Desert Soul Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Leteči, saj veš, da je IL izvedljiv le iz EG in nazaj v EG ali iz JO in nazaj v JO, a ne? In to brez vozila, sicer se bo videlo v CPD (ki pa ga bodo na vsak način žigosali). Poleg tega je slišati, da so pripravljeni zadnje čase žigosati listek in ne P.L. le še na mejnem prehodu King Hussein Bridge z JO, ki pa je le za pešce. Nič ti ne pomaga izhlapeti v EG in se naenkrat čudežno pojaviti v JO brez žigov. Niso po župi priplavali. Torej je edina varianta trajekt Nuweiba - Aqaba, ničkolikokrat preizkušen in učinkovit, pluje vsak dan, počasni 3h (in ima vedno 2-3h zamude), hitri 50 min, cena za vozilo ista, za potnike mislim, da 100% razlike. Pravo doživetje Arabije je vsekakor počasni (cenejši in s tem poln Arabcev od Tunizije do Jemna in posledično bistveno bolj naporn, a pristen). DS
Desert Soul Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Joj, pa še nekaj: Boste vzeli cel kontejner ali jih spravili v zbirnik? Če boste imeli svoj 20ft kontejner si predstavljam, da bo v njem še prostora. Se mi je pred časom oglasil možakar, ki išče varianto za spravit svoj motor do EG nekje okrog marca 2009, bi morda zanimalo tako njega, kot vas... DS
Leteči Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Če je tako potem tudi mi verjetno plujemo s počasnim :) ZAenkrat gremo na zbirnik in še zbiramo ponudbe za trasnport. Lahko pa možakarju omeniš in zahtevam še ceno za celoten kontejner ali pa se nam priklopi pri zbirniku. Trenutno čakam še ceno od dhv-ja, mamo tam neke veze pa da vidimo kaj bo. Lahko me pokliče na 041723550 ali e-mail gregor.klinc@rls-oiler.com
Bojanv Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Leteči, saj veš, da je IL izvedljiv le iz EG in nazaj v EG ali iz JO in nazaj v JO, a ne? In to brez vozila, sicer se bo videlo v CPD (ki pa ga bodo na vsak način žigosali). Poleg tega je slišati, da so pripravljeni zadnje čase žigosati listek in ne P.L. le še na mejnem prehodu King Hussein Bridge z JO, ki pa je le za pešce. Nič ti ne pomaga izhlapeti v EG in se naenkrat čudežno pojaviti v JO brez žigov. Niso po župi priplavali. Torej je edina varianta trajekt Nuweiba - Aqaba, ničkolikokrat preizkušen in učinkovit, pluje vsak dan, počasni 3h (in ima vedno 2-3h zamude), hitri 50 min, cena za vozilo ista, za potnike mislim, da 100% razlike. Pravo doživetje Arabije je vsekakor počasni (cenejši in s tem poln Arabcev od Tunizije do Jemna in posledično bistveno bolj naporn, a pristen). DS Ne vem od kod Dessert soulu ti podatki, verjamem pa, da so pravilni. človek si tako natančnih info ne zmišljuje. Moja izkušnja je drugačna. 5 let stara. Mogoče 6. Takrat sem bil v Izraelu. Na Golanu smo govorili z ljudmi, ki so hodili preko meje, zahodni turisti. Sam nisem šel na mejo, tako da nisem mogel preverit, sem pa verjel. Povedali so, da greš čez mejo brez težav, samo da moraš štampljat nek papirček namesto pasoša. Da je to pač procedura. V Eilatu pa sem sam preverjal prehod v Jordanijo, ko sem hotel gledat Petro. Brez težav greš lahko čez mejo, tudi z vozilom. Spet štempljaš papir, ne pasoš. Potem greš nazaj v Izrael, kot da države nisi zapustil. Jordanci niso delali nobenih težav. Tudi za Sirce so mi povedali, da ne delajo problemov, edino štemplja ne smejo videt. Itak pa vedo, tako Izraelci kot Arabci, da ne padeš iz vesolja. Pa se s temi problemi ne obremenjujejo. Tako pač to je. Nihče ne išče racionalnih razlag za stanje, ampak ga sprejemajo. Še hujše težave in nelogičnosti opaziš, pa se nihče ne sekira za njih. Po kakem tednu bivanja v Izraelu je kar zabavno, ocenjevati življenje z našimi pogledi. Podbna stvar je npr. na meji med Brazilijo in Argentino pri slapovih Iguasu, Manaos v Brazilski Amazoniji, Porto Alegre in fabvele, ravno tako v Bra, pa tudi bližje kako gorovje Rif, ... lp bv
PURPLE Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Leteči oz Mack, koliko kilometrov približno znese trasa Jordanija - Slovenjija.
