Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

so že ble nepotrebne besede ene dve strani nazaj.... ...maš ljudi k še vedno mislijo da se njim ne more zgodit...

Nepotrebne besede?

Pa gonite se u 3 PM!

Sploh ne grem gledat kakšne so bile, pogreje pa me, ko ob dogodku, ki ga je nekdo zakrivil, za težo pa so bili še drugi vzroki, ki jih ne bi smelo biti, takoj postavite obrambno držo.

Ne da poznam tisto cesto, a nekajkrat na leto jo pa prepeljem. In nikakor ni poligon za dirke, temveč čisto običajna javna cesta, po kateri je neumnost, če se spravijo dirkat. Saj nismo po župi priplavali in vemo kakšna je razlika med strnjeno gručo prehitrih motoristov in kolono s primerno varnostno razdaljo, ki pelje po zmogljivostih najšibkejšega člana skupine.

Zahvatio rubnjak prednjim kotačem... Zakaj že? Hja, verjetno imajo tik ob morju polno peska in soli še od zimskega posipanja, kajne!

In potem tako hud nalet vseh ostalih. ... Zakaj pa to? Zaradi ustreznih varnostnih razdalj, a ne da?!

Sem bil kar nekajkrat road captain pa sem vedno gledal kaj se dogaja z repom kolone in zahteval ustrezno razporeditev in razdalje. Prehitevanje pa vedno ko je bilo možno za skupino v celoti ali pa največ dveh delih.

Dirkače, ki so se nam želeli priključiti in so potem negodovali sem pa hitro odslovil. In smo se vedno imeli lepo. Pa nimamo kakšnih posebnih pussy strikov na gumah, da ne bo kdo mislil!

Tako da se raje kaj naučite iz te nesreče, kot da že naprej sikate!

Tisti ki jokate, da vam manjka dirkališče, se pa raje po parklih udarite, preden spet kozlarijo napišete.

Un Hrvatar na TV je pa jambral, da je mrzla cesta in gume slabe. Ajaaaa, a res? To je verjetno ratalo kar naenkrat v nekem trenutku in nihče tega ni prej vedel.

Prenapetost in postavljaštvo! O tem pomislite malo!

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

Prenapetost in postavljaštvo! O tem pomislite malo!

oprosti, ampak a si ti prebral kar si napisal...?

Objavljeno

Ne boš verjel, ja sem. In za tem stojim.

Poglejte si malo v dušo, ko vozite v skupinah in gre na "športno". Kaj takrat čutite? Zakaj to počnete?

Fantje in dekleta, ko vas ne bo stisnilo od strahu tako kot stisne mene, ko koga znanih na motorju vidim voziti tik za predhodnjim vozilom, toliko časa vas bo stiskalo ob takih novicah.

Hitrost in majhna varnostna razdalja pač ne gresta skupaj.

Razmišljajte o motorjih kot vozilih za prijetno vandranje, za dirkanje pa pojdite na dirkališče, pa bo marsikaj prihranjeno.

Promet je danes pregost za take avanture. Žal.

Zaradi takih dogodkov sem tudi vedno bolj radikalen solorider. Vozim samo še s tistimi, za katere preizkušeno lahko trdim, da se pazimo in nikoli, res nikoli ne gremo na "športno" noto.

...popolnoma se strinja s tabo

Objavljeno

..Sem bil kar nekajkrat road captain pa sem vedno gledal kaj se dogaja z repom kolone in zahteval ustrezno razporeditev in razdalje...

Pa si mogoče pomislil, da bi se lahko med delčkom sekunde, ko si gledal nazaj na rep kolone, naenkat pojavilo kaj povsem nepričakovanega pred teboj na cesti? Še kakšen nesrečen slučaj iz nasprotne smeri in konec vsega lepega? Bi kasneje neki x5 po forumih ugotavljal tvoje vozniške sposobnosti, neprilagoditev razmeram? Morda bi neki Janez1517 celo ugotovil, da si v trenutku nesreče vodil dirko... ? Se ti zdi ta situacija res tako zelo neverjetna?

Tukaj je dokaj objektiven prispevek na to tragedijo:

http://www.jutarnji.hr/-prijatelj-sasa-gorio-mi-je-pred-ocima--gasio-sam-ga-golim-rukama-/1023523/

Ne zagovarjam nikogar, a obsojam čenče. Razna ugotavljanja in obsojanja s strani raje so zame nemoralno početje in komentiranje takih nesreč bi moralo biti zakonsko prepovedano, saj se debate v komentarjih razvijejo na mejo širjenja sovraštva oziroma na sovražni govor.

