Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 23 urami, vandrovec pravi:

Po moje sreča ni odvisna od motorja? ...ker potem bi bil z dvema konjema še bolj srečen?

Fora je v tem, da enim rata jasno v čem je fora. In te ni v veliko kubikih, konjih in SUV/raketah-ih na dveh peciklih. Poanta je v vožnji. Pelat se da z marsičem, tud Tomosom z 2KM. Se rajši slabo peljem kot dobro hodim al kako že gre ta :P Osebno sem pristal med ljubitelji minimalizma, kaj veliko 'nepotrebne' šare na 2T offroad strojih ni. Če se še kdaj lotim cestne vožnje je edina dodatna oprema, ki bi jo res mel - ABS. In števec za hitrost je mende dobro imet.

 

Sicer pa a je bila včeraj kaka čudna luna? Sam do zbiljskega in nazaj - stojim pred križiščem in skor v avto pribije golobradi drifter wannabe (če bi kdo stal na pasu za levo bi ga definitivno pobral), v tunelu vsi kr 15 pod omejitev, na poti nazaj pogumen motorist mimo premikajoče se kolone preko odstavnih pasov skoz križišče in za piko na i par metrov naprej po ravnini iz Medvod en kreten pred nami v škarje (on kontra je moral fino zbremzat da se je izšlo). Seveda je taisti kreten pol pred zanimivim delom ceste, ovinkom na koncu ravnine - pogumno bremzal. Svašta pička rodi (zato se po cestah z mopedom voznim ne sploh).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, jskrablin pravi:

Poanta je v vožnji.

Točno...in ker se zame motor, ki ga trenutno imam, od vseh dosedanjih najlepše pelje, sem z njim zadovoljen...da ne rečem srečen, ker sreča zame ni le motor.

Ko me bo minil trenuten način vožnje, mogoče nabavim nekaj drugega. Sem že imel v mislih nekaj za bolj offroad, pa se mi zaenkrat ne splača imeti dveh motorjev, niti prostora nimam.

Znamka in kubiki pa nastopaštvo in ne vem kaj še vse nekateri cenijo, pri meni ne igra vloge. Po gostilnah ne hodim, družim se ne z drugimi...večinoma grem sam in samo jaz pa motor ter vožnja in raziskovanje neznanega mi je všeč. Motor je že star ni več lep tudi vreden je manj od vseh teh "manjših" ampak zame je OK :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne klobasajte, čez braaap, braaap in neskončno zalogo moči, ko v 1/2 sekunde preskočiš avto in v 1/1 sekunde preskočiš šlepar ga ni, vsaj zaenkrat ne :fyou:

Vse ostalo je tolažba. Je pa res da z majčken več časa (ampak res minimalno več) lahko vse isto počneš tudi s samo 80-100 konjiči, kar v povprečju zmore večina motorjev.

Vse ostalo pisanje je samo neka tolažba. Če človek nima več želje po:

boljše,

hitrejše,

močnejše,

bolj opremljeno,

boljša ciklistika,

boljša osvetlitev cestišča,

manjša poraba itd itd...

se mi zdi, da se počasi poslavlja od motorizma. :(

Pa nočem nikogar žaliti...vendar je v človeški naravi, da hoče napredek.

In ne, po gostilnah ne hodim, niti ne delam nastopaštva, uživam pa v tem kar moped nudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne klobasajte, čez braaap, braaap in neskončno zalogo moči, ko v 1/2 sekunde preskočiš avto in v 1/1 sekunde preskočiš šlepar ga ni, vsaj zaenkrat ne :fyou:

Vse ostalo je tolažba. Je pa res da z majčken več časa (ampak res minimalno več) lahko vse isto počneš tudi s samo 80-100 konjiči, kar v povprečju zmore večina motorjev.

Vse ostalo pisanje je samo neka tolažba. Če človek nima več želje po:

boljše,

hitrejše,

močnejše,

bolj opremljeno,

boljša ciklistika,

boljša osvetlitev cestišča,

manjša poraba itd itd...

se mi zdi, da se počasi poslavlja od motorizma. :(

Pa nočem nikogar žaliti...vendar je v človeški naravi, da hoče napredek.

