robopanik Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 Kdo se upa ga narediti doma?! http://www.instructables.com/id/How-to-bui...ric-Motorcycle/ :naughty: :naughty: :naughty: Recimo da bi dali elektro motor na eno Goldwing in dodali se en majhen generator na bencin, kot jih rabijo v kampingih... http://www.supermotardshop.com/catalog/images/generatore_nob.JPG ...nekaj tasnega kot na slikci; po mojem bi stvar sla kot med! Kaj mislite? Seveda je motor na sliki stara masina in tip je naredil vse "po domace"...ma ce bi se za to pozanimala kaka firma in malo bolse to obdelala? :worship:
nk84 Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 EVo spet en nov: Električni motocikel
k0ci Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 a ti bi z bencinskim motorjem (agregatom) delal elektriko za elektromotor, ki bi poganjal motocikel??? pa ti veš koliko je tu izgub :hmm: fact je da moč ne pride od nikoder, z nečim jo moraš naredit, pri bencinskem motorju imaš izgube na toploti, trenju v valjih, menjalniku, prenosu na zadnje kolo, pri tem kot bi ti naredil pa enako toplota, trenje v valju, izgube na generatorju napetosti, zopet toplota pri elektromotorju in prenosu na kolo, in če imaš recimo 5kW agregat, boš imel na kolesu recimo 4kW, to je toliko kot skuter.........edino transportno sredstvo katerega poznam da ima sistem motorja z notranjim izgorevanjem kot generator el. napetosti in elektromotorje za pogon so tovorne lokomotive, saj je ni sklopke ki bi zdržala tako dolga speljevanja z pripeto tolikšno maso vagonov in tovora
Lowrenc Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Bi zdržala bi ampak pol bi morala imet lokomotiva 73 prestav :whistle:
nk84 Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 a ti bi z bencinskim motorjem (agregatom) delal elektriko za elektromotor, ki bi poganjal motocikel??? pa ti veš koliko je tu izgub :hmm: fact je da moč ne pride od nikoder, z nečim jo moraš naredit, pri bencinskem motorju imaš izgube na toploti, trenju v valjih, menjalniku, prenosu na zadnje kolo, pri tem kot bi ti naredil pa enako toplota, trenje v valju, izgube na generatorju napetosti, zopet toplota pri elektromotorju in prenosu na kolo, in če imaš recimo 5kW agregat, boš imel na kolesu recimo 4kW, to je toliko kot skuter.........edino transportno sredstvo katerega poznam da ima sistem motorja z notranjim izgorevanjem kot generator el. napetosti in elektromotorje za pogon so tovorne lokomotive, saj je ni sklopke ki bi zdržala tako dolga speljevanja z pripeto tolikšno maso vagonov in tovora Če ne vidiš sm dal link zraven od električnega motorja, prvi post je pa star skor pol leta. To sm pa naredu zato da nism odpiral nove teme!
Osama Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Me pa zanima, kjer dobit regler za upravljanje z motorjem (gas), pa tudi kje se dobijo motorji, ki so večji od modelarskih. Ker bi blo zanimivo na elektriko predelati kakšen otroški gokard, kakšen moped itd. Dobro bi bilo tudi uporabit lipo baterije namesto svinčenih akumulatorjev.
Ice Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 KTM je v ogrodnje (se mi zdi) 250 EXS (ali nekaj podobnega) obesil elektromotor z 25 KW maksimalne in 7 KW stalne moci in "akupack" z 17 kg. "zafta" je za 40 min konkretne cross voznje, potem pa "baterije zamenjas". zadeva se ze skoraj celo leto vozi po terenu, e-motor je oblecen za offroad in vse skupaj tehta 90 kg (manj kot 125-tka!). je nekaj o tem v reitwagen st.266,267 napisanega. KTM zero emission enduro pogooglaj.
robopanik Objavljeno Februar 5, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Agregat nisem mislil kot osnovni generator toka, ampak kot zasilini... npr: si kdovekje z masino pa baterije so proti kraju; se ustavis, upalis agregat da zacne polnit baterije in potem lahko naprej speljes. Seveda ti jih ne bo napolnil v 5 minutah...ampak vsaj ne bos ostal na cesti. Po mojem ta vecji strah pri nakupu ene take masine je, da bi ostali s praznimi baterijiami. Saj obstajajo tudi sredstva za pridobivanje energie iz gibanja, npr dinamo ki bi ga montirali znotraj pest ali pa drugacne sisteme ( ne pomnim imena ampak deluje tako da izkorisca miganje vilic in amortizerja da ustvarja tok...skratka bolj kot je cesta luknjasta bolj se polnijo baterije)... za teorizirat ga je materjala...
Dolenc™ Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Še malo branja o bodoči električni zverini.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se