Skoči na vsebino

Pri Vrhniki umrl motorist


Priporočene objave

Objavljeno
Z vso kompetenco TRDIM........da so bili znaki.....in ŠE so.....PRAVILNO postavljeni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spoštovani, če boš utegnil, si poglej, v čem si, in za kaj si kompetenten. Morda bi bilo še bolje, da si ogledaš, kaj pomeni biti kompetenten. Da se v bodoče izogneš zgrešeni uporabi tujk, ne le tej, ampak še drugim, od katerih ima vsaka svoj pomen in namen. Le neprijetno je, če pametuješ preko svojih sposobnosti in zgrešiš. Ali pa morda tebi ni?

Objavljeno

Če se ne motim, ima Klimbra kompentenco, da se prsi, da trdi s kompentenco.

A ker nisem odvetnik, ga bom pustil, da ti bo sam pojasnil........

Objavljeno
Spoštovani, če boš utegnil, si poglej, v čem si, in za kaj si kompetenten. Morda bi bilo še bolje, da si ogledaš, kaj pomeni biti kompetenten. Da se v bodoče izogneš zgrešeni uporabi tujk, ne le tej, ampak še drugim, od katerih ima vsaka svoj pomen in namen. Le neprijetno je, če pametuješ preko svojih sposobnosti in zgrešiš. Ali pa morda tebi ni?

Žal mi je.....ker moram tole tvoje brezvezno nakladanje označiti za navaden bulšit!!!!!

Ja.....imam.....in lahko trdim!!!!!!.....in prosim.....nikarte mene ne uči o uporabi tujk!!!!!

Žal mi je možakarja........a kaj more postavljalec zapore še storiti, da bo OPOZARJAL na nevarnosti,....pridobiti elaborat, potrjen s strani izajalca soglasja za zaporo, izvajalec, ki dnevno kontrolira postavljeno signalizacijo, ma res ne vem kaj še.....enostavno se mi poraja en sam vzrok.......vse prevečkrat se po cestah vozimo napamet!!!!

Primer.....spremenjena signalizacija v kakšnem križišču......celo z utripajočimi lučkami označen prometni znak.......pa veselo poka še najmanj en teden.

Kaj je to drugega, kot vožnja na pamet?????

Da še enkrat ponovim.....res mi je žal možakarja.......a vsi vemo, nesreča je največkrat pogojena s trenutkom nepazljivosti.

Objavljeno

Tudi sam pogosto vozim na tej relaciji in se strinjam s Klimbro (ima tudi kompetence za svoje izjave, mimogrede) ter Zoolujem.

Sam se prištevam med bolj pozorne in previdne a se mi je tudi zgodilo, da sem ravno v tisti ovinek prvič, ko je bila "postavitev" priletel kot svinja v buče. Na srečo s kančkom pozornosti, ki jo je bilo očitno ravno prav. Vožnja na pamet! Še dobro, da ni bilo običajnih ... ampak recimo 70km/h. Oznake so pa bile verjetno, kot zapoveduje predpis...

Osebno menim, da bi morali postaviti semafor (in oznake) pred začetkom ovinka - na koncu ravnega dela. Preprosto: vidljivost.

Žal smo vsi na tem, da nam kontrolni mehanizmi v glavi, občasno blokirajo. Naj se nam to ne zgodi prepogosto oziroma, naj to ne bo pravilo. Popravnih izpitov včasih ni ...

Sožalje svojcem ...

Objavljeno

Ena sama "jeba" je pri teh postavitvah.........odsek, ki ga smeš fizično zapreti.....( torej od semaforja do semaforja ) ti v večini primerov predpiše soglasodajalec!!!!

Morda je bila tudi v tem primeru enaka "jebica"..........to pa žal ne vem!

Objavljeno
Spoštovani, če boš utegnil, si poglej, v čem si, in za kaj si kompetenten. Morda bi bilo še bolje, da si ogledaš, kaj pomeni biti kompetenten. Da se v bodoče izogneš zgrešeni uporabi tujk, ne le tej, ampak še drugim, od katerih ima vsaka svoj pomen in namen. Le neprijetno je, če pametuješ preko svojih sposobnosti in zgrešiš. Ali pa morda tebi ni?

PAMETNA, zelo !

A mogoče veš kje je zaposlen ?!

Objavljeno

Kako je bila signalizacija postavljenega usodnega dne ne vem je pa res, da je bila nekaj dni prej po mojem mnenju neustrezno, saj kljub temu, da dejansko vozim zelo previdno in v skladu z omejitvami še posebej v naseljih, nisem mogel VARNO ustaviti zaradi dejstva, da je bilo potrebno zavirati v ovinku in relativno pozno še posebej, če je bila kolona stoječih vozil. Priznam, da sem se vprašal, da nisem morda spregledal kakšnega znaka.

Glede na razmere na terenu (zaradi povišane vlage je v spodnjem delu ovinka cesta pogosto spolzka), slabe preglednosti in možnosti zastoja, katerega NI BILO MOŽNO OPAZITI dovolj zgodaj za varno ustavljanje niti pri nižji (predpisani) hitrosti domnevam, da signalizacija NI BILA PRAVILNO POSTAVLJENA. Če pa je bila pravilno postavljena pa v tem primeru ni bila tako, da bi USTREZNO ZAGOTAVLJALA POTREBNO VARNOST.

Za postavitev ni potreben elaborat nekoga, ki niti ni videl situacije na terenu, ampak so dovolj izkušnje cestarjev, ki bi po mojem mnenju morali imeti pravico, da v določenih primerih postavijo DODATNO signalizacijo ne, da bi morali za to komurkoli ali kakorkoli odgovarjati. Zadostitev minimalnih standardov je eno, realnost pa drugo.

Prosim, da ne klobasate. Če bi pokojni PRAVOČASNO videl, da tam potekajo dela in da je postavljen semafor bi bil danes med nami NE GLEDE NA HITROST. Pa, da se ve ne zagovarjam nikogar, ki bi še posebej v naselju prekoračil hitrost.

LP

Nikola Tesla

Objavljeno

Glej Nikola Tesla, pa tudi ostali, vsi se strinjamo, da do nezgode ne bi prišlo, če bi pokojni pravočasno videl, da je na cesti gradbišče.

Zakaj ni videl, pa je drugo vprašanje. Zato, ker ni gledal, ali zato, ker je signalizacija bila slabo postavljena?

In če bi videl, bi zmanjšal hitrost, ali bi se naprej peljal z nezmanjšano hitrostjo?

Vprašanja na katere ve odgovore ena sama oseba.

A ta oseba ne more povedati odgovorov, ker ne govori več.

In če se zdaj mi razdelimo v tabore in se kregamo, nabijamo poste, pametujemo s kompetencami ali brez njih, to ne bo omogočilo osebi, ki ne more več govoriti, da bi povedala odgovore.

Raje naredimo kaj konstruktivnega. Naučimo se kaj iz napak drugih.

Naslednje tedne pazimo pred gradbišči, če so pravilno označena, če so pravočasno označena, če niso, opozorimo pristojne na napake, da zadeve popravijo.

In seveda, ko zagledamo znake za grabišče, izjemoma zmanjšajmo hitrost.

Lahko pa se tudi kregamo.

Objavljeno

R.I.P.

Objavljeno (popravljeno)

Dejte no ... :doze: Če mislte dejte pomagat al pa bodite tih.

R.I.P.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
Spoštovani fukjenci, ki ne delate napak in menite, da so slovenske ceste popolnoma dobre in ustrezno označene;

Vprašanje je jasno zastavljeno:

ja, folk pa fotografira vedn oprometne znake, da bomo 100% ziher, da so bili? Ehh ...

Objavljeno
PAMETNA, zelo !

A mogoče veš kje je zaposlen ?!

Iz izrazoslovja je mogoče razbrati, da je iz stroke. Verjamem, da obstaja PS, ki določa vrstni red znakov itd. Predpostavljam, da se na podlagi teh pravil izdela Elaborat o zapori, ki pa bi moral pravila prilagoditi situaciji na terenu. Če je strokovno usposobljena oseba vrisala semafor na tistem mestu, kjer je stal pred nesrečo, potem se stroka tu zame konča. Če bi bil jaz iz stroke, si ne bi upal trditi, da so znaki pravilno postavljeni (beri: v skladu s pravili in prilagojeni cestnemu odseku). Zato sem se obregnil "ob kompetenco". Kompetentno trditi, da so znaki pravilno postavljeni, ob tem, da nas je kar nekaj, ki smo ob umirjeni vožni imeli težave na tem delu, bi lahko kdo razumel, da stroka ščiti samo sebe.

V soboto popoldne je bila situacija drugačna: semafor je utripal cca 200 metrov bliže Vrhniki, le zakaj? Morda zato, ker ni bilo več potrebe po izmeničnem prometu, morda pa iz razloga, ki ga je navedel iniciator te teme.

Objavljeno
Kako je bila signalizacija postavljenega usodnega dne ne vem je pa res, da je bila nekaj dni prej po mojem mnenju neustrezno, saj kljub temu, da dejansko vozim zelo previdno in v skladu z omejitvami še posebej v naseljih, nisem mogel VARNO ustaviti zaradi dejstva, da je bilo potrebno zavirati v ovinku in relativno pozno še posebej, če je bila kolona stoječih vozil. Priznam, da sem se vprašal, da nisem morda spregledal kakšnega znaka.

...

Prosim, da ne klobasate. Če bi pokojni PRAVOČASNO videl, da tam potekajo dela in da je postavljen semafor bi bil danes med nami NE GLEDE NA HITROST. Pa, da se ve ne zagovarjam nikogar, ki bi še posebej v naselju prekoračil hitrost.

Stvar je simpl - če ne vidiš izza ovinka, v katerega pelješ, vozi tako, kot da te za njim čaka poprek postavljen šleper. Konc debate.

Objavljeno
Glej Nikola Tesla, pa tudi ostali, vsi se strinjamo, da do nezgode ne bi prišlo, če bi pokojni pravočasno videl, da je na cesti gradbišče.

Zakaj ni videl, pa je drugo vprašanje. Zato, ker ni gledal, ali zato, ker je signalizacija bila slabo postavljena?

In če bi videl, bi zmanjšal hitrost, ali bi se naprej peljal z nezmanjšano hitrostjo?

Vprašanja na katere ve odgovore ena sama oseba.

A ta oseba ne more povedati odgovorov, ker ne govori več.

In če se zdaj mi razdelimo v tabore in se kregamo, nabijamo poste, pametujemo s kompetencami ali brez njih, to ne bo omogočilo osebi, ki ne more več govoriti, da bi povedala odgovore.

Raje naredimo kaj konstruktivnega. Naučimo se kaj iz napak drugih.

Naslednje tedne pazimo pred gradbišči, če so pravilno označena, če so pravočasno označena, če niso, opozorimo pristojne na napake, da zadeve popravijo.

In seveda, ko zagledamo znake za grabišče, izjemoma zmanjšajmo hitrost.

Lahko pa se tudi kregamo.

Čestitam ti za predlog!!!

Naj nekdo odpre temo GRADBIŠČA NA CESTAH, kje bomo opozarjali nanje, opisali nevarnosti in predlagali izboljšave. Sem lahko sodijo tudi opozorila na nevarne dele cest (ne bom pozabil spolzke krpe asfalta v levem ovinku ceste med Strunjanom in Portorožem)

Objavljeno
Čestitam ti za predlog!!!

Naj nekdo odpre temo GRADBIŠČA NA CESTAH, kje bomo opozarjali nanje, opisali nevarnosti in predlagali izboljšave. Sem lahko sodijo tudi opozorila na nevarne dele cest (ne bom pozabil spolzke krpe asfalta v levem ovinku ceste med Strunjanom in Portorožem)

Pametno!!!!!!!

Bom, pač kjerkoli bo v moji moči,........pomagal zadevo urediti!!

