Skoči na vsebino

Potovanje: PO SEVERNI AFRIKI


MartinKR

Priporočene objave

V naslednjem letu razmišljam, da bi se z mojo TDM900 odpravil na potovanje in sicer:

KRANJ - FIRENCE - RIM - SICILIJA - TUNIZIJA - ALŽIRIJA - MAROKO - GIBRALTAR - BARCELONA - MONTE CARLO - KRANJ.

V bistvu sem se odločil danes, na pot bi pa šel v Juniju 2009.

Prosim, če napišete kakršne koli komentarje... npr. ali je motor sploh primeren za tako pot ali potrebujem bolj enduro za te kraje, koliko časa bo minimalno trajalo,... karkoli

Marty

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlična ideja. Dokler ne odpreš prvega vodiča al pa vprašaš na motosvetu.

Težko boš prepričal mejne oblasti, da te spustijo čez mejo, ki je zaprta že leeeeeta in leeeeeeta... (Alžirija-Maroko).

(Smo pa o teh furah že kar nekaj pisali v tej forumski kategoriji (okrog mediterana, severna afrika, bližnji vzhod --- išči te teme), zato najprej vabilo k branju obstoječega štofa.. )

Še mapa, če bi te vseeno zanimalo iti čez Saharo (ampak dvakrat premisli glede TDM ali pa vsaj kramparce gor :D ).

post-1-1222527932_thumb.jpg

(Modre linije so trenutno edine relativno varne/možne poti čez Saharo, rdeče so zaprte meje, črne kare so legalni mejni prehodi, zelene linije pa pomenijo da lahko prečkaš, ampak da moraš na drugi strani najprej na imigracijsko točko).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Idi rajš prej malo po balkanu, ker če take oslarije pišeš kot je Alžirija - Maroko pol si res rajš prej naber malo izkušenj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pa strinjam drugače ja... krasna furca bi to bila... Bomo pa glede na svetovno politično situacijo verjetno prej še v kako državo manj prišli ta beli kot pa čez tako dolgo zaprte meje...

Ko smo ravno pri tem...

Following are key events in relations between regional rivals Morocco and Algeria that affected their common border

1844 - A series of battles between French and Moroccan troops lead to the Treaty of Tangier in which Morocco recognises Algeria as part of the French empire with a defined frontier.

1912 - Morocco becomes a French protectorate under the Treaty of Fez. France shifts border westwards to place more land within its colony Algeria. Morocco regains independence in 1956.

1963 - A two-month conflict breaks out between Morocco and newly independent Algeria after each side accuses the other of a creeping takeover of desert territory along 1,200-km (750 miles) of frontier. The border is closed.

1964 - The Organisation of African Unity steps in to settle the dispute, allowing the border to reopen.

1972 - Algeria and Morocco come to an agreement over their common border but Morocco waits 20 years before ratifying it.

1976 - The border is closed again after Morocco's "Green March" into Spain's former colony Western Sahara sours relations with Algeria, which supports Saharan independence movement Polisario.

1988 - Diplomatic relations between Morocco and Algeria resume and the border reopens. Prospects for regional integration appear to be the brightest in many years.

1994 - Morocco imposes visa restrictions on Algerian nationals after gunmen kill two Spaniards at a Marrakesh hotel. It blames two Moroccan fugitives who had been manipulated in the past by Algerian military security. Algeria shuts the border.

1999 - Ties appear to improve after the death of Morocco's King Hassan but plans to reopen the border are aborted after a deadly attack by the Algerian Armed Islamic Group (GIA). Algeria says the rear bases for the attack were in Morocco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Idi rajš prej malo po balkanu, ker če take oslarije pišeš kot je Alžirija - Maroko pol si res rajš prej naber malo izkušenj

Priznam... sem napisal 5 minut po tem, ko sem dobil idejo in nisem preverjal in je to pač stvar, ki je ne vem.

Izkušnje me ne skrbijo, ker sem z avtomobilom naredil že nekaj dolgih tur - vem pa da je drugače kot z motorjem.

Balkan me ne zanima - vsej zaenkrat. Sploh pa... zakaj pa bi bil Balkan primernejši od Juga Francije naprimer? Jezik mi ni ovira, razdalja tudi ne... :unsure:

@ Noise: Hvala za odgovor.

Potem bom šel pa verjetno spet v Barcelono in potegnil do Portugalske.

Marty

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Potem bom šel pa verjetno spet v Barcelono in potegnil do Portugalske.

Marty

Pri tem pa te mogoče malo na jug zanese, za tisto malo vode se zbašeš na trajekt in preden se zaveš, žnaraš nekje po Antiatlasu... tako se ponavadi začne, za zaprte meje pa takrat (zdaj) itak že veš.

Žal se tamale šlinge ne da scela odpeljat - razen če se vračaš nazaj v Španijo, pa z drugim trajektom v Alžirijo... Ah, saj pravim, preden se boš spravil, si boš že malo prebral.

rrrr

Popravljeno . Popravil rrrr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da sem v poletu (pa ne me držat za jezik) kako leto ali dve nazaj bral o dveh terencih ki so prišli v Alžirijo prek Malija in to brez vsake mejne kontrole, kao neki črni prehod meje in potem iz Alžirije v Tunizijo. Ne vem kako te sicer gledajo na izhodu ko nimaš vstopnega žiga, vize ali česarkoli drugega.

Je pa bil zvečine offroad neprimeren za TDM-ko.

Sploh kolikor mi je poznano zna bit precej varnostnih ''težav'' v Alžiriji in s tega pogleda je brezveze rinit z glavo skozi skozi zid.

Kot je že RRR napisal Maroko je dobra opcija, prav tako Tunizija. Če bi pa rad kaj bolj ''true'' potem vsekakor pride v poštev tudi bližnji vzhod

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To niso črni prehodi meje. Zadeve za izstop iz države urediš v zadnji vasi, potem pa pelješ 150 km čez puščavo in se javiš na policiji v prvi naselbini v državi, v katero si vstopil. V konkretnem primeru prehoda iz Malija v Alžirijo se formalnosti uredijo na prvi vojaški kontrolni točki (Bordj Moktar), ki je še pred Tamanrassetom, do koder je 720 km puščave brez bencinskih črpalk (oz. 640 km do Reggana), kar pa načeloma niti ni velik problem, saj se po Alžiriji brez vodnika ne sme potovati, tako da ti gorivo vozijo s seboj na džipu, ki ga najameš, da se ima vodnik kje voziti.

Vse skupaj morda zveni zapleteno in drago, vendar se ob dobrem načrtovanju stroške vodnika lahko deli s še kakšnim zahodnjakom, ki je v istem času na istem koncu in se stroški zavrtijo v za spoznanje manj astronomske višave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam doli sem se klatil enkrat (upam da avto šteje) in enkrat resno pripravljal, da grem dol (z motorjem)

Iz Maroka se je dalo "normalno" prečkat mejo. Se pravi, da si lahko šel čez (bili smo blizu tromeje z Mavretanijo). Res pa je, da nismo šli, tako da izkušenj nimam. Drugič pa smo imeli namen iti iz Italije do centralne Afrike (Mali, Kongo) in se je tudi dalo priti iz Alžirije.

Če kaj pomaga

lp

bv

Popravljeno . Popravil Bojanv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz Maroka se ne da normalno prečkati meje v Alžirijo, v njej ostati (beri: se ne zapeljati čez mejo, zmagoslavno vpisati točko v gps in se čez dve uri vrniti v Maroko) in imeti odnose z Marokom in Alžirijo urejene (beri: ne imeti težav ob naslednjem obisku Maroka in se svobodno gibati po Alžiriji).

Sicer pa sedaj tukaj teoretiziramo in orgazmiramo okrog teme, ki je tako ali tako sem postavljena na zelo imaginaren način. O vodi pa o špinači mi zdaj hodi na misel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da sem v poletu (pa ne me držat za jezik) kako leto ali dve nazaj bral o dveh terencih ki so prišli v Alžirijo prek Malija in to brez vsake mejne kontrole, kao neki črni prehod meje in potem iz Alžirije v Tunizijo. Ne vem kako te sicer gledajo na izhodu ko nimaš vstopnega žiga, vize ali česarkoli drugega.

Kot pravi že DS, to niso "črni" prehodi. Glej mapo zgoraj. To so zelene črte. Ena točka pa potem druga točka in je prehod opravljen. Težko bi namreč rampe naredili na več tisoč km sipin. :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priznam... sem napisal 5 minut po tem, ko sem dobil idejo in nisem preverjal in je to pač stvar, ki je ne vem.

Izkušnje me ne skrbijo, ker sem z avtomobilom naredil že nekaj dolgih tur - vem pa da je drugače kot z motorjem.

Balkan me ne zanima - vsej zaenkrat. Sploh pa... zakaj pa bi bil Balkan primernejši od Juga Francije naprimer? Jezik mi ni ovira, razdalja tudi ne... :unsure:

@ Noise: Hvala za odgovor.

Potem bom šel pa verjetno spet v Barcelono in potegnil do Portugalske.

Marty

Alžirija - Maroko je NO GO, kot so že napisali.