In ne, po gostilnah ne hodim, niti ne delam nastopaštva, uživam pa v tem kar moped nudi.

bla, bla , bla....... enim je pač pomembno eno, drugim pa drugo. Ne fura vsakega ego, eni to prerastejo eni nikoli. pol se pa zgovarjajo na napredek...... :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, DAMI34 pravi:

ne klobasajte, čez braaap, braaap in neskončno zalogo moči, ko v 1/2 sekunde preskočiš avto in v 1/1 sekunde preskočiš šlepar ga ni, vsaj zaenkrat ne :fyou:

Vse ostalo je tolažba. .......

... ja no saj napišeš ogromno manj ali bolj tehtnih stvari tako da vsake toliko časa lahko tudi malo "brcneš v temo" s kakšnim zapisom ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

ne klobasajte, čez braaap, braaap in neskončno zalogo moči, ko v 1/2 sekunde preskočiš avto in v 1/1 sekunde preskočiš šlepar ga ni, vsaj zaenkrat ne :fyou:

Vse ostalo je tolažba. Je pa res da z majčken več časa (ampak res minimalno več) lahko vse isto počneš tudi s samo 80-100 konjiči, kar v povprečju zmore večina motorjev.

Vse ostalo pisanje je samo neka tolažba. Če človek nima več želje po:

boljše,

hitrejše,

močnejše,

bolj opremljeno,

boljša ciklistika,

boljša osvetlitev cestišča,

manjša poraba itd itd...

se mi zdi, da se počasi poslavlja od motorizma. :(

Pa nočem nikogar žaliti...vendar je v človeški naravi, da hoče napredek.

In ne, po gostilnah ne hodim, niti ne delam nastopaštva, uživam pa v tem kar moped nudi.

Ko bomo želeli preskakovati avte, bomo kar tebe vprašali. 

Pa drugič beri za seboj. Ker v prvem odstavku si totalni nastopač, v drugem pa vse to zanikaš. Če zagovarjaš eno stvar, jo daj do konca. Kajti, to potem zgleda zelo dvolično. 

Ko smo že pri tvoji izjavi, da si z manj konji tudi počasnejši (kar preberi si svoja prvi in drugi odstavek); vsak veliko šibkejši supermoto te na ridah pusti zelooooo zadaj. Tako, da so vsi tisti strašni konji uporabni samo po ravnem, kjer zna vsaka budala obračati ročico za plin. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, dr.looney pravi:

bla, bla , bla....... enim je pač pomembno eno, drugim pa drugo. Ne fura vsakega ego, eni to prerastejo eni nikoli. pol se pa zgovarjajo na napredek...... :ras:

ti pa lih veš :ras:

pred 46 minutami, Fazer03 pravi:

... ja no saj napišeš ogromno manj ali bolj tehtnih stvari tako da vsake toliko časa lahko tudi malo "brcneš v temo" s kakšnim zapisom ....

v bistvu ne brcnem, povedal sem samo moj point of wiu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Ko bomo želeli preskakovati avte, bomo kar tebe vprašali. 

Pa drugič beri za seboj. Ker v prvem odstavku si totalni nastopač, v drugem pa vse to zanikaš. Če zagovarjaš eno stvar, jo daj do konca. Kajti, to potem zgleda zelo dvolično. 

Ko smo že pri tvoji izjavi, da si z manj konji tudi počasnejši (kar preberi si svoja prvi in drugi odstavek); vsak veliko šibkejši supermoto te na ridah pusti zelooooo zadaj. Tako, da so vsi tisti strašni konji uporabni samo po ravnem, kjer zna vsaka budala obračati ročico za plin. 

ti furaš čisto nekaj drugega in na drugačen način, niti ne pričakujem, da boš razumel napisano :D

Vendar se vprašam, zakaj tudi nekateri, k zagovarjate: manj je več, začnete ponavadi stavek:

po ravnini vsi izginejo, potem jih pa moram čez ovinke prehitevati 

ali pa citiram zgoraj napisano:

"Ko smo že pri tvoji izjavi, da si z manj konji tudi počasnejši (kar preberi si svoja prvi in drugi odstavek); vsak veliko šibkejši supermoto te na ridah pusti zelooooo zadaj. Tako, da so vsi tisti strašni konji uporabni samo po ravnem, kjer zna vsaka budala obračati ročico za plin. "

Kot vidim, bi vsi nekaj pritiskali in tekmovali, če ne po ravnem pa čez ovinke :P

 

 

 

  • Hvala 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa če še nadaljujem:

eden bolje prodajanih hitov in "najboljših" motorjev za široko uporabo ta hip na tržišču:

BMW 1200GS

125 konjičev, vsa živa možna aktivna in pasivna varnost, od IMU, do cornering ABSa, modov vožnje, semiactive vzmetenja...in potem mi bo nekdo klobasal, da je jawa 350 qul, no mal pretiravam, ampak, da se nekdo ki ima ogrooomnih 1200ccm in več kot 100 konj preserava? Dejte ga srat no. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

manjša poraba itd itd...

:huh:

Moj moped ima enako porabo kot moj avto, kateri je dalec od tega, da bi slovel po varcnosti.

In jaz se s tem strinjam, zagovarjam, podpiram, in za tem stojim.

Ker z nekim fajercajgom s 4imi litri na 100 niti ne bi imel pol toliko veselja - hocem, da agregat potegne svojo zahtevano maso zraka, in da si zmiksa vsaj stohiometrično ali se raje nekaj odstotkov bogatejso zmes zraka in goriva.

In da pokne tocno takrat, ko je treba, da proizvede kar najvisji navor, ki ga setup hardvera omogoca brez nevarnosti za klenkanje in za mehanske poskodbe sestavnih delov.

In da je odziv na plin instanten, navor masten, da motor ne usahne ne glede na vrtljaje, da deluje in yo face.

To jaz jemljem kot bistvo motorizma.

Vse ostalo je ekonomija. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Zok pravi:

:huh:

Moj moped ima enako porabo kot moj avto, kateri je dalec od tega, da bi slovel po varcnosti.

In jaz se s tem strinjam, zagovarjam, podpiram, in za tem stojim.

Ker z nekim fajercajgom s 4imi litri na 100 niti ne bi imel pol toliko veselja - hocem, da agregat potegne svojo zahtevano maso zraka, in da si zmiksa vsaj stohiometrično ali se raje nekaj odstotkov bogatejso zmes zraka in goriva.

In da pokne tocno takrat, ko je treba, da proizvede kar najvisji navor, ki ga setup hardvera omogoca brez nevarnosti za klenkanje in za mehanske poskodbe sestavnih delov.

In da je odziv na plin instanten, navor masten, da motor ne usahne ne glede na vrtljaje, da deluje in yo face.

To jaz jemljem kot bistvo motorizma.

Vse ostalo je ekonomija. :yea1:

ktm 990ADv je žlempal 7 ali več litrov na 100km, SD 1290GT ima povprečje 5,7 brez šparanja :P o tem sem pisal, o razvoju tehnologije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia SL1000 pa 10 litrov.

:P

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajh.

Moj avto pa 9.

:lol1:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Zok said:

In da pokne tocno takrat, ko je treba, da proizvede kar najvisji navor, ki ga setup hardvera omogoca brez nevarnosti za klenkanje in za mehanske poskodbe sestavnih delov.

In da je odziv na plin instanten, navor masten, da motor ne usahne ne glede na vrtljaje, da deluje in yo face.

To jaz jemljem kot bistvo motorizma.

Vse ostalo je ekonomija. :yea1:

Potem boš kot nalašč za mopede na elektriko. Sedaj sem ravno gledal test enega takšnega. 

Tale Zero SR ima recimo 60 KM, ampak zato 110 Nm navora, kar je recimo točno toliko, kot ga ima SX s 143 KM, s tem, da imaš tukaj ves navor na voljo takoj. To je, mimogrede, motoristična prihodnost, pa naj nam je všeč, ali ne. Seveda pa bodo zadeve še razvijali do onemoglosti. To je sedaj šele začetek. Samo cena zaenkrat ni privlačna, ker stane ravno toliko, kot SX. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Kawalir said:

Potem boš kot nalašč za mopede na elektriko.

Slabo ti to beres. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Kawalir said:

Potem boš kot nalašč za mopede na elektriko. Sedaj sem ravno gledal test enega takšnega. 

Tale Zero SR ima recimo 60 KM, ampak zato 110 Nm navora, kar je recimo točno toliko, kot ga ima SX s 143 KM, s tem, da imaš tukaj ves navor na voljo takoj. To je, mimogrede, motoristična prihodnost, pa naj nam je všeč, ali ne. Seveda pa bodo zadeve še razvijali do onemoglosti. To je sedaj šele začetek. Samo cena zaenkrat ni privlačna, ker stane ravno toliko, kot SX. :(

To ti misls da je prihodnost. 

Tesla S je prazna iz Ljubljane do Zagreba, ce jo zges kvalitetno ;) 

Novi leaf ne zdrzi Ljubljana - Novo Mesto ce ga vozis cca 130.. 

Popravljeno . Popravil ukica
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, ukica said:

To ti misls da je prihodnost. 

Tesla S je prazna iz Ljubljane do Zagreba, ce jo zges kvalitetno ;) 

To se strinjam. Tale moped ima domet nekje od 200-300 km, kar spet ni tako slabo. No, kot sem rekel, bodo to tehnologijo morali še močno dodelati, da bi postala zanimiva za širše množice, ampak, kot berem, gre razvoj v to smer, podobno, kot pri avtomobilih. Bo pa lahko na tem področju še impresivno. Samo poglej novi Tesla roadster. Žival na štirih kolesih: do 100 km/h v 1,9 sekundah! Takole ne pospešuje niti Ferrari! 

Če bo kdaj takšnega tudi na moto področju, bo zelo vznemirljivo. Bodo pa morali nujno urediti hitro polnjenje, avtonomija do 300 km niti ni tako slaba. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Kawalir said:

To se strinjam. Tale moped ima domet nekje od 200-300 km, kar spet ni tako slabo. No, kot sem rekel, bodo to tehnologijo morali še močno dodelati, da bi postala zanimiva za širše množice, ampak, kot berem, gre razvoj v to smer, podobno, kot pri avtomobilih. Bo pa lahko na tem področju še impresivno. Samo poglej novi Tesla roadster. Žival na štirih kolesih: do 100 km/h v 1,9 sekundah! Takole ne pospešuje niti Ferrari! 

Če bo kdaj takšnega tudi na moto področju, bo zelo vznemirljivo. Bodo pa morali nujno urediti hitro polnjenje, avtonomija do 300 km niti ni tako slaba. 

Ja ja, na leafu tudi obljubljajo kilometrino od 250 - 400km(z novo 32kwh baterijo) v resnici pa ne zdrzi 80km avtoceste s hitrostjo 130kmh. You do the math ;) 

Za teslo sem ti pa napisal.. Lj-Zg na polno je bila v ZG prazna. Lepe voznje iz ZG v BG je bilo potrebno(nujno!!) polnjenje na Slavonskem Brodu ;)  tok o tej ‘perfekciji’ 

S tem da ‘hitro’ polnjenje(ki ga placas) cakas 30min ali vec, polnjenje doma preko 220V traja pa celo noc. Razen ce vlozis 5-6k€ za polnilno postajo. 

Itak je pa vsem jasno da energijska enacba pokaze da vozilo na elektriko bolj onesnazuje okolje kot novodobni bencinski motorji. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

); vsak veliko šibkejši supermoto te na ridah pusti zelooooo zadaj. Tako, da so vsi tisti strašni konji uporabni samo po ravnem, kjer zna vsaka budala obračati ročico za plin. 

Ne vem kak se zna dami peljat...in ne vem kaj zmore superduke gt...vem pa,da z prvim superduke  vsak,ki zna vozit pusti zadaj supermote na Ridah...na relaciskih vožnjah pa s superduke pustiš zadaj tudi SS...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, sesir pravi:

Ne vem kak se zna dami peljat...in ne vem kaj zmore superduke gt...vem pa,da z prvim superduke  vsak,ki zna vozit pusti zadaj supermote na Ridah...na relaciskih vožnjah pa s superduke pustiš zadaj tudi SS...

na serpentih (zaprtih 180 stopinjskih) ovinkih, boš težko pustil supermoto, celo lažje od SD, je peljati Adventure 1050.(preverjeno) Ampak ni bilo govora o tem, ko pa pridemo na pisto je SD prekleto konkurenčen športakom. sicer pa ni bilo govora o tem, ampak o dodatni vrednosti boljših in močnejših motorjev. 

Poznam dve ženski, ena je z f800 presedlala na 1200GS in druga s cbf1000 (al 600 se ne spomnim) prav tako na gs1200, torej na več konjev in boljšo opremo in obe peljeta še bolje kot prej in obe prezadovoljni. Nekaj že mora biti na tem, kar sem rekel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

ti furaš čisto nekaj drugega in na drugačen način, niti ne pričakujem, da boš razumel napisano :D

Vendar se vprašam, zakaj tudi nekateri, k zagovarjate: manj je več, začnete ponavadi stavek:

po ravnini vsi izginejo, potem jih pa moram čez ovinke prehitevati 

ali pa citiram zgoraj napisano:

"Ko smo že pri tvoji izjavi, da si z manj konji tudi počasnejši (kar preberi si svoja prvi in drugi odstavek); vsak veliko šibkejši supermoto te na ridah pusti zelooooo zadaj. Tako, da so vsi tisti strašni konji uporabni samo po ravnem, kjer zna vsaka budala obračati ročico za plin. "

Kot vidim, bi vsi nekaj pritiskali in tekmovali, če ne po ravnem pa čez ovinke :P

 

Zakaj si tako nastopaški? Ti je stopilo v glavo? 

Ko boš ugotovil, da se skozi prostor premikaš s toliko in toliko metri v sekundi in ne s toliko in toliko kilometri v uri, boš pričel zelo ceniti tiste majhne metre, ki ti ostanejo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Zakaj si tako nastopaški? Ti je stopilo v glavo? 

Ko boš ugotovil, da se skozi prostor premikaš s toliko in toliko metri v sekundi in ne s toliko in toliko kilometri v uri, boš pričel zelo ceniti tiste majhne metre, ki ti ostanejo. 

:ras::fyou:

ponavljaš se, ne prebereš, kaj sem napisal, niti kaj sem demantiral. Ampak lej, ti kar nabijaj o metrih skozi prostor.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Zok pravi:

...Ker z nekim fajercajgom s 4imi litri na 100 niti ne bi imel pol toliko veselja - hocem, da agregat potegne svojo zahtevano maso zraka, in da si zmiksa vsaj stohiometrično ali se raje nekaj odstotkov bogatejso zmes zraka in goriva.

In da pokne tocno takrat, ko je treba, da proizvede kar najvisji navor, ki ga setup hardvera omogoca brez nevarnosti za klenkanje in za mehanske poskodbe sestavnih delov.

In da je odziv na plin instanten, navor masten, da motor ne usahne ne glede na vrtljaje, da deluje in yo face.

To jaz jemljem kot bistvo motorizma.

Zanimiv mi je tale stejtment, ko tehnikalije stroja determinirajo bistvo motorizma...:hmm:.

Ampak ja, se v celoti strinjam s tabo v zvezi s tozadevnim veseljem, ki ga je treba obvezno imet. Še dobro, da je to ena taka magična snov, in si ga lahko vsak po svoje pričara.:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kawalir said:

Tale moped ima domet nekje od 200-300 km, kar spet ni tako slabo.

 

avtonomija do 300 km niti ni tako slaba. 

Glede na lastne izkusnje z elektricnimi vozili (sluzben elektricen avto, elektricen skuter in elektricno kolo - pa to ne ono 250 W/25 km/h, ampak 1 kW) bi upal iti staviti, da ga na Kozjanskem Grobniku izpraznem v 50 kilometrih povprecnega huliganstva (torej sploh ne bistveno nad omejitvijo).

To je pa pol manj kot naredim na povprecen sporten dan z dvema preletoma trase + belo kavo na Ramni. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!