Bojanv Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 (popravljeno) Če je tako potem tudi mi verjetno plujemo s počasnim :) ZAenkrat gremo na zbirnik in še zbiramo ponudbe za trasnport. Lahko pa možakarju omeniš in zahtevam še ceno za celoten kontejner ali pa se nam priklopi pri zbirniku. Trenutno čakam še ceno od dhv-ja, mamo tam neke veze pa da vidimo kaj bo. Lahko me pokliče na 041723550 ali e-mail gregor.klinc@rls-oiler.com[/quote] Ja, zbirnik. Jaz sem pošiljal motor iz Vladivostoka v Ljubljano. Mene so nat... pri cilju. Plačal sem prevoz do Benetk, pa so motor vlekli v Milano, s pojasnilom, da oni v Benetkah niso mogli razložit motorja. In sem moral dodatno plačat prevoz še do Milana, kljub temu, da je bilo to meni neugodno tudi zaradi razdalje. Motor je bil nevozen, tako da sem šel ponj s prikolico. Pri meni je bil tudi problem, kako bodo motor deklarirali. Če bi spustil iz njega tekočine (olja, bencin,...) bi ga deklarirali kot navaden tovor, če imaš tekočine noter, pa ga deklarirajo kot nevaren tovor in je tarifa mislim da dvojna. Malo preveri. In tretja stvar. Cena za motor se računa po volumnu glede na težo. Če ga razmontiraš in tako daš v škatlo oz. zaboj, je cca 20 % cenejši kot če ti ga zapakirajo po prevoznih predpisih oni. Oni ti ga zmontirajo tako, da je zaboj cca 10 cm širši, cca 30 cm daljši in cca 20 cm višji kot motor. Tak je pač standarden zaboj. Če pa ti odmontiraš balacno, sprednje in zadnje kolo in zapreš v zaboj, prihraniš zaradi manjšega volumna potrebnega zaboja. Mislim, da to ni toliko dela, glede na prihranek. Za še manjši volumen nima smisla delat, saj te potem doleti teža zaboja, ki prevlada in dvigne ceno. lp bv Popravljeno November 7, 2008. Popravil Bojanv
mack Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Iz Ljubljane do Wady Ruma je točno okrog 9,000km tja in nazaj! Glede varnosti na v kontejnerjih pa smo sedaj zvedeli da ko smo lani v Wadyju dobili nekega Californijca z bmw 650 gs, je šel čez celo afriko in ko je pošiljal motor iz Istambula v Usa ga je dobil sesutega in na evro paleti pokradli so mu vse kar je imel v kovčkih zakljenjeno (čelado, obleko..., )samo škornje so mu pustili! evo:
Leteči Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Bojanv hvala za info. Palete oziroma zaboje nam bo zrihtal kar Barborič ko dobijo novo pošiljko motorjev. Mislim da je prostor tam dovolj zracionaliziran, če ne celo preveč zaradi kovčkov :) Vsekakor pa gre vsaj sprednje kolo dol, prav tako šipa, ogledala.... Glede transporta imamo neka poznanstva in zato upamo da ne bo preveč nategovanja in podmazovanja pri prevzemu. Drugače pa kar bo bo, jebiga to je ''true'' zadeva :)
Desert Soul Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Živio, Bojanv! Lahko se voziš iz Eilata v Aqabo, seveda. Pa na drugo stran v EG. Brez problema. Glede na to, da imata tako EG kot JO odprto mejo z IL jasno pomeni, da so države medsebojno priznane in v miru (JO in IL sta mirovno pogodbo podpisala 1994 in kmalu odprli meje). Tako LB kot SY pa IL (oz. Palestine) ne priznavata, posledično ne moreta imeti razvitih diplomatskih odnosov in odprtih meja z "neobstoječo" državo. Včasih se je dalo prečkati meje z žigom zgolj na listku, od letošnjega leta pa je slišati, da žigosajo listek le še na prehodu za pešce King Hussein bridge, kjer se jasno ne more meje prečkati z vozilom. In že če bi