Skoči na vsebino

BMW K 1300 2009


Noise

Priporočene objave

20 minutes ago, shark90 said:

Nikjer nisi omenil koliko imaš prevoženih km? Sicer pri k1200 je nagajala veriga ventilov, ker se je preveč raztegnila, napenjalec verige pa še ni bil pod polnim pritiskom.. Ampak je zvok tolčenja kovine ob kovino... Če pa dejansko začene delati na treh cilindrih, potem pa vrjetno kaj z cinšpulo, saj ima vsaka svečka svojo..

Mojster Miha (Luxsa, hvala za kontakt in seveda vse ostalo) je rešil problem. Ob menjavi svečk sem očitno slabo nataknil kabel na tuljavo, pa je delala kot žmigavc - mal ja, pa mal ne...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K1200 sej jih večina na minimumu ˝zaletava˝ oz kakor si predstavljam v vašem primeru pravite da dela na tri cilindre. Kakor sem bral je nekaterim pomagal reset TPS (katerga lahko sam opraviš), drugi so cinšpule (kape svečk) menjevali ampak se je problem vrnu, drugi so začeli tankat 100 oktanski bencin (gre za motor ki ima visoko kompresisko razmerje tako da mu načeloma bolj paše več oktanov), pol nekateri so kot problem našteli umazanijo na vsisnih loputah, katere se niso pravilno zapirale in posledično minimum ni bil enakomeren.....uglavenm če je bla rešitev staknjena bobina oz cinšpula pol ste poceni in enostavno rešli problem :)

Aja pa pri k1200 je baje edina prava rešitev za tisto zaletavanje na minimumu oz delovanja motorja na nizkih obratih PowerCommander ter mapa zanj...

Mene osebno ne moti preveč, ko pa najdem ugodnega PC3 pa ga kupim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok. Nekaj sem razumel, večino pa ne. Daj še enkrat napiši, in sicer:

- kako resetirati TPS (kaj to je?)

- cinšpule sem zamenjal (malenkost boljše)

- 100 oktanov še nisem probal

-kako očistiti(kje) vsisne lopute

- Power commander (napiši več o tem)

- kaj je PC3?

Me zelo moti to cukanje.

tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1) Torej TPS (throttle position sensor) reset je resetiranje injectiona oz kalibracija pozicije vsisnih loput. Dost folka govori o tem problemu ko nihajo po nadmorski višini...kao da se računalnik oz IE neha prilagajat (kar je pa njegov point). To se naredi fizično (kot naprimer reset servisa pri avtomobilih, nekaj moreš pritiskat po določenem zaporedju da resetiraš servis npr)

Motor maš v folah, nesmeš ga vžgat. Ključ je v poziciji ko sveti armaturka. Ročico za gas trikrat počasi odpreš in zapreš. Če boš pozoren boš slišal lopute na vsisnih enotah kao se dejansko odpirajo in zapirajo. Torej od popolnega zaprtja do popolnega odprtja trikrat. Ključ obrneš tako da ga lahko ven snameš in si postopek končal. Porem motor normalno vžgeš. 

Ta postopek je opisan v več repair Manualih. Nujen je ko baterijo stakneš s klem, torej ko je motor popolnoma brez elektrike.

2) 100oktanski bencin temu motorju prej koristi kot škodi, je pa treba vedet da je treba motor z enim al pa drugim bencinom vsaketolko spravit na visoke vrtljaje. Isto kot avto, če je zamorjen zaradi vožnje na nizkih obratih.

3) Za očistit lopute ni ravno malo dela...treba je komplet airbox dol staknit (pod baterijo se nahaja), kompletno vsisno enoto (throttle body) dol staknit ter fizično spucat. Bmw nej bi kao na rednem servisu vlil aditiv v gorivo ter to tako spucal brez posegov. Ne me vzet za besedeno, to sm bral po nemških forumih.

4) Torej powercommander oz PC3 je edn od motelov omenjene znamke je elektronika vbrizga. Originalna elektronika (ECU) nej nebi bil ravno idealnen pr k1200 modelih. Se da iz motorja dost več potegnit moči ter navor bolje razporedit. Torej to je elektronika ki preračunava mešanico zraka in bencina pr določenem odprtju vsisne lopute, na določeni nadmorski višini bla bla.

Malo poguglajte.

Sem tudi sam upal da bo po našem forumu več pisalo o problemih z K1200 ampak res ni dost ... pol dejansko misliš da je brez problemov :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!