Roksa Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 (popravljeno) Ker sem nov na tem forumu najprej vsem skupaj en lep pozdrav. Dolgo sem se že igral z mislijo, da si nabavim motor, vendar me je v nasprotno vedno prepričal (prestrašil) kakšen neumen voznik avtomobila. Enostavno se na naših cestah vozi ogromno (prometno) popolnoma neizobraženih "voznikov", da bi se lahko sproščeno vozil. Kakorkoli že, sedaj mislim, da sem našel dober kompromis, to je vožnja v naravi. S tem ne mislim, da se bom podil po pragozdih in klal srne, ampak pač sproščena vožnja po raznih kolovozih, vasicah, bregovih itd... Bežne izkušnje z enosledci že imam, nenazadnje sem se že v mladosti gnal okrog z puchom in atx-om, kasneje pa tudi z očetovo BMW 650 FS-ko. Pa da ne bom preveč nakladal... Iščem motor za vožnjo po gozdnih poteh, bregovih, hribih pa tudi da bi z njim lahko recimo skočil iz Maribora do Ptuja. Rabil pa bi vašo pomoč, saj resnično nimam dovolj izkušenj, da bi si upal sam kar na pamet izbrati en všečen motor. Ne vem namreč, kakšen hod naj imajo vilice, kakšen motor (od motorja) je najprimernejši, katera firma naj bo, kje se ga najbolj splača kupiti, kakovost izdelave.... Sam sem si postavil neke osnovne smernice, bom pa zelo cenil vsak najmanjši nasvet od kakšnega izkušenega voznika oz. strinjanje ali nestrinjanje z mojimi predlogi. *kupil bom rabljen motor do maksimalno 4.000 evrov, tako da kakšen nasvet glede tega bi mi tudi koristil... Smernice -kubikaža od 250 do 500 ccm; rad bi namreč, da je motor dokaj lahek. -hočem priznano ime (yamaha, ktm, kawasaki, suzuki, mg... in ne korejcev, tajvancev, belorusov.. .) -seveda mora biti motor "street legal" torej da ima vso potrebno oprema da se ga da registrirati za slo. ceste -električni vžig -vsaj osnovne analogne oz. digitalne prikazovalnike (hitrost, bencin, luči,.. .) -zaželjeno je, da je dokaj znan in pogost model, tako da ni težav z rez. deli, servisi... Tako, pa sem pri koncu svojega prvega (upam, da ne preveč utrujajočega) sporočila. Še enkrat se že vnaprej zahvaljijam za bilokakšne nasvete. Lp Rok Popravljeno September 1, 2008. Popravil Roksa
MiNa Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 (popravljeno) Ni dileme XT600! Enostaven in nezahteven a vzdržljiv motor vendar malo več kubikov kot želiš. To pa pri sistemu zavarovanja po KW ni več pomembno. Srečno pri nakupu in uporabi! Popravljeno September 1, 2008. Popravil MiNa
Roksa Objavljeno September 1, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2008 Hmm, po napisanem sledeč je morda res bolje imeti malce več kubikov med nogami (:D), vendar ali ni zaradi tega velika tudi razlika v teži in možnosti manevriranja po raznih gozdnih jarkih? Drugače pa tisti KTM: mmmmmmmmmmmmmmmmmm svetovno zgleda.
jegrmajstr Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 Iščem motor za vožnjo po gozdnih poteh, bregovih, hribih pa tudi da bi z njim lahko recimo skočil iz Maribora do Ptuja. Rabil pa bi vašo pomoč, saj resnično nimam dovolj izkušenj, da bi si upal sam kar na pamet izbrati en všečen motor. Ne vem namreč, kakšen hod naj imajo vilice, kakšen motor (od motorja) je najprimernejši, katera firma naj bo, kje se ga najbolj splača kupiti, kakovost izdelave.... kupil bom rabljen motor do maksimalno 4.000 evrov Smernice -kubikaža od 250 do 500 ccm; rad bi namreč, da je motor dokaj lahek. -hočem priznano ime (yamaha, ktm, kawasaki, suzuki, mg... in ne korejcev, tajvancev, belorusov. -seveda mora biti motor "street legal" torej da ima vso potrebno oprema da se ga da registrirati za slo. ceste -električni vžig -vsaj osnovne analogne oz. digitalne prikazovalnike (hitrost, bencin, luči -zaželjeno je, da je dokaj znan in pogost model, tako da ni težav z rez. deli, servisi... vsem tem pogojem ustrezajo nekako okvirno trije modeli Yamaha XT 600, Kawasaki KLR 650, Suzuki DR 650 (razen kubiture :) ) vsi trije so enocilindrske endure približno enake moči (cca. 50 konjev), yamaha in suzuki sta zračno hlajena, kawasaki vodno. definitivno so znotraj tvojega budgeta (letniki '98-00 do nekje 3000€ pa še ostane ti za registracijo in opremo) :) edino kar je, so težji kot ktm, ki je vsekakor bolj terensko usmerjen, vendar pa nadokadijo z večjo prijaznostjo do začetnika in pa dosti manjšimi stroški obratovanja upam da sem ti kaj pomagal, lp, Tomaž
Lamb of God Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 *kupil bom rabljen motor do maksimalno 4.000 evrov, tako da kakšen nasvet glede tega bi mi tudi koristil... Smernice -kubikaža od 250 do 500 ccm; rad bi namreč, da je motor dokaj lahek. -hočem priznano ime (yamaha, ktm, kawasaki, suzuki, mg... in ne korejcev, tajvancev, belorusov.. .) -seveda mora biti motor "street legal" torej da ima vso potrebno oprema da se ga da registrirati za slo. ceste -električni vžig -vsaj osnovne analogne oz. digitalne prikazovalnike (hitrost, bencin, luči,.. .) -zaželjeno je, da je dokaj znan in pogost model, tako da ni težav z rez. deli, servisi... Tako, pa sem pri koncu svojega prvega (upam, da ne preveč utrujajočega) sporočila. Še enkrat se že vnaprej zahvaljijam za bilokakšne nasvete. Lp Rok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se