Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Še nekdo je bil poleg. In, ker je bil z menoj, je njegova ostala brez pik. 

:? nimam pojma ,da bi bil kdo z nama , res se ne spomnim , imam še slike , ko sem bil še z MTS ......

 

Objavljeno

Kakšen zgled bi bil, če bi "učitelj" kršil predpise?

Sigurno je težje voziti po predpisih, kot prosto po "Prešernu". V nekaterih primerih je potrebno voziti po predpisih...za to moraš imeti "jeklene" živce, pa še te spoti :P

Objavljeno
pred 1 minuto, vandrovec pravi:

Kakšen zgled bi bil, če bi "učitelj" kršil predpise?

Ko se vpišeš v šolanje za trenerja varne vožnje potrebno dodati izpis kazenski točk...Seveda pogoj,da jih nimaš...:ras:

Objavljeno
pred 13 urami, DAMI34 pravi:

debil, keri debil :D

 

 

 

To je dokaz, da od genija do idiota je zelo tanka meja.

Je letel iz UKC-ja ker je 14 letnemu sinu pustil asistirati na operaciji. Sam imam (slab) spomin na njegovo strokovnost. Pa se nisem hotel kregati in biti  14 dni spet v bolečinah, da bi popravil dr napako.

Je velik narcis.

   

Objavljeno
pred 17 urami, XTR pravi:

Nadaljujmo v GG temi, jaz sem takoj za.... 

odpri novo temo pa bomo tam dalje 

Objavljeno

A smem vprašati, kaj je to GG? :blush:

Objavljeno
Pravkar, Kawalir pravi:

A smem vprašati, kaj je to GG? :blush:

Veliki Klek.

Objavljeno
pred 9 minutami, Kawalir pravi:

A smem vprašati, kaj je to GG? :blush:

Veliki Klek  ;) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 urami, DAMI34 pravi:

debil, keri debil :D

Tip ni len homoseksualec, je pa kr konkretna pederčina

pred 47 minutami, Kawalir pravi:

A smem vprašati, kaj je to GG? :blush:

GasGas. Se vidi da si začetnik :P 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

odpri novo temo pa bomo tam dalje 

No, kdo bo organiziral GG trip, ki bo na krov vzel tudi nas zelence? @Borutt?

Objavljeno
pred 2 minutami, MdAzz pravi:

No, kdo bo organiziral GG trip, ki bo na krov vzel tudi nas zelence? @Borutt?

Borutta bi lahko povabili, ker je že bil :) in ve kakšne so lahko težave s čredo

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 urami, DAMI34 pravi:

debil, keri debil :D

30689264_1714526111973534_3473802963850362880_n.jpg.fa076cb8947663f0dbc69a3f1bdb5980.jpg

kopirano s FBja

Kje na FB je bilo to objavljeno?

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno
4 hours ago, jskrablin said:

GasGas. Se vidi da si začetnik :P 

Da ne boš učil krive vere ali pa po nepotrebnem sebe dvigoval na račun drugih, preveri, kaj pomeni biti začetnik:

Kdo je motorist voznik začetnik?

Motorist voznik začetnik je vsak voznik A2 ali A kategorije, ki je prvič opravil vozniško dovoljenje za A2 ali A kategorijo po 12.01.2017. Voznik začetnik motorist je tudi oseba, mi je opravila vozniško dovoljenje za A2 ali A kategorijo pred 12.01.2017, a je imela v času nastopa novega zakona o voznikih (12.01.2017) še vedno status voznika začetnika.     

Do kdaj sem motorist voznik začetnik?

  • Če sem opravil/-a vozniško dovoljenje A2 kategorije z 18 leti, sem motorist voznik začetnik do dopolnjenega 21. leta.
  • Če sem vozniško dovoljenje A2  ali A kategorije opravil/-a npr. pri 25 -ih letih, sem motorist voznik začetnik A2 ali A kategorije prvi 2 leti po opravljenem vozniškem dovoljenju. 

 

Zame osebno ne velja nič od naštetega, torej NISEM začetnik, res pa je, da imam verjetno manj izkušenj, kot ti oz. manj prevoženih kilometrov, sploh offroad, ki ga nikoli nisem vozil. 

Zdaj pa vprašanje zate: kaj meniš, kdo ima več izkušenj oz. je "boljši" motorist: ti ali recimo Gustelj? Evo, slednji je napisal glede t.i. "izkušenj", ki si jih večina pripisuje (le) na osnovi prevoženih kilometrov tole:

Med motoristi velja prepričanje, da bodo s kilometri vožnje izboljšali svojo tehniko. Ni res!  

Zaviranje in umikanje, zavijanje na ozkem prostoru, vožnja navzdol po strmi in serpentinasti cesti, speljevanje v klanec na pesku … to je nekaj težavnih situacij, ki se jih da razumeti in obvladati le na tečaju varne vožnje.

Zdaj pa, če Gustelj tolče mimo, ga spljuvajte, kolikor Vam da duša, sicer pa je glede na navedeno, bolj zanimivo vprašanje: si bil kdaj na tečaju varne vožnje? :cool: Vem, kaj boš rekel: "ne, ker tega ne potrebujem, ker sem na off roadu pridobil toliko izkušenj, kot jih ne bi niti na 10-ih tečajih varne vožnje!" Morda res, AMPAK: vožnja offroad NI enako vožnji po cesti, kot vožnja na pisti ni enaka vožnji na cesti. Maher na pisti se bo lahko na cesti v nekem trenutku prav na mehko pokakal, verjetno enako velja tudi za offroad. Upam si trditi, da izkušenj iz enega okolja ne gre prenašati v drugo okolje, saj bi sicer Gustelj rekel, da lahko zgoraj navedeno obvladaš tudi, če greš na off road ali pisto, pa ni zapisal tako. Poudaril je besedo "LE", torej SAMO na tečaju varne vožnje. Ne rečem, da je Gustelj motoristični bog, ampak glede na to, da si z motorističnim novinarstvom in drugimi, z motorizmom povezanimi dejavnostmi služi kruh že DESETLETJA, bi ga v večini upošteval, za razliko od tukajšnjih "znalcev" in "izkušenih" motoristov, ki po vsej verjetnosti samo napihujejo ego. Pa brez zamere, ampak ni mi všeč, da se na motoriste z nekoliko manj prevoženimi kilometri gleda zviška in pokroviteljsko! :cool: Pravi učitelj ne bo nikoli zasmehoval učenca, ampak bo poskrbel, da bo nekoč učenec boljši od njega! Tukaj pa recimo slišim pripombe in vprašanja, kdo gre v skupini, in če je zraven kakšen manj izkušen, se zaviha nos in odide stran, kot da smrdimo! :nono: Vsem, ki ste pametni glede manj izkušenih, predlagam, da prenehate :SS, ampak raje svoje znanje in izkušnje delite z tistimi, ki so manj izkušeni. Zakaj ne bi nekaj izkušenih organiziralo vožnje z manj izkušenimi, se pomešali med njih, jih spremljali med vožnjo, opazovali, korigirali, usmerjali, svetovali itd.? Zakaj mora vedno veljati to hebeno deljenje na leve in desne, na "izkušene" in "začetnike" itd.? Kot sem nekoč zasledil, se je @maus ponujal za kaj takšnega, in glede tega kapo dol dam. Veliko več cenjenja, ne le nekaj lajkov in smeškov pri komentarjih boste poželi, če se boste kdaj dali komu na razpolago tudi v tej smeri. Bo padla kava, pa tudi kakšno kosilo, nič bat! Pa brez zamere! 

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)

Kaj si se razpisal...kva ti pa je...malo sem še bral pol pa...limonade...nasmesto,da bi se nasmeju,sploh,ker je GG res beseda za Gas gas mopije.. 

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 5 urami, jskrablin pravi:

GasGas. Se vidi da si začetnik :P 

 

pred 3 minutami, sesir pravi:

Kaj si ae razpisal...kva ti pa je...malo sem še bral pol pa...limonade...nasmesto,da bi se nasmeju,sploh,ker je GG res beseda za Gas gas mopije.. 

Sam res kdo tega ne ve...:huh:

To je isto k daš u autu iz 5. prestave v R (rally) da gre še hitrej...

Objavljeno
pred 11 minutami, Kawalir pravi:

Kot sem nekoč zasledil, se je @maus ponujal za kaj takšnega, in glede tega kapo dol dam. Veliko več cenjenja, ne le nekaj lajkov in smeškov pri komentarjih boste poželi, če se boste kdaj dali komu na razpolago tudi v tej smeri. Bo padla kava, pa tudi kakšno kosilo, nič bat! Pa brez zamere! 

res je ... kar nekj motoristk in motoristov sem spremljal na vožnji ... dal kakšen nasvet in pokazal linijo ... tudi članom-članicam MS-ja ... in ne ... ni blo dijanje in kolenčkanje ... ampak u izi ... 

mam pa raj kakšno punćko kt tebe .. ampak ... lukna je lukna ... sam da je 37,5 °C :lol1: 

in to še vedno velja, če imam le čas :P

 

Objavljeno
pred 3 urami, Rey pravi:

 

joj, se mi zdi da v objavi revije Motosi

Objavljeno
pred 18 urami, twom pravi:

A res noben več ne zna normalno vozit, samo še en ali drug (Borut, Sesir) ekstrem?

khm...smo šli obiskat v Dolenjske Kmeta. Borutt, Živnorc in jaz. Na cilj smo prišli skupaj, sedaj pa ne vem, a smo vsi diujali, al pa vsi polžkali. :P

Tudi domov smo prišli skupaj, jaz in Borutt celo ponoči, še nočno sliko rid sva naredila in enega zajca skoraj zbila. Jaz sem vozil normalno za moje pojme...tak da sem res mal zmeden, je pa možno, da se na forumu tudi kake zadeve potencira v plus in v minus.

Objavljeno
pred 22 minutami, Kawalir pravi:

Zame osebno ne velja nič od naštetega, torej NISEM začetnik, res pa je, da imam verjetno manj izkušenj, kot ti oz. manj prevoženih kilometrov, sploh offroad, ki ga nikoli nisem vozil. 

Ko mački stopiš na rep... :lol1:Daj si poglej naslov teme. Dosti preveč reagiraš na očitno zafrkancijo... zato te pa zafrkavam :P 

pred 24 minutami, Kawalir pravi:

Zdaj pa vprašanje zate: kaj meniš, kdo ima več izkušenj oz. je "boljši" motorist: ti ali recimo Gustelj? Evo, slednji je napisal glede t.i. "izkušenj", ki si jih večina pripisuje (le) na osnovi prevoženih kilometrov tole:

Tam kjer se jaz peljem se Gustelj niti peš ne upa it (kje pa tud peš ne da, če se lih ne vrzeš na glavo dol) :devil: Drugače se pa seveda ne gre za prevožene kilometre, gre se za stopnjevanje zahtevnosti vožnje. Moj off moped ma vsega skupa šwoh 73 ur in nekaj malega preko 2000 kilometrov. Sam to so v spodobni meri bog pomagaj a tu se da pelat? kilometri in ure. Off se peljem dosti boljše kot sem se leto dni nazaj. Pa še vedno precej ubogo v primerjavi z resnimi vozniki. Ipak sem hobi klasa oz hobi klada :D 

 

pred 33 minutami, Kawalir pravi:

Zdaj pa, če Gustelj tolče mimo, ga spljuvajte, kolikor Vam da duša, sicer pa je glede na navedeno, bolj zanimivo vprašanje: si bil kdaj na tečaju varne vožnje? :cool: Vem, kaj boš rekel: "ne, ker tega ne potrebujem, ker sem na off roadu pridobil toliko izkušenj, kot jih ne bi niti na 10-ih tečajih varne vožnje!" Morda res, AMPAK: vožnja offroad NI enako vožnji po cesti, kot vožnja na pisti ni enaka vožnji na cesti. Maher na pisti se bo lahko na cesti v nekem trenutku prav na mehko pokakal, verjetno enako velja tudi za offroad. Upam si trditi, da izkušenj iz enega okolja ne gre prenašati v drugo okolje, saj bi sicer Gustelj rekel, da lahko zgoraj navedeno obvladaš tudi, če greš na off road ali pisto, pa ni zapisal tako. Poudaril je besedo "LE", torej SAMO na tečaju varne vožnje. Ne rečem, da je Gustelj motoristični bog, ampak glede na to, da si z motorističnim novinarstvom in drugimi, z motorizmom povezanimi dejavnostmi služi kruh že DESETLETJA, bi ga v večini upošteval, za razliko od tukajšnjih "znalcev" in "izkušenih" motoristov, ki po vsej verjetnosti samo napihujejo ego. Pa brez zamere, ampak ni mi všeč, da se na motoriste z nekoliko manj prevoženimi kilometri gleda zviška in pokroviteljsko! :cool: Pravi učitelj ne bo nikoli zasmehoval učenca, ampak bo poskrbel, da bo nekoč učenec boljši od njega! Tukaj pa recimo slišim pripombe in vprašanja, kdo gre v skupini, in če je zraven kakšen manj izkušen, se zaviha nos in odide stran, kot da smrdimo! :nono: Vsem, ki ste pametni glede manj izkušenih, predlagam, da prenehate :SS, ampak raje svoje znanje in izkušnje delite z tistimi, ki so manj izkušeni. Zakaj ne bi nekaj izkušenih organiziralo vožnje z manj izkušenimi, se pomešali med njih, jih spremljali med vožnjo, opazovali, korigirali, usmerjali, svetovali itd.? Zakaj mora vedno veljati to hebeno deljenje na leve in desne, na "izkušene" in "začetnike" itd.?

Imam ene par plaket iz Vranskega. Dokler sem se vozil po cesti, sem tja hodil trenirat. Zdaj pa telovadit po asfaltu nima smisla, ker to nima nikakršne relevance za offroad. Obratno ima pa precej relevance. Že sama kondicija iz offroada je prednost na cesti. Nihanje mopeda me ne gane več (dokler ne gre lih nezdravo na počez), zaviranje brez ABS-a v malo bolj zahtevnih pogojih vožnje me ne straši, v oprijem gume s cestiščem sploh ne dvomim...

Gustelj tu nima prav. Če kaj drži je to lih obratno. Ko greš s cestnega motorja na off stroj takrat jebeš ježa. Jaz sem se s 1300 kubičnega stroja vsedel na 350 kubično kobilico... in drug dan offroad šole na Rabu resno pomislil a se sploh znam z motorjem pelat. Kulturni šok bi bil kr pravi izraz za razliko v vožnji. Lahko sem odpilil 600 kilometrov/dan na cestaku, na preprosti MX progi nisem zdržal niti 10 minut. Veliko MGP dirkačev vozi MX lih zaradi obvladovanja stroja pri drsenju. Kr vprašaj Marqueza. Al pa njegovega prijatelja Rossija. Al pa od Rossija kolega Vinalesa.

Vprašaj se zakaj je trial del tečajev na Vranskem. Kaj je potrebno za obvladovanje trial motorja? Kondicija vsekakor. Pravilna drža telesa in prenašanje težišča naokoli tud. Predvsem pa pravilna koordinacija dela na relaciji sprednja/zadnja zavora, sklopka in gas. To je zelo relevantno kjerkoli na dveh kolesih.

Jaz ti z veseljem kaj pokažem. Sam ti pomojem teren ne bo všeč... moped pa tud ne :ras:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!