Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 16 urami, DAMI34 pravi:

ktm 990ADv je žlempal 7 ali več litrov na 100km, SD 1290GT ima povprečje 5,7 brez šparanja :P o tem sem pisal, o razvoju tehnologije.

 

pred 3 urami, thumper pravi:

...

poanta je drugje..pri isti prostornini rezervoarja na motorju se ti : podaljša domet in zniža strošek goriva na 100km..

to pomeni , da z enako povprečno hitrostjo in v istem časovnem obdobju od začetka do konca dnevne vožnje prideš dlje za isti ali celo manjši strošek za gorivo..

če je razlika porabe med 9 in 5.7 l/100km to pomeni , da si za isti denar namesto 10 lahko privoščiš 14 dni motoriranja..

...

Ko nekdo ne zmore niti 50% izkoristiti konje v posesti, se vsekakor podaljša doseg z enim rezervoarjem goriva. Pa naj še tako naklada, da je ta poraba posledica tehnološkega napredka, ker on menda motorja prav nič ne špara. 

Saj si to mislil, kajne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, krucymucy pravi:

Vidis, tole je slo men vedno na kurac.

Sem bil s traktorjem na najbolj znani bencinski in se vracal proti bliznjim krivinam.

Mimo vojasnice, kjer je omejitev 50, so me Rossiji, Marquezi in ostali plasticarji prehitevali, od useka dalje pa delali guzvo, tako da sem se moral potem se tam vozit 50 za njimi.

ti spadaš med objestneže in pozerje, ker si imel več kot 100konjev :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Borutt pravi:

 

Ko nekdo ne zmore niti 50% izkoristiti konje v posesti, se vsekakor podaljša doseg z enim rezervoarjem goriva. Pa naj še tako naklada, da je ta poraba posledica tehnološkega napredka, ker on menda motorja prav nič ne špara. 

Saj si to mislil, kajne. 

4,9 pije Z900 in ga kr dobro izkoriščem, še vedno pa, jah nekje do polovice. Neko kljuse od 65 konjičev bi pa non stop gonil u smrt, trepetal mimo avtov in kamionov, sovražil vožnjo v dvoje...ampak lej, to sem jaz in pravico imam do mnenja, a ne :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tko kot če ne zapraviš vsega dnarja k ga maš, mal rezerve je zmer dobr met, ako zatreba. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Frenk 67 pravi:

To je tko kot če ne zapraviš vsega dnarja k ga maš, mal rezerve je zmer dobr met, ako zatreba. :D

vse je treba zapravit, itak ni nihče nč s sabo vzel na drugi svet :P

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

ti spadaš med objestneže in pozerje, ker si imel več kot 100konjev :P

 

Nisem vedno. Se najvecje veselje je bilo s 60KM. 

Edino praktično ni bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

4,9 pije Z900 in ga kr dobro izkoriščem, še vedno pa, jah nekje do polovice. Neko kljuse od 65 konjičev bi pa non stop gonil u smrt, trepetal mimo avtov in kamionov, sovražil vožnjo v dvoje...ampak lej, to sem jaz in pravico imam do mnenja, a ne :P

 

Za prometno varnost smo vsi odgovorni. Sedaj pa izkoriščaj konje. 

Kljuse s 65 konji ima veliko boljši pospešek od avtov. Zakaj potem trepetaš pri prehitevanju počasnejših? 

Moj motor ima približno toliko konjev, kot prej omenjeno kljuse. Pa ni nobene potrebe po zgornji polovici vrtljajev. Saj veš, kdor ne zna, uporablja konje. Ker skozi ovinke ti vsi tisti konji prav nič ne pomagajo. Po ravnini pa ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, krucymucy pravi:

Nisem vedno. Se najvecje veselje je bilo s 60KM. 

Edino praktično ni bilo.

no pa smo tam, veselje je, to pa nism reku, praktičnosti pa mal manj.  Če dobro premislim, sem največje veselje imel z APN6 in to brez šale, ril povsod, in v vseh letnih časih, poraba zanemarljiva :D

 

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Za prometno varnost smo vsi odgovorni. Sedaj pa izkoriščaj konje. 

Kljuse s 65 konji ima veliko boljši pospešek od avtov. Zakaj potem trepetaš pri prehitevanju počasnejših? 

Moj motor ima približno toliko konjev, kot prej omenjeno kljuse. Pa ni nobene potrebe po zgornji polovici vrtljajev. Saj veš, kdor ne zna, uporablja konje. Ker skozi ovinke ti vsi tisti konji prav nič ne pomagajo. Po ravnini pa ...

aha....čakam, ko me skineš čez ovinek :P

ps. če so konji jih lahko izkoristiš, če so konji lahko voziš s samo 1/4 njih , mar ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, DAMI34 pravi:

...

Kot vidim, bi vsi nekaj pritiskali in tekmovali, če ne po ravnem pa čez ovinke :P

 

 

 

 

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

...

