Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

... Lahko zavore (ali kaka druga tehnična napaka) popustijo tudi avtomobilu. ...

Ne, pa ne smejo! Zato imajo vozila homologirane sestavne dele, zato je potrebno vozila še posebej profesionalna, torej tovornjake, kombije, avtobuse ipd. strokovno servisirati in zato imamo tehnične preglede in za vsak del servisne intervale pregleda, zamenjave, vzdrževanja. Noben del na vozilu NE SME odpovedati, sicer je temu nekdo kriv!

Ja seveda, se tudi to lahko zgodi, kot se dogajajo druge kozlarije. A nekdo je to zakrivil in mora za to odgovarjati. Toliko v odgovor tvojemu izvajanju nekaj objav nazaj.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, pa ne smejo! Zato imajo vozila homologirane sestavne dele, zato je potrebno vozila še posebej profesionalna, torej tovornjake, kombije, avtobuse ipd. strokovno servisirati in zato imamo tehnične preglede in za vsak del servisne intervale pregleda, zamenjave, vzdrževanja. Noben del na vozilu NE SME odpovedati, sicer je temu nekdo kriv!

Ja seveda, se tudi to lahko zgodi, kot se dogajajo druge kozlarije. A nekdo je to zakrivil in mora za to odgovarjati. Toliko v odgovor tvojemu izvajanju nekaj objav nazaj.

sam sebe negiraš, se pravi se ne sme (torej se ne), pa se kljub temu lahko? WTF?

Tudi homologirana guma se prepušča (vključno s kondomom :P)

tehnični je 1x letno, v tem času se pa lahko marsikdaj zgodi. In da, za vsako posledico obstaja tudi vzrok, lahko je to vreme, dotrajanost, ovira na cesti...

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, pa ne smejo! Zato imajo vozila homologirane sestavne dele, zato je potrebno vozila še posebej profesionalna, torej tovornjake, kombije, avtobuse ipd. strokovno servisirati in zato imamo tehnične preglede in za vsak del servisne intervale pregleda, zamenjave, vzdrževanja. Noben del na vozilu NE SME odpovedati, sicer je temu nekdo kriv!

Ja seveda, se tudi to lahko zgodi, kot se dogajajo druge kozlarije. A nekdo je to zakrivil in mora za to odgovarjati. Toliko v odgovor tvojemu izvajanju nekaj objav nazaj.

ej gornik zdej pa res ne vem a si še tako mlad al pa star brez iskušenj.Tehnični pregled je samemu sebi namen(da te oberejo za denar),da bi oni najdli skrite napake? Samo sanjaj.NE SME ODPOVEDAT ,če odpove je kriv proizvajalec ne pa voznik ali serviser.Na manu crkne zavorni sistem se zgodi nesreča Toverna MAN gre v zapor.Po tvoji logiki.

Ko prebiram tvoje prispevke se resno sprašujem a ti to resno a je sam zajebancija.(trla baba lan,da joj prođe dan)

Popravljeno . Popravil gusar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kamionistov in ostalih profi šoferjev večjih kišt imam samo to mnenje, da se jih je ravno tako za paziti, kot tet in stricev s klobuki.

Ker sem vse prevečkrat doživel, da s svojo velikostjo izsiljujejo in prisiljujejo druge, da se jim umikajo in reagirajo, čeprav je ravno kamionist ravnal napak in kršil zakon.

Tako da Dami, ne mislit, da se bodo tvoje pripombe jemale kot edine zveličave ravno zato, ker si toliko in toliko prevozil kot kamionđija. Kvečjemu nasprotno.

In glede na staž, ki ga navajaš, si tudi ti precej blizu letom, ko te bomo upoštevali k tetam s klobuki.

In sprašuješ se, kdo bi bil kriv, če bi kamionu popustile zavore. Kdo neki!? Kamionđija po tvojem zgleda ne. Vsi drugi, samo ti ne, kajne!

Žal tuki pa ne morem mimo,tudi sam sem profesionalni voznik in biti voznik tovornega vozlla v Slo ,posebno pa v Ljubljani je križ in težava in prav zaradi tako mislečih kot si ti...!!!!

