jama1100 Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 A to si peljal po omejitvah al letel 'na polno' (kot ti je v navadi?) :D Kako misliš z HD electro na polno? Ne omejitev je 80 in toliko sem šel pa še pri tej hitrosti je šlo za las. Je pa to levi ovinek,ki se spušča in zelo nepregleden. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eXTReme13 Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 Toliko je napisanga o spregledanju znakov. A so premal vidni da spregledaš delo na cesti ? 1x se mi je zgodilo da so kosili travo na ovinku in znak je biu tut na ovinku cirka 10 m za kombijem. kar je sledilo vam je lahko jasno. ustavu sm se za rizlo od kombija. Kaj narediti v takem primeru ? Razjahat motor vzet prvo vejo k je pr roki ih namlatit pa na kakšno izobraževanje pelat da se naučijo postavljat znake 200 m prej !! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matori Hanzo Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 ...ustavu sm se za rizlo od kombija. Kaj narediti v takem primeru ? ... Lahko recimo izkoristiš rizlo in si v miru enega zrolaš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eXTReme13 Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 Lahko recimo izkoristiš rizlo in si v miru enega zrolaš. To tko al tko :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 Lahko recimo izkoristiš rizlo in si v miru enega zrolaš. Lahko tud ene tri, da se rokice počasi nehajo tresti B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 ok, sem bolj debilne sorte in mi še zdaj ni jasno, kter ovink je to ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 ok, sem bolj debilne sorte in mi še zdaj ni jasno, kter ovink je to ... amm od počivališča naprej v desno nepregleden ovinek ;):) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Senna Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 Prejla sem izvedel da je bil ta motorist menda iz iste vasi kot jest,samo nebi vedel kdo je. :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dotem Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 noben pa ni omenu,da se z višanjem hitrosti vidni kot zmanjšuje. in če ga žgeš,po tisti ravnini 200+,je verjetno možno,da :eek: znake spregledaš... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 2, 2008 Deli Objavljeno September 2, 2008 noben pa ni omenu,da se z višanjem hitrosti vidni kot zmanjšuje.in če ga žgeš,po tisti ravnini 200+,je verjetno možno,da :eek: znake spregledaš... ne moreš spregledat 6 znakov..niti pri 200..lahko jih samo NEupoštevaš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nagaya Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 amm od počivališča naprej v desno nepregleden ovinek ;) :) skratka tisti ovinek v katerem pri 70 na uro nimaš nobenega nagiba... glede na to da ne debatiramo več o konkretni situaciji v kateri se je nekdo smrtno poškodoval, ampak teoretiziramo (da se vale ne bo zgražala da pljuvamo po umrlem) - če se komu pri 70 na uro ne bi uspelo ustavit pravočasno - po tem ko je en kilometer prej videl znak za kolono - nima kaj iskat na cesti. Ne peš, ne s prevoznim sredstvom. toliko o tem - da vam malo vrnem za priliko ko ste modrovali da dedki in babice nimajo kaj iskat na cesti, ker so zmedeni in majo slabe reflekse. poleg tega postavitev semaforja sploh ni bistvena. lahko je pred, za ali na sredi ovinka - če se vam zdi, da opozorilne table kilometer prej niso vredne upoštevanja, pa se lahko mirno mečete pod koles nasproti vozečih šleperjev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ProdriveR Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 O ja,se kako je bistvena postavitev semaforja. Okej,ti lahko opazis vse table in se (za ovinkom) pravilno ustavis pri semaforju in cakas zeleno luc. Ampak ce kdorkol za tabo tega ne opazi oz. ga preseneti kolona za ovinkom je lohk pa hitr jeba. Teb nc ne pomaga,ce si ti pravilno ustavu,ce te kdo drug nabase od zadi. Vsi nabijajo,kako je treba predvidevati. In zato bi lahk tut uni mal predvideval k so nastavl semafor za ovinkom. Ce bi ga postavl tko,da bi se ga ze na ravnini vidlo bi blo najbrz use drugac. Sam po toci zvoniti je prepozno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 ... PREDVIDEVANJE je mati VARNOSTI ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 O ja,se kako je bistvena postavitev semaforja. Okej,ti lahko opazis vse table in se (za ovinkom) pravilno ustavis pri semaforju in cakas zeleno luc. Ampak ce kdorkol za tabo tega ne opazi oz. ga preseneti kolona za ovinkom je lohk pa hitr jeba. Teb nc ne pomaga,ce si ti pravilno ustavu,ce te kdo drug nabase od zadi. Vsi nabijajo,kako je treba predvidevati. In zato bi lahk tut uni mal predvideval k so nastavl semafor za ovinkom. Ce bi ga postavl tko,da bi se ga ze na ravnini vidlo bi blo najbrz use drugac. Sam po toci zvoniti je prepozno. Bistveno bi bilo ob koloni daljši od recimo 500-600m kar pa se najbrž še ni zgodilo... Če je (in tudi je ) opozorilna tabla za semafor 1km pred njim je semafor sigurno lahko za ovinkom. Da ne omenjam vseh ostalih tabl (delo na cesti 70, 50, ...) Delovišče je dobro oznaceno. Žal je lahko kolona kjer koli in kadar koli, tud jest sm na Sardiniji letos poizkusil polet čez motor in na nasprotni pas zaradi