Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
3 minutes ago, izibajker said:

Zanimiv mi je tale stejtment, ko tehnikalije stroja determinirajo bistvo motorizma...:hmm:.

Spotaknil sem se le ob alinejo glede porabe - ce me kaj ne briga pri motorju, je to poraba. Ze pri avtomobilu nisem bil nikoli izbircen, na moped pa gledam kot nek hobi za duso, in tu se skrbi o porabi pri meni koncajo.

Morda celo raje vidim da pije kaksen liter vec - vsaj vem, da si vzame toliko kolikor potrebuje.

Tudi jaz ne delam rad zejn. :D

Objavljeno

 

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ktm 990ADv je žlempal 7 ali več litrov na 100km, SD 1290GT ima povprečje 5,7 brez šparanja :P o tem sem pisal, o razvoju tehnologije.

Ti sploh razmišljaš, ko tipkaš? 

Primerjaš neko staro in novo tehniko, kar ni toliko sporno, kot omemba povprečne porabe tvojega motorja. Ti svoj motor ne zmoreš izkoristiti niti 50%, ker je premočan. Torej je tista povprečna poraba na dolgi rok povprečna poraba s povprečno vožnjo. Razumeš sedaj? 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

 

Ti sploh razmišljaš, ko tipkaš? 

Primerjaš neko staro in novo tehniko, kar ni toliko sporno, kot omemba povprečne porabe tvojega motorja. Ti svoj motor ne zmoreš izkoristiti niti 50%, ker je premočan. Torej je tista povprečna poraba na dolgi rok povprečna poraba s povprečno vožnjo. Razumeš sedaj? 

ne, ne razumem, ker ne razumem, da si se začel spotikati ob moj predprejšnji post, ki niti nima povezave z motorjem, ki  si ga lastim. SD ste šele vi privlekli noter. Tako, da res ne vidim nobene potrebe po nadaljevanju debate.

 

Objavljeno

Podatek o specificni porabi je zal prevec specificen. :P

Oz. sklepam, da bi bil pri motorjih z visjo "povprecno porabo" nizji. ;)

Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

:ras::fyou:

ponavljaš se, ne prebereš, kaj sem napisal, niti kaj sem demantiral. Ampak lej, ti kar nabijaj o metrih skozi prostor.

 

Bom ponavljal, dokler ti ne bo prišlo med ušesa. 

Tisti metri v sekundi so zato, da te kdo ne nabije. Ampak, saj veš; prvi odstavek. 

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ne, ne razumem, ker ne razumem, da si se začel spotikati ob moj predprejšnji post, ki niti nima povezave z motorjem, ki  si ga lastim. SD ste šele vi privlekli noter. Tako, da res ne vidim nobene potrebe po nadaljevanju debate.

 

Ti ga vsakič privlečeš z omembo konjev in nekimi ponavljajočimi se črkami. 

Objavljeno

bi povedu kj bl konstruktivnega sam je blo že use 100x prenabijan, zato sam tole:

usi k mate več kt 74,8HP kompenzirate za majhne pimpeke/joske :ras:

Objavljeno
17 minutes ago, Xebec said:

bi povedu kj bl konstruktivnega sam je blo že use 100x prenabijan, zato sam tole:

usi k mate več kt 74,8HP kompenzirate za majhne pimpeke/joske :ras:

Še dobro, da si ti našel perfekten motor zase :D

Se pravi, da maš dovolj dolgega....:hmm: al kako?    kratkega:fyou: maybe? :panic:

Ma sej je dober, sej se pele :D

 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 3 minutami, C eagle pravi:

Še dobro, da si ti našel perfekten motor zase :D

Se pravi, da maš dovolj dolgega....:hmm: al kako?    kratkega:fyou: maybe? :panic:

Ma sej je dober, sej se pele :D

 

vidm da si bl počasne sorte :jezik:...moj jih ma točn 74,8, čez ene 10 let k bom meu 150+ bo pa kompenzirou sam še king of MS. Ostalim vam bojo zgleda naravno zrasli al kk gre ta stvar? :kva2:

PS: dau sm te na no entry listo ker nis prpelu platoja :jezik:

Objavljeno
35 minutes ago, Xebec said:

vidm da si bl počasne sorte :jezik:...moj jih ma točn 74,8, čez ene 10 let k bom meu 150+ bo pa kompenzirou sam še king of MS. Ostalim vam bojo zgleda naravno zrasli al kk gre ta stvar? :kva2:

PS: dau sm te na no entry listo ker nis prpelu platoja :jezik:

Saj vem, da jih ima XSR 700 60th LE točno 74,8KM, zato sem pa napisal, da si našel perfekten motor zase...:ras:

Kar se tiče pa platoja, sem ga prinesel, sam tebe tam ni blo... :blush: Aja, pa ni blo pivo ampak Radler...