A si že kdaj spustil kamion ,ki je čakal na stranski cesti,da se vključi na glavno cesto........mogoče....ker po tvojem pisanju si svetnik in si primer vzornega voznika na cesti.....a 90% voznikov osebnega vozila in ostalih malih kišt tega ne naredi....tudi ko se vklučuješ na ac se ne premaknejo na prehitevalni pas,ki je v tem trenutku prost.....pri zožanju cest ne poznajo in ne poznate pravila zadrga....in kamionist lahko čaka v nedogled,da ga kdo od malih kišt spusti predse...in zato smo večkrat primorani v rahlo a poudarjam varno izsiljevanje z velikostjo in težo,ker bi drugače obstali na mestu v nedogled in čakali kakšnega vzornega voznika(kot naprimer tebe,da se blagovolji ustavit in ponudit prednost) temu se v tujih državah reče tudi cestni bonton,ki je pri nas na psu!!

Primer: voznik male kište te vidi in ima na svoji strani veliko prostora za umik a se pripelje do kabine(govorim o ozkih cestah in ulicah) in potem ti bedak še blenda....po tvoje bi bilo najbolj smotrno,da jaz 18m kamion rinem 500m v rikverc,da najdem primeren prostor za umik ker se njemu izredno mudi in ni hotel narediti umika 10m pred kamionom na prosti plac....skratka jaz imam ravno nasprotno mnenje kot ti in menim da ste vozniki malih kišt skrajno arogantni,ne poznate pravil....so tudi izjeme....itd...

Kar se pa tiče,kdo je boljši voznik na cesti profesionalni ali amaterski se pa tudi nimam kaj prerekati z teboj,saj statistika govori brez mene....preveri pa boš videl!!!

Če mi pa ne vrjameš in kdaj nimaš kaj počet pa povej te vzamem s seboj pa se boš lahko prepričal na lastne oči o šoferjih malih kišt in njihovih izsiljevanjih in neumnostih.

No po tvojih postih si večkrat žaljiv z nasprotno mislečimi,zato si kar daj duška na napisano.....me ne gane!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... No po tvojih postih si večkrat žaljiv z nasprotno mislečimi,zato si kar daj duška na napisano.....me ne gane!!

Če te peče resnica, je to čisto tvoj problem. Vazelin prodajajo.

To kar ti zagovarjaš je pravica močnejšega in ne bonton. Sem pa na takega zagovornika bontona že naletel in posledica je bila razsut bok avtomobila. Ker se je na silo zrinil vame, ki se nisem imal kam umakniti, on pa bi se lahko dva avtomobila zadaj enostavno vključil. Bil je profesionalni voznik kombija, kateremu je potem policaj, ki je videl situacijo kaj na hitro "začepil" pametovanje.

Kakorkoli, tu sta dva različna "načina mišljenja". In ker sto ljudi pomeni sto čudi je človeštvo izumilo zakone, ki se jih naj bi držali, da se ne pobijemo.

Na zadrgo se nimaš kaj sklicevati, ker je jasna. Če te tam kdo ne spusti, naj bo kdorkoli v kakršnem koli vozilu, nekdo krši zakon.

Na stranski cesti čakaj dokler ni prosto ali te kdo spusti. Ni druge. Lahko pa greš domov k mami jokat!

Jaz v takih situacijah spustim eno vozilo predse. Ne podpiram in ne umikam pa se tistim, ki to izkoriščajo. In vedno pogledam, če je za menoj kolona ali pa se bo čakajoči čez vozilo ali dve lahko enostavno vklopil.

In tu ni kaj brihtati o nasproti mislečih. Gre za čisto enostavno ravnanje po predpisih ali njih kršenje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Ko prebiram tvoje prispevke se resno sprašujem a ti to resno a je sam zajebancija.(trla baba lan,da joj prođe dan)

Tvojo MAN situacijo kar sprobaj. Bomo videli kdo bo :pos: , ko te bo ponesrečeni tožil, ti pa se boš na fabrko zgovarjal.

Vsako vozilo mora voznik pred uporabo preveriti. In zavore danes ne odpovedo več kar iz dolgega časa, predrta guma pa ne pospešuje vozila, če se na kretenski zgornji primer naslonim.

Kakšni so v praksi tehnični pregledi tu ne igra vloge.

Seveda pa profi šoferji v svoji sli, potrebi ali pritisku pričakujejo, da bodo tolerirani in si malo po domače jemljejo pravice in celo neki "bonton" so ustvarili. Tako kot ta hitri motoristi. Ste kar za v isti koš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... A si že kdaj spustil kamion ,ki je čakal na stranski cesti,da se vključi na glavno cesto...