kolone, sem mel pač srečo da je bil nasprotni vozni pas prazn, hvala bogu. :worship: :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 skratka tisti ovinek v katerem pri 70 na uro nimaš nobenega nagiba...glede na to da ne debatiramo več o konkretni situaciji v kateri se je nekdo smrtno poškodoval, ampak teoretiziramo (da se vale ne bo zgražala da pljuvamo po umrlem) - če se komu pri 70 na uro ne bi uspelo ustavit pravočasno - po tem ko je en kilometer prej videl znak za kolono - nima kaj iskat na cesti. Ne peš, ne s prevoznim sredstvom. toliko o tem - da vam malo vrnem za priliko ko ste modrovali da dedki in babice nimajo kaj iskat na cesti, ker so zmedeni in majo slabe reflekse. poleg tega postavitev semaforja sploh ni bistvena. lahko je pred, za ali na sredi ovinka - če se vam zdi, da opozorilne table kilometer prej niso vredne upoštevanja, pa se lahko mirno mečete pod koles nasproti vozečih šleperjev. to je res ampak tud če pelješ s 50km/h se lahko zaletiš če na to nisi pripravljen! vsekakor pa so pomembni refleksi! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 to je res ampak tud če pelješ s 50km/h se lahko zaletiš če na to nisi pripravljen! vsekakor pa so pomembni refleksi! če ti to rata, pa kot je že bilo enkrat danes povedano..se je treba resno vprašat kaj na motorju sploh počneš.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hirabbit Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 če ti to rata, pa kot je že bilo enkrat danes povedano..se je treba resno vprašat kaj na motorju sploh počneš.. 50 na uro sploh ni tako majhna hitrost, še manj pa za podcenjevat. Tudi pri 50 km/h si lahko v ostrem ovinku kar precej nagnjen in če naenkrat srečaš stoječo kolono, ki jo vidiš zadnji trenutek, imaš bolj malo možnosti za reakcijo. Tudi, če ti sploh uspe reagirati, se verjetno ne konča dobro. Pa imaš lahko ne vem koliko izkušenj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 50 na uro sploh ni tako majhna hitrost, še manj pa za podcenjevat. Tudi pri 50 km/h si lahko v ostrem ovinku kar precej nagnjen in če naenkrat srečaš stoječo kolono, ki jo vidiš zadnji trenutek, imaš bolj malo možnosti za reakcijo. Tudi, če ti sploh uspe reagirati, se verjetno ne konča dobro. Pa imaš lahko ne vem koliko izkušenj. Jah, ne tolk nagibat ... pr 50 ... v nepregledne ovinke ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 če ti to rata, pa kot je že bilo enkrat danes povedano..se je treba resno vprašat kaj na motorju sploh počneš.. sj lahko hodiš pa nerodno padeš in si mrtev! 50km/h se sliši malo ampak je vseeno lahko boleče ali usodno! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 ... PREDVIDEVANJE je mati VARNOSTI ... PREDVIDEVANJE = PREŽIVETJE Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 če ti to rata, pa kot je že bilo enkrat danes povedano..se je treba resno vprašat kaj na motorju sploh počneš.. to se lahko tudi tebi zgodi.......ali pač ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Eni Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 Samo za inf.Včeraj sem imel prometno nesrečo pri Grčarevcu.Znak je sicer bil postavljen(delo na cesti)spodaj pa ni bilo nobene omejitve,tako da je tam bila omejena hitrost 90km/h.Ko sem lezel izpod avtobusa sem slišal kako se delavci ki so tam izvajali delo,kregajo med seboj,češ da je nekdo nekomu rekel naj tam stoji in usmerja(enosmerni) promet,ta pa ni tega storil.Preden je prispela policija so seveda to uredili,znaka za omejitev pa tako hitro niso zmogli postaviti(kar so upam že naredili).Vem da to ni odgovor na vprašanje,vendar me nebi nič čudilo,če bi odkrili da se je podobna situacija zgodila ob nesreči na Vrhniki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 dokler se nič ne zgodi ponavadi vse štima, ko pa poči in bognedaj še kdo umre je pa ponavadi prisotnih kup okoliščin, ki so k temu pripomogle, na žalost tudi če jih vse odkrijemo in ugotovimo da ni bila signalizacija postavljena oviri primerno, na koncu vedno ostane tisti prekleti faktor neprilagojene vožnje razmeram na cesti s katerim si pokrivajo riti in opravičujejo svojo odgovornost naj bo kazenska ali pa materijalna vsi tisti ki so posredno krivi za tragedije.... :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 Samo za inf.Včeraj sem imel prometno nesrečo pri Grčarevcu.Znak je sicer bil postavljen(delo na cesti)spodaj pa ni bilo nobene omejitve,tako da je tam bila omejena hitrost 90km/h.Ko sem lezel izpod avtobusa sem slišal kako se delavci ki so tam izvajali delo,kregajo med seboj,češ da je nekdo nekomu rekel naj tam stoji in usmerja(enosmerni) promet,ta pa ni tega storil.Preden je prispela policija so seveda to uredili,znaka za omejitev pa tako hitro niso zmogli postaviti(kar so upam že naredili).Vem da to ni odgovor na vprašanje,vendar me nebi nič čudilo,če bi odkrili da se je podobna situacija zgodila ob nesreči na Vrhniki. a ti si biu to? jao a si kj polomlen? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno September 3, 2008 Deli Objavljeno September 3, 2008 Pri nas so res preslabo označena dela na cestah. Čist nič ne bi blo narobe, če bi bil semafor na ravnini. Bi pač podaljšali čas intervala med enim in drugim semaforjem. :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave