Skoči na vsebino

Honda 2003 - novosti


Priporočene objave

Objavljeno

Ja men je sestka prov lepa, nic ji ne manka.

aja glede luci k ste se pritozeval je pa tko usen k... ker mas itak skos dolge przgane :)

Objavljeno

Hmmmm.... pr GSX1000R je še nek guzzi... napisan to. A je to ta, o katerem je blo že govora, al kej novga.

LP

Objavljeno
Hmmmm.... pr GSX1000R je še nek guzzi... napisan to. A je to ta, o katerem je blo že govora, al kej novga.

Furia model (predelava) je bil ze lansko leto, na 80 letnici, predstavljen. Ma zgleda dobru,... 8)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

...ne hvalit dneva pred večerom...

...sicer pa vsake oči majo svojga malarja...glede konjev in ostalga nakladanja...sploh pa R6 VS CBR...testiranja na pisti so edina merodajna stvar...Yamaha je imala vsa ta leta (govorim o serijskih motorjih) več konjev kakor Honda, pa tud vizuelno zgleda veliko bolj našpičen motor, samo na primerjalnih testiranjih je pa večinoma ( na čas, vozne lastnosti, kvaliteta izdelave e.t.c. hudo popušila napram dobri stari familjarni CBR-ki...

...torej... ...videčemo... ...ni vse u konjih...

PS...auspuh izpod sedeža je odurn :evil:

Objavljeno
Zdaj, ko sem se potolažil, da ni nove Africe Twin, sem si malo bolje ogledal novi Varadero. No... hmnja... ni kaj - pa je res lep. Za moje potrebe sicer nudi mnogo preveč, predvsem je pa pretežak. Za kratka potepanja in raziskovanja "pozabljenih slovenskih poti" mi Transalp še vedno najbolje služi. Ampak nekoč, ko bom (upam) imel dovolj časa in se odpravil na kako daljšo pot, seveda le po asfaltu - takrat se pa Varadera sploh ne bi branil...  :)

Če pogledaš natančno, boš vidu, da Varadero ni nič težji od aktualne Africe (236 kg, al kolk že). Sicer pa so menda zdaj pri Hondi že objavili, da bo 2004 nova Africa. Sam tut ne vem kam jo bojo dali. Pol bojo TA pa AT pa Vara vsak za 10 kg razlike, pa se bo res najbolj splačalo Varaderota kupit. Ker so se pa navsezadnje pri oblikovanju kr u redu izkazali. Ampak jst mojih mačic ne dam.

Objavljeno

Če pogledaš natančno, boš vidu, da Varadero ni nič težji od aktualne Africe (236 kg, al kolk že).

Pri teh masah sem čisto zmeden. Ravno danes zjutraj sem brkljal po Polo katalogu, kjer je navedena masa AT :arrow: 205kg. Nč ne štekam, ampak blo bi pa kul... 8)

Sicer pa - po Motosvetovem katalogu motociklov:

- AT 236kg

- Varadero 2002 256kg

- Varadero 2003 235kg :!: :shock: :) :D :idea:

Če zadenem na lotu, obljubim, da bom drugo leto kupil Varadera. Pol bom pa važen ratou... 8) :lol:

Objavljeno

- AT 236kg

- Varadero 2002 256kg

- Varadero 2003 235kg   :!: :shock:  :)  :D  :idea:  

No, pa kaj sem ti jaz rekla? V teži praktično ni razlike, v konjičkih in navoru pa ohohoho.

Objavljeno

- AT 236kg

- Varadero 2002 256kg

- Varadero 2003 235kg :!: :shock: :) :D :idea:

No, pa kaj sem ti jaz rekla? V teži praktično ni razlike, v konjičkih in navoru pa ohohoho.

Po teži so res " tu nekje", je pa Varadero zaradi višine,širine, višjega težišča bolj okorna.

Objavljeno
Po teži so res " tu nekje", je pa Varadero zaradi višine,širine, višjega težišča bolj okorna.

Aja? si prepričan? Poglej višine sedeža:

Africa: 860

Varadero: 836

Poleg tega sem vozila 'ta starega' Varadera in še starejšo Africo. Pa se Vara (vsaj po cesti) vozi odločno lepše od Africe. No, moje skromno mnenje.

Objavljeno

Hmm že spet se opravičujem če bom povedal nekaj, kar je že bilo rečeno. Nisem prebral vseh odgovorov v tej temi(zaradi časovne,..ne duševne :) omejenosti). Glede novosti bi rad omenil le eno stvar. Sicer to ni letošnja novost, ampak me vseeno zanima zakaj ima novi Transalp širino zadnje gume 120 mm, namesto 130 mm, kot jo imajo starejši modeli?

