Skoči na vsebino

Kateri motor naj kupim?!


Avatar

Priporočene objave

Najprej lepo prosim, da bi vas čimveč povedalo svoje mnenje glede tega,kar bom vprašal.

Torej imel sem yamaho DT 125, zdaj pa nič. Lahko bi rekli, da sm začetnik, ampak tudi motor s 100 konji (sm že vozil konc koncev) mi nebi bil nevarn kr mam v glavi vse pošlihtano.

Pozimi bom kupil nov motor.Na internetu sm vse pregledal,tko da lahko zdaj opravičeno težim z vprašanji.

Zaradi finančne omenjitve( na žalost jo imamo skor vsi) so prišli v izbor KLR 650, XT 600, ER-5,GPZ 500 S, XJ 600 S in Fazer 600.

Če bo denar kupim fazerja(3% možnost da bo dost keša)

KLR in XT sta letela iz seznama,kr imata premalo moči.

Aja motor mislim imeti predvsem za potovanja( večinoma solo).

Sicer sta obe enduri kr ql(vsaj men so) ampak za tko drago registracijo se mi zdi pa 40,43 hp mal premalo.

Če primerjam ER 5 in GPZ 500 zmaga slednji, saj ima 10 konjev več in še neke vrste poloklep z vetrno zaščito (no ja..kakršnokol pač že).

Fazer bo predrag sm reku,čeprav bi absolutno zmagal...tko da ostane končna tekma med GPZ 500 S in XJ 600 S

Tule pa pridejo v poštev vaša mnenja(sploh od tistih,ki so imeli/imajo enega od teh dveh motorjev ali pa so imeli oba)

Diversion je res večji,bl udobn,ima 4 celindre,se ga da bl ovesti z kovčki itd. Slaba lastnost pa je predvsem registracija,ki je vsaj 20k dražja od GPZjeve. Po drugi strani pa ima GPZ konja manj,vendar pa je 23 kg lažji, zato mogoče zmore še več(ne se pizdit lastniki diversionov, js sam sklepam po tem kar sm prebral..nobenga od teh motorjev še nism vozu)

in tudi glavno, registracija je cenejša. Glede GPZja me skrbi še neki. Sm 187 cm visok in 74 kg težek. Bral pa sm, da je GPZ bl mali in da je za višje ljudi to kr problem. Sej nism zahtevn človk,sam vseen me zanima kako se sedi če si višji. A ima kdo od vas GPZja in je tudi sam kr velik?

Mogoče bo kdo vprašal zakaj ne kupim kak večji ampak zato rabljen motor. Zato kr ga mislim imet kr dolgo(do generalne..pr moji umirjeni vožnji bo pa to vsaj 100k km). Aja še tole. A je že kdo vidu XJ 600 S in GPZ 500 S parkirana eden ob drugemu? A izgleda GPZ dosti manjši od XJja? Kr velikost mi tud neki pomeni, da ne bo nakonc izpadl tko ko da se pelem na cirkuškem motorju:) Za Diverisona vem da ima moč razporejeno precej enakomerno,pri GPZju sm pa bral da šele pri 7000 rpm dobi zalet. Kaj a v nizkih obratih se da normalno vozit(npr pri 3000?). Sm bil navajen 2-taktnega sranja ki ga je treba kr naprej privijati..in to mi ni blo všeč. Pa še a je možno za gpzja kupiti stranske kovče(ne torbe..ampak kovče)...sm gledu neki pri firmi GIVI pa mislim da se da?

Tko zdej se pa le razpričajte pa sorry kr sm tko razvlekel vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm,ja fazer je med temi motorji res najboljši.

Med XJ600 in GPZ500S bi se 100%odločil za GPZ-ja, tudi sam ga imam že 6 let pa mi kr dobro služi. GPZ ti lahko nudi vse kar ima Xj, stem da je registracija manjša. Pri GPZ-ju je potrošnja zelo nizka cca.5L/100Km.

GPZ se da fajn vozit tudi pri nizkih vrtljajih, nad 7000obratov pa še bolj potegne. Za vožnjo po cesti mi na GPZ-ju nikoli ni zmanjkovalo moči, edino na Grobniku sem ga moral bolj privijat (7000-10000obratov).

Glede velikosti zgledata GPZ in XJ skoraj enako velika.

Skratka, jaz bi ti priporočal GPZ-ja :!:

Najbolje pa je da probaš peljati oba, pa boš videl keri ti bolj odgovarja, samo mislim da ne bi bil razočaran z GPZ-jem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ti pa diversna svetujem, sem ga mel in sem ga pred dvemi tedni prodal!

Motor je zračno hlajen in porabi okrog 4,4 L/100km, če ga misliš uporabljat za potovanja!

Ni toliko velik kot se ti zdi....glede registracije pa je vprašanje 10.000sit za kar se nebi smel sekirat če misliš kupit motor!

Gpz je dvovaljni,yamaha štir....

Yamaha pa pusti GPz ja tako na končni kot na pospešku-vsaj po podatkih je tako pa tud moje izkušnje so take!

Stisni tistih deset jurjev pa si Yamahao kupi, mislim da ne boš razočaran!

Pa srečno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ti pa diversna svetujem, sem ga mel in sem ga pred dvemi tedni prodal!

Motor je zračno hlajen in porabi okrog 4,4 L/100km, če ga misliš uporabljat za potovanja!

Ni toliko velik kot se ti zdi....glede registracije pa je vprašanje 10.000sit za kar se nebi smel sekirat če misliš kupit motor!

Gpz je dvovaljni,yamaha štir....

Yamaha pa pusti GPz ja tako na končni kot na pospešku-vsaj po podatkih je tako pa tud moje izkušnje so take!

Stisni tistih deset jurjev pa si Yamahao kupi, mislim da ne boš razočaran!

Pa srečno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ti pa diversna svetujem, sem ga mel in sem ga pred dvemi tedni prodal!

Motor je zračno hlajen in porabi okrog 4,4 L/100km, če ga misliš uporabljat za potovanja!

Ni toliko velik kot se ti zdi....glede registracije pa je vprašanje 10.000sit za kar se nebi smel sekirat če misliš kupit motor!

Gpz je dvovaljni,yamaha štir....

Yamaha pa pusti GPz ja tako na končni kot na pospešku-vsaj po podatkih je tako pa tud moje izkušnje so take!

Stisni tistih deset jurjev pa si Yamahao kupi, mislim da ne boš razočaran!

Pa srečno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GPZ... seveda pa ne preplačat zadeve, če boš gledal rabljene.

Diversion... ne vem no... sej lastniki so ga hvalil, sam če je kakšen lastnik dal komu drugemu za kakšen krog, ga je ta več al manj spluval.

Probej peljat oba, pa boš videl, kateri ti bolj sede.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za mnenja. Sm vedel da bo odloičitev zelo težka. Thundarcat neki mi ni čist jasno. Ko sm gledal pri zavarovalnci cene obveznih zavarovanj, sem ugotovil da je razlika med 250-500 (GPZ) in 500 - 750 (XJ) kategorijami 20000 jurjev, ne pa 10000. Gledu pa sm Adriaticovo razpredelnico. Si ti mogoče kero drugo?

Kulikor mi je znano iz raznih članokov na netu, nej bi bila poraba pri XJju in GPZju približno enaka, seveda če upoštevamo da sta oba vožena pri prodobnih pogojih in obratih itd.

Sej bi rad probal oba vozit, pa ne vem kje. A kdo od vas pozna v keri trgovini bi mogoče imeli razstavljenega tako enega kot drugega?

Sicer se malo bolj nagibam za Diversiona...enostavno zato, kr mislim da bi glede na svojo višino lažje sedel na njem in pa kr mogoče zgleda malo bolj touring. Seveda pa nočem delati krivice GPZju zato moram nujno nekje sesti nanj. Aja...pa GPZ je približno 130K cenejši od XJja.

No še enkrat hvala za odgovore..pa kr tko nadaljujte, da ne bom preveč v dilemi:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha pa pusti GPz ja tako na končni kot na pospešku-vsaj po podatkih je tako pa tud moje izkušnje so take!

Kje si pa najdo take podatke? :shock: :shock:

Po podatkih iz Moto Kataloga 2000 je:

-XJ600; pospešek 4,6; končna 182Kmh

-GPZ500S; pospešek 4,9; končna 196Kmh

Pospešek ima XJ za 0,3 sekunde res boljši, samo to zgubiš že pri šaltanju.

Končna pa ima za 14Kmh manjšo tko da nevem na če temeljijo ti tvoji podatki in izkušnje.

Prosim te no ne nekaj nakladat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med "pod 500" in "nad 500" je v vsakem primeru več kot 10.000 SIT razlike. Tudi če imaš 50% popusta.

Cene obvbeznega zavarovanja brez brez doplačil (tujina) in popustov so pa takele (po zadnji podražitvi):

do 500ccm: 49.500 SIT

do 750ccm: 78.500 SIT

nad 750ccm: 107.700 Sitnih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda ti vsak svetuje to kar sam vozi :), kar je normalno saj vsak sam izbere tisto kar mu najbolj ustreza.

Par stvari kar jih lahko povem je to, da s svojimi 190cm in 90kg nisem imel nobenih težav z velikostjo na GPZ-ju. Vozila sva se večinoma dva. GPZ res začne vleči šele pri cca 6-7 krpm ampak se da voziti tudi pri nižjih obratih. Prestave so dovolj skupaj in zadosti moči ima preden začne vleči, tako da ni potrebe po uporabi sklopke kot pri večini dvotaktnih motorjev.

Če kupuješ za dalj časa potem nedvomno fazer saj sta tako GPZ kot XJ malo švoh ( sicer XJ-ja nisem vozil ampak se mi zdi da je GPZ hitrejši, vsaj po podatkih ).

Nedvomno preizkusi oba ( oz. vse tri ) in se potem odloči.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sm reku bi takoj izbral fazerja, če bo dost keša..kar pa dvomim. Hmm..mogoče pa bodo imeli starejši modeli fazerja tokrat dosti večji popust(glede na to da je zdej prišel novi model).

Tko da na žalost bom 97% pri GPZju al pa XJju.

Tole mi povejte prosim, kr nikjer na netu nism zasledil teh podatkov.

Kako je z servisi pri obeh motorjih?Na kulk km so obvezni servisi(menjava olja, nastavitev vplinjača,valjev). Če mogoče ve še kdo kakšne so cene prej omenjenih rednih servisov. Namreč upam vsaj da so stroški vzdrževanja pri obeh motorjih podobni..ali se motim? In kot sem že vprašal pa še zdej nevem...za XJja vem da se dobijo tudi stranski kovčki, za GPZja pa nism prepričan...a ima kdo kakšne izkušnje s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ful se mi ne zdi logično da mu predlagate motorje k pokurjo pol litra več/maj in je registracija nekaj jurjev dražja/cenejša :evil:

Mene ste pa ful zmerjal zarad članarin itd...k sm omenu da je brez veze plačevat

Pa dej nej možakar kup kar je nemu všeč ne mu pa govort kolk ker pokur pa kolk je zavarovnje cenej itd.

Če je dnarja dost KUPI FAZERJA (FZS 600S)

Jest sm ga dobu cca 100k ceneje glede na to da je bil lanski model(novega) leto izdelave pa je 2002

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je fazer njboljša odločitev, sam če ni denarja pol pa ti predlagam GPZ-ja. Zato ker če misliš uporabljat motor za dolge ture je GPZ boljši zato ker dvovaljniki vlečejo čez celotno območje bolj enakomerno kot štirivalniki. To pa ti bo prov pršlo na dalših turah ker te bo manj zmatralo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je fazer njboljša odločitev, sam če ni denarja pol pa ti predlagam GPZ-ja. Zato ker če misliš uporabljat motor za dolge ture je GPZ boljši zato ker dvovaljniki vlečejo čez celotno območje bolj enakomerno kot štirivalniki. To pa ti bo prov pršlo na dalših turah ker te bo manj zmatralo.