Če boš priden, te drugič povabim zraven  :D

Sicer pa sem videl ja , da sem nezaželen... nas je nevihta pregnala, sam sem ušel čez Ljubljano, medtem ko je čez Polhov gradec prihajala gor  :P

 

Objavljeno

Jest mam 77 ks pa se rad vozim, pa še ženo vzamem samo, pa še u klanc greva. :fyou:

Objavljeno
5 minutes ago, Igi Pop said:

Jest mam 77 ks

Dobra kompenzacija. :P

  • Haha 2
Objavljeno
4 hours ago, DAMI34 said:

ti pa lih veš :ras:

v bistvu ne brcnem, povedal sem samo moj point of wiu :P

 

 

Zdej, mamo dve realni opciji. Al ti svojih omiljenih grafkof ne znaš brat, al pa nakladaš. 

 

De pomaranco redno vrtis preko 9000rpm? Bullshit. 

Objavljeno

Moj ima 64PS + leovince dodatek :) 

Lepo se pelje, motor je lepo vodljiv, še premočen in prehiter, če je treba.

Objavljeno
pred 2 urami, Xebec pravi:

usi k mate več kt 74,8HP kompenzirate za majhne pimpeke :ras:

mhm :huh:

Objavljeno
2 hours ago, Zok said:

Spotaknil sem se le ob alinejo glede porabe - ce me kaj ne briga pri motorju, je to poraba. Ze pri avtomobilu nisem bil nikoli izbircen, na moped pa gledam kot nek hobi za duso, in tu se skrbi o porabi pri meni koncajo.

Morda celo raje vidim da pije kaksen liter vec - vsaj vem, da si vzame toliko kolikor potrebuje.

Tudi jaz ne delam rad zejn. :D

 

Mene nikoli ni motla, khm, specificna poraba mojih motorjev. Na nacelni ravni, pa mi je hodilo na zivce, ko smo na furi s turisticnim tempom vedno hodili na pumpo zarad mene, in tam sm tankal cca 25% vec kot ostali. Vozili pa u kolonci.....in u izi....

Objavljeno
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Vse ostalo pisanje je samo neka tolažba. Če človek nima več želje po:

boljše,

hitrejše,

močnejše,

bolj opremljeno,

boljša ciklistika,

boljša osvetlitev cestišča,

manjša poraba itd itd...

se mi zdi, da se počasi poslavlja od motorizma. :(

Pa nočem nikogar žaliti...vendar je v človeški naravi, da hoče napredek.

Jaz hočem predvsem postati boljši voznik. In topogledno me je 200 kubičen dvotakten mlinček z ~ 30KM na off naučil dosti več kot 1300 kubov z nekih 115KM po lepi cesti. Seveda mlinček ne premore od dodatne opreme ničesar, edino električen štarter ma. 

Očitno se počasi poslavljam od motorizma :hmm:

Objavljeno
20 minutes ago, Kugelschreiber said:

Mene nikoli ni motla, khm, specificna poraba mojih motorjev. Na nacelni ravni, pa mi je hodilo na zivce, ko smo na furi s turisticnim tempom vedno hodili na pumpo zarad mene, in tam sm tankal cca 25% vec kot ostali. Vozili pa u kolonci.....in u izi....

Sva s svakom skupaj tankala (on R6 2007, jaz Falco), skupaj sva naredila 150 km, potem sem jaz se posebej naredil 30 km (v sluzbo pa nazaj), greva pred naslednjo furo ponovno tankat - on tankal 6,93 eur, jaz pa 23 :lol1:

Objavljeno

Malo za intermezzo. A se kdo še spomni tistega odličnega potopisa, ko je en možakar registriral svojega Ciao-ta in pičil do Dubrovnika? :worship:

Objavljeno
pred 41 minutami, izibajker pravi:

Malo za intermezzo. A se kdo še spomni tistega odličnega potopisa, ko je en možakar registriral svojega Ciao-ta in pičil do Dubrovnika? :worship:

Ne. Se pa tegale:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, izibajker said:

Malo za intermezzo. A se kdo še spomni tistega odličnega potopisa, ko je en možakar registriral svojega Ciao-ta in pičil do Dubrovnika? :worship:

Ja. To je bil postojnski notar, Darko Jerše. 

1 hour ago, Zok said:

Sva s svakom skupaj tankala (on R6 2007, jaz Falco), skupaj sva naredila 150 km, potem sem jaz se posebej naredil 30 km (v sluzbo pa nazaj), greva pred naslednjo furo ponovno tankat - on tankal 6,93 eur, jaz pa 23 :lol1:

 

Ja nek u tem stilu. Zakaj, hudica, ce se usi glih pelemo? Pa pr nas ni blo take razlike med motorji. Smo mel usi med 98 in 2000. 

 

Btw, men capo za 300km pozre 20l.

Objavljeno
pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Zdej, mamo dve realni opciji. Al ti svojih omiljenih grafkof ne znaš brat, al pa nakladaš. 

 

De pomaranco redno vrtis preko 9000rpm? Bullshit. 

Preberi o čem gre zgodbica. O tem da tisti, ki imajo mal več konjev ( natančno še nismo določili meje) pozirajo in so brezveze, kaj človek več rabi itd...nato sem napisal moj post.

Do sedaj sem vse mopede vozil enako hitro al je to 600ccm al pa 1300. Tam kjer je omejitev 50, se gre 50, kjer je 90, pa mal več :D

ampak, je veliko lepše in varneje "preskoči" šlepar z veliko zalogo moči, dobrim vzmetenjem in dobrimi zavorami, ter kupom elektronske navlake. Se pa da tudi brez tega. Seveda, ampak v naši naravi je želja po več. Tudi ti si šel na bolj komot moped.

pred 8 urami, jskrablin pravi:

Jaz hočem predvsem postati boljši voznik. In topogledno me je 200 kubičen dvotakten mlinček z ~ 30KM na off naučil dosti več kot 1300 kubov z nekih 115KM po lepi cesti. Seveda mlinček ne premore od dodatne opreme ničesar, edino električen štarter ma. 

Očitno se počasi poslavljam od motorizma :hmm:

Očitno ne, želel si več in tako razširil svoje znanje na offroad. Tudi tam si prej verjetno imel neka jajca, ki si jih kmalu menjal za boljša itd itd...

Objavljeno
14 hours ago, DAMI34 said:

Vendar se vprašam, zakaj tudi nekateri, k zagovarjate: manj je več, začnete ponavadi stavek:

po ravnini vsi izginejo, potem jih pa moram čez ovinke prehitevati

Vidis, tole je slo men vedno na kurac.

Sem bil s traktorjem na najbolj znani bencinski in se vracal proti bliznjim krivinam.

Mimo vojasnice, kjer je omejitev 50, so me Rossiji, Marquezi in ostali plasticarji prehitevali, od useka dalje pa delali guzvo, tako da sem se moral potem se tam vozit 50 za njimi.

Objavljeno
pred 13 urami, Zok pravi:

Ajh.

Moj avto pa 9.

:lol1:

meni avto pije med 15 in 16.. s tem sem rešil vse probleme okoli porabe motorja ....

pred 13 urami, Kawalir pravi:

Potem boš kot nalašč za mopede na elektriko. Sedaj sem ravno gledal test enega takšnega. 

Tale Zero SR ima recimo 60 KM, ampak zato 110 Nm navora, kar je recimo točno toliko, kot ga ima SX s 143 KM, s tem, da imaš tukaj ves navor na voljo takoj. To je, mimogrede, motoristična prihodnost, pa naj nam je všeč, ali ne. Seveda pa bodo zadeve še razvijali do onemoglosti. To je sedaj šele začetek. Samo cena zaenkrat ni privlačna, ker stane ravno toliko, kot SX. :(

če se hočeš odpeljati do brna porabiš z sx po mapah 6 ur s postanki..z električnim pa ene 2.5...dneva..prištej še spanje , hrano in pijačo za 2 osebi pa ne govort kako se zastonj voziš na štrom..

pred 13 urami, ukica pravi:

To ti misls da je prihodnost. 

