uvaja obvezno vgradnjo varčnih LED-diod za dnevno osvetlitev vozil; tako se bodo težave rešile same po sebi v desetletju ali več. Zanimivo je, da se strokovnjaki avtomobilskih tovarn ukvarjajo s start-stop in podobnimi sistemi za zmanjšanje porabe energije in onesnaženja v urbanih okoljih, kjer je to najbolj škodljivo, pri nas pa s slabim in škodljivim zakonom omogočamo povečano porabo energije in dodatno onesnaževanje v naseljih in urbanih središčih. Pozivam AzP in MzP, da začneta postopek za delno spremembo nepremišljenega in škodljivega zakona ter da izločita obvezno prižiganje luči podnevi v naseljih in urbanih središčih.

 

https://www.amzs.si/na-poti/uporaba-dnevnih-luci-po-evropi

Kje so in kje niso obvezne

aja, pa na guglu je vse :P

Naj opozorim samo na problem avtomatskih luči, ki so povezane z obveznimi zasenčenimi:

1. v primeru slabe vidljivosti folk pozabi prižgati luči in zato zadaj ne sveti nič.

brez da bi opozarjal, na slabše zaznavanje motoristov, ker imajo vsa vozila prižgane luči.

ps. pešci, bicikli, živalce...le ti nimajo luči, pa so zato še slabše opaženi, ker oko avtomatsko najprej opazi svetlobo.

Objavljeno

Povezana slika

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, dr.looney pravi:

Povezana slika

si vse prebrala, al sam kokice štepaš? :P

 

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

2. Jaz dokazujem, da je bolje kot nič, ker v kolikor veš kaj se bo zgodilo, recimo 50m pred semaforjem hitrost 60km/h (po ljubljani npr) in vidiš utripati semafor (ali pa vidiš odštevalnik), že lahko zmanjšuješ. V kolikor ni utripanja 50m pred semaforjem voziš normalno in 10m pred semaforjem, klonk rumena....in ali gas ali zavora, razen tistih, ki so uspeli še poškiliti na semafor za pešce :P

Naj bo jasno, jaz nimam problemov s prometom niti ne z mojim obnašanjem v njemu, vendar nisem imun na izboljšave, ali pa ne vidim vzrokov, zakaj se nekatere zadeve ne bi bolje uredile, kot so sedaj.

Tako po spominu, se mi zdi velika razlika med utripajočo zeleno, kjer si morda že spregledal en žmrk, pa si nato upal, da ga nisi, pa mogoče je na tem semaforju bilo nastavljeno 3 žmrki, nekje pa 4 ali 2 s pomislekom, preden je upalila rumena. Pa še trajanje gorenja rumene. Mislim, da je odštevalnik "bolj varen", zaradi vizualizacije "ugašanja" zelene in s tem možnosti sprotne korekcije voznika, ki ste ga opisovali prej -> utripa zelena, gas, čeprav je še 150 metrov do križišča, potem je pa kar naenkrat rumena in voznik ugotovi, da ima tako veliko hitrost, da se sploh ne bi več mogel ustaviti do križišča (kot pilot, ki gre čez V1 ali V2, al´ kaj so že une fore brez povratka - point of no return :P), fak, dej še malo gori rumena, pliz... potem se pa prpali rdeča, ko je še deset metrov do križišča in skoraj hkrati se na drugi strani križišča (kar je še dodatnih 30 do 50 metrov na recimo Celovški, Dunajski, Tržaški, pa še kje) prižge zelena za pešce in kolesarje... Po mojem mnenju je sprotna vizualizacija z odštevanjem boljši antizajeb, kot zgolj utripajoča zelena iz zgornjega prostega spisa.

Ajd!

Objavljeno
pred 3 minutami, GoBobi pravi:

Tako po spominu, se mi zdi velika razlika med utripajočo zeleno, kjer si morda že spregledal en žmrk, pa si nato upal, da ga nisi, pa mogoče je na tem semaforju bilo nastavljeno 3 žmrki, nekje pa 4 ali 2 s pomislekom, preden je upalila rumena. Pa še trajanje gorenja rumene. Mislim, da je odštevalnik "bolj varen", zaradi vizualizacije "ugašanja" zelene in s tem možnosti sprotne korekcije voznika, ki ste ga opisovali prej -> utripa zelena, gas, čeprav je še 150 metrov do križišča, potem je pa kar naenkrat rumena in voznik ugotovi, da ima tako veliko hitrost, da se sploh ne bi več mogel ustaviti do križišča (kot pilot, ki gre čez V1 ali V2, al´ kaj so že une fore brez povratka - point of no return :P), fak, dej še malo gori rumena, pliz... potem se pa prpali rdeča, ko je še deset metrov do križišča in skoraj hkrati se na drugi strani križišča (kar je še dodatnih 30 do 50 metrov na recimo Celovški, Dunajski, Tržaški, pa še kje) prižge zelena za pešce in kolesarje... Po mojem mnenju je sprotna vizualizacija z odštevanjem boljši antizajeb, kot zgolj utripajoča zelena iz zgornjega prostega spisa.

Ajd!

Odštevalnik je bolj varen. Seveda je, jaz trdim, da je pa utripanje varnejše kot nič. Zgolj to.

Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

si vse prebrala, al sam kokice štepaš? :P

 

ne boš verjel čist vse.....:lol1:pa en ajmer kokic sem zaven pojedla.....:ras: 

ti naredim obnovo?:lol1:al kar napišem kaj sem izluščila iz napisanega.....:ras:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, dr.looney pravi:

ne boš verjel čist vse.....:lol1:pa en ajmer kokic sem zaven pojedla.....:ras: 

ti naredim obnovo?:lol1:al kar napišem kaj sem izluščila iz napisanega.....:ras:

povzetek po točkah, pa vsaj mal odebeljeno, če je pa še kaka beseda z rdečim pa podčrtana bo pa že kičasto. Za prezentacijo v powerpointu te pa ne bom žical, lahk jo pa prilepiš v priponko :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

 

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

povzetek po točkah, pa vsaj mal odebeljeno, če je pa še kaka beseda z rdečim pa podčrtana bo pa že kičasto. Za prezentacijo v powerpointu te pa ne bom žical, lahk jo pa prilepiš v priponko :D

 

Evo ti povzetek. z rdečo in odebeljeno.

Otroci v peskovniku se prepirajo keri atej je močnejši.  :lol1:

Popravljeno . Popravil dr.looney
Objavljeno
Pravkar, dr.looney pravi:

Evo ti povzetek. z rdečo in odebeljeno.

Otroci v peskovniku se prepirajo keri atej je močnejši. 

Nisi podčrtala, nadalje, prosim da uporabiš prave termine in sicer:

kreganje = izmenjava mnenj

atej = argument

Objavljeno
pred 3 minutami, dr.looney pravi:

Evo ti povzetek. z rdečo in odebeljeno.

Otroci v peskovniku se prepirajo keri atej je močnejši. 

Ti si sam lubusumna k ne morš u stoje lulat :ras:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!