Ice Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 FJR 1300,odlicna zascita pred vetrom,mocan motor,dobri amortizerji in okvir.na zalost nima vgrajenih roll-barov,kot ST 1300. :P :lol:
gregas Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Tole je res lazje rect kot naredit ampak je vseen za razmislt ce pravis da kupujes motor za 100.000km... Mam kolega ki je bil pred isto dilemo na zacetk letosne sezone, odlocal se je med istima motorjema kot ti in tudt z fazerjem se je spogledval sam ni mel cvenka. Kupoval za dalj casa, zato se je odlocu in se 6 mescev pocaku in nasparu 200.000 in si se 200.000 sposodu in kupil fazerja, vmes pa je prisel se nov model z novo masko in tipo je tolk vesel, resda od nakupa motorja pa se kak mesec bo jedu bl kruh pa vodo, ampak nasmeha z obraza mu pa ne mors zbrisat niti z crno kroniko v casopisu :lol: , prav da ga bo mel dokler bati cez tank ne pogledajo.
Gianni Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Puzdrauleni ! :lol: :lol: 8) No folk..prej sm prebral ene par postov.....ne se zdej kr neki norce brit, pa kakšne pametne nasvete in primerjave prosim :evil: Avatar.... :lol: pravijo, da vsak svojo kobilo hvali..mene izbriši iz tega konteksta :wink: ...pa tut motorja ne prodajam (vsaj za enkrat še ne). :wink: ..glede na to da imaš finančno omejitev in je fazer 600 predrag, bi jst postavil ob bok xj 600 in GPZ-ju, kawasakijevega sport tourerja ZZR 600. :wink: :lol: 8) Dovolj velik in masiven....štirivaljnik 16 v twin cam....močen agregat 72 kw ali cca 100 konjev...pospešek 3,3s do 100 in max hitrost 250 km/h...lega na cesti in agregat.....dosti, dosti, nenormalno boljše v primerjavi z GPZ ali xj 600....dovolj za najmanj tri sezone ali več, ob rednem vzdrževanju vzdržljivi agregati 100.000 km+. :lol: Cena na trgu..je nekje okol GPZ-ja in xj. :roll: Stroškovno(vzdrževanje) gledano je podobno kot pri xj 600, če gledamo stroške je seveda najbolj ugoden gpz. :P :wink: Resna konkurenca yamaha yzf 600 thundercat, honda vfr 750, suzuki rf 600, suzuki gsx750f...tu nedvomno zmaga, po mojem okusu honda vfr...če bi le vedel kakšne so tvoje finančne omejitve ?...dobro, to naj bo poglavje za drugič. :lol: :wink: Pri vseh šestotkih, bodisi fazer 600, zzr 600, xj 600 in tut gpz-ju, je problem ta, da če hočeš da se "zbudijo" jih je treba pognati do najmanj 7000 ali 8000 obratov...do začetka druge polovice vseh možnih obratov-odvisno do kolk se agregat vrti...:cry: :cry: :cry:....da sploh ne govorim, če je tu še sopotnik in prtljaga :x :x :wink: ..tipično je, da "spodaj"(v nizkih obratih) vsi slabo vlečejo, pomanjkanje navora. :wink: ..razlike v tem kolko kateri spodaj vleče in kolko kateremu linearno narašča moč so minimalne :wink: , tko da je o tem sploh brez veze debatirat 8) ..spodaj so dokaj slabi. Motor je primeren za daljša potovanja, drža ni utrudljiva, sopotnik sedi udobno, možnost originalnih stranskih kovčkov in top case, možnost zelo športne vožnje, skratka eden od "kawljev za vse" Pri obliki in dizajnu imajo vsake oči svojega malarja...moj malar bi nasliku zzr-ja, v primerjavi z GPZ in XJ600. Se opravičujem lastnikom GPZjev in XJ 600. :oops: 8) :wink: Slabost pri teh motorjih je ena, in tej se reče.....KUBIKI. :wink: .., to boš občutno opazil, šele nekje pri 900 ccm. :wink: :lol: ..tu pa v nizkih obratih motor že odločno potegne..in ni pomanjkanja navora...no to po nekaj sezonah, izkušnjah in prevoženih kilometrih. 8) 8) :wink: Probi pelat zgoraj omenjene motorčke in boš videl kaj ti najbolj ustreza, ob enem pa (malce za hec, malce za res) primerjaj svoje občutke s tem, kar je napisano v forumu. 8) :oops: :wink:
Avatar Objavljeno September 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2002 Gianni neki mi ni čisto jasno. Kaj misliš s tem,da je cena ZZR 600 na trgu takšna kot GPZ 500 ali XJ 600? Mogoče misliš na rabljene, kajti nov ZZR 600 je dražji od fazerja 600 in neprimerno bolj od GPZja in XJja( za pol milijona se mi zdi). Sem pa pred dvemi leti bral v reviji Motorrad o znižanju motorjev, pa sm si ogledu tudi suzukija GSX-F 600 .Ne vem če sm pravilno napisal kratice, vem samo da je bil zračno hlajeni sport tourer z 78 KM in je stal okrog 12000 dem. Ampak to je bilo dve leti nazaj. Tko da še vedno menim, da sta najcenejša GPZ in XJ, takoj za njima pa fazer. Je pa ZZR brez dvoma odličen motor in tudi zelo všeč mi je. Miki: prosim če lahko pogledaš v servisno knjižico in mi poveš tudi kako je z oljem. Upam da imaš tudi ti v mislih GPZja 500 in ne 600(ki so jih delali nekoč). Aja pa prosim povej mi kuliko stane liter olja za GPZja :) Vprašal si če kupujem nov ali rabljen motor. Odgovor je nov(v vsakem primeru).
Thundercat Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Yamaha pa pusti GPz ja tako na končni kot na pospešku-vsaj po podatkih je tako pa tud moje izkušnje so take! Kje si pa najdo take podatke? :shock: :shock: Po podatkih iz Moto Kataloga 2000 je: -XJ600; pospešek 4,6; končna 182Kmh -GPZ500S; pospešek 4,9; končna 196Kmh Pospešek ima XJ za 0,3 sekunde res boljši, samo to zgubiš že pri šaltanju. Končna pa ima za 14Kmh manjšo tko da nevem na če temeljijo ti tvoji podatki in izkušnje. Prosim te no ne nekaj nakladat. Poglej še druge podatke pa boš vidu da se stvar zelo razlikuje! Jst sem v italijanskem Tutto Motto prebral podatek da ima XJ 600S končno 202 Km/h! Glede tega ko govoriš da se tiste 0,3 sekunde zgubi z šaltanjem!Če tako razmišljaš potem so podatki v revijah čisto nepomembni!Tudi z ČELNIM vetrom s hitrostjo 120mk/h ne doseže noben motor več kot 150 km/h! Povedal si nesmisel... Po lastnih izkušnjah sem pa občutu da sem z yamaho bil hitrejši od voznika z GPZ500S l.96 ki ga je vozil moj kolega! Nč ne nakladam....NAKLADAŠ TI!!
BRANE Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Ali si pomislil na KLE 500? Čeprav sem zgoraj napisal, da so tvini KLE, GPZ in ER5 bolj za navijanje, se mi zdi, da je ta motor dokaj cenovno ugoden, udoben, pa tudi po kakem makadamu se lahko zapelješ.
Avatar Objavljeno September 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2002 Zakaj ne KLE 500? Dobro vprašanje. Hočem se iti popotnika, to pa je zanesljiv,poceni in dovolj močan potovalni enduro (vsaj glede na to kubikaturo). Odgovor je precej preprost. Kot sem že rekel sem preučeval vse podatke na netu glede večine motorjev. Ugotovil sem iz različnih virov, da naj bi KLE imel precej veliko porabo (približno takšno kot Pegaso..spet pri enakih pogojih vožnje). Prebral sem več testov, ki so si enotnega menja glede tega. Poraba je izražena v miljah na galono. KLE 500 naj bi prevozil 45 milj z 4,2L ...npr. ER 5, GPZ 500 S in XJ 600 pa 55 milj z 4,2 L. Glede na to, da je sedem različnih avtorjev modrovalo enako..menim da je to kulikor tuliko objektivno. Vsi pa vemo, da je bencin precej drag, sploh če se ima nekdo namen voziti veliko in daleč. Če bi imel KLE boljšo porabo bi ga zelo verjetno izbral. P.S.: to je okrog slabe 20 % razlike v porabi bencina. P.P.S. 60 milj je 100 km .... če bo kdo pretvarjal v kilometre (v mislih imam kopenjske milje...60 mp/h=100 km/h )
BRANE Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Sam sem napravil z motorji ca 50.000 km. Verjemi, da če moped pije liter ali dva več ali manj, to niti ni tako važno. Vsi ostali stroški so neprimerno večji in hujše udarijo po žepu.
Avatar Objavljeno September 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2002 Ne vem kere storške imaš v mislih. KLE in GPZ sta po stroških varčevanja zelo podobna, s tem da pri GPZju privarčujemo pri bencinu. Pri morebitnem padcu pa je morda popravilo KLEja res cenejše(vsaj glede na to da je enduro in t imajo bl trpežno plastiko). KLE vs GPZ. ZA isti denar mi GPZ ponuja hitrejši, 10 KM močnejši motor,ki je še bolj varčen. Res pa je KLE morda bolj udoben, bolj praktičen. Glede goriva sem pa malo poračunal. Vse je teoretično in bolj služi kot navigacijska točka. GPZ 500 recimo da ima porabo 5 L KLE 500 ima recimo 6-7 L. Predpostavimo da potujem po Evropi,kjer povprečno stane 1 L bencina 200 SIT. To pomeni da z GPZjem porabim 500 L na 10000 km. (5L = 1000 SIT = 100km). In to znaša 100000 SIT. S KLEjem v isti razdalji zapravim 120000-140000 SIT. To je 20000-40000 sit razlike. Recimo da gledamo celotno življensko dobo motorja (predpostavimo da je to 100000 km) Z GPZjem bi to razdaljo prevozil z 1000000 SIT Z KLEjem pa bi jo prevozil z 1200000-1400000 SIT To je okrog 200000 do 400000 SIT razlike. Če pa potujemo in kupujemo po low budget sistemu pa to spet ni tako zanemarljivo.
klimbra Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Avatar.....dej ti mal nehi razmišlat,pa primerjat,pa doktorske dizertacije delat.....pa si raj na čisto prid,ker ti je ušeč,pa če maš zadost dnarja zanga!!!!!!!!! BTW.....MATER....če si pr babi tut tkole delu......jao jao jao :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
moped Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Takole, nekaj odgovorov iz lastnih izkušenj. Pred davnimi leti sem imel KLE. Super motor, ampak pa dobrem letu in 40.000 km sem dokončno sklenil da mi ni dorasel. Pa ne toliko zaradi motornih zmogljivosti, temveč ker ni bil primeren za daljša potovanja v dvoje s tremi kovčki. Okvir in zadnje vzmetenje so prešibki, in motor se ob malo hitreje voženih ovinkih kar krivi. Poudarjam, to je samo če sta gor dva, trije kovčki s prtljago za cel mesec. Drugače pa se motor zelo lepo vozi, slabe ceste navdušeno požira, poraba je bila 5 - 6 l, končna hitrost cirka 180. Sedaj imam XJ 900 in GPZ 500. Ampak 900 in 600 sta kot dan in noč, tu ni nobenih praktičnih vzporednic. Sem pa nekajkrat imel priložnost voziti XJ 600. Za potovanja in in stranske kovčke je pravzaprav ustvarjen, poraba je majhna, pade tudi pod pet litrov, je dovolj velik tudi za večje voznike. Sam imam 182 cm, in sem se počutil dobro. Najbolj važno- motor za svojo kategorijo odlično prenaša obremenjenost ( 2+3 kovčki ) in dolgo ohranja dobre vozne lastnosti. Končna hitrost je dobrih 180, in je po tem in tudi v pospeških slabši od GPZ. Vendar v primerjavi z GPZ vleče enakomerno v vseh področjih vrtljajev, GPZ pa bolj v višjih, pod 3000 ni z njim nič. Ne morem oceniti kateri je boljši, za izpolnitev tvojih pričakovanj pa svetujem XJ. Zakaj pa ne razmisliš o malo rabljenem fazerju ?
Val46ossi Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Avatar.....dej ti mal nehi razmišlat,pa primerjat,pa doktorske dizertacije delat.....pa si raj na čisto prid,ker ti je ušeč,pa če maš zadost dnarja zanga!!!!!!!!! BTW.....MATER....če si pr babi tut tkole delu......jao jao jao :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Kup tist kokr ti znese oz do kolk si se pripraulen dat, znotri tega pa kr ti pac sede pa je.
klemens Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Se strinjam s Klimbro. Izberi si tisti motor, ki ti je všeč in pozabi na porabo. V primerjavi z avtomobilom kjer je strošek za bencin cca 50 % vsega kar porabis za avto je to pri motorju mnogo manjši del !!! Pa ne preveč na številke gledat. No ja, sej boš kmalu pozabil na številke ko ga boš kupil. Ker če ne bo glava bolela. Aja, če pa ne moreš pozabiti na številke potem pa brž po kakega cabrio-ta ampak to ni to :) LP, klemen
Ales Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Poglej še druge podatke pa boš vidu da se stvar zelo razlikuje! Jst sem v italijanskem Tutto Motto prebral podatek da ima XJ 600S končno 202 Km/h! Glede tega ko govoriš da se tiste 0,3 sekunde zgubi z šaltanjem!Če tako razmišljaš potem so podatki v revijah čisto nepomembni!Tudi z ČELNIM vetrom s hitrostjo 120mk/h ne doseže noben motor več kot 150 km/h! Povedal si nesmisel... Po lastnih izkušnjah sem pa občutu da sem z yamaho bil hitrejši od voznika z GPZ500S l.96 ki ga je vozil moj kolega! Nč ne nakladam....NAKLADAŠ TI!! Heh, verjemi mi da sem pogledal tudi druge podatke, mam precejšn kup revij od slovenski,nemških in angleških, pa v vseh ima GPZ končno hitrost večjo za vsaj 10Kmh, pospeške pa ma XJ boljše za 0,3s. Za tiste 0,3s sem ti hotel to povedat da je to tako malo, da se v realnem svetu ne pozna,ok. Že pri speljevanju, šaltanju mi povprečni vozniki izgubimo nekaj časa, testirajo pa ponavadi profesionalni vozniki. Glede tvojih izkušenj z tvojim kolegom, pa je saj veš kako, različna voznika!!! Ma ne moreš rečt, da zdaj zato k si ti "boljši" voznik kot tvoj kolega, da je tvoj motor boljši. :wink: Zaradi mene lahko ti verjameš svojiizkušnji in Tutomoto,sam realnost je drugačna. Pa brez zamere. :) :D :twisted:
strom Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Gianni neki mi ni čisto jasno. Kaj misliš s tem,da je cena ZZR 600 na trgu takšna kot GPZ 500 ali XJ 600? Mogoče misliš na rabljene, kajti nov ZZR 600 je dražji od fazerja 600 in neprimerno bolj od GPZja in XJja( za pol milijona se mi zdi). Sem pa pred dvemi leti bral v reviji Motorrad o znižanju motorjev, pa sm si ogledu tudi suzukija GSX-F 600 .Ne vem če sm pravilno napisal kratice, vem samo da je bil zračno hlajeni sport tourer z 78 KM in je stal okrog 12000 dem. Ampak to je bilo dve leti nazaj. Tko da še vedno menim, da sta najcenejša GPZ in XJ, takoj za njima pa fazer. Je pa ZZR brez dvoma odličen motor in tudi zelo všeč mi je. Miki: prosim če lahko pogledaš v servisno knjižico in mi poveš tudi kako je z oljem. Upam da imaš tudi ti v mislih GPZja 500 in ne 600(ki so jih delali nekoč). Aja pa prosim povej mi kuliko stane liter olja za GPZja :) Vprašal si če kupujem nov ali rabljen motor. Odgovor je nov(v vsakem primeru). Sem imel GPZ600R... ja, 85 letnik. Super zadevca, bolj primerljiva z ZZR600 kot GPZ500S. Sicer je ZZR super zadevca. Ne vem kakšne so kej cene za suzuki SV650. Liter olja za GPZ je 1150 nekje... v štacuni. Na petrolu cca 1600-1800. Meni GPZ ni papal nič olja. LP
Wobewt Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Avatar.....dej ti mal nehi razmišlat,pa primerjat,pa doktorske dizertacije delat.....pa si raj na čisto prid,ker ti je ušeč,pa če maš zadost dnarja zanga!!!!!!!!! BTW.....MATER....če si pr babi tut tkole delu......jao jao jao :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Sm lih hotu napisat, Avatar, da nehi bit tok neznosno preračunljiv, kup neki za svoj keš, če ne boš pri temu zapravil, boš pa pr čem drugem....Tko je to, sej veš, da so kašni nenadejani stroški vedno... Pa brez zamere! :D :D :D
Gianni Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Gianni neki mi ni čisto jasno. Kaj misliš s tem,da je cena ZZR 600 na trgu takšna kot GPZ 500 ali XJ 600? Mogoče misliš na rabljene, kajti nov ZZR 600 je dražji od fazerja 600 in neprimerno bolj od GPZja in XJja( za pol milijona se mi zdi). Sem pa pred dvemi leti bral v reviji Motorrad o znižanju motorjev, pa sm si ogledu tudi suzukija GSX-F 600 .Ne vem če sm pravilno napisal kratice, vem samo da je bil zračno hlajeni sport tourer z 78 KM in je stal okrog 12000 dem. Ampak to je bilo dve leti nazaj. Tko da še vedno menim, da sta najcenejša GPZ in XJ, takoj za njima pa fazer. Je pa ZZR brez dvoma odličen motor in tudi zelo všeč mi je. Hojj !! Ja mislil sem na rabljeni motor ! Če si gledu pred dvema letoma....je bil to verjetno GSX-750F, starejši letniki okol 90 in 91 sm zasledil tut GSX-600F, sta si bla zlo podobna sam manj zmogljiv agregat. GSX-750F-Gre za težkega sport tourerja, malce švohno mašino, glede na težo in kot praviš, zračno hlajenje??..no to ne vem,...dobro je menda le, da ima malce več moči v nizkih obratih. Nov ZZR 600, (ti modeli imajo možnost celotne nastavitve vzmetenja spredaj in zadaj, medtem ko starejši, te možnosti niso imeli), pa pride točno 1.780.110 SIT, letos se ponovno prodajajo na slovenskem trgu. Cena fazerja 600 je točno 1.576.466 SIT, cena GPZja je ??? ne vem zdejle gledam po cenikih motornih koles in ga med kawasakiji ne najdem ??? Mislim, da se več ne prodaja, ker je njegovo poličko v trgovini po vsej verjetnosti zamenjal ZZR 600. In cena XJ 600 S je točno...1.354.041 SIT in XJ 600 N...1.280.641 SIT. Če si odločen, da kupiš nov motor, pol je to tvoja odločitev, jst osebno bi ti raje svetoval, da pogledaš za kakšnim rabljenim ZZR-jem, pol bi si še ogledal kakšnega rabljenega Fazerja, oba bi probu pelat, da vidim kaj mi bolj ustreza in potem bingooooo.... Verjemi, če boš kupil rabljenega ZZRja ali rabljenega Fazerja, govorim zdej o dobro ohranjenih motorjih, boš imel dosti več od motorja, kot pa od nove xj600 ali GPZ-ja....po dveh ali treh sezonah, ti bo agregat in motor nasploh, še vedno izziv.....z zelo težkim srcem ga boš prodajal, ker so to res dobri, vsestransko uporabni in močni motorji. Cenovno gledano, po večih letih, bosta motorja, v primerjavi s konkurenco, še vedno zelo dobro držala ceno. Medtem ko boš odštel za novo xj600 cca 1.200.000, po petih letih, po vsej verjetnosti ne boš dobil za njo več kot 700.000 SIT. Potem boš odpru salmonov oglasnik in zagledu ZZRja 600, deset in več let starega s ceno 650.000 SIT. Hmmmm.....premisli, sicer je pa to moje mnenje, odloči se sam ! p.s. STROM....cena novega suzuki SV 650 je natanko 1.575.000 SIT