Bi pa prosil, če že iščemo, naj bo lokacija TOČNA......saj je včasih na eni relaciji več zapor.......vseh pa nimam v glavi!!!!

Objavljeno
Stvar je simpl - če ne vidiš izza ovinka, v katerega pelješ, vozi tako, kot da te za njim čaka poprek postavljen šleper. Konc debate.

se strinjam s tabo..sploh če imaš kilometer pred delom na cesti ta dva znaka (na dopolnilni tabli je 1km, pa je nisem našel)

post-8253-1220341436.gif

post-8253-1220341442_thumb.jpg

Objavljeno
Pametno!!!!!!!

Bom, pač kjerkoli bo v moji moči,........pomagal zadevo urediti!!

Bi pa prosil, če že iščemo, naj bo lokacija TOČNA......saj je včasih na eni relaciji več zapor.......vseh pa nimam v glavi!!!!

Še ena ideja: ali je mogoče organizirati vpis novega gradbišča s strani izvajalca, investitorja itd. kot opozorila, ki jih konec koncev poslušamo (preslišimo) na radiu?

Objavljeno

Še ena ideja....kaj ko bi vsi izvajalci itd kar tebe poklicali in ti povedali, kje bodo kaj delali, če se boš slučajno tam mimo peljal?

Oči je treba met odprte, ko se okol voziš!!!

Objavljeno
Še ena ideja....kaj ko bi vsi izvajalci itd kar tebe poklicali in ti povedali, kje bodo kaj delali, če se boš slučajno tam mimo peljal?

Oči je treba met odprte, ko se okol voziš!!!

Pojma nimaš, baba.

Maš izpit?

Te pa tiho bodi!

:whistle:

Objavljeno

Sicer mal off topic ampak moj dogodek bo morda komu v poduk. Prejšni teden se peljem po Ljubljanski obvoznici in se vključujem na Štajersko AC preko dolgega levega ovinka,nekateri veste kje je to,ko me je rešilo samo to,da sem z kotičkom očesa opazil,da ima šleper na desnem pasu prižgane vse štiri žmigavce.Takoj začnem zavirati in se k sreči tudi ustavim,pa tudi skoraj userjem kajti avto za mano je letu na žlajfih v mene.Ustavil se je tik za motorjem.In razlog vsega tega,na AC je prišlo do karambola in je vse stalo.

Objavljeno
Sicer mal off topic ampak moj dogodek bo morda komu v poduk. Prejšni teden se peljem po Ljubljanski obvoznici

A to si peljal po omejitvah al letel 'na polno' (kot ti je v navadi?) :D

Objavljeno

Gonila sta, pa nista upoštevala tabel, ki jih je zadost da zmanjšaš hitrost (se mi zdi da je 50km/h)! Zajebal pa so to

da so semafor postavl v ovinku in ne pred! Vsi ki stojijo pred semaforjem vklopijo vse 4 žmigavce sam to nč ne pomaga če prletiš 100km/h!

R.I.P

Objavljeno

SIGNALIZACIJE SO V CELI SLOVENIJI ZA EN KUR...! :headbang:

Objavljeno

Moj pogled na tole;

Ponavadi se tam peljem dobro stotko. Na tem odseku kjer je bila nesreča sem se peljal nekaj dni prej. Table za delo na cesti so bile postavljene zadosti prej, prav tako je bil znak 50 še na tisti ravnici pred ovinkom.

Po lastni (ne)pameti sem malenkost zmanjšal na kakih 70-80 pred ovinkom, vseeno pa je tam stala kolona in sem zaviral s kar precej dobro mero, vsekakor pa ne kritično. Zmanjšal sem na kakih 40 in zapeljal mimo kolone do semaforja.

Očitno je, da sem si bil sam kriv za tisto zaviranje v ovinku, če bi pripeljal manj, skorajda ne bi bilo zaviranja. Drugače nisem počasen pilot, pa daleč od zelo hitrega.

Malo manj po pameti in več predvidevanja v bodoče (mi) ne bo škodilo.

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!