Letos smo šli z avtom (renault clio) v Maroko in nazaj in moram reči, da bi bila tura z motorjem super! Ceste so več kot odlične, nekaj je takih ovinkov oz. odsekov, da jih pri nas ne najdeš (cesta Chefchaouena do Fesa naprimer je fenomenalna). Kramparic ne potrebuješ, saj je vse asfaltirano. Od Casablance do severa (Tangier) je celo avtocesta. Bojda bo drugo leto končana že tista od Essaouire do Marrakecha. Bencin je 1€ liter, kar je sicer za njihove razmere grozno drago, a je za nas dokaj poceni.

Vsekakor priporočam, za nas najboljši road trip ever.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te zanima taka fura ti predlagam varjanto Balkan, Turčija, Sirija....Egipt, Libija, Tunizija, Sicilija, Italija. Lani sem v Tuniziji srečal dve slovenki vsaka na svoji Hondi CB500 ki sta potovali po tej poti. Ta varjanta je bila takrat očitno mogoča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse komentarje...

Vsekakor bolj ko je sezone konec, bolj me daje potovalna mrzlica... po 12ih letih sem si namreč končno privoščil bolj potovalen motor (prej XT600e, ki ni ravno najboljši motor za dva - čeprav sva hrvaško obalo nekako pregurala).

Lahko pa da je tako še bolje. Čez zimo našparam, spomladi spedenam motor s kovčki in gremo... :naughty:

Marty

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
post-1-1222527932_thumb.jpg

(Modre linije so trenutno edine relativno varne/možne poti čez Saharo, rdeče so zaprte meje, črne kare so legalni mejni prehodi, zelene linije pa pomenijo da lahko prečkaš, ampak da moraš na drugi strani najprej na imigracijsko točko).

To se pravi, da se čez mejni prehod ki je označen s črno karo da iti kljub temu, da je meja zaprta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj potrebujem za Sirijo in Jordanijo? Viza KJE (na meji)? Registracija motorja???? Dokumenti???. Kakšne so vaše osebne izkušnje.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vize dobiš na meji, tam prav tako urediš zavarovanje za motor ker ti naše tam ne velja.

S sabo potrebuješ karnet, ki ga bodo lahko zahtevali.

Čas potreben za prestop meje cca. Do 3h ali manj.

Cene za papirologijo ti sporočim zvečer ko bom doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kot sem obljubil.

Sirija:

Single entry visa: 39USD

Zavarovanje za motor 1 mesec: 50USD

Jordanija

10JOD viza

14 JOD tedensko zavarovanje za motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S sabo potrebuješ karnet, ki ga bodo lahko zahtevali.

Cene za papirologijo ti sporočim zvečer ko bom doma.

Kaj pa je to karnet? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tovorni list ! mednarodni ! GZS v LJ - esmeralda !

Carnet de Passage. AMZS. To je za to, da ni treba začasnega uvoza vozila delat in kot kavcija, da ne boš pustil avta/motorja noter.

In še -- Jordanija in Sirija nista v severni Afriki!?!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se pravi, da se čez mejni prehod ki je označen s črno karo da iti kljub temu, da je meja zaprta?

Meja = zaprta pomeni da se ne da it "skozi". Kara pomeni, da je to uradni prehod, da lahko greš skozi. Zelena pomeni, da lahko greš kjerkoli, le na checkpointih (in and out) se moraš pojavit s potnim listom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Single entry visa: 39USD

Če bo kdo šel v to smer se je dobro na vhodu v državo zmenit za multiple enteri visa saj se tako izognes ponovnemu plačevanju vize če se čez državo vračaš nazaj!

Nam sicer to ni ratalo ker ni hotel nobeden tega slišat, tako da če se le da se splača vstrajat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

modre linije so varne poti...samo ta modra linija je speljana samo po obali maroka do črne kare...legalni prehod. Od tam naprej pa kar po svoje proti Maliju? Ali ima že kdo včrtano pot v zemljevidu kje je varno ter da ne obstaneš kje?

Namreč za naslednje leto smo razmišljali s kolegi o taki avanturi. Sam bi si kupil dodaten motor kot je naprimer africatwin al pa transalp (letnik okoli 1999, finance :) ). Kolega ima sedaj kawasaki kle500 (1999). So to primerni motorji?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

modre linije so varne poti...samo ta modra linija je speljana samo po obali maroka do črne kare...legalni prehod. Od tam naprej pa kar po svoje proti Maliju? Ali ima že kdo včrtano pot v zemljevidu kje je varno ter da ne obstaneš kje?

Namreč za naslednje leto smo razmišljali s kolegi o taki avanturi. Sam bi si kupil dodaten motor kot je naprimer africatwin al pa transalp (letnik okoli 1999, finance :) ). Kolega ima sedaj kawasaki kle500 (1999). So to primerni motorji?

Hvala!

AT - da, ostalo ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bral potopise po Afriki in z Transalpkami in z KLE, nevem kaj manjka tem motorom, če si gledal Long way dawn si vido Japonca na XR 250, sam jajce je treba met pa gre vse.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!