miki Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Ne vem kere storške imaš v mislih. KLE in GPZ sta po stroških varčevanja zelo podobna, s tem da pri GPZju privarčujemo pri bencinu. Pri morebitnem padcu pa je morda popravilo KLEja res cenejše(vsaj glede na to da je enduro in t imajo bl trpežno plastiko). KLE vs GPZ. ZA isti denar mi GPZ ponuja hitrejši, 10 KM močnejši motor,ki je še bolj varčen. Res pa je KLE morda bolj udoben, bolj praktičen. Glede goriva sem pa malo poračunal. Vse je teoretično in bolj služi kot navigacijska točka. GPZ 500 recimo da ima porabo 5 L KLE 500 ima recimo 6-7 L. Predpostavimo da potujem po Evropi,kjer povprečno stane 1 L bencina 200 SIT. To pomeni da z GPZjem porabim 500 L na 10000 km. (5L = 1000 SIT = 100km). In to znaša 100000 SIT. S KLEjem v isti razdalji zapravim 120000-140000 SIT. To je 20000-40000 sit razlike. Recimo da gledamo celotno življensko dobo motorja (predpostavimo da je to 100000 km) Z GPZjem bi to razdaljo prevozil z 1000000 SIT Z KLEjem pa bi jo prevozil z 1200000-1400000 SIT To je okrog 200000 do 400000 SIT razlike. Če pa potujemo in kupujemo po low budget sistemu pa to spet ni tako zanemarljivo. dokler boš delal takele izračune, se raje furaj s biciklom okol. Osebno za svoj moped se nikol nisem porabe izracunal, vem pa da sem z njim naredil tudi ze 240km, ce pogledam v drugo skrajnost pa tudi samo 200 km. Pa mi in mi je dol viselo za porabo. JEBES PORABO. Kupuješ dokaj športno nastrojeno mašino, tam pa je poraba zadnja briga :wink:
Onim Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Pa mi in mi je dol viselo za porabo. JEBES PORABO. Kupuješ dokaj športno nastrojeno mašino, tam pa je poraba zadnja briga ... točno, dokler maš kej dnarja se voziš, polj si pa dnar sposodiš - pa spet voziš... :lol: :lol: Lp, Onim p.s. na testu v Motorradu so testirali srednjo klaso motociklov (er5, xj600, gs500, cb500...) pa je zmagala xj600. Ampak če bi jo testirali v Sloveniji temu verjetno nebi bilo tako: VIŠJI RAZRED PRI REGISTRACIJI, kar za "reveže" Nemce ni tako nepomembno....
marijan Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 motor kupuješ za vožnjo, ne pa da boš na njem šparal, kupi pa vozi, saj bo brž konc sezone, pa sploh ne boš vedel, kaj si zamudil.
BRANE Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Imam XT-jko: Servis na 6000 km (šraufam sam)..................................min. 12000 sit Guma zadnja + zračnica vzdrži max. 80000 km Mitas.......ca 12.000 Guma sprednja + zračnica vzdrži max 15.000..................ca 10.000 zavorne ploščice prednje ca 15.000 ................................ca 8.000 Zavorne ploščice zadnje ca20.000....................................ca 6.000 veriga in verižniki max.15.000 km....................................20.000-30.000 čelada vzdrži max. 3 leta..................................................min 20.000 zavarovanje in tehnični 50% /leto........................................ca 50.000 jakna cordura max 4 leta...................................................ca 50.000 rokavice max 2 leti............................................................min. 8.000 akumulator ca 5 let...........................................................ca 13.000 Dodatni stroški: crknil polž od šteuca na 45.000 km....................................11.200 Popravilo in menjava vseh ležajnih puš na zadnji nih. roki....ca20.000 Zraven lahko komot dodaš še kake nepredvidene stroške, ki so posledica padcev in neumnosti. Kovček GIVI maxia z nosilci ca ........................................30.000 Pa zdej še razmišljaj koliko jajca spijejo. xt-jka 5-7 na 100
Onim Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 .... če ni to popoln odgovor, potem ne vem, kaj je. Well done BRANE. :wink: Lp, Onim
strom Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Gianni, sicer ne morem verjet, ampak se strinjam :D LP
hotschko Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Avatar, kupi Monster 750, top case in torbe ... motor dober za potovanja in športne užitke ... :lol: :wink: :idea:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se