Naj se ne ponovi.

Srečno!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne boš verjel, ja sem. In za tem stojim.

Poglejte si malo v dušo, ko vozite v skupinah in gre na "športno". Kaj takrat čutite? Zakaj to počnete?

Fantje in dekleta, ko vas ne bo stisnilo od strahu tako kot stisne mene, ko koga znanih na motorju vidim voziti tik za predhodnjim vozilom, toliko časa vas bo stiskalo ob takih novicah.

Hitrost in majhna varnostna razdalja pač ne gresta skupaj.

Razmišljajte o motorjih kot vozilih za prijetno vandranje, za dirkanje pa pojdite na dirkališče, pa bo marsikaj prihranjeno.

Promet je danes pregost za take avanture. Žal.

Zaradi takih dogodkov sem tudi vedno bolj radikalen solorider. Vozim samo še s tistimi, za katere preizkušeno lahko trdim, da se pazimo in nikoli, res nikoli ne gremo na "športno" noto.

Ti čisto nič ne pomaga, če eden pride po tleh pred tebe. Tudi z normalno varnostno razdaljo, predvidevam da je to 30m, (to sta dolžini dveh šleperjev za boljšo predstavo) če ti pride nekdo po tvoji strani v ovinku pri 90 km/h, nimaš kaj narediti (samo poglej video od biker77 kaj je lahko naredil na taki razdalji pri tej hitrosti). Med seboj v skupini pa zagotovo nimate razdaljo 100m in več med motorji, pa na taki cesti tudi zagotovo ne vozite počasneje kot (predpisanih) 90 km/h.

Bolj kot na to, s kom voziš v skupini, bodi pozoren na kretene na motorjih, ki nimajo na znanja ne želje voziti varno zase in za okolico. Recimo na kalibre unega mladeniča, kjer si se močno razburjal zaradi pregona policistov...

Objavljeno

Pa si mogoče pomislil, da bi se lahko med delčkom sekunde, ko si gledal nazaj na rep kolone, naenkat pojavilo kaj povsem nepričakovanega pred teboj na cesti?

Tukaj je dokaj objektiven prispevek na to tragedijo:

http://www.jutarnji....ukama-/1023523/

...

Pri normalni hitrosti in zadostni varnostni razdalji je za presenečenja manj verjetnosti kot obratno.

Prispevek je lahko objektiven pogled posameznika, vendar ne daje nobenih novih informacij.

Debatirati pa je potrebno, da se poleg ozaveščanja o možnosti nezgode zavemo tudi splošnega odnosa ostalih do tega problema. Ker bodo odnos obdržali tudi na cesti!

In če komentarje pišejo taki, kot so jih očividci opisali, da so pred štartom kurili gume in risali po cesti, potem pa "odbrzeli", lahko seveda nasprotna mnenja opišejo kot sovražna.

Objavljeno

Brezveze.

Objavljeno

vrho1679 tako je brez veze nadaljevat še posebej z najbolj pametnimi in previdnimi.

Objavljeno

Če mene kdo kaj vpraša, je v tem primeru šlo narobe vse kar je lahko šlo. Mi pa tudi nekaj manjka... Ni mi jasno, zakaj bi navzdol vozeča motorista šla v pločnik, še zlasti ne prvi... Bi razumel, če bi prvi zaviral in presenetil drugega, da bi drugi ob izogibanju zadel v pločnik in odnesel s seboj prvega. Ker se mi dozdeva, kje se je to zgodilo, bi lahko tudi kdo pred njima obrnil ob cesti parkirano vozilo in odpeljal v smeri Pulja - tam namreč na veliko parkirajo obiskovalci plaž ali pa je kdo peljal pred gručo motoristov in sekal ovinek. V nobenem drugem primeru si namreč ne znam predstavljati, da bi kdo vozil preblizu desnega roba... V nobenem primeru hitrost ni bila velika, ker bi bili drugače motorji spregaj bolj uničeni in razmetani na precej večji površini. Skratka manjka en velik kamen v tem mozaiku...