Zakaj bi bil ti drugače tretiran kot sem jaz?!

To ni problem samo tovornjakov, temveč vseh.

In Ljubljana še zdaleč ni tako zelo problematična po prometu. Je marsikje drugje po svetu huje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvojo MAN situacijo kar sprobaj. Bomo videli kdo bo :pos: , ko te bo ponesrečeni tožil, ti pa se boš na fabrko zgovarjal.

Vsako vozilo mora voznik pred uporabo preveriti. In zavore danes ne odpovedo več kar iz dolgega časa, predrta guma pa ne pospešuje vozila, če se na kretenski zgornji primer naslonim.

Kakšni so v praksi tehnični pregledi tu ne igra vloge.

Seveda pa profi šoferji v svoji sli, potrebi ali pritisku pričakujejo, da bodo tolerirani in si malo po domače jemljejo pravice in celo neki "bonton" so ustvarili. Tako kot ta hitri motoristi. Ste kar za v isti koš.

vidiš I30, si si kar sam odgovoril na prejšnje pisanje - vozilo mora preveriti voznik, torej, če ti odpovejo zavore, bo voznik kriv za povzročeno nesrečo. Tudi, če avto pelješ iz servisne delavnice in se ti nesreča zgodi med potjo domov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidiš I30, si si kar sam odgovoril na prejšnje pisanje - vozilo mora preveriti voznik, torej, če ti odpovejo zavore, bo voznik kriv za povzročeno nesrečo. Tudi, če avto pelješ iz servisne delavnice in se ti nesreča zgodi med potjo domov...

Saj meni je to jasno, a drugim izgleda da ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi bil ti drugače tretiran kot sem jaz?!

To ni problem samo tovornjakov, temveč vseh.

In Ljubljana še zdaleč ni tako zelo problematična po prometu. Je marsikje drugje po svetu huje.

Zaradi tega ker sem 30x težji kot ti in rabim 5xveč časa da se vključim v tekoči promet,in čakam in čakam in čakam in ne dočakam.....promet bi bil veliko bolj tekoč,če bi eni in drugi imeli več spoštovanja in razumevanja med sabo.

Se pa strinjam,promet v Indoneziji,Indiji....pa še kje je res neprimerno slabši kot pri nas...sam sem mislil na Nemčijo,Avstrijo,Norveško kjer je pa bonton neprimerno boljši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry ampak če je tole mišljeno kot analogija nesrečnemu dogodku na primorskem, je žal popolnoma neprimerna. V tvojem primeru je prekrškar samo en, v tistem pa dva!

Nisem ravno sledil ampak a se je res nekje skozi prickanje izgubilo dejstvo, da je šel tip MNOGO prehitro? A sem kaj zgrešil?

če nekdo upravičeno domneva, da drugi soudeleženci ne kršijo predpisov, ga njegova sicer pravilna in z zakonom predpisana dejanja ne postavljajo v položaj (so)krivca.

je pa res, da so krivi vedno drugi... tudi za to, da nekdo pelje v napačno smer po avtocesti je pri nas zgleda da krivo vse drugo, samo voznik ne. amerikanizacija prava, žal...

dragi danci1973, glede kilometrina sva skorajda na istem, s tem, da sem jaz to opravil v 17ih letih in ne 20ih, tako kot ti. z eno izjemo. jaz nisem imel nesreče... (trkampolesu)

vseeno ti predlagam, da si malce razširiš obzorja. veš, priznati svojo napako je cenjeno dejanje.

kakorkoli že, vidim da v tej debati ne bomo prišli skupaj...

se za nekaj časa umikam iz nje... upam, da se nam ne bo treba prevečkrat prepirati glede nesreč z vključenimi motoristi!

vsem vse srečno, o tem pa lahko eventuelno nadaljujemo ob morebitnem snidenju!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi tega ker sem 30x težji kot ti in rabim 5xveč časa da se vključim v tekoči promet,in čakam in čakam in čakam in ne dočakam.....

Danes, ko je čas zlato, odnosi pa taki kot so, s tem ne boš nikogar prepričal.

Jaz se ti bom sicer lahko umaknil in te izpustil, a zahtevati tega ne moreš. In ker smo začeli to debato na osnovi prometne nesreče motorista in osebnega vozila, ugotavljam, da smo globoko offtopics.