lahko iz EG v IL in naprej v JO prišel brez žigov (ki bi seveda manjkali in bi Sirijcem bilo vse kristalno jasno), bi bili žigi v CPD. Moje izkušnje s Sirijci, ob čajčkanju in družnem udrihanju po "Palestini" in ZDA so, da so šli šteti vse vstope in izstope iz EG in vse vstope in izstope iz JO in sem jim sam moral pomagati najti slabo vidne žige, da se je število ujemalo, ter pojasnjevati, da je Aqaba King Hussein letališče, ne cestni mejni prehod. Zgodba z Golanom mi zveni znanstveno-fantastično, če si jo poslušal na SY strani in sesuva celotno moje dojenmanje Bližnjega vzhoda. Če si jo poslušal na IL strani, je jasno. Šlo je za mejo med IL in zasedeno Golansko planoto, ki je pod IL upravo. Prehod te črte je mogoč. Prehod SY-Golan črte pa kvečjemu za uslužbence UN, čeprav ne dam roke v ogenj, bi moral osvežiti tematiko. Ampak, važno je, da se da IL izogniti in si ga lahko ogledate posebej. Lahko tudi z motorji, RO-RO namreč v Ashdod pluje iz italijanskega Tržiča (ki mu Slovenci običajno pravimo Monfalcone). Lp, DS
Leteči Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Glede na izjave popotnikov ki so obiskali Izrael si človek ustvari sliko da so izredno neprijazen in aroganten narod. ČE je to res potem niti nimam želje hodit tja in bomo ostali kar pri naših dobrih starih in prijateljskih Arabcih :) Mislim da je celo eden od bolj znanih slovenskih moto popotnikov zapisal da je bil Izrael edina država za katero je bil vesel da jo je lahko zapustil.
Bojanv Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Dessert soul, bili smo na Golanu. Prehajali so izraelsko-sirsko mejo. Kot rečeno, nisem videl, sem pa verjel zgodbam. Ja, šli smo gledat vinograde z (zame) najslabšim vinom, kar sem ga kdaj poskusil. Še vino iz Etne je boljše. Leteči, ne verjamem, da gre za "prijaznost" ali neprijaznost. Tako pač tam je. Lahko še drugi podoben primer, čeprav je off topic. Ciper. Država s 300 ooo prebivalcev, Nikozija ima cca 60 ooo. Tam sem bil 2x. Če boš v enem delu Nikozije vprašal, kje je turški del mesta, bodo odgovorili, da to ne obstaja. Če boš vprašal, kje je kaka stavba v ciprskem delu Nikozije, bodo povedali, da je vse skupaj veliko za vreči kamen. Ampak od meje naprej ni nič. Niti tega ne vedo, (nočejo vedeti), kje je meja. Isto velja za turški del, če sprašuješ o grškem. Tako tudi rent a car. Čez mejo ne moreš, ko prideš do meje, pa te v resnici spremijo skozi. Zavarovalne police ne veljajo, ko si preko meje, pa pride nekdo in ti avto popravi, brez težav. Kako se to plačuje, ne vem... Skratka, sedelovanje preko meje z "neozemljem" teče. lp bv
avtomoto Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Glede na izjave popotnikov ki so obiskali Izrael si človek ustvari sliko da so izredno neprijazen in aroganten narod. ČE je to res potem niti nimam želje hodit tja in bomo ostali kar pri naših dobrih starih in prijateljskih Arabcih :) Mislim da je celo eden od bolj znanih slovenskih moto popotnikov zapisal da je bil Izrael edina država za katero je bil vesel da jo je lahko zapustil. Moje izkušnje z Izraelci pa so bile čisto prijetne. Je pa res, da sem moral narediti trenutni "miselni preskok", ko sem zapustil Arabce in prišel k Židom. Sicer pa vsak doživi obiskano državo po svoje. :naughty: lp nejcgs 1