Objavljeno

Mig-a sicer ne kujem v oblake, nasprotno, a s tem, kar je tu izjavil, se pa 1000% strinjam.

Vir: http://24ur.com/novice/crna-kronika/dramaticna-zgodba-motorista-prijatelj-mi-je-gorel-pred-ocmi-gasil-sem-ga-z-golimi-rokami.html

Mitja Gustinčič, urednik motoristične revije motoSi, je v oddaji 24UR OB ENIH pojasnil, da je za večino motorističnih nesreč kriv človeški faktor. "Vseeno je, kakšna je bila hitrost in kakšna je bila cesta. Morali bi se držati osnovnih pravil vožnje v prometu – imeti dovolj varnostne razdalje, biti pozoren in definitivno ne voziti prehitro. Pri 100 km/h je zavorna pot 45 metrov + reakcijski čas. Če se vozijo na dotik, torej mora priti do nesreče."

Obstajajo določena pravila, kako morajo voziti motoristi v skupini. "Prvi mora biti zelo dober vodja – ne nujno dober motorist, dobro mora razmišljati. Zadnji mora biti dober motorist, zato da lovi ritem, v sredini pa so slabši vozniki. Postavljeni morajo biti v cik cak, med seboj morajo imeti varnostno razdaljo, kot je predpisano – recimo sekunda, še raje dve med dvema motorjema in tako se mora igra popolnoma iziti," je pojasnil Gustinčič.

Razmere na cestah po njegovem mnenju niso tako pomembne. "Pesek ali ne, mokro cestišče ali ne, treba je biti pozoren in vožnjo prilagoditi razmeram. Povsod se da peljati, če imaš pospravljeno glavo." Je pa pomembno, da se motoristi pripravijo na novo sezono. Statistike kažejo, da so v nesrečah pogosteje udeleženi motoristi v svojih 40, 50 ali 60 letih. "To so načeloma 'pospravljeni' ljudje. Mislijo, da znajo voziti motor. Včasih je en gib zapestja odprl 60 konjskih moči, danes jih odpre 150 ali 200. Kako motor ustavlja, kako pospešuje, kaj pomeni imeti hitrost 100 km/h in se ustaviti, če se spredaj pojavi kombi … vse to moraš preizkusiti. Če to nekdo stori prvič, mu ne bo uspelo, in toplo svetujem vsem, naj gredo na tečaj. Tam bodo ugotovili, da trikrat, štirikrat ali petkrat ponovijo, pa se še vedno ne izide, torej bi v življenju trčil vsaj petkrat, in ko človek to spozna, takoj začne drugače voziti."

Po Gustinčičevih besedah ljudje pogosto zamenjajo vožnjo motorja na dirkališču in na cesti. "Na dirkališču vsi peljejo v isto smer, lahko pelješ na kontakt, ker so ljudje nekako istega znanja, na cesti pa veljajo prometni predpisi," je zaključil.

Objavljeno

Sem bil kar nekajkrat road captain pa sem vedno gledal kaj se dogaja z repom kolone in zahteval ustrezno razporeditev in razdalje. Prehitevanje pa vedno ko je bilo možno za skupino v celoti ali pa največ dveh delih.

Tole prehitevanje vse skupine naenkrat pa se mi ne zdi ravno smiselno in varno pocetje. Rabis dolge ravnine in prazno cesto, kar pa se ne zgodi ravno pogosto. Recimo na relaciji Idrija-Tolmin je takih mest zelo malo, krajsih ravnin, kjer lahko prehiti posameznik, pa je dovolj. Tudi sam sem bil ze veckrat na celu skupine, pa sem vedno prehitel takoj ko je bilo mogoce in potam na razdalji pocakal, da so to storili tudi ostali.V primeru teh nesrecnikov na Hrvaskem pa bi jaz kot glavni faktor za nesreco navedel alkohol. Eden izmed udelezencev je priznal, da so v Lovranu popili pivo (samo eno?). Alkohol in voznja enostavno ne gresta skupaj in pika. Sem ze enkrat na forumu opisal izkusnjo iz Dolomitov, ko je prijatelj ob kosilu popil kozarec vina. Prej smo lepo vozili v koloni, potem pa je samo zarohnelo in nam je pobegnil.

Objavljeno (popravljeno)

Tole prehitevanje vse skupine naenkrat pa se mi ne zdi ravno smiselno in varno pocetje. Rabis dolge ravnine in prazno cesto, kar pa se ne zgodi ravno pogosto. Recimo na relaciji Idrija-Tolmin je takih mest zelo malo, krajsih ravnin, kjer lahko prehiti posameznik, pa je dovolj. ...

Mogoče bi to malo bolj obrazložil.

Seveda ne najdeš vedno dovolj prostora za prehitevanje cele skupine. Vsako pravilo ima tudi izjeme.

Pri tem je zelo pomembno tudi, da skupine niso prevelike. Pri naših furah smo šli nekako maksimalno do 7 motorjev. Kar je več ustvarja dodatne težave.

Prehiteval pa na prvih možnih odsekih nikoli nisem, ker bi s tem spodbudil pričakovanja, da bomo to stalno počeli. In ker v skupini nismo nikoli tekmovali ne med sabo ne s časom, sem vedno raje počakal priliko za prehitevanje več motorjev, četudi je to potem iskoristil le del skupine, ostale pa smo potem na določeni razdalji "počakali", da se nam pridružijo.

Krajše povedano, bolje je v teh primerih tempo zmanjšati in umirjati, kot pa ga povečevati.

Mi pa zadnje čase tudi to ne paše več in najraje se vozim sam ali v družbi enega ali dveh prijateljev. Manj stresno, bolj uživaško in varneje.

Mogoče pa imam srečo, da se vedno vozim le z ljudmi, ki imajo do vožnje podoben odnos kot jaz. In ki imajo kar je najpomembnejše, vedno razumevanje in skrb do najmanj izkušenega med nami!

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno (popravljeno)

Jaz pa nekako ne razumem pomena skupinske vožnje. Saj je krasno, če gre za defile, kjer se večja grupa motoristov vozi v počasni skupini na ogled, pri daljših vožnjah pa se mi zdi bolj smiselno določiti vmesni cilj in se potem vsak vozi svojim sposobnostim primerno. Počasnejši npr. ostanejo zadaj, potem prehitijo hitrejše, ki pri policaju plačujejo kazen in jih počakajo na črpalki ter pijejo kavo ali kokakolo - piva ne smejo. Saj lahko vozijo v skupini, dokler so sami, ko pa pride možnost prehitevanja pa se vsak sam odloči za to. Ne more kapitan odločati, kdaj se bo kdo spravil prehitevat. Glede na to, da je vožnja motorja izrazito individualno početje (kot npr. smučanje) ne vidim potrebe, da bi bil vedno skupaj z drugimi vozniki. Pa tudi najhitrejši ne bodo več kot 10 minut prej na cilju, vsaj pri približno uravnoteženi skupini. Taka skupina je smiselna morda le na avtocestah, kjer vsi vozijo enako hitro in je dovolj prostora za prehitevanje in izogibanje.

Res pa je to le moje mnenje in ga ne vsiljujem vsem drugim butlom, ki razmišljajo in vozijo drugače kot jaz :ninja: .

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno

Jaz pa nekako ne razumem pomena skupinske vožnje. Saj je krasno, če gre za defile, kjer se večja grupa motoristov vozi v počasni skupini na ogled, pri daljših vožnjah pa se mi zdi bolj smiselno določiti vmesni cilj in se potem vsak vozi svojim sposobnostim primerno. Počasnejši npr. ostanejo zadaj, potem prehitijo hitrejše, ki pri policaju plačujejo kazen in jih počakajo na črpalki ter pijejo kavo ali kokakolo - piva ne smejo. Saj lahko vozijo v skupini, dokler so sami, ko pa pride možnost prehitevanja pa se vsak sam odloči za to. Ne more kapitan odločati, kdaj se bo kdo spravil prehitevat. Glede na to, da je vožnja motorja izrazito individualno početje (kot npr. smučanje) ne vidim potrebe, da bi bil vedno skupaj z drugimi vozniki. Pa tudi najhitrejši ne bodo več kot 10 minut prej na cilju, vsaj pri približno uravnoteženi skupini. Taka skupina je smiselna morda le na avtocestah, kjer vsi vozijo enako hitro in je dovolj prostora za prehitevanje in izogibanje.

Res pa je to le moje mnenje in ga ne vsiljujem vsem drugim butlom, ki razmišljajo in vozijo drugače kot jaz :ninja: .

sem enakega mišljenja :grim

Objavljeno (popravljeno)

Jaz pa nekako ne razumem pomena skupinske vožnje. Saj je krasno, če gre za defile, kjer se večja grupa motoristov vozi v počasni skupini na ogled, pri daljših vožnjah pa se mi zdi bolj smiselno določiti vmesni cilj in se potem vsak vozi svojim sposobnostim primerno. ...

No vidiš, meni je pa ravno tisti "defile" ena najbolj kretenskih zadev. Se kar nekaj kazat pa napihvat? :glare:

Zakaj skupinska vožnja?

Ker gremo na izlet, ne pa samo recimo žgati na morje na kofe.

Ker road captain vedno pripravi načrt fure in vodi skupino po za marsikoga še neodkritih cestah in pokrajinah.

Ker tako pomagamo kakšnemu prijatelju, ki je še nov motorist, da osvoji kakšno tehniko in dobre navade umirjene vožnje.

Pa še kaj bi se našlo.

Je pa tako kot praviš, nekomu paše nekaj drugemu pa kaj drugega.

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

Ne vem kaj bi sploh lahko rekel o naslovu članka v slovenskih novicah: MOTORISTIČNI DIVJAKI SO SE CVRLI V OGNJU.

še raspoču bi se ob komentiranju ,golazen novinarska...

Objavljeno

Ne vem kaj bi sploh lahko rekel o naslovu članka v slovenskih novicah: MOTORISTIČNI DIVJAKI SO SE CVRLI V OGNJU.

še raspoču bi se ob komentiranju ,golazen novinarska...

Kaj pa bereš taka govna? Itak se ti portali napajajo od mrhovinarjev. Ne klikaj na takšne strani in boš še največ naredil za to, da se tak način novinarstva ukine.

Objavljeno

prosim vse upokojence, pa tudi ostale avtomobiliste, v prometu, da dajo zmigouc (smernik) prej, predenj cisto ustavijo!! ker, ko se ustavis sred ceste, nima več smisla prizigat smernika..

Objavljeno

prosim vse upokojence, pa tudi ostale avtomobiliste, v prometu, da dajo zmigouc (smernik) prej, predenj cisto ustavijo!! ker, ko se ustavis sred ceste, nima več smisla prizigat smernika..

...kaj je blo Wanesska...upam da ne kako bližnje srečanje....ti je uspelo ustavt....

Objavljeno

prosim vse upokojence, pa tudi ostale avtomobiliste, v prometu, da dajo zmigouc (smernik) prej, predenj cisto ustavijo!! ker, ko se ustavis sred ceste, nima več smisla prizigat smernika..

To tudi mene najbolj raz....i, sploh je pa to postal slovensko pravilo, da se žmigavcev ne daje več ali pa pol ko že zavijaš :nono: , spet slovenski egoizem :BUA:

Objavljeno

prosim vse upokojence, pa tudi ostale avtomobiliste, v prometu, da dajo zmigouc (smernik) prej, predenj cisto ustavijo!! ker, ko se ustavis sred ceste, nima več smisla prizigat smernika..

To tudi mene najbolj raz....i, sploh je pa to postal slovensko pravilo, da se žmigavcev ne daje več ali pa pol ko že zavijaš :nono: , spet slovenski egoizem :BUA:

al pa tisti z zeleno ninjo danes popoldne v logatcu...ga vidim v špeglu in prav zato dam smerokaz malo prej kot ponavadi ...in malo iz sredine proti levi sem zapeljal pa ne veliko ker se mi je kar hitro približeval ... še dobro , da sem JAZ opazil , da ne vidi žmigavca in ga spustil , da je šel po levi .naprej ...

in zahvala tudi unemu gospodu na sportaku - pri spodnjem križišču za zaplano na polno po levi prehitevat - ko si nagnjen v desno gledaš ovinek kam se pelješ in ne špegla ( pa še ne vidi se nič v ogledalo ) - butl....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sicer nisem vozila jaz. Je blo pa to velikokrat, tudi, ko sem. Ni blo bližnjega srečanja, ker pač predvidevas, da bo butl naredil točno to, kar je. Pa pozornost 100% na cesti. Drugače ti pa res ni spasa.

So se pa danes na cesti od dvora proti kočevju (tm nekje) v enih ovinkih neki motoristi kotalili po cesti.. Kdo od tu?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!