P.S.:se opravičujem moderatorju ker bo tole prestavljal pod temo Transalp :D

Zato pa jaz ne želim biti moderator. No Gregs ali kdorkoli bo že tole popravljal...brez zamere, saj potrpežljivost je božja mast :D

Objavljeno

Pri teži motorja ste naredili malce zmešnjave. Pri Vari omenjate suho težo, to je težo brez tekočin, ki znaša ca. 220kg, polna pa je ca. 250kg. Pri @frico pa polno težo, suha teža je za @frico ca. 207kg, in polna ca 235kg.

Pri višini sedeža od tal, pa pozabljate da ima Vara zelo širok sedež, @frica pa ozkega. Tako jaz z 180 cm, sem pri Vari na prstih, na @frici pa imam na tleh položena cela stopala, pa čeprav je višja od Vare.

Objavljeno
Hmm že spet se opravičujem če bom povedal nekaj, kar je že bilo rečeno. Nisem prebral vseh odgovorov v tej temi(zaradi časovne,..ne duševne :) omejenosti). Glede novosti bi rad omenil le eno stvar. Sicer to ni letošnja novost, ampak me vseeno zanima zakaj ima novi Transalp širino zadnje gume 120 mm, namesto 130 mm, kot jo imajo starejši modeli?

Menda so ugotovili, da je ta dimenzija preširoka, ker so gume po robovih ostajale nedotaknjene. No, če si jaz prav tole razlagam.

Objavljeno

Transalp ima zadaj gumo širine 120mm že od vključno leta 1996 dalje. Od '87 do '95 je bila guma širine 130mm. Pri širini 130mm prideš s prednjo gumo do roba, ko je zadaj še kar nekaj "rezerve"... Ne vem, kako je pri 120mm. Širina zadnjega platišča pa se skozi letnike menda ni spreminjala.

Pa še spremembe "suhe teže" pri TA po letnikih (podatki z Detijeve strani):

- '87 do '90 175kg (yesssss!)

- '91 do '95: 183kg

- '96: 191 kg

- '97 - '99: dvojni disk spredaj, ročaji za sopotnika zadaj - torej gotovo še kak kg več, pa nimam podatka...

- 2000: TA 650ccm, 191 kg suhe teže, 210kg "ready to ride"

Za AT in Varadero (236 kg oz. 256kg) so podatki iz Motosvetovega kataloga - očitno "ready to ride" - Mat, hvala za opozorilo.

Objavljeno

To ni res kamor pogledaš vsepovsod sama AT,TA :roll:

Objavljeno
To ni res kamor pogledaš vsepovsod sama AT,TA :roll:

Še ti kupi AT ali TA, pa te ne bo več motilo spljoh... :lol:

Objavljeno

Cbr-ka je zakon. Linije ostajajo športno našpičene, moči so vseskozi večje, sorazmerno s tem pa se povečujejo tudi užitki.

Se strinjam.

Objavljeno

Transalp čakam na kako super ugodno varjanto,potem se bom pa tud jaz furala in vam delala konkurenco,sicer pa sem jaz bolj za cbr in podobne variante.

Objavljeno
Transalp čakam na kako super ugodno varjanto,potem se bom pa tud jaz furala in vam delala konkurenco,sicer pa sem jaz bolj za cbr in podobne variante.

Aha, cool! Če se pa jaz usedem na cestaka, je prec ene par mrtvih od smeha. Z 2 metroma v višino imam kolena zataknjena za uhlje (s ta zgornje strani uhljev...). Za boljšo predstavo poglej kako sliko voznika na minimotu. :oops: :wink:

Sicer sem "fan" potovalnih enduro motorjev, ki so le primernejši moji višini od športnikov. Varadero 2003 mi je zdaj ratal tako všeč, da pri željah za naslednji motor že ogroža AT. No, se pa ni za bat, da bi kaj kupil, ker itak nimam denarja... :( Recimo, da zlahka počakam še na novo AT, potem se bom pa odločal.

Objavljeno

No vidiš ti dej men 20 cm pa bo za oba prav, ker jaz na enduru komaj dosežem tla s prsti :cry: sicer pa sem imela eno sezono 98leta 650 freewinda in so mi endure tud ušeč,sam še zmeri bi inela rajš cbr600

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

UUU to pa bo zverina :shock:

A kje obstajajo še kakšni bolj podrobni podatki. :?:

Objavljeno

:shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

Pravkar sem zagledal moj naslednji motor...

:smilecolros: :smilecolros: :eggface: :eggface:

Objavljeno

To je sam šminka, kako morte padat na take motorje. Te nove mašine so tko narejene, da bodo imele čedalje manj navora in čedalje več moči pri izredno velikih obratih. Pol boste pa jamral da pod 6000 obr. ne vleče sploh, pa še motor bo ogromno kuru. Edino kar bo dobro bo boljša vodljivost in večja končna hitrost. Zato imamo pa eni raj 1100 al pa 1200 ccm.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!