Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 15 minutami, MiNa pravi:

in ravno na tem forumu je odgovor vedno, ko nekdo sprašuje za motor, 1000ccm in 100+ konjev, ter seveda obvezni "vse je v glavi". Očitno le ni tako...

Ja ker se to zgodi enemu, ostalih recimo 9 od 10ih pa ratuje, ampak ne, dajmo se na tega enega sfokusirat pa po defaultu vsem prepovedat. Hujši ste kot država.

Objavljeno

prvo je nakup za ulico in gostilno in sedaj še za socialna omrežja... :)

finta je tudi v teži, vodljivosti, konje itak brzda elektronika, brez nje bi še bolj bri v tej temi, brez tractiona in abs bi se cepalo

na kraj pameti mi ne pride da bi nabavil težek in premočen tank

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 13 minutami, MiNa pravi:

in ravno na tem forumu je odgovor vedno, ko nekdo sprašuje za motor, 1000ccm in 100+ konjev, ter seveda obvezni "vse je v glavi". Očitno le ni tako...

Se čist strinjam s tabo. Sama sem na 600ccm (74 konjev nekje), pa zaenkrat ne študiram o močnejšem. Ko treba potegne, ni pa ''nevaren''. Vse je v glavi in desni roki pa tud ne drži vedno, ker ni vedno vsega motorist kriv, pa tud če je, tafrišni v kritični situaciji zamrznemo/jo. In tle je boljš začet na ''švoh'', ko ma vsaj mal tolerance do začetniških napak. 
Js mam motor, da sem srečna z njim, ne da me drugi gledajo - glej, ženska na hudem motorju :D 

Objavljeno

Če maš glavo vsaj mal poštimano,potem ti 200 KM ne dela problemov.Če si pa (talent),pol je pa 30KM preveč. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, Marcel-F pravi:

Če maš glavo vsaj mal poštimano,potem ti 200 KM ne dela problemov.Če si pa (talent),pol je pa 30KM preveč. 

in pol ti mene vprašaš zakaj imam v hribih najvišjo 108 na omejitev max 100, ki je ne moreš doseči v nobeni serpentini :)

to je pol tisto, ko voziš projektil na 10%, na ravnini pa raketa, opla... sezona traktorjev je

omejitve so enake za tiste s 30km in tiste z 200km, ni tu neke pameti, prej neumnost

samo tak deluje kapitalizem, da ti ponujajo, nekaj kar ne rabiš in te prepričujejo, da to rabiš... 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
pred 36 minutami, Snecer pravi:

.....

@motolover mrtvega lahko samo pokriješ... 

.....:eek::eek:....

 A si zdravnik?

Samo zdravnik lahko rece ta je mrtev. Do takrat pa je treba izvajati TPO.....

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 4 minutami, dr.looney pravi:

.....:eek::eek:....

 A si zdravnik?

Samo zdravnik lahko rece ta je mrtev. Do takrat pa je treba izvajati TPO.....

 

če je glava na drugem koncu... 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

če je glava na drugem koncu... 

..... no to vsak butl ve ,da takrat ne.... :mad:

Objavljeno

@dr.looney ja, je treba, normalno. Sam če so tam že policaji / gasilci, ki nudijo pomoč...so oni tisti, ne en mimovozeč - je prej mimovozeč v napoto, če so že ljudje na pomoči! Drugo je, če ni nobenega - takrat si pa dolžan pomagat.

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

predzadnji v čredi je vozil, najbrž lovil pa se je zgodilo

@motolover mrtvega lahko samo pokriješ... 

Vredno je poskusiti oživljati do prihoda reševalcev. Če so možgani več minut brez kisika, bo na koncu rastlina, tudi če ga reševalci rešijo. 

Objavljeno

Moje pisanje o nudenju prve pomoči ni bilo mišljeno kot napad na kogarkoli. Klape se vozijo skupaj, večinoma niti eden v skupini nima osnovnega pojma o oživljanju. Če motorist recimo ostane brez noge in krvavi na polno, bo izkrvavel še preden pridejo reševalci. Brez noge bo lahko živel, brez krvi le nekaj minut. Če je brez zavesti in negiben še ne pomeni, da je kar umrl.

Če recimo pogledamo nesrečo našega člana Beara, so bile fotografije nesreče objavljene na FB še pred prihodom policije, do njega pa ni stopil nihče! Možnost, da je bil mrtev na mestu res obstaja, vseeno je potrebno pogledati od blizu. Laže se je igrati novinarje, kot pomagati.

V motoristični FB  skupini sem pozimi organiziral obisk tečaj prve pomoči na medicinski fakulteti. Od preko 500 članov smo šli na tečaj trije. Vsi ostali so izgleda profesionalni reševalci in zdravniki, ki takega tečaja ne potrebujejo. Zatiskanje oči in pogled drugam ne pomagata, ko nekdo res potrebuje pomoč.

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

in pol ti mene vprašaš zakaj imam v hribih najvišjo 108 na omejitev max 100, ki je ne moreš doseči v nobeni serpentini :)

to je pol tisto, ko voziš projektil na 10%, na ravnini pa raketa, opla... sezona traktorjev je

omejitve so enake za tiste s 30km in tiste z 200km, ni tu neke pameti, prej neumnost

samo tak deluje kapitalizem, da ti ponujajo, nekaj kar ne rabiš in te prepričujejo, da to rabiš... 

Sem ti že napisal,da si fenomen!  :worship:

Oprosti,ker sem te užalil,nisem vedel,da sodiš v 1% ljudi,ki se tako izrecno držijo omejitev.  :worship:

Projektil,ki mu ti tako praviš (verjetno je zate takih 99%) ,se da izredno lepo in tekoče peljat tudi po ovinkih, ne samo po ravnini.(mimogrede,zame je tak,ki ima jajca tišat po ravnini, v ovinku se pa dobesedno ustavi bumbar prve klase) .

A kdo pravi,da omejitve niso za vse iste?

 

Objavljeno
pred 1 uro, Felisha pravi:

Ko treba potegne, ni pa ''nevaren''.

Vsak motor je nevaren. Tako kot je ob neprimerni rabi nevaren bicikl. Al pa kotalke.

 

pred eno uro, Marcel-F pravi:

Če maš glavo vsaj mal poštimano,potem ti 200 KM ne dela problemov.Če si pa (talent),pol je pa 30KM preveč. 

Drži. Če si talent, je 30KM daleč preveč. Po drugi strani pa hja, tud 200KM je daleč preveč (za javno cesto). Ne zagovarjam nekega omejevanja (kot so svoj čas hteli Nemci z max 100KM za motorje) sam hja. Ti more res dogajati da totalno preplačaš nekaj, s čimer se več kot v 1. prestavi sploh ne moreš legalno pelat. Pa še prva je prehitra za AC, striktno gledano.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, jskrablin pravi:

Vsak motor je nevaren. Tako kot je ob neprimerni rabi nevaren bicikl. Al pa kotalke.

Za to pa sem dala v narekovaje. Za frišnega motorista je manj nevaren kot en 150 KM navzgor. In verjetno bolj dopušča / odpušča napake.

Objavljeno

Svohnejse avte in prdulje sem vedno gonil na pas mater.

Z mocnejsimi stroji sem dobil spostovanje do moci.

With great power comes great responsibility.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Felisha pravi:

Za to pa sem dala v narekovaje. Za frišnega motorista je manj nevaren kot en 150 KM navzgor. In verjetno bolj dopušča / odpušča napake.