Bojanv Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Smo se pa zabarikadirali na off topic. No, vseeno. Meni so bili čisto prijetni, problem imajo samo v tem, da je jim je zgodovina ustavila leta 1945. Enkrat bodo morali preskočit v 21. stoletje. Boleče bo. lp bv
rrrr Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 (popravljeno) Boleče je zdajle meni ob prebiranju tehle vaših postov. Mack in Leteči že vesta kam in kako, Bojanv tudi, sam sem pa še vedno eden tistih, ki ne ve, kam jo bo na pomlad stisnil. Očitno se bom do spoznanja spet dokopal kakih 14 dni pred odhodom, potem pa pobasal mašino pa kufre in jo pičil. Aja, pa ene dve strani nazaj je Bojanv Rif omenjal. Kaj je tam tako posebnega mi ni jasno, razen seveda zelenila, ki včasih kar na cesto visi. Sicer pa se do Ketame gor pelješ, potem pa dol. Pasoša pa ne štempljajo in na meji tudi ne morejo žigov štet... rrrr Popravljeno November 8, 2008. Popravil rrrr
Bojanv Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 (popravljeno) Boleče je zdajle meni ob prebiranju tehle vaših postov. Mack in Leteči že vesta kam in kako, Bojanv tudi, sam sem pa še vedno eden tistih, ki ne ve, kam jo bo na pomlad stisnil. Očitno se bom do spoznanja spet dokopal kakih 14 dni pred odhodom, potem pa pobasal mašino pa kufre in jo pičil. Aja, pa ene dve strani nazaj je Bojanv Rif omenjal. Kaj je tam tako posebnega mi ni jasno, razen seveda zelenila, ki včasih kar na cesto visi. Sicer pa se do Ketame gor pelješ, potem pa dol. Pasoša pa ne štempljajo in na meji tudi ne morejo žigov štet... rrrr Ja, omenjal sem gorovje Rif. Za tiste, ki ne vedo, kje je to. To je v Maroku, vzhodni del Maroka. Tam so npr. Maroška smučišča n najvišja gora v pogorju Atlas. Ja, in tam blizu je edino mesto, kjer je sejem za prodajo in nakup moških. Omenjal pa sem ga zaradi ljudi, ki prodajajo za cesto "spominke". Tisti ki ste bili tam, veste o čem teče beseda. To so "spominkarji", ki dvigujejo v zrak ob cesti 3 prste. Palec, kazalec in sredinec. Nekateri pa ne vedo, da se večkrat zgodi, da "kupce spominkov" na tisti cestni zapori iz gorovja Rif čakajo policaji in si "slučajno" ogledajo vsebino avta. Seveda gre vsebina nazaj v prodajo, ti pa si vesel, da greš brez denarja naprej, seveda tudi brez "spominka" Da se izognem vprašanju kaj je "spominek", to ni mesto za razlago, tisti ki poznate pa itak veste o čem teče beseda... Tako da ne bom pojasnil lp bv Popravljeno November 8, 2008. Popravil Bojanv
Desert Soul Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Bojanv, samo kratek prijazen popravek: V Rifu ni smučišč, maroška smučišča s na Srednjem Atlasu okrog Ifrana ter na Visokem na Oukaimedenu pod najvišjim vrhom Maroka, Toubkalom. Se pa pustim poučiti, če je v Rifu res kakšno smučišče, čeprav se mi zdi težko verjetno, da bi na tamkajšnjo zelenjavo kdaj sneg padel. LP, DS
Bojanv Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 (popravljeno) Bojanv, samo kratek prijazen popravek: V Rifu ni smučišč, maroška smučišča s na Srednjem Atlasu okrog Ifrana ter na Visokem na Oukaimedenu pod najvišjim vrhom Maroka, Toubkalom. Se pa pustim poučiti, če je v Rifu res kakšno smučišče, čeprav se mi zdi težko verjetno, da bi na tamkajšnjo zelenjavo kdaj sneg padel. LP, DS Prav imaš. Na Rifu ni smučišč, tudi najvišja maroška gora ni v Rifu, so pa na omenjenem Atlasu. Ravno tako semenj ni v Rifu ampak v cca 40 km oddaljenem mestu Imbissil. Oboje, smučišča in semenj, sta bila omenjena samo zato, da bi približno geografsko opredelil pogorje. lp bv Popravljeno November 9, 2008. Popravil Bojanv