Tesla S je prazna iz Ljubljane do Zagreba, ce jo zges kvalitetno ;) 

Novi leaf ne zdrzi Ljubljana - Novo Mesto ce ga vozis cca 130.. 

in potem nekateri pametujejo kako majhna je slovenija .. če jo hočeš prevozit na elektriko po omejitvah brez da bi se jajcal je edina možnost jajcanje ..ker ob upoštevanju normalnih hitrosti na ac zo ne znese.

pred 11 urami, Borutt pravi:

 

Ti sploh razmišljaš, ko tipkaš? 

Primerjaš neko staro in novo tehniko, kar ni toliko sporno, kot omemba povprečne porabe tvojega motorja. Ti svoj motor ne zmoreš izkoristiti niti 50%, ker je premočan. Torej je tista povprečna poraba na dolgi rok povprečna poraba s povprečno vožnjo. Razumeš sedaj? 

poanta je drugje..pri isti prostornini rezervoarja na motorju se ti : podaljša domet in zniža strošek goriva na 100km..

to pomeni , da z enako povprečno hitrostjo in v istem časovnem obdobju od začetka do konca dnevne vožnje prideš dlje za isti ali celo manjši strošek za gorivo..

če je razlika porabe med 9 in 5.7 l/100km to pomeni , da si za isti denar namesto 10 lahko privoščiš 14 dni motoriranja..

pred 10 urami, Xebec pravi:

vidm da si bl počasne sorte :jezik:...moj jih ma točn 74,8, čez ene 10 let k bom meu 150+ bo pa kompenzirou sam še king of MS. Ostalim vam bojo zgleda naravno zrasli al kk gre ta stvar? :kva2:

a morjo vsi vedt de mam prevelzga??

pred 8 urami, maus pravi:

mhm :huh:

ne sekiri se ..ti si itak cel en k***c. z leti itak mal vkup lezeš .. zato pa delajo ninje vsakih 5 let 30 konjev močnejše.

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Preberi o čem gre zgodbica. O tem da tisti, ki imajo mal več konjev ( natančno še nismo določili meje) pozirajo in so brezveze, kaj človek več rabi itd...nato sem napisal moj post.

Do sedaj sem vse mopede vozil enako hitro al je to 600ccm al pa 1300. Tam kjer je omejitev 50, se gre 50, kjer je 90, pa mal več :D

ampak, je veliko lepše in varneje "preskoči" šlepar z veliko zalogo moči, dobrim vzmetenjem in dobrimi zavorami, ter kupom elektronske navlake. Se pa da tudi brez tega. Seveda, ampak v naši naravi je želja po več. Tudi ti si šel na bolj komot moped.

Ja itak je bezveze, ce ti dela napoto. In pogovor je bil u smeri, kolko folka ni sposobnega pr sebi razcistit kaj v recmici rabi. In z zeljo po vec, (recemo ji lahk tud pohlep in pozresnost) se marsikdo mal zadavi. Na drug moped sm su predvsem po sili razmer. Mam manj konjev, in nekatere odseke prevozim 30% pocasnej kot prej. 

 

Po pravici, ne vem ce zdej sleparje prehitevam kej tezje kot sm jih s k1200s. Ker tud Kja, pizda, na cesti med voznjo dejansko nism vrtel na 10000rpm, kjer so tadebeli konji. Mam pa na tem motorju drugacno sedenje, drugacn pogled na cesto, in je  prehitevanje bol udobno, lazje in verjetno tud bol varno. Samo ce nimas jajc probat mal manj, in plunt resnici u fris...tega pac ne dojames. 

 

Po moje se zato tud g/s bolje prodaja od xr, ktmjev in ducatijev. 125konj je zdrava mera, in polna kapa. Ce v prometu na zadnjo gumo posles 2/3 te moci, si hiter ko pes, oziroma s polno malho tock zvestobe.  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!