Edino kar je skupnega je lahko ugotovitev, da vsak nosi svojo krivdo in se ne zgovarjajte na razne bontone pa "on bi lahko " in podobne kozlarije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh ja, ta tema je res nabijanje. Glede na to da se vsi sklicujete in citirate neke člene... Sploh vete iz katerega zakona in da ta zakon ni več veljaven (ZVCP-1)? Nisem bral novega zakona (ZPrCP) natančno, tak da sklepam da je vseeno ostalo isto napisano kot v starem ZVCP-1. :)

116. člen ZPrCP

(uveljavitev in uporaba zakona)

Ta zakon začne veljati 1. aprila 2011, uporabljati pa se začne 1. julija 2011.

Popravljeno . Popravil GKeko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kerga si pa vidu to? :) Sam sicr ne vidm problema, če je prazna cesta pa kkšn mal zarjove, le da je po pameti, da ne grejo hitrosti preveč preko dovoljenega in da ni drugih avtomobilov pred motoristom. Se mi zdi, da ni to glavni problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvojo MAN situacijo kar sprobaj. Bomo videli kdo bo :pos: , ko te bo ponesrečeni tožil, ti pa se boš na fabrko zgovarjal.

Vsako vozilo mora voznik pred uporabo preveriti. In zavore danes ne odpovedo več kar iz dolgega časa, predrta guma pa ne pospešuje vozila, če se na kretenski zgornji primer naslonim.

Kakšni so v praksi tehnični pregledi tu ne igra vloge.

Seveda pa profi šoferji v svoji sli, potrebi ali pritisku pričakujejo, da bodo tolerirani in si malo po domače jemljejo pravice in celo neki "bonton" so ustvarili. Tako kot ta hitri motoristi. Ste kar za v isti koš.

To lahko piše tist ,ki nima niti naj manšega pojma.Kaj pa mora šofer preverit predno gre na pot? prosim ,če mi to razložiš.Sam sem bil 36 let poklicni voznik brez prometne nesreče pa z veliko situacij počene zavorne cevi polomljen menjalnik odpoved sklope Kolkokrat mi je razneslo gume, spredaj in zadaj 200 km po servisu odletelo zadnje kolo.12ton peska pelov na Soriško planino se mi j prelomu zadnji most,če veš kaj je to?Lahko rečem,da sem imel prekleto srečo,da pri vsem tem nisen povzroču nesreče ampaksem jo vedno dobro zvozu.Pa mi prosim razloži,kako opaziš, da si ti bo menjalnik med vožnjo sesu.Lahko rečem za tako pametno glavo kot jo maš ti bi imel lahko 4 noge.
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Pa mi prosim razloži,kako opaziš, da si ti bo menjalnik med vožnjo sesu.Lahko rečem za tako pametno glavo kot jo maš ti bi imel lahko 4 noge.

Lej, če ne znaš vprašanja zaključiti brez da podfukavaš, te kej en lepi qrac gleda! OK?!

No, če je to sedaj zglihan, te lahko napotim samo na to, kar sem že pisal. Kdo bo odgovarjal pred sodiščem, ko bo oškodovanec sprožil civilno tožbo.

Presneto dobro vem kaj je tovornjak in še bolj kakšna vražja skrpucala so to bila včasih. Sem s tastom, dokler ni šel v penzijo kar dosti tisto njegovo TAM podrtijo šravfal in oživljal. A to ali se zdi komu krivično ali ne, pri vsem tem ne igra vloge. Pa reči temu amerikanizacija ali kakorkoli že.

Kot sem že napisal enkrat prej je to globoko izven teme, tako da usajaj se sam naprej če se ti zdi.

Adijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, če ne znaš vprašanja zaključiti brez da podfukavaš, te kej en lepi qrac gleda! OK?!

No, če je to sedaj zglihan, te lahko napotim samo na to, kar sem že pisal. Kdo bo odgovarjal pred sodiščem, ko bo oškodovanec sprožil civilno tožbo.

Presneto dobro vem kaj je tovornjak in še bolj kakšna vražja skrpucala so to bila včasih. Sem s tastom, dokler ni šel v penzijo kar dosti tisto njegovo TAM podrtijo šravfal in oživljal. A to ali se zdi komu krivično ali ne, pri vsem tem ne igra vloge. Pa reči temu amerikanizacija ali kakorkoli že.

Kot sem že napisal enkrat prej je to globoko izven teme, tako da usajaj se sam naprej če se ti zdi.

Adijo!

Jaz te prašam kolk je ura ti men odgovoriš,da je voda mrzla????
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz te prašam kolk je ura ti men odgovoriš,da je voda mrzla????

Zakaj te zanima ura, če pa do jajc v mrzli vodi stojiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi tega ker sem 30x težji kot ti in rabim 5xveč časa da se vključim v tekoči promet

ki sekundo po vklopu postane skoraj mirujoči. Promet namreč. Bodi pošten, Z avtom/motorjem si kamjona pred sabo res ne želiš, in težko verjamem, da bi ti lepo počakal, da se šleper skahla na cesto, in lepo kot račka za njim. da se narod na avtocestah ne umika na prehitevalni pas, ker oni tuki vozijo, po voznem! je slovenski endemit.in je res katastrofa. Kamjonarjem more bit res mal bedno.

po drugi strani pa, ko sm poospeševal po vključevalnem pasu, in vozil ob kamijonu, se mi ni še nikoli zgodilo, da bi kamijonđija spustil gas. ne žlajfal, samo gas supstil.

Danes, ko je čas zlato, odnosi pa taki kot so, s tem ne boš nikogar prepričal.

Jaz se ti bom sicer lahko umaknil in te izpustil, a zahtevati tega ne moreš. In ker smo začeli to debato na osnovi prometne nesreče motorista in osebnega vozila, ugotavljam, da smo globoko offtopics.

Edino kar je skupnega je lahko ugotovitev, da vsak nosi svojo krivdo in se ne zgovarjajte na razne bontone pa "on bi lahko " in podobne kozlarije.

Ampak kar govori kmet2 po svoje drži. comon sense. Čist malo. Podobno izsiljujejo pešci. Ker očitno nihče nima osnovnošolske fizike. Res je, na prehodih za pešce imajo prednost. Ampak če bi vsaj malo. čisto čisto malo pomislili. NE. Zakoraka direkt pred avto. tud če si samo 6 metrov stran. Najbolše so mi mlade prepotentne mamice, ki na prehod ruknejo voziček, in te s pločnika grdo gledajo kaj si ti misliš, jez mam prednost!. BOLAAANOO.

Lej, če ne znaš vprašanja zaključiti brez da podfukavaš, te kej en lepi qrac gleda! OK?!

ti to resno?! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kar govori kmet2 po svoje drži. comon sense. Čist malo. Podobno izsiljujejo pešci. Ker očitno nihče nima osnovnošolske fizike. Res je, na prehodih za pešce imajo prednost. Ampak če bi vsaj malo. čisto čisto malo pomislili. NE. Zakoraka direkt pred avto. tud če si samo 6 metrov stran. Najbolše so mi mlade prepotentne mamice, ki na prehod ruknejo voziček, in te s pločnika grdo gledajo kaj si ti misliš, jez mam prednost!. BOLAAANOO.

Saj jo imajo. Absolutno. Na prehodu za pešce je obvezno ustaviti, če pešec pokaže namero za prečkanje. Torej njej ni treba vozička niti na cesto zapeljat. Na Japonskem naprimer, te avtomobilisti skorajda prisilijo, da prečkaš, ker se ti VSI ustavijo in to še preden sploh prideš do zebre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj jo imajo. Absolutno. Na prehodu za pešce je obvezno ustaviti, če pešec pokaže namero za prečkanje. Torej njej ni treba vozička niti na cesto zapeljat. Na Japonskem naprimer, te avtomobilisti skorajda prisilijo, da prečkaš, ker se ti VSI ustavijo in to še preden sploh prideš do zebre.

To prakticiram jaz. Sicer ne raziskujem telepatsko kdo misli iti na prehod, a če je že na prehodu oz čaka na pločniku na prehodu, jaz ustavim. Pa ne toliko zaradi tistih na prehodu, temveč, ker se mi nekoč lahko zgodi kura, ki mi bo skočila pred kolesa in bom brez pardona odgovarjal za človeka.

In potem da vidiš hece za menoj. Postanem seveda vse samo normalen ne, ker sem ustavil na prehodu za pešce.

Toliko nekako sem tudi jaz "prijazen" do tistih, ki se čez prehod potem ne zmigajo, čeprav sem jim ustavil. :bum:

Res ne vem zakaj je tako težko se držati predpisov, saj je potem vse jasno. Pa velja za čisto vse kategorije udeležencev v prometu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To prakticiram jaz. Sicer ne raziskujem telepatsko kdo misli iti na prehod, a če je že na prehodu oz čaka na pločniku na prehodu, jaz ustavim. Pa ne toliko zaradi tistih na prehodu, temveč, ker se mi nekoč lahko zgodi kura, ki mi bo skočila pred kolesa in bom brez pardona odgovarjal za človeka.

In potem da vidiš hece za menoj. Postanem seveda vse samo normalen ne, ker sem ustavil na prehodu za pešce.

Toliko nekako sem tudi jaz "prijazen" do tistih, ki se čez prehod potem ne zmigajo, čeprav sem jim ustavil. :bum:

Res ne vem zakaj je tako težko se držati predpisov, saj je potem vse jasno. Pa velja za čisto vse kategorije udeležencev v prometu!

Če pa je kakšna dobra jo pa mal med kolesi povaljaš, idealno za zmenek na slepo :grim

Popravljeno . Popravil yamaha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem da vidiš hece za menoj. Postanem seveda vse samo normalen ne, ker sem ustavil na prehodu za pešce.

Toliko nekako sem tudi jaz "prijazen" do tistih, ki se čez prehod potem ne zmigajo, čeprav sem jim ustavil. :bum:

No, tole mi ni čisto jasno... Če veš, da delaš po pravilih in da s tvojim ustavljanjem ni nič narobe, zakaj se potem sploh sekiraš, kaj delajo uni za tabo? Če so nestrpni, je to povsem njihov problem. Moram reči, da se zadnje čase vedno bolj poglabljam v psihologijo voznikov, seveda tudi s seboj na čelu. Kaj sem ugotovil? Da če res vozim defenzivno in mirno, potem se tudi sploh ne sekiram kaj si drugi mislijo o mojem ustavljanju na rumeni, ustavljanju pešcem, dajanju prednosti komu s stranske ceste, ki že 3 leta čaka na vključevanje... Pa saj v osnovi ni tu nobene bistvene zamude, niti ni večje porabe. Edino kar je, je mičken slabe volje odzadaj in veliko dobre volje od tistega, kateremu si dal predost, oz. si mu ustavil itd.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem že pisal tule, pa bom še enkrat...

Ustavil sem pred prehodom za pešce in pustil starko, ki je z moje desne (počasi) prečkala cesto.

Nasproti je pripeljal "šofer" in jo zbil po cestišču....

Gledal sem, kaj se bo zgodilo, pa nisem mogel nič narediti.

Sreča je bila le v tem, da jo ni napičil direktno, ampak jo je na vso srečo oplazil z bokom blatnika in jo podrl z desnim ogledalom.

Nauk!

Včasih je bolje, da ne ustaviš, ker pri nas še ni te cestne kulture.

Npr. v Skandinaviji, v zg. Ameriki, v Avstraliji i še ponekod na Zahodu, te avtomobilisti dobesedno čakajo, da boš prečkal cestišče!

Od tu smo še daleč, in smo, kar se tega tiče, še krepko pobalkanjeni!

Za primer, v Rusiji, te pa dobesedno podrejo, če ne odskočiš, čeprav si na "zebri".!!

Tako je to, na tej naši omiljeni Zemljici in naših "raz-navadah"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tole mi ni čisto jasno... Če veš, da delaš po pravilih in da s tvojim ustavljanjem ni nič narobe, zakaj se potem sploh sekiraš, kaj delajo uni za tabo? Če so nestrpni, je to povsem njihov problem.

Meni načeloma ni dovolj, da 'jaz delam po pravilih'.

Jaz se sekiram zato:

To sem že pisal tule, pa bom še enkrat...

Ustavil sem pred prehodom za pešce in pustil starko, ki je z moje desne (počasi) prečkala cesto.

Nasproti je pripeljal "šofer" in jo zbil po cestišču....

Meni se k sreči to še ni zgodilo, je pa že večkrat bilo 'kritično' - enkrat sem celo z avtom zaprl pot drugemu vozniku, ker ni kazal nobenega namena ustavljati, otrok pa tudi ni še enkrat pogledal. Jaz sem sicer bil deležen psovk in še česa, ampak otrok je ostal cel.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!