rrrr Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Prav imaš. Na Rifu ni smučišč, tudi najvišja maroška gora ni v Rifu, so pa na omenjenem Atlasu. Ravno tako semenj ni v Rifu ampak v cca 40 km oddaljenem mestu Imbissil. Oboje, smučišča in semenj, sta bila omenjena samo zato, da bi približno geografsko opredelil pogorje. lp bv Jap, smučišč ni, sejema tudi ne, do Atlasa te še malo rit zapeče, zaporo sem pa srečal. Kdor se gre zato potepat, da bi si spominkov domov navlekel, si je pa sam kriv, če se mu ne izide. Ima pa Rif par dobrih ovinkov in ko sva z mojo tam čez vijugala, mi je šele po kakem petem potegnilo, s čim mi mahajo. Pravzaprav sta bila kazalec in sredinec navadno kar vzorca. Logika potem tudi do prepoznavanja obcestne zelenjave pripelje. Pripeti fotki sta iz onih krajev... brez tistih zadev. rrrr
Arriba Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Ojla, Glede Maroka bi vprašal ali greste na trajekt šele v Gibraltarju oz. Algecirasu ali pa je smotrno iti že prej, npr. Marseille ali Barcelona in kaj to pomeni cenovno? Hvala
mack Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 (popravljeno) Slika Ketame srce spominkov Ter kako poteka distribucija spominkov :naughty: Popravljeno November 9, 2008. Popravil mack
rrrr Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Ojla, Glede Maroka bi vprašal ali greste na trajekt šele v Gibraltarju oz. Algecirasu ali pa je smotrno iti že prej, npr. Marseille ali Barcelona in kaj to pomeni cenovno? Hvala Prva prilika za trajekt je Genova, potem pa Marseille, pa Barcelona, pa Algeciras. Od tebe je pa odvisno, kako se boš lotil. Sam sem za doli in za nazaj vzel trajekt med Genovo in Barcelono, potem pa še enega čez Gibraltar. Kolega jo je za nazaj čez Alpe pičil, kolikor vem sta jo Leteči in Mack iz Genove kar do Maroka odplula. Kakor kdo pač urnik ujame. rrrr
Bojanv Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 No, jaz sem šel pa po kopnem do Gibraltarja. Od tam pa čez v Maroko. lp bv
LORD&LADY Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 (popravljeno) Očitno bo prihodnje leto v severni Afriki gužva. Tudi jaz načrtujem v aprilu 2009 pot: Kranj-Genova-Tunis-Tripoli-Alexandria-Kairo-Suez-Taba-Aqaba-Jordanija-Sirija-Turčija-domov Iz Egipta bi rad prišel direktno v Jordanijo. Ali ima kdo informacije od trajekta Taba-Aqaba? Je res samo za potnike? Omenjen je bil trajekt Nuweiba - Aqaba, vendar mi je Nuweiba iz poti. Hvala za info :? :? :? Popravljeno November 27, 2008. Popravil LORD&LADY
Leteči Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Daj povej koliko imaš raziskano Libijo. Vize, spremstvo.... Mi tudi planiramo Egipt spomladi pa še nič ne vemo po kateri strani bomo napadli.
Desert Soul Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Taba-Aqaba je samo za potnike. Katamarancek z okoli 150 sedezi, narejen 'doma', luskan, a bi rekel, da niti ni prostora za motor, poleg tega pa se v Aqabi veze v sportni marini in ne v tovornem pristaniscu (policija se pripelje v avtu na pomol in pozigosa potne liste). Ne vem kaksen je postopek na EG strani. Na taki poti ti Nuweiba ne more biti s poti. Naredil bos minimalno 13kkm. Libijo lahko uredimo, seveda pa preckanje ni zastonj. LP, DS
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se