 

aha....čakam, ko me skineš čez ovinek :P

...

Ko nekdo vsakih pet minut spreminja mnenje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Borutt said:

Za prometno varnost smo vsi odgovorni. Sedaj pa izkoriščaj konje. 

Kljuse s 65 konji ima veliko boljši pospešek od avtov. Zakaj potem trepetaš pri prehitevanju počasnejših? 

Moj motor ima približno toliko konjev, kot prej omenjeno kljuse. Pa ni nobene potrebe po zgornji polovici vrtljajev. Saj veš, kdor ne zna, uporablja konje. Ker skozi ovinke ti vsi tisti konji prav nič ne pomagajo. Po ravnini pa ...

 

 

65 konj je dost, če je motor dokaj prazen. Pa tud takrat, brez druge polovice obratomerja, prehitevanje  80km/h vozečega, ni suvereno.  Drgač pa za busom.. Kenede. 

 

 

Par stvari mi je vedno manj jasnih. Cene in konji letijo u nebo, normalnih motorjev pa skoraj ni več. Kaj je zame "normaln"? Recmo specifikacije  in cena MT09, pa nekih normalnih gabaritov, da se ne usede gor 180cm visok človek, pa nima kam dat nog, zadej je popolnoma neuporaben itd itd....o sebi, k sm, khm, malo...debel k prasec, sploh ne razmišlam, da bi kdaj lahko kupil motor u štacuni.  use premajhno. razn cca20k razreda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, krucymucy pravi:

Nisem vedno. Se najvecje veselje je bilo s 60KM. 

Edino praktično ni bilo.

nisi znal uporabljat, to je drug problem :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

nisi znal uporabljat, to je drug problem :) 

Daj no Sneci...

Na yamahi tenere 660 si v Selnici dal poln gas v Radljah spusto konec Radelj nazaj dal do Dravograda...pač nikam ne gre,kaj češ....

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, DAMI34 pravi:

ne klobasajte, čez braaap, braaap in neskončno zalogo moči, ko v 1/2 sekunde preskočiš avto in v 1/1 sekunde preskočiš šlepar ga ni, vsaj zaenkrat ne :fyou:

Vse ostalo je tolažba. Je pa res da z majčken več časa (ampak res minimalno več) lahko vse isto počneš tudi s samo 80-100 konjiči, kar v povprečju zmore večina motorjev.

Vse ostalo pisanje je samo neka tolažba. Če človek nima več želje po:

boljše,

hitrejše,

močnejše,

bolj opremljeno,

boljša ciklistika,

boljša osvetlitev cestišča,

manjša poraba itd itd...

se mi zdi, da se počasi poslavlja od motorizma. :(

Pa nočem nikogar žaliti...vendar je v človeški naravi, da hoče napredek.

In ne, po gostilnah ne hodim, niti ne delam nastopaštva, uživam pa v tem kar moped nudi.

ni bistvenih razlik, kar sem do sedaj presedal, prej slabša vodljivost, teža,  itd. :) 

+pa je seveda kot si napisal, vedno več pomagal, napredek, poraba pa zaradi tega niti ne kaj manjša...

osvetlitev zame je drugotnega pomena, pa mislim da tudi za ostale, ker se jih 99% vozi podnevi, ponoči pa če nanese

hitrejše in močnejše pa je nesmisel, ker je že sedaj znatno prehitro

dok ne bodo na elektriko, je vse isti princip, brez revolucije, še največja je bila ajnšpric

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Snecer said:

nisi znal uporabljat, to je drug problem :) 

Ne. Sedez je bil od kroske. Edini problem. 

Kadil nisem, da bi mi tobak izpadal iz cigaret. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, krucymucy pravi:

Ne. Sedez je bil od kroske. Edini problem. 

Kadil nisem, da bi mi tobak izpadal iz cigaret. 

no, to pa je tipično MS-gostilniško, zaradi česar potem policija prihaja na dom k svojcem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

 

Ko nekdo vsakih pet minut spreminja mnenje. 

jah ne vem, ti mi skozi to ponavljaš. Čez ovinke, pred ovinki, skoz ovinke...non stop poslušam, kako se skida nekoga (v glavnem mene) čez ovinke, ker sem pozer in imam preveč konjev.

Torej te vprašam, kaj je narobe s Štromom 1000, ali pa GSXR1000?

Zakaj imate pri policiji RTje namesto da bi imeli 250ccm skuterje? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Snecer pravi:

nisi znal uporabljat, to je drug problem :) 

pajade, Versače je špica, razen moči. Da mu dajo agregat od z900, pa četudi spustijo konje a ohranijo karakteristike, majkemi, prodam Z900. Tako pa ne trznem. Žal, mi nekaj manjka. Ampak to kar sem napisal, ne pomeni, da je zate dobro, tebi točno to kar je ustreza, čeprav si ga nališpal in opremil bolje od najdražjega BMWja. Vendar ne pravim, da si pozer, da tega ne rabiš itd...kar nekateri preveč radi tu natolcujejo. In čeprav sem jaz "delikvent" se je g.Maus uredno peljal z nami, pa ima 200konjev.

ps. pa tut čez ovinke nas ni noben nascal :D

Live and let die...to se morajo še nekateri tule naučiti.

pred 53 minutami, Snecer pravi:

ni bistvenih razlik, kar sem do sedaj presedal, prej slabša vodljivost, teža,  itd. :) 

+pa je seveda kot si napisal, vedno več pomagal, napredek, poraba pa zaradi tega niti ne kaj manjša...

osvetlitev zame je drugotnega pomena, pa mislim da tudi za ostale, ker se jih 99% vozi podnevi, ponoči pa če nanese

hitrejše in močnejše pa je nesmisel, ker je že sedaj znatno prehitro

dok ne bodo na elektriko, je vse isti princip, brez revolucije, še največja je bila ajnšpric

 

zelo na kratko, ampak vem da si pogledoval po MW Agusti, če se ne motim, gran turizmo, anede anede, fina ko strela. Vem da ne zaradi konjev, pa čeprav bodo dobrodošli, ampak ker je jebačka, ker ima marsikaj itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

 

 

65 konj je dost, če je motor dokaj prazen. Pa tud takrat, brez druge polovice obratomerja, prehitevanje  80km/h vozečega, ni suvereno.  Drgač pa za busom.. Kenede. 

 

 

Par stvari mi je vedno manj jasnih. Cene in konji letijo u nebo, normalnih motorjev pa skoraj ni več. Kaj je zame "normaln"? Recmo specifikacije  in cena MT09, pa nekih normalnih gabaritov, da se ne usede gor 180cm visok človek, pa nima kam dat nog, zadej je popolnoma neuporaben itd itd....o sebi, k sm, khm, malo...debel k prasec, sploh ne razmišlam, da bi kdaj lahko kupil motor u štacuni.  use premajhno. razn cca20k razreda

Skupina sedmih motorjev je pač velika skupina. In bila sta dva avtobusa s hitrostjo po limitatorju. Če boš sploh kdaj to razumel. Ker za prehitevanje skozi naselje je pač dovolj osel za krmilom. 

Se pa z drugim odstavkom strinjam. Res je tako. Samo ubogo žival ni potrebno žaliti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Skupina sedmih motorjev je pač velika skupina. In bila sta dva avtobusa s hitrostjo po limitatorju. Če boš sploh kdaj to razumel. Ker za prehitevanje skozi naselje je pač dovolj osel za krmilom. in veeelik kojnu :P

Se pa z drugim odstavkom strinjam. Res je tako. Samo ubogo žival ni potrebno žaliti. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

jah ne vem, ti mi skozi to ponavljaš. Čez ovinke, pred ovinki, skoz ovinke...non stop poslušam, kako se skida nekoga (v glavnem mene) čez ovinke, ker sem pozer in imam preveč konjev.

Torej te vprašam, kaj je narobe s Štromom 1000, ali pa GSXR1000?

Zakaj imate pri policiji RTje namesto da bi imeli 250ccm skuterje? :P

 

Nonstop spreminjaš mnenje. Nimaš jajc stati za povedanim ali pač samo bluziš? 

Sploh ne vem, kaj sedaj mešaš neke druge motorje, če pa ti trdiš, da tvoj motor ne šparaš, pa vendar pije manj, kot vžigalnik. Ti svojega motorja ne izkoristiš niti 50%, ker ga nima kdo niti kje. To je resnica. Zato je poraba nižja. 

Tudi skuterji so. In še kaj drugega. Samo ti tega ne veš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snecer said:

no, to pa je tipično MS-gostilniško, zaradi česar potem policija prihaja na dom k svojcem...

Kaj bluzis spet? 

Supermoto KTM sem imel in na koncu fure obcutek kot da sem sel 300km z biciklom, ne mopedom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Nonstop spreminjaš mnenje. Nimaš jajc stati za povedanim ali pač samo bluziš? 

Sploh ne vem, kaj sedaj mešaš neke druge motorje, če pa ti trdiš, da tvoj motor ne šparaš, pa vendar pije manj, kot vžigalnik. Ti svojega motorja ne izkoristiš niti 50%, ker ga nima kdo niti kje. To je resnica. Zato je poraba nižja. 

Tudi skuterji so. In še kaj drugega. Samo ti tega ne veš. 

Stojim za povedanim..........in zdaj? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YAMAHA FZS 1000, 1000 ccm, 145 KM, Dolomiti, Grosslockner, Mangartsko sedlo, Vršič, ........ , 3 prestava, TK, TK, TK ...   :worship:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!