GPZ pa res ne vleče pri vseg obratih! Sem vozu že GPZ-ja KLE-ja in ER 5. Vsem je skupno, da če češ da se zmigajo jih je treba gont >6000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je fazer njboljša odločitev, sam če ni denarja pol pa ti predlagam GPZ-ja. Zato ker če misliš uporabljat motor za dolge ture je GPZ boljši zato ker dvovaljniki vlečejo čez celotno območje bolj enakomerno kot štirivalniki. To pa ti bo prov pršlo na dalših turah ker te bo manj zmatralo.

GPZ pa res ne vleče pri vseg obratih! Sem vozu že GPZ-ja KLE-ja in ER 5. Vsem je skupno, da če češ da se zmigajo jih je treba gont >6000

Eno je enakomerno ( moč narašča linearno z obrati ) drugo pa neenakomerno ( moč narašča hitreje kot linearno z obrati ). Tretja varianta se pa začne po obratih kjer ima motor maksmalno moč in se dogaja na vseh motorjih ( moč pada zaradi manj kot linearnega naraščanja navora glede na obrate ).

Vsem motorjem je pa skupno da blizu rdečega polja ( kjer je maksimalna moč najbolj vlečejo :)

Mislim da je bilo rečeno da dvovaljniki bolj enakomerno vlečejo kot štirivaljniki. No ja GPZ-ju se odpre pri cca 6-7krpm. Drugih nezveznosti pa nisem opazil.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dejal si,da so yamaho spljuvali vsi ki so jo dobili za en giro....jaz sem jo dobil par dni od tega od prijatelja in po dveh kilometrih sem se pocutil,kot bi jo vozil ze deset let...ceprav je precej drugacen motor od mojega(tdm)edino kar sem zelo pogresal je bil kaksen vetrobran....bila je namrec N ce se bos odlocil zanjo vsekakor uzami S.

bye!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link glede kovčkov. To je razčiščeno. Še vedno mi ni nihče povedal kako je glede servisov pri obeh motorjih?

Glede na to, da XJ bolj enakomerno vleče kot GPZ (vsaj po tem kar sem slišal glede obratov in zveznosti) bi bil prvi bolj primeren za potovalne namene. A je že kdo vozil oba (ali pa bil celo lastnik obeh)?

Hvala vam za vaša mnenja,kr tko naprej...bo odločitev lažja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link glede kovčkov. To je razčiščeno. Še vedno mi ni nihče povedal kako je glede servisov pri obeh motorjih?

Glede na to, da XJ bolj enakomerno vleče kot GPZ (vsaj po tem kar sem slišal glede obratov in zveznosti) bi bil prvi bolj primeren za potovalne namene. A je že kdo vozil oba (ali pa bil celo lastnik obeh)?

Hvala vam za vaša mnenja,kr tko naprej...bo odločitev lažja.

servisni interval na GPZ-ju je na 6000 km, če te pa zanima točno bom pa doma v servisno knjigo pogledal.

Kupujes nov ali rabljen motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi XJ600 ima servisni interval na 6000 km. Servisi pa, no saj veš, Yamahinih je povsod dovolj, z rezervnimi deli ni nobenih težav, na zalogi je (praktično) vse, drugače dobava v parih dneh. Jest osebno vozim v Eliso, zakaj, si preberi v drugih topicih. Ne bom pa nobenih argumentov navajal za XJ, ker že itaq vsak tukaj gor svojo kobilo hvali. Imaš odprt tudi topic o Diversion-u, pa si še tam kaj preberi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm, da bi biu zate idealn R-1, jo gre k svina, pa po ovinkh se tud fajn peje, pa še pocen je :D :twisted: ...

Po mojem bi bil zx 12 r še boljši ha ha :evil: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa kar LT-ja... z vso opremo, da ne bo pomote :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!