Če nimaš poštiman u glau, je vsak motor nevaren za vsakega motorista pa naj bo frišn al pa z velik kilometrine

Objavljeno

snecer je 1% :lol1:

Objavljeno
pred 1 minuto, Piaggy pravi:

Če nimaš poštiman u glau, je vsak motor nevaren za vsakega motorista pa naj bo frišn al pa z velik kilometrine

ja, vem to ... sam vseeno ... dokler si frišni, verjetno vsak zmrzne v kritični situaciji. AŠ te nauči vozit, vse ostalo ka je potrebno, pa prinesejo kilometri. In verjetno začetnik lažje rešuje situacijo s manj konji, kot pa več. To js govorim. Kolk je pa glava pa desna roka, je pa itak važno pri vseh ..

Objavljeno
11 minutes ago, Felisha said:

In verjetno začetnik lažje rešuje situacijo s manj konji, kot pa več.

Verjetno z manj konji pride manj situacij... ...ce ze. Pri meni ni nikoli bilo tako.

Objavljeno
pred 9 minutami, Felisha pravi:

ja, vem to ... sam vseeno ... dokler si frišni, verjetno vsak zmrzne v kritični situaciji. AŠ te nauči vozit, vse ostalo ka je potrebno, pa prinesejo kilometri. In verjetno začetnik lažje rešuje situacijo s manj konji, kot pa več. To js govorim. Kolk je pa glava pa desna roka, je pa itak važno pri vseh ..

Tule lohka odkrivamo toplo vodo, vsak pa ve al pa bi mogu vsaj vedt, da kojni ne igrajo nobene vloge, važna je glava in pa drugi udeleženci v prometu ;)

Objavljeno
pred 52 minutami, Marcel-F pravi:

Sem ti že napisal,da si fenomen!  :worship:

Oprosti,ker sem te užalil,nisem vedel,da sodiš v 1% ljudi,ki se tako izrecno držijo omejitev.  :worship:

Projektil,ki mu ti tako praviš (verjetno je zate takih 99%) ,se da izredno lepo in tekoče peljat tudi po ovinkih, ne samo po ravnini.(mimogrede,zame je tak,ki ima jajca tišat po ravnini, v ovinku se pa dobesedno ustavi bumbar prve klase) .

A kdo pravi,da omejitve niso za vse iste?

 

in če vozi v čredi, v gostilni padejo nato takšne opazke, kasneje pa konča v "Soči"...tak je to

100km/h se ti ne pelješ v serpentino, moraš prej zavirat, ustavlja, kaj si potem bumbar?

Objavljeno

Je ponesrečeni res vozil nad 1000 ccm in 100 konjev, ker nekje je bila ena slika "manjšega" motorja?

Drugače sem se sam najbolj poškodoval z APN 6S, 1 konj ali 2...koliko jih ima?....do sedaj. Za naprej se ne ve, lahko se samo upa na najbolje. Je pa to o kubikih in konjih malo mimo v tem pogledu.

Objavljeno
7 minutes ago, Snecer said:

in če vozi v čredi, v gostilni padejo nato takšne opazke, kasneje pa konča v "Soči"...tak je to

100km/h se ti ne pelješ v serpentino, moraš prej zavirat, ustavlja, kaj si potem bumbar?

A si na drogi? Sam vprašam. Če si,ti je potem upravičeno,če pa slučajno nisi,potem pa še enkrat ali pa večkrat preberi kaj sem napisal.Besedo bumbar sem uporabil za kdaj in koga?

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

 

samo tak deluje kapitalizem, da ti ponujajo, nekaj kar ne rabiš in te prepričujejo, da to rabiš... 

 

Tezko je pojasnit modelom, ki ne locijo med motorjem in dozivetjem. Ce clovk sam ne pogrunta, kaj ga hromi, kaj rabi, pol.....pol je vec vedno bols. Ce ze nis vesel in sproscen, mas usej kej za povedat. Da brezpogojno sune, recimo....

 

frend je po precej letih downsizal. Z jurja na 600, s stirih na en bat, s 150konj na 50. Najbol srecn clovk na cesti. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!