Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 9 minutami, thumper pravi:

če bi delo bilo bi ga lahko poznali... 

seveda..razlika je v kotu srečanja vozil.. preglednosti pred nesrečo.. in nenazadnje v omejitvi kjer je ena 50 , druga pa 60 .. kakor ti trdiš je teh 10 km/h tukaj nepomembnih , drugje pa katastrofalnih..

ko so sfrezali grčarevec se je dalo peljat 70/80 .. je pa res , da tip motorja , gume in vzmetenje pomeni veliko razliko..

in ko drastično zmanjšaš hitost te en od zadaj nabije.

prilagojena hitrost + znanje  in povrh vsega +predvidevanje bi bilo enako mimovožnji ali ustavitvi..

nekaj je šlo narobe kajne..al si se pa samo zatipkal.. 

sem zadnjič videl enega letečmana na ridah sredi kolonice motorjev .. drastično pomanjkanje varnostne razdalje...diujak neprilagojen.. se mu je mudilo s šihta ? a niso zmeraj na šihtu?

Če bi ti razumel prebrano, bi bilo tudi fajn. Ampak je lažje nerazumeti in pisati neumnosti. Drugega od tebe sploh ni za pričakovati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Cartman pravi:

In na koncu, po 14 letih, kdo je zmagal? 

Ker je bila zadeva z druge strani očiten nateg smo zmagali mi. Je pa trajalo 14 jebenih let, da je sodišče pravnomočno pogruntalo kako je posredi očiten nateg. V spomin je ostala ne tako mala škatla papirologije z obravnav, pozivov, pritožb. Ni da ni. Pa v povprečju traja vsaj nekaj mesecev (> pol leta) da se po pritožbi karkoli premakne. Wilkom to Zlovenija.

Moj nasvet. Če si prek 50, se ne pravdat v Sloveniji. Obstaja resna opcija da razpleta pravde ne doživiš. Sam lej, mamo pa pravno državo. Pa vrhunskega pravnika za predsednika vlade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Pod clankom  pa tipicno  kometiranje,   nikol  konca.....

Citiraj

Nenad Lukic

dodite vikendom u mjesto Tribanj Šibuljina 9 km zapadno od Starigrad Paklenice da vidite kako divljaci na motorima voze,djeca nam godinama nesmiju otici do trgovine.

lokalci opisujejo vožnjo motoristov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

Jaz pišem zapisnike. To si prav napisal. Kaj, ko bi ti vozil po predpisih in ne na pamet, kot to sedaj počneš. 

Da, očitno tako pišeš in računaš na podlagi domnev kot tule. Sicer pa sem ti že napisal, ko vozim za tabo in to ne 1x, počnem točno to kot ko vozim sam. Očitno si v špeglu zelo dobro prebral mojo vožnjo, da lahko podaš zgornje zaključke.

Kako že gre tista:

Vsi motoristi so...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Snecer pravi:

to je tako imenovani "Kmetov" oziroma "Jožetov" ovinek, veliko motoristov tam vidim podrseti na nasprotno stran (predvsem taki, ki ne poznajo jadranke), k sreči ponavadi ni nasproti vozečih.

Vzrok ovinek se v smeri proti Karlobagu dodatno zalomi, asfalt je čudno drseč, ni čisto pravega oprijema. Recimo temu zalikan asfalt. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, DAMI34 pravi:

Da, očitno tako pišeš in računaš na podlagi domnev kot tule. Sicer pa sem ti že napisal, ko vozim za tabo in to ne 1x, počnem točno to kot ko vozim sam. Očitno si v špeglu zelo dobro prebral mojo vožnjo, da lahko podaš zgornje zaključke.

Kako že gre tista:

Vsi motoristi so...

Se mi zdi, da ti premetavaš tovor po kombiju in ne jaz. Torej, ti ne znaš opravljati svojega dela. Ker ne predvidevaš, nimaš prilagojene hitrosti in, ker so predpisi zate nekaj odvečnega, se ti to dogaja.  

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Se mi zdi, da ti premetavaš tovor po kombiju in ne jaz. Torej, ti ne znaš opravljati svojega dela. Ker ne predvidevaš, nimaš prilagojene hitrosti in, ker so predpisi zate nekaj odvečnega, se ti to dogaja.  

o lej ga lej ga, si zamenjal debato..a ne bova več o motorjih? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

to je tako imenovani "Kmetov" oziroma "Jožetov" ovinek, veliko motoristov tam vidim podrseti na nasprotno stran (predvsem taki, ki ne poznajo jadranke), k sreči ponavadi ni nasproti vozečih.

Vzrok ovinek se v smeri proti Karlobagu dodatno zalomi, asfalt je čudno drseč, ni čisto pravega oprijema. Recimo temu zalikan asfalt. 

Seveda je cesta kriva za neprilagojeno hitrost, kajne. Je mogoče pred ovinkom znak za omejitev ? Mogoče znak za ovinek ? Poišči na guglu, da se nam ne bo treba tja voziti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

to je tako imenovani "Kmetov" oziroma "Jožetov" ovinek, veliko motoristov tam vidim podrseti na nasprotno stran (predvsem taki, ki ne poznajo jadranke), k sreči ponavadi ni nasproti vozečih.

Vzrok ovinek se v smeri proti Karlobagu dodatno zalomi, asfalt je čudno drseč, ni čisto pravega oprijema. Recimo temu zalikan asfalt. 

še en zalomljen ovinek, samo moram pogledat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Borutt pravi:

Seveda je cesta kriva za neprilagojeno hitrost, kajne. Je mogoče pred ovinkom znak za omejitev ? Mogoče znak za ovinek ? Poišči na guglu, da se nam ne bo treba tja voziti. 

ti, kdo mi je že pravil, kako je gledal svečke na cesti proti Črnemu vrhu, kjer je sopotnica po neumnem končala pod ograjo in zato pobrusil tačke...eni žal ne pobrusijo tačk, ampak gredo v maline.

Zato pa imaš ti toliko preventivnih tečajev, da se ljudje "motoristi" v prvi vrsti naučijo nagnit motor ne pa zmrznit.

Krivo je neznanje. Niti ni nujno pretiravanje, ker na istem mestu je možak pred mano v čisto normalni vožnji...jaz sem vozil v dvoje...zapeljal 1m na drugi pas.

Ampak ti boš raje tu nabijal...neprilagojena...res mi ni jasno, ampak ti razumeš smisel vseh teh delavnic, ki jih vodiš al ti samo pasulj diši?

 

pred 17 minutami, Snecer pravi:

še en zalomljen ovinek, samo moram pogledat

zelo podoben temu na relaciji Col-Črni vrh (srtna žrtev pod ograjo-sopotnica, zdrs na drugo stran), ko se še 1x zalomi in počasna hitrost postane previsoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

 Poišči na guglu, da se nam ne bo treba tja voziti. 

Ne rabim iskat na guglu, ker ovinek točno poznam in tudi ne vem kaj te toliko sekira če sem opisal ovinek, mogoče pa komu pomaga da ne bo imel neprilagojene hitrosti

12309709_961508777252008_7208934929163870742_o.thumb.jpg.196abcea9c66f0b1270ba9c9fde266d0.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Krivo je neznanje. Niti ni nujno pretiravanje, ker na istem mestu je možak pred mano v čisto normalni vožnji...jaz sem vozil v dvoje...zapeljal 1m na drugi pas.

Zdaj bom pa malo žleht. In napisal takole. Vožnja, ki ni prilagojena znanju posameznika, je po definiciji pretiravanje. Pa ne pretiravanje glede na cesto, razmere, motor, gume, luno, nadmorsko višino. Definitivno pa gre za pretiravanje glede na znanje voznika.

Na žalost ne veš kje je meja lastnega znanja, dokler nisi enkrat preko te meje. Lih zato pa se splača (tu se pa zelo strinjava) it kdaj kaj potrenirat.

On nesrečnež na cesti iz citata spodaj bi v primeru obiska kakega tečaja varne vožnje verjetno vedel, da se pri zapiranju ovinka korigira hitrost z uporabo nežnega doziranja zadnje zavore, brez popuščanja gasa. Tako pa očitno ni vedel kaj narest... in posledice so, kakršne so, predvsem prekleto žalostne.

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ti, kdo mi je že pravil, kako je gledal svečke na cesti proti Črnemu vrhu, kjer je sopotnica po neumnem končala pod ograjo in zato pobrusil tačke...eni žal ne pobrusijo tačk, ampak gredo v maline.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Sem te že vprašal, kako je s tvojim prehitevanjem v naselju. Ker jaz sem se držal pravil. 

Ti se držiš pravil, razn ko se jih ne. Ali je prehitevanje v naselju prepovedano? Bi kandidat za vozniško dovoljenje opravil izpit, če bi na avtocesti cincal med 100 in 110km/h?

 

Odgovor bo, da sem prehiteval nevarnno in verjetno po pločniku,  pa da je po zakonu in členu na AC dovoljeno vozit 110km/h.  dodana bo floskula kako je počasnej sploh bol varno in blablabla. Oba veva, da sem prehitel varno in vljudno, in da bi na izpitu padel.  

 

Saj pravim, poslovi se od jalovega početja, in postani družbeno koristen neto plačnik v proračun.  Lajf po pravilih lahk furaš tud brez protekcije uniforme. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jskrablin pravi:

Zdaj bom pa malo žleht. In napisal takole. Vožnja, ki ni prilagojena znanju posameznika, je po definiciji pretiravanje. Pa ne pretiravanje glede na cesto, razmere, motor, gume, luno, nadmorsko višino. Definitivno pa gre za pretiravanje glede na znanje voznika.

Na žalost ne veš kje je meja lastnega znanja, dokler nisi enkrat preko te meje. Lih zato pa se splača (tu se pa zelo strinjava) it kdaj kaj potrenirat.

On nesrečnež na cesti iz citata spodaj bi v primeru obiska kakega tečaja varne vožnje verjetno vedel, da se pri zapiranju ovinka korigira hitrost z uporabo nežnega doziranja zadnje zavore, brez popuščanja gasa. Tako pa očitno ni vedel kaj narest... in posledice so, kakršne so, predvsem prekleto žalostne.

 

jst bom tudi žleht:

in ti si od vedno vedel, kdaj pretiravaš, ali te je mogoče, govorim mogoče kaj tudi presenetilo, pa si uspešno rešil, ker si znal.

Pa pošten odgovor prosim :D

In kaj je pa trening drugega, kot nabiranje znanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 3 tednih ravninskih in ravnih cest so mi bili domači ovinki nenavadni. Kako hitro človek izgubi občutek, če tega ne dela pogosto. Zato tudi tečaj ni rešitev, če ga obiščeš in potem voziš kot si prej.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

to je tako imenovani "Kmetov" oziroma "Jožetov" ovinek, veliko motoristov tam vidim podrseti na nasprotno stran (predvsem taki, ki ne poznajo jadranke), k sreči ponavadi ni nasproti vozečih.

Vzrok ovinek se v smeri proti Karlobagu dodatno zalomi, asfalt je čudno drseč, ni čisto pravega oprijema. Recimo temu zalikan asfalt. 

 

čak, greš u ovinek, pa ne več kako boš vn pršu? In to je kriv ovinek? Sej se hecaš? 

 

kolko morš falit, in kako hitro morš prpelat. da gre narobe? Če si približno na liniji, pa u približno normalnih cestnih brzinah, tle ne smeš niti past, niti bluzit čez cesto. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

zelo podoben temu na relaciji Col-Črni vrh (srtna žrtev pod ograjo-sopotnica, zdrs na drugo stran), ko se še 1x zalomi in počasna hitrost postane previsoka.

 

 

pa spet, zadnič sem pelal mimo neke komemoracije ob tistih svečkah. Kako hitro je treba tja zapelat, da gre narobe? odgovor zelo zelo hitro. 

 

dopuščam alternativne vzroke. pesek, prah, bistrveno slabši oprijem od pričakovanj, zelo neroden input sovoznice....verjamem v nesreče, ampak, marsikatera je sprovocirana. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Če bi ti razumel prebrano, bi bilo tudi fajn. Ampak je lažje nerazumeti in pisati neumnosti. Drugega od tebe sploh ni za pričakovati. 

ne jokcaj .. si pač edini zmeraj (ok z izjemami v zelooo redkih postih, ki potrjujejo pravilo) nerazumljen s strani velike večine , ki v teh debatah sodelujemo. tu nihče ne zna brati , razmišljati , nihče ne ve nič o ničemer - edino ti si tatamata za vse  ...

to pove veliko o človeku.

 

pred 2 minutami, Cartman pravi:

 

čak, greš u ovinek, pa ne več kako boš vn pršu? In to je kriv ovinek? Sej se hecaš? 

 

kolko morš falit, in kako hitro morš prpelat. da gre narobe? Če si približno na liniji, pa u približno normalnih cestnih brzinah, tle ne smeš niti past, niti bluzit čez cesto. 

, če ni nobenega motečega objekta s kontra strani na tvoji trajektoriji ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Cartman pravi:

 

čak, greš u ovinek, pa ne več kako boš vn pršu? In to je kriv ovinek? Sej se hecaš? 

 

kolko morš falit, in kako hitro morš prpelat. da gre narobe? Če si približno na liniji, pa u približno normalnih cestnih brzinah, tle ne smeš niti past, niti bluzit čez cesto. 

pozabljaš, da ne znajo vsi vozit kot ti, samo opozorilo je na mestu.

bom povedal zakaj, veliko neiskušenih se poda na jadranko, pustmo ali je grupa (kar je še dodaten problem) ampak velikokrat sem videl, da se po par urcah začne folk voziti malce na pamet. Ovinki lepo tečejo, kar naenkrat pa se nek ne pretirano hitr ovinek še dodatno zalomi in je 50km/h prehitro...nekateri znajo, drugi zmrznejo, tretji so v malinah...

Jaz ne ugotavljam krivde, pišem zakaj se dogajajo izleti, predvsem je pa fajn če se ne bi dogajali. In če je človek skoncentriran in ima tudi malce prakse bo enostavno odreagiral tudi v tewm primeru.

In še 1x, za izlet ni kriva cesta, saj cesta nikogar ne napade

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Cartman pravi:

 

čak, greš u ovinek, pa ne več kako boš vn pršu? In to je kriv ovinek? Sej se hecaš? 

 

kolko morš falit, in kako hitro morš prpelat. da gre narobe? Če si približno na liniji, pa u približno normalnih cestnih brzinah, tle ne smeš niti past, niti bluzit čez cesto. 

spet se ponavljava, ne prehitro in z manj znanja kot ti in jaz, se taki ki naredijo kakega jurčka na leto čist lepo peljejo recva 60 čez dotični ovinek, in ko se le ta še dodatno zalomi, je 60 prehitro, ker ne zna zavirat v ovinku ali posilit mopeda. Potem pa zajadra do črte, mogoče mal čez...lej, vsaj 10x že videl v lajfu, nekajkrat, ko je šlo na nož, 50% po pri čisto običajni vožnji.

Sem imel primer ko sem eno debelo kačo v ovinku nagazil tudi tam nekje. Za cel meter je prestavilo moped.

pred 15 minutami, Cartman pravi:

 

 

pa spet, zadnič sem pelal mimo neke komemoracije ob tistih svečkah. Kako hitro je treba tja zapelat, da gre narobe? odgovor zelo zelo hitro. 

 

dopuščam alternativne vzroke. pesek, prah, bistrveno slabši oprijem od pričakovanj, zelo neroden input sovoznice....verjamem v nesreče, ampak, marsikatera je sprovocirana. 

če piševa o konkretnem ovinku je tudi 40km/h hitro. bo znal tudi @Boruttpovedat. 

Vendar, dokler se ne zalomi in vizuelno se tudi slabo vidi, je 50km čisto normalna brzina. Predvidevam, pa da je voznik takrat zdrsnil zaradi prve zavore, panike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

pozabljaš, da ne znajo vsi vozit kot ti, samo opozorilo je na mestu.

bom povedal zakaj, veliko neiskušenih se poda na jadranko, pustmo ali je grupa (kar je še dodaten problem) ampak velikokrat sem videl, da se po par urcah začne folk voziti malce na pamet. Ovinki lepo tečejo, kar naenkrat pa se nek ne pretirano hitr ovinek še dodatno zalomi in je 50km/h prehitro...nekateri znajo, drugi zmrznejo, tretji so v malinah...

Jaz ne ugotavljam krivde, pišem zakaj se dogajajo izleti, predvsem je pa fajn če se ne bi dogajali. In če je človek skoncentriran in ima tudi malce prakse bo enostavno odreagiral tudi v tewm primeru.

In še 1x, za izlet ni kriva cesta, saj cesta nikogar ne napade

 

meni se to ne zdi debata na osebni ravni. normalno je vozit pod svojo mejo, da imaš nekaj rezerve prav takrat, ko se ovinek zalomi. To bi moralo velat na splošno

 

odkar sem si na ravninah postavil speed limit, je lajf na cest bistveno bol miren. Ko se po ravninah palil, je šla glava u race mode, zdaj tega že dolgo dolgo ni več. 

 

fun fact. v bliz 25 letih motoriranja, sem enkat fasal radar izven naselja, in enkat v naselju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, jskrablin pravi:

Poštenost v žilo, praviš. Ok. V resnici mi ni čisto jasno, kako sem preživel prvo sezono na motorju. Ker sem bil na mopedu trd, raven ko sveča, strašil me je vsak ovinek iz katerega se ni videlo že na vstopu. Parkrat sem po nepotrebnem veselo opletal blizu al pa prek sredinske črte. Nisem nek dirkaški talent. Pa itak je moja posebnost da nekaj časa procesiram nove informacije/situacije, pol pa na lepem zlavfa.

Po eni sezoni začetniškega piljenja sem šal na Vransko. In ratal precej boljši voznik. Še vedno u easy, bolj počasi pa po omejitvah... sam hej. Ovinki so postali precej bolj 'ravni'. Ko so se zalomili ni bilo več nekih problemov (tu pomaga vožnja z nekaj rezerve). In do takrat nisem sploh nikol imel sopotnika na motorju. Pa če sem čisto pošten, še danes ne maram kaj dosti sopotnika na motorju. Če nisi dobro sinhroniziran so sami problemi z njimi.

 

Evo, to je to, ti si imel srečo in si se rešil (jaz tudi, podobno kot ti), nekateri je žal nimajo. Potem je neprilagojenja, pretiravanje glede na znanje, obsojanje . Vendar, kot pišeš, šlo je za neiskušenost, ne pa namerno izigravanje usode. 

In neiskušenost je z znanjem rešljiva, kar pomeni, znanje se pridobiva tako fizično kot na papirju in res ne vidim kaj je narobe, če nekomu pojasnimo, povemo, da se kak ovinek še dodatno zalomi in pa seveda rešitve iz takih in podobnih situacij.

pred 15 minutami, Cartman pravi:

 

meni se to ne zdi debata na osebni ravni. normalno je vozit pod svojo mejo, da imaš nekaj rezerve prav takrat, ko se ovinek zalomi. To bi moralo velat na splošno

 

odkar sem si na ravninah postavil speed limit, je lajf na cest bistveno bol miren. Ko se po ravninah palil, je šla glava u race mode, zdaj tega že dolgo dolgo ni več. 

 

fun fact. v bliz 25 letih motoriranja, sem enkat fasal radar izven naselja, in enkat v naselju. 

nene, ne razumeva se, nč osebnega ne mislim.....z mojim in tvojim znanjem gledati nekoga ki ima pol manj znanja pomeni, da ga ne razumeva, oziroma, nama je normalno odvozit ovinek, njemu pa ni. Beri en post višje od @jskrablinje lepo opisal začetke.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, maus pravi:

.....

p.s.

js mam najdaljšga :ras: 

.....jezik.....to